Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-20 15:37:38

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Pierwszy wywiad z Producentem gry Heroes VI!

Niedawno w sieci pojawił się wywiad z Producentem najnowszej odsłony sagi HoM&M - Erwanem LeBretonem. Na serwisie Jaskinia Behemota został on przetłumaczony na język polski (brałem w tym również udział ). Poniżej przedstawiam jego treść:

1. Heroes of Might & Magic V zostało wydane pięć lat temu. Dlaczego tak długo zabieraliście się za Heroes VI?
    [Erwan] Istnieje kilka powodów tłumaczących tak długi okres prac. Niektóre z nich pragmatyczne, jak czekanie na najlepsze studio, które przejęłoby schedę po Nival. Jednak główną przyczyną był długi okres ustalania koncepcji. Dyskutowaliśmy długo, czasami eksperymentowaliśmy, nad kilkoma uzupełnieniami do typowej formuły Heroes. Niektóre zatrzymaliśmy, niektóre odrzuciliśmy. Heroes VI było dla nas “pracą miłości” - kiedy chcesz stworzyć cenny klejnot, nie mierzysz czasu. Zauważ, że dwa lata zajęło nam rozwijanie Clash of Heroes, gry DS, podczas gdy zwykle wystarczy od 6 do 8 miesięcy, aby wyprodukować większość gier tego typu.

2. Proszę mnie uspokoić: czy zachowaliście turowy system gry? Będziemy mogli nadal grać w Hot Seat?
    [Erwan]Heroes VI jest nadal grą turową i hotseat pozostaje podstawowym trybem multiplayer.

3. Niektórzy gracze myśleli, że formuła Heroes V była zbyt bliska Heroes III. Czym się będzie różnić Heroes VI od poprzednich części?
    [Erwan] Heroes VI ma kilka asów w rękawie, związanych najczęściej z mapą przygody i wymiarem RPG (tworzenie i rozwój bohaterów). Mamy nadzieję, że fani będą podekscytowani naszą mieszanką tradycji (podstawowe mechanizmy Heroes nie zostały zmienione) i innowacji.

4. Heroes V została stworzona przez Nival. Dlaczego zmieniliście studio dla Heroes VI ?
    [Erwan] Zastanawialiśmy się nad opcją stworzenia Heroes VI przez Nival, ale trudno nam było znaleźć wspólną wizję. Ponadto Nival pracowało nad Allods Online, ogromnym projektem, który zaabsorbował większą część zespołu zajmującego się swego czasu Heroes V.

5. Czemu wybraliście gupę Black Hole jako twórcę Heroes VI? Co wnieśli do samego projektu?
    [Erwan] Mają oni na swoim koncie dwie wspaniałe gry strategiczne osadzone w świecie fantasy: "Armies of Exigo" oraz "Warhammer: Mark of Chaos". Przy drugim tytule współpracowali blisko z Games Workshop, więc wiedzieli co znaczy tworzenie gry w ramach specyficznej koncesji. Ponadto mieli porządny silnik własnej roboty, doskonały do Heroes VI. Podczas pierwszego spotkania zrobili na nas wrażenie ludzi doświadczonych, utalentowanych oraz z pasją. W czasie tworzenia gry to się potwierdziło! No i ostatnie, ale niemniej ważne, są oni wielkimi fanami serii Heroes.

6. Społeczności fanów serii Heroes są aktywne i ciągle aktualizują szczegółowe "listy życzeń" odnośnie najnowszej części. Czy Ubisoft wziął je pod uwagę? Prościej, czy liczycie się z opiniami fanów?
    [Erwan] Niemal od pierwszego dnia byliśmy w kontakcie z liderami oraz najaktywniejszymi członkami tych społeczności. Na początku były to jedynie nieformalne maile i spotkania, jednakże stopniowo przekształciło się to w prywatne forum, gdzie dyskutujemy nad wizją gry, jej mechaniką i stylem. Ich interesujące opinie wpłynęły na niektóre z naszych pomysłów.

7. Co do kierownictwa artystycznego, czy nadal współpracujecie z Olivierem Ledroit?
    [Erwan] Stworzył on nowe szkice koncepcyjne specjalnie dla Heroes VI, i ciągle nawiązujemy do tych, które wykonał dla części piątej. Jego projekty są widoczne przede wszystkim w zbrojach i broniach bohaterów oraz istot. Jednakże ogólny styl artystyczny gry powstał w wyniku współpracy pomiędzy Ubisoft a Black Hole.

8. Seria Heroes jest znana z wysokiej jakości muzyki. Czy Rob King oraz Paulo Romero będą uczestniczyli w projekcie?
    [Erwan] Muzyka to ważna część Heroes, więc skupiliśmy się na niej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ale o szczegółach powiemy wam później.

9. Heroes V, Dark Messiah i Clash of Heroes są ze sobą powiązane fabularnie. Jak jest w przypadku Heroes VI? Czy gra wciąż rozgrywa się w tym samym świecie?
    [Erwan] Akcja Heroes VI rozgrywa się w świecie Ashan, który łączy wszystkie gry z cyklu Might and Magic od czasu Heroes V. Tym razem jednak akcja rozgrywać się będzie około 400 lat przed wojną Królowej Izabelii oraz pojawieniem się Ciemnego Mesjasza.

10. Jak będzie wyglądać kampania Heroes VI? Czy znów będziemy przechodzić kampanię jedna po drugiej jak w Heroes V?
    [Erwan] W przypadku Heroes VI każda z kampanii jest związana z konkretną frakcją. Są ze sobą połączone, ale można w nie grać osobno, w dowolnej kolejności. Po przejściu wszystkich kampanii graczowi zostanie ujawniony cały wątek fabularny.

11. Czy możemy spodziewać się nowych frakcji oraz nowych jednostek w Heroes VI?
    [Erwan] W przypadku frakcji oraz jednostek, Heroes VI jest znów miksem tego co znamy i innowacyjności. Dla przykładu, wciąż mamy zamek Haven, z kusznikami, rycerzami oraz Aniołami, ale także z innymi jednostkami, które nie pojawiły się w poprzedniej części.

12. Czy gra będzie tylko na PC?
    [Erwan] Heroes VI będzie tylko na PC. Jednakże rozważamy także wersję na Mac.

Tłumaczenie: Mathias, Taro i Tristan.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora