Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-09-23 10:22:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Wywiad z Ubisoftem portalu Tawerna

Dwa dni temu znany portal HoM&M - Tawerna - opublikował swój własny wywiad z producentem gry M&M Heroes VI. Zawiera on wiele uzupełnień posiadanych przez nas strzępów informacji o najnowszej grze sagi. Zachęcam do przeczytania!

Q&A: Tawerna i Ubisoft

[Tawerna] Rzeczą, która najbardziej wstrząsnęła naszą społecznością jest zmniejszenie liczby surowców z 7 do 4. Mamy w związku z tym spore obawy co do złożoności rozbudowy miasta i znacznego przyśpieszenia tego procesu. Co was skłoniło do podjęcia właśnie takiej decyzji?

[Ubisoft]Są trzy główne powody, dla których zmieniliśmy system zarządzania surowcami:

-Dodaje to grze więcej strategii. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać wręcz odwrotne lecz w starych Herosach każda frakcja miała swój własny surowiec, na którym jej najbardziej zależało i nie przywiązywała dużej uwagi do kopalni pozostałych graczy. Teraz każdy szuka tego samego surowca więc każda kopalnia jest dużo cenniejszym punktem strategicznym gdyż mając więcej surowców będziemy automatycznie blokować rozwój wroga.

-Gry, w których jest masa surowców są bardziej grami o zarządzaniu aniżeli strategiami. Dla przykładu w Starcraft 2 mamy 2 surowce. W grach Settlers VII (7 surowców) czy Civilization V (32 surowce!!) musimy się bardziej skupić na rozsądnym zarządzaniu nimi.

-Jest to duże ułatwienie dla mapperów. Teraz już nie muszą rozmieszczać lasu kopalni ze specjalnym uwzględnieniem dla danej rasy.

Nowy surowiec nazywa się "Dragon Blood Crystal" [Skrystalizowana Smocza Krew]. Jest również świetne wyjaśnienie na istnienie takich kopalni. Podczas Wojen Starożytnych, zranieni Smoczy Bogowie rozlewali swoją krew na ziemie Ashan. Gdziekolwiek spadła tam też się krystalizowała tworząc liczne i rozgałęzione skupiska nazwane "Dragon vein" [Smoczą żyłą]. Mieszkańcy Ashan nauczyli się jak wydobywać kryształy z tych żył i stąd kopalnie.


[Tawerna] Z udostępnionych informacji na temat frakcji wywnioskowaliśmy, że znacznej przebudowie uległ również system magii- nie wiemy tylko w którą stronę i w jak dużym stopniu. Mamy świadomość, że nie możecie na dzień dzisiejszy zdradzać konkretów ale czy możecie chociaż ujawnić czy dana dziedzina magii będzie nierozerwalnie połączona z daną frakcją czy może będziemy mogli zobaczyć bohatera Przystani władającego czarną lub destrukcyjną magią?

[Ubisoft] Możemy wam na razie powiedzieć, że będzie 7 szkół magii. 6 podstawowych (Powietrza, Wody, Ognia, Ziemi, Światła, Ciemności) plus jedna- "Primordial" [pierwotna, starożytna]. Detali dowiecie się później.

[Tawerna] Słyszeliśmy, że planowane są dodatki do Might & Magic: Heroes VI. Jesteśmy ciekawi czy będą wydawane w formie DVD czy DLC? Czy może i tak i tak? To tak naprawdę bardzo ważne pytanie gdyż DLC mają denerwującą tendencję do nie działania na zlokalizowanych wersjach gry.

[Ubisoft] Najpierw chcemy wydać grę więc nad tym zastanowimy się później.

[Tawerna] Widzieliśmy filmy zaprezentowane na Gamescom i na pierwszy rzut oka widać, że skupiliście się na szczegółowych animacjach wraz z wielkimi efektami wizualnymi aby ukazać nam wymiar opowiadanego świata. Czy to nie zmusi nas do nabycia nowych komputerów jeśli chcemy cieszyć się Heroes VI czy starsze komputery wciąż będą miały szanse sprostać jej wymaganiom?

[Ubisoft] Bez obaw. Tak jak wszystkie poprzednie części również i ta bez problemu ruszy na średnim sprzęcie. Demo było z oczywistych względów w największej możliwej rozdzielczości aby wyglądało jak najlepiej. Będą również standardowe opcje dostosowania ustawień graficznych do własnych potrzeb i możliwości sprzętu.

[Tawerna] Wiemy, że tworzenie gry było praktycznie od początku konsultowane z fanami serii. Czy zamierzacie to rozwinąć do postaci otwartych/zamkniętych beta testów?

[Ubisoft] Jesteśmy zadowoleni ze stanu rzeczy takim jakim jest lecz nie jesteśmy w stanie powiedzieć jak to będzie wyglądać w następujących miesiącach/latach.

[Tawerna] Z ogromną ilością kontrowersji jakie to wzbudza musimy zadać to pytanie: czy Might & Magic: Heroes VI będzie chronione za pomocą ostatnio wdrażanego przez was systemu DRM?

[Ubisoft]Nie ma jeszcze na ten temat decyzji oddziału zarządzania.

[Tawerna] I na koniec: czy przewidujecie Edycję Kolekcjonerską Might & Magic: Heroes VI?

[Ubisoft] Powiemy wam o tym później...

Tłumaczenie: Luk





Zapraszam do komentowania!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora