Obywatel
Maiasto ma fajny tolkienowski klimat jednostek.
Generalnie sa one silne ale powolne.Enty Krasnoludy.
Pegazy sa szybkie ale slabiutkie.
Elfy znow znakomicie strzelaja ale sa slabe.
Centaury za to sa silne i szybkie.
Jednorozce sa dosc przydatne bo unieruchamiaja.Smoki sa takie sobie.
W sumie srednie jednostki.
Offline
Smoki bastionu są silne, niewiele odbiegają od czarnych, cena ta sama, czyli niska. Sam zamek jest tani, a miasto skupia się na sile elfów, więc krasnoludy i enty będą ich pilnować, no chyba, że to misja samobójcza...
Offline
No to teraz ja
Centaur-Jednostka kluczowa w początkowych fazach gry. Na pierwszym poziomie pod względem speeda przebija go tylko rusałka, a pod względem hp piknier. Jest to jednostka przydatna przez prawie cały okres gry. Potrafią wykańczać większość jednostek 1,2,3, a niekiedy nawet czwartego poziomu, jeśli walczą z jednostkami neutralnymi (pomijając strzelające). Ogólnie lider I poziomu.
Krasnolud- Typowy czołg. 40% odporności na magię, czyli spore szanse na uniknięcie działania zaklęcia. Cholernie dużo jak na ten poziom hp (przebija niekiedy nawet 3 poziom) i na dodatek jeśli się nie mylę drugi przyrost na poziomie. Jednostka przydatna, gdyż potrafi się obronić przed np. taką implozją.Trzeba ją wykańczać "osobiście", choć są jednostki, które robią to bez strat
Elf- Najbardziej ofensywna jednostka na poziomie. Zadaje największe obrażenia (podwójny strzał), co czyni ją groźną i dość kluczową jednostką w Bastionie. Ich kruchość sprawia, że są łatwym celem dla przeciwnika, jednak stanowią też doskonały wabik dla szybkich jednostek przeciwnika. Ogólnie jednostka mocna.
Pegaz- Jednostka najszybsza na poziomie i jednocześnie dysponująca największym przyrostem, który jednak nie rekompensuje dość niskiego hp. Bardzo dobrze nadaje się do blokowania strzelców, bądź dobijania słabych oddziałów. Dobrze wyglądają, gdy potraktuje się je blessem. Mają też niezwykły dar. Podnoszą cenę zaklęć przeciwnika o 2 pkt many. Czyli np. za taką magiczną strzałę zamiast 4 zapłaci 6 pkt, a za spowolnienie, czy haste aż 7. Umiejętność może się wydawać mało przydatna, ale przy dłuższych bitwach jest bardzo przydatna, gdyż ten skill nie przestaje działać nawet kiedy pegazy padną. Jednostka szybka i dość mocno uderzająca, jednak krucha.
Ent- Typowy tank i zdecydowany lider pod względem cena/jakość. Jego siedlisko ma cenę, która byłaby śmieszna nawet na 1 poziom ponieważ potrzeba tylko złota (widać ktoś musi drzewa posadzić). Mają bardzo duże hp, którym ustępują tylko gorgoną. Dysponują też 2 przyrostem na poziomie (o ile ktoś liczy na magmę). Jednostka bardzo silna, bardzo twarda i bardzo wolna. Albo haste, albo liczyć na atak na przeciwnika na elfy. Potrafią unieruchamiać przeciwnika. Skill działa zawsze co jest dużym plusem. Nie można się z niego uleczyć. Jedyny sposób na jego wyłączenie to zabicie enta lub zmuszenie go do przemieszczenia się.
Jednorożce- Jednostka silna i bardzo przydatna. Biorąc pod uwagę jej statystyki jej cena jest po prostu śmieszna. Możliwość oślepiania (co prawda tylko 20%, ale zawsze) i aura antymagiczna dająca 20% odporności na magię dla jednostek stojących koło jednorożca. Działa to również na klony (Xeno chyba to pamięta ) Ogólnie jednostka przydatna i silna. Jak na swoją cenę zbyt silna.
Smok- Jednostka silna i szybka. Mogłaby walczyć o pierwszą trójkę na poziomie, gdyby nie wrażliwość na implozję. Jednostka szybsza i dysponująca lepszymi statystykami od czarnego smoka (pomijając hp). Te statystyki jeśli się nie mylę pozwalają na pokonanie tego smoka w pojedynku. Jednostka przydatna, jednak jak na 7 lvl pełni dość dziwną rolę wspomagacza dla reszty.
Offline
Z walką tych smoków jest tak( sprawdzałem), że w pojedynku wygrywa raz jeden, raz drugi, zależnie od szczęścia.
Offline
No faktycznie mogłem to zrobić kilka razy, a nie raz
Ogólnie wartość złotego smoka jest zaniżona przez wzgląd na jego zastosowanie w bastionie i na wrażliwość na czar zadający największe obrażenia pojedynczemu oddziałowi. Ta jednostka w statystykach ustępuje tylko Archaniołowi i stoi na równi z Arcydiabłem. Ogólnie można z niej korzystać w wieloraki sposób. Szybki wlot (przy użyciu mass haste na pozostałych). I w praktyce mamy tutaj 4 jednostki bastionu przy przeciwniku + krasnala i enta w połowie drogi. Biorąc pod uwagę, że prawie cała Armia przeciwnika już jest u nas to raczej nikt się na elfy nie pokusi, chyba, że będą walić jakoś szczególnie mocno
Offline
Ja powiem, że nie zawsze jednostka 7 poziomu jest najsilniejsza. Jednak są wyjątki np.: tu, w bastionie smoki są silne (oczywiście złote) i musi być ich przynajmniej 4.
P.S. W zamku anioły są silniejsze od Archaniołów.
Offline
P.S. W zamku anioły są silniejsze od Archaniołów.
????????? <mega face palm> A skąd taki pomysł?
Offline
Ja również z chęcią przeczytam tę nowość. Jeśli okaże to się prawdą to kasę zaoszczędzoną przeznaczę na głodujące dzieci w Afryce....
Offline
Mi się wydaje, że wzrost wszystkich statystyk i skilli to poprawa... każdy popełnia błędy...
Offline