Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-04-01 17:38:38

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

[WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

SERAFIN (SUPREME ARCHANGEL)


Pewnego dnia, rycerz Orrin otrzymał rozkaz by dostarczyć wiadomość do sąsiedniego królestwa. Czasy były spokojne, więc zabrał ze sobą jako straże na czas podróży jednego Archanioła i kilku Krzyżowców. To i tak zdawało się być więcej niż porządna ochrona, wobec czego Orrin wyruszył w drogę. Drugiego dnia podróży, całkowicie nieznany ognisty potwór wyłonił się spod ziemi. Walka była krótka i śmiertelna. Chociaż Archanioł wskrzeszał dzielnych Krzyżowców Orrina, jego mała armia ciągle nie mogła oprzeć się tak silnemu przeciwnikowi. Oddziały Orrina zostały pokonane a Orrin, zraniony przez bestię, został w końcu zmuszony do ucieczki. W końcu z wielką trudnością dotarł do rodzinnego królestwa. Ta opowieść mogłaby zostać szybko zapomniana, gdyby nie to, że posiadała dwa szczegóły decydujące o dalszym biegu wydarzeń: · Nigdy wcześniej nikt nie zaobserwował potwora, który zaatakował Orrina. Był niewiarygodnie potężny i posiadał straszną właściwość wykradania duszy nieprzyjaciela; · Honor archaniołów został zagrożony, odkąd jeden z nich przegrał w nierównej walce. Orrin modlił się długo i żarliwie z duchownymi. Starał się wyprosić niebiosa o ochronę. Chociaż zwykle milczące, tym razem niebiosa odpowiedziały na jego prośby i zesłały swoje dobrodziejstwo: nowe moce zostały przyznane wybranym Archaniołom. I oto jak pojawiły się w Erathii Najwyższe Archanioły. Ich nowa zdolność i wzmocniona umiejętność wskrzeszania dodatkowo zwiększała morale wojsk, którym towarzyszyli.

Serafin

Supreme Archangel
   

Wrota Światłości

Portal of Splendor
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * +1 do morale dla sprzymierzeńców podczas walki
    * +1 do morale dla sprzymierzeńców podczas walki, jeśli jest częścią armii bohatera
    * Może wskrzesić "żywych" sojuszników dwukrotnie podczas walki
    * Powstrzymuje kontratak
    * Nieustraszony

Punkty życia    500
Szybkość    18
Atak    40
Obrona    40
Uszkodzenia    75
Strzały    0
Zaklęcia    2
Koszt w złocie    10 000
Koszt w zasobach    4 klejnoty




DIAMENTOWY SMOK (DIAMOND DRAGON)


Począwszy od pewnego brzemiennego w skutki dnia, wydarzenia w Bastionie przybrały zły obrót. Z nieznanych powodów, klejnoty zaczęły znikać. Sytuacja groziła wymknięciem się spod kontroli, ponieważ klejnoty były niezbędne aby móc wybudować pewne budowle w Bastionie. Wspólnota Sędziwych Entów ustaliła, że może im tylko pomóc mądrość Magicznego Lasu, więc postanowili udać się tam, by zasięgnąć rady. Dotarłszy do Lasu, poprosili o poradę. Następnie zostali doprowadzeni do bazy na szczycie urwiska. To, co tam zobaczyli, wprawiło ich w zdumienie: oślepiające piękno smoka, z którego paszczy, zamiast siarkowego dymu, wydobywał się ogień i klejnoty. Magiczny Las przyznał Sędziwym Entom jednego z tych skrzących się smoków. Mieszkańcy Bastionu z wdzięcznością przyjęli dar. Smok, dostarczając mieszkańcom klejnoty, okazał się być ponadto potężnym sprzymierzeńcem. Później została znaleziona przyczyna znikających klejnotów. Szpieg Czarny Rycerz z Nekropolis wykradał je! Na szczęście został przyłapany na gorącym uczynku, schwytany i powieszony na najbliższym drzewie, gdzie wkrótce stał się przestrogą dla innych niedoszłych szpiegów.

Diamentowy smok

Diamond Dragon
   

Smoczy Szczyt

Dragon Peaks
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * 50% szansy, że oślepi przeciwnika na trzy rundy
    * Niewrażliwy na czary Bohatera
    * +1 klejnot co dzień
    * Nieustraszony

Punkty życia    500
Szybkość    16
Atak    36
Obrona    36
Uszkodzenia    60-75
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    8 000
Koszt w zasobach    3 kryształy




GROMOWŁADNY (LORD OF THUNDER)


Pewnego dnia, podczas drogi powrotnej w rodzinne strony, Tytan dostał się w sam środek burzy. Zwrócił jednak na nią małą uwagę, gdyż jak wiadomo każdemu, Tytani są tak wytrzymali, że działania natury zwykle nie mogą im zaszkodzić. Wtem straszna błyskawica uderzyła go w głowę i trzaskając wzdłuż ciała, wydostała się przez jego stopę. Nie wywarło to na nim żadnego wrażenia, więc dalej kontynuował podróż. Dziesięć minut później wpadł w zasadzkę przygotowaną przez Arcylisze. Było ich mnóstwo a ich ilość mogła stać się ich najlepszą stroną. Tytan nie znał dialektyki, dlatego ich liczba nie powstrzymała go. Będąc najemnikiem, godził się z faktem, że może stracić życie w walce - zaczął więc walczyć. Podczas walki, zdał sobie sprawę, że zabójcza chmura Arcyliszy zadaje mu mniej uszkodzeń niż zwykle. Poza tym nasz bohaterski Tytan odkrył, że był w stanie atakować dwukrotnie częściej niż jego przeciwnicy. Jak straty martwiaków ciągle rosły, Arcylisze zaczęły się wycofywać, niepewne czy mogłyby wygrać. I podczas gdy ich optymizm słabł, Tytana wzrastał, kiedy nagle zauważył, że wyczerpał się jego zasób piorunów. Co robić? Pozostała tylko walka wręcz, więc Tytan odważnie podążył do topniejącego tłumu przeciwników. I odkrył następną niespodziankę! Każdy cios, który dosięgał przeciwnika był powiązany z uderzeniem potężnej błyskawicy wyłaniającej się z czystego, niebieskiego nieba. Walka skończyła się zwycięstwem Tytana. Wróciwszy do domu, Tytan wszystkim dookoła opowiedział o cudzie, który się mu przytrafił. Starsi Magowie udali się na naradę i konsultacje aż w końcu ustalili, że to nie mogło wydarzyć się bez udziału wyższych Sił Elementarnych. Od tego czasu, Tytani, którzy okazali się tego godni, prowadzeni przez Zew Boży, wyruszali w podróż ku Ulepszeniu. Wznieśli Świątynie Sztormu w odległych miejscach wśród najbardziej dzikich burz. Przebywając w obrębie tych, uderzanych wielokrotnie podczas dnia przez pioruny, świątyń, Tytani zyskiwali swe nowe zdolności.

Gromowładny

Lord of Thunder
   

Świątynia Sztormu

Storm Temple
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Strzela dwukrotnie
    * W walce wręcz przywołuje uderzenie pioruna
    * Chroniony tarczą powietrzną
    * Niewrażliwy na czary umysłu
    * Nieustraszony

Punkty życia    600
Szybkość    12
Atak    32
Obrona    32
Uszkodzenia    60-75
Strzały    24
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    10 000
Koszt w zasobach    3 klejnoty




ANTYCHRYST (ANTICHRIST)


Niektórzy odnoszą się do sił ciemności jak do "burzycieli spokoju" ponieważ nie mogą być zadowolone w jakimkolwiek miejscu, gdzie panuje pokój i zgoda. W najgłębszych i najmroczniejszych pokładach Piekła, Siły Zła zgodziły się stworzyć nowego, doskonałego potwora, który podbiłby Erathię i przylegające do niej królestwa. Jak postanowiono tak zrobiono. Na świecie pojawił się Antychryst -- okropny ognisty potwór, przeciwko któremu żadna inna dusza nie mogłaby stanąć. Jego władza nad duszami jest praktycznie nieograniczona.

Antychryst

Antichrist
   

Potępiony Pałac

Unholy Palace
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Wzbudza strach
    * -1 do szczęścia dla przeciwników w walce
    * -1 do szczęścia dla przeciwników w walce jeśli wróg ma właściciela-bohatera
    * 50% szansy na zabranie duszy na 3 rundy (skamienienie)
    * Powstrzymuje kontratak
    * Nieustraszony

Punkty życia    400
Szybkość    17
Atak    35
Obrona    37
Uszkodzenia    45-60
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    9 000
Koszt w zasobach    3 rtęci




KRWAWY SMOK (BLOOD DRAGON)


Nekromanci zawsze dążyli do wzmocnienia Wampirów tak, aby były w stanie wysysać krew i życiowe siły ze wszystkich stworzeń w krainie. Jednakże nie jest rzeczą łatwą stworzyć tak nieprawdopodobnie potężnego Wampira, ponieważ pomimo ich nieumarłych mocy, ich ciała są zaledwie powiększonymi ludzkimi korpusami. Nekromanci doszli do wniosku, że byłoby dużo łatwiej przekazać wampirze zdolności bardziej potężnej istocie -- Upiornemu Smokowi. Upiorny Smok i kilku Wampirów zostało więc wysłanych do Widmowej Krypty, gdzie rozpoczął się długi proces tworzenia nowego, przerażającego mutanta - Krwawego Smoka.

Krwawy Smok

Blood Dragon
   

Widmowa Krypta

Spectral Vault
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Wzbudza strach
    * -1 do morale przeciwników w walce
    * -1 do morale przeciwników w walce, jeśli wróg ma właściciela - Bohatera
    * 50% szansy na postarzenie wroga (połowa punktów życia)
    * 40% szansy na wyssanie krwi wroga i regenerację
    * Nieustraszony

Punkty życia    400
Szybkość    14
Atak    25
Obrona    23
Uszkodzenia    38-75
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    6 000
Koszt w zasobach    2 rtęci




SMOK CIENIA (DARKNESS DRAGON)


Czarne Smoki to bardzo zaborcze istoty. Imponuje im ich siła, strach jaki wzbudzają, niewrażliwość na czary. Ale jeden z nich był szczególnie dumny. Był dorodnym okazem. Jego łuski połyskiwały głęboką czernią, skrzydła ledwo mieściły się w jaskini a siarkowy ogień w mgnieniu oka popielił wszystko na swej drodze. Ale im więcej go chwalono, tym bardziej zazdrościł Harpiom. Chciał tak jak te małe, kruche stworzenia, wyłaniać się z ciemności, by niepostrzeżenie atakować i bez uszczerbku powrócić do ukochanego mroku. Uwielbiał walczyć z Mutare. Szczególnie, jeśli miała przy sobie Fiolkę Smoczej Krwi. Pewnego razu, po ciężkich walkach z Tytanami, Mutare osunęła się zmęczona na ziemię, natychmiast zasypiając. Smok postanowił skorzystać z okazji. Lecz już pierwsze parę kropel krwi ze swoich pobratymców zapiekły go żywym ogniem. Potem było już tylko gorzej. Dni pełne mąk, bolesnych skurczów i obfitych krwotoków wypełniały dni dumnego potwora. Jednak, dzięki opiece, jaką Mutare roztoczyła nad swym najlepszym smokiem, powoli wracał do zdrowia. Trucizna dokonała jednak w nim wiele przeobrażeń. Jego łuski stały się ciemniejsze niż najczarniejsza noc, i co najważniejsze, spełniło się jego marzenie! Był teraz tak szybki i zwinny, że po ataku mógł jeszcze zdążyć wrócić na swoje miejsce. Tak to więc od tej pory Smocza Krew powoływała do życia Smoki Cienia.

Smok Cienia

Darkness Dragon
   

Jaskinia Ciemności

Cave of Darkness
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Wzbudza strach
    * Po ataku wraca na początkową pozycję
    * Niewrażliwy na magię
    * Bohater otrzymuje zdolność Welon Ciemności
    * Nieustraszony

Punkty życia    600
Szybkość    15
Atak    33
Obrona    33
Uszkodzenia    60-75
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    8 000
Koszt w zasobach    3 siarki




UPIORNY BEHEMOT (GHOST BEHEMOTH)


Widziałeś kiedyś, przyjacielu, małego Behemota? Nie? Cóż, nie jestem tym zdziwiony... Dojrzewanie Behemotów to jedna z najbardziej strzeżonych tajemnic Erathii. Nawet Barbarzyńcom i Magom Bitewnym rzadko udaje się dostąpić zaszczytu ujrzenia tych małych baraszkujących stworzonek. Lecz ostatnio wydarzyły się rzeczy tak dziwne, że aż przerażające! Dzięki temu pewne fakty szerokim echem obiegły całe królestwa. Otóż, aby Behemot stał się dorosłym osobnikiem, podczas corocznych obrzędów odbywa inicjację. Odbywa się to na szczycie ich świętej góry. Małe oseski spędzają tam noc, by rankiem powrócić już jako dorosłe, zmężniałe potwory. Ponadto w świadomości Behemotów istniała legenda, w myśl której z nieba zstąpi potężna istota - król Behemotów. Wiara w przepowiednię była silna, lecz nikt nie oczekiwał nadejścia króla w tych czasach... Tym razem stało się inaczej. O północy rozpętała się wielka wichura, zacinał silny i ostry deszcz, a huk grzmotów rozlegał się na wiele mil dookoła. Rankiem wszystko ucichło, lecz próźno wyglądano powracających z góry Behemotów. Zaniepokojeni mieszkańcy Cytadeli, nie bez trwogi, wyruszyli na szczyt zbadać co się stało. To, co tam zobaczyli, wprawiło ich w zdumienie! Małe Behemoty chrapały w najlepsze! Lecz nie stały się normalnymi osobnikami - ich sierść przybrała barwę popiołu, zystały ponadto możliwość lotów ponad przeszkodami. Wszyscy z nabożnym lękiem przyjęli pojawienie się w Erathii Upiornych Behemotów - gwardzistów dawno oczekiwanego króla.

Upiorny Behemoth


Ghost Behemoth
   

Grobowiec Behemotów

Behemoth Tomb
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Wzbudza strach
    * +1 do szczęścia dla sojuszników w walce
    * +1 do szczęścia dla sojuszników w walce, jeśli jest częścią armii Bohatera
    * Lekceważy obronę przeciwnika
    * Kontratakuje dwukrotnie
    * Przelatuje nad przeszkodami
    * Nieustraszony

Punkty życia    600
Szybkość    11
Atak    25
Obrona    25
Uszkodzenia    45-75
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    6 000
Koszt w zasobach    2 kryształy




PIEKIELNA HYDRA (HELL HYDRA)


Pewnego razu przypadek sprawił, że Rdzawy Smok utknął w bagnie. Skrzypiał, zgrzytał przez długi czas, aż w końcu całkiem zardzewiał. Pozostał w środku bagna niczym pomnik na długie lata. W końcu, pewnego dnia, ten kawałek zardzewiałego żelaza przykuł uwagę Hydr, które postanowiły umieścić go w swoim Stawie. Przeniesienie starego Rdzawego Smoka nie było proste. Jak tylko Hydry zamierzały umieścić go w stawie, kościec smoka zaczął się rozpadać. W okolicy klatki żebrowej smoka znalazły źródło jego kwasu -- kwas przez lata mieszał się z gazowo-błotną wodą bagienną, zmieniał się lecz stał się nietrwały! Bez ostrzeżenia nagle wybuchł, ochlapując Hydry od pyska do pazurów! Na szczęście Hydrom nie wyrządził żadnych szkód, ponieważ okazało się, że nowa mieszanka bagna i kwasu jest zupełnie dla nich bezpieczna. Rzeczywiście, Hydry polubiły ją na tyle, że z zapałem piły ją do rozpuku. Oj, miały świetną zabawę przez kilka dni! Opluwały wzajemnie się kwasem i figlowały w stawie, nieświadome tego, jak bardzo się zmieniają, przekształcają, mutują. Ich skóry pokryły się czerwonawym kwaśnym odcieniem, zyskując zdolność regeneracji. Dla Hydr było to jak woda życia - teraz poczuły się niezwyciężone!

Piekielna Hydra

Hell Hydra
   

Kałuża Chaosu

Chaos Pool
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Atakuje wszystkich przylegających przeciwników
    * Atakuje plując kwasem (obniża obronę)
    * Powstrzymuje kontratak
    * 40% szansy na regenerację
    * Nieustraszony

Punkty życia    500
Szybkość    10
Atak    25
Obrona    27
Uszkodzenia    38-68
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    7 000
Koszt w zasobach    2 siarki




ŚWIĘTY FENIKS (SACRED PHOENIX)


We Wrotach Żywiołów zapanowało ogromne podniecenie. Każdy przygotowywał się na doroczny festyn ku czci Matki Natury. Tegoroczne święto zapowiadało się wyjątkowo okazale. Na niebie, ziemi, w ogniu i wodzie ścierały się wszystkie cztery żywioły, tworząc feerie wspaniałych barw oraz kolorowych fajerwerków. Żywiołaki Umysłu dzięki tworzonym iluzjom dostarczały mieszkańcom niezapomnianych przeżyć, wrażeń i uniesień. Niestety, szaleństwo ogarnęło wszystkich do tego stopnia, że nikt nie zauważył nadciągających ogrzych hord. Otumanieni atrakcjami, mieszkańcy Wrót Żywiołów nie potrafili stawić oporu. Jedynie biedne Feniksy podjęły beznadziejną walkę z rozsierdzonymi watahami Ogrów. Ta masarka głęboką szramą poorała serce Matki Natury. Ziemia zaczęła drżeć, a Słońce okrył całun ciemności. W płomieniach ogromnych ogni, ze zniszczonych miast, powstał nowy Feniks. Święty Feniks! Pamiętny przerażającej rzezi, jego duszę opanował duch Pogromcy, by pomścić okrutnie przelaną krew.

Święty Fenix

Sacred Phoenix
   

Święty Wir

Spring Pyre
    Przyrost    1    
Specjalne zdolności

    * Niewrażliwy na Magię Ognia
    * Jedno 100% wskrzeszenie
    * Chroniony Tarczą Ogniową
    * Wrodzone zaklęcie: Pogromca
    * Nieustraszony

Punkty życia    400
Szybkość    21
Atak    28
Obrona    28
Uszkodzenia    45-60
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    5 000
Koszt w zasobach    3 rtęci


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-09-08 13:27:02

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Według mnie sa 2 najlepsze no i moje ulubione czyli gromowładni strzelają 2 razy i mają 34 ataku
oraz święte feniksy gdy jest jeden to zawsze sie odradza ale ma mały atak jak sie nie myle ma 28 ataku


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#3 2007-09-12 21:22:40

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Serafiny i Gromowładni z poz. 7 są najlepsze



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2007-11-16 18:40:27

Macielug2

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-11-16
Posty: 34

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Jak dla mnie najlepsza jest piekielna hydra gdyż atakuje kwasem
Dobre też są diamentowe smoki bo oślepiają i...
gromowładni

Offline

 

#5 2009-04-20 20:34:41

dragonxxl1

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-20
Posty: 1

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Dla mnie najlepsze są: Diamentowy Smok 37 ataku Serafin 40 gromowładny 34 i stary dobry najlepszy z gry Błękitny smok 50 a warto też dodac o drakoliczu  Ma 46a.

Offline

 

#6 2009-07-30 15:47:49

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Mi sie podoba smok ciemnosci,fajny tez serafin i gromowladny,szkoda tylko,ze ten smoczek nie powstrzymuje kontry,wtedy to by byl juz calkiem kozak .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#7 2009-08-11 22:16:30

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Według mnie Serafini,Gromowładni oraz Drakolicze (szkoda że nie da się kupić ich w mieście)


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#8 2010-08-07 15:24:53

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

zalezy bo ile pamietam są dwie opcje ustawienia tych jedostek ( i wogule wszystkich )
jedna to że wog-owcy zainterweniowali we wszystkie jednostki np. czarty mają dm. 8 - 14 ale atakują dwa razy
2 że nic nie zmieniali

i tutaj jest śmiechowo ponieważ 8 poziom jest dodany a inne ma właściwości tu i tu np. ze zminami upiorne behemoty nie latają i obniżają obrone o 40%

ja osobiśnie nie gram z 8 oziomem bo mi on nie pasi ( w jednej z tych dwóch opcji jednostki 8 poziomu kosztują tanio ( za łatwo) a w drogiej po 20000 - wtedy ich kupowanie jest nieopl;acalne)

ale jeśli już to fajne są smoki ciemności

Offline

 

#9 2010-10-13 12:33:43

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Nie lubie jednotek 8 poziomu. Psują balans gry.
Najbardziej irytująca będzie kwasowa hydra. Ma wredne zdolności. ale na nie jest sposób. Odwrócenie zaklęcia i ognistej tarczy nie ma.

Offline

 

#10 2010-11-02 18:42:25

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [WoG] Ulubiona i najlepsza jednostka 8 poziomu

Czy ja wiem, czy psują... To dobry pomysł, ale tylko dla WoG, oby nikt nie wpadł na pomysł wprowadzenia tego do oryginału...

Najsłabszy jest wg mnie Drakolicz, natomiast najlepszy Serafin, Piekielna Hydra, no i może Antychryst (ale nazwa... zaraz mi się jeden taki komiks przypomina ;p)...



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora