Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-03-20 20:44:30

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Konkurs na projekt miasta!

Witam!
Przedstawiam konkurs, do którego przywiązuję najwyższą wagę. Osobiście nie będę brany pod uwagę przy wyborze najlepszych prac, jednak wezmę udział dla własnej satysfakcji.
Temat konkursu: Projekt miasta do Heroes 3!
Macie za zadanie wymyślić nowy zamek do H3. Możecie korzystać z jednostek neutralnych w grze lub wymyślić własne(co będzie dodatkowo oceniane, ale wymagane będą statystyki). Liczę na szczegółowe prace, które spokojnie(przy odrobinie wsparcia programistów) można by było wcielić w życie(nie mówię, że to się stanie). Co musi się znaleźć w projekcie?

1. Budynki (7 siedlisk + 1 budynek dodatkowy, poz. gildii magów, surowiec wydobywany w magazynie zasobów)
- Nazwa (np. Leśniczówka)
- Cena (np. 5000szt. zł., 5szt. drewna)
- Korzyści (np. pozwala rekrutować leśniczych)
- przyrost (siedliska, np. 7 leśniczych na tydzień)

2. Jednostki
a) Jeśli są wzięte z Herosa, nie wymaga się statów, ale z racji tego, iż dozwolone są tylko neutralne, obowiązkowo należy podać cenę.

b) dla ambitnych: wymyślenie własnych jednostek będzie dodatkowo punktowane. Konieczne jednak będzie wymyślenie statystyk, przynajmniej 4 podstawowych (atak, obrona, HP, speed) i specjalizacji (jeżeli takową jednostka będzie posiada)

c) ulepszenia nie są obowiązkowe, ale jeśli ktoś jest już naprawdę ambitny, może wymyślić. Będzie to dodatkowo punktowane.

3. Bohaterowie. Koniecznie bohaterów musi być 16 (8+8) podzielonych na dwie klasy. Czego jeszcze potrzeba?
- Imiona
- Specjalizacje
- Statystyki startowe (dla określ. klasyfikacji, nie jest to nic trudnego, bo wystarczą dwie)
- Biografie (dla ambitnych, dodatkowo punktowane)
- Skille startowe (obowiązkowe)

4. Graal (nazwa i korzyści)

*5. Screeny (dla chętnych).


Ważna jest klimatyczność, chociaż przede wszystkim oceniam powyższe dane.

No to powodzenia!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#2 2009-03-22 22:38:00

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Konkurs na projekt miasta!

Magiczne Wrota



1. Siedliska :

a)
Nazwa :  Pole
cena : 500 złota, 5 kamieni
Korzyści : Pozwala rekrutować Chłopów
Przyrost : 35 na tydzień

Nazwa :  Ul. Pole
Cena : 1000 złota, 8 kamieni
Korzyści : Pozwala Rekrutować Niziołki
Przyrost : 35

b)
Nazwa : Arena Wojny
Cena : 1100 złota,5 drewna
Korzyści : Pozwala rekrutować Dziki
Przyrost : 10

Nazwa : ul. Arena Wojny
Cena : 1200 złota, 8 drewna
Korzyści : Pozwala rekrutować Nomadów
Przyrost : 10

c)
Nazwa : Świątynia
Cena : 2000 złota, 5 drewna,5 kamieni
Korzyści : Pozwala rekrutować Złote Golemy
Przyrost : 5

Nazwa : ul. Świątynia
Cena : 2000 złota, 5 drewna, 10 kamieni
Korzyści : Pozwala rekrutować Diamentowe Golemy
Przyrost : 5

d)
Nazwa  : Wieża Strażnicza
Cena : 2000 złota,10 drewna,10 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Rozbójników
Przyrost : 6

Nazwa  : ul. Wieża Strażnicza
Cena : 2000 złota, 15 drewna, 10 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Strzelców
Przyrost : 6

e)
Nazwa  : Most
Cena : 2500 złota, 20 drewna, 5 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Mumii
Przyrost : 10


Nazwa  : ul. Most
Cena : 2500 złota, 25 drewna, 5 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Troli
Przyrost : 10

f)
Nazwa  : Magiczna Wieża
Cena : 5000 złota, 10 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Kapłanów Wojny
Przyrost : 10

Nazwa  : ul. Magiczna Wieża
Cena : 10000 złota 15 kamieni
Korzyści : Rekrutacja Czarodziejów
Przyrost : 10

g)
Nazwa  : Tajemna Jaskinia
Cena : 15000 złota, 15 kamieni,10 kryształów,10 klejnotów
Korzyści : Rekrutacja Czarodziejskiego Smoka
Przyrost : 2

Nazwa  : ul. Tajemna jaskinia
Cena : 15000 złota, 15 kamieni,10 kryształów,10 klejnotów
Korzyści : Rekrutacja Rdzawego Smoka
Przyrost : 2

2. Jednostki
Chłop - 15 złota
Niziołek - 30 złota
Dzik - 170 złota
Nomad - 230 złota
Złoty Golem - 350 złota
Diamentowy Golem - 400 złota
Rozbójnik - 350 złota
Strzelec - 600 złota
Mumia -  300 złota
Trol - 500 złota
Kapłan Wojny - 500 złota
Czarodziej - 1000 złota
Magiczny Smok - 5000 złota 2 kryształy
Rdzawy Smok - 5000 złota 1 kryształ i 2 siarki

3.
a) Wojownik

- Romuald
Spec. : Dzik/Nomad - statystyki +2
Stat. start. - Siła : 2, Obrona : 5, Moc : 1,Wiedza :1
Biografia. : Romuald był dobrze wyćwiczony na jeździe konnej. Został jednak skazany
na dożywotnią banicję z powodu zdrady. Romuald był niewinny i poprzysiągł sobie, że
zemści się na tym który go wrobił. Przyłączył się do obozu Nomadów i poznał ich
sztukę walki oraz przetrwania na pustyni.
Skille : taktyka, płatnerstwo

- Ashley
Spec. : 350 złota
Stat. : Siła : 2, Obrona : 3, Moc : 2, Wiedza : 2
Biografia : Ashley była kiedyś wielkim wojownikiem, jednak jej rodzice, zmusili ją do
bycia poborcą podatkowym. Rodzice zostali zamordowani przez zbójców. Dla ich pamięci,
chce zostać do końca w tej "pracy".
Skille : Płatnerstwo ( zaawansowany )

- Gary
Spec. Strzelec/Rozbójnik
Stat. - siła : 5, obrona : 4 , Moc : 0, Wiedza : 1
Biografia : Gary jest mistrzem strzelców i potrafi się wtłaczać w tło. Jest
najlepszym rozbójnikiem i przez 10 lat jeszcze nikt go nie wykrył.
Skille : Atak ( zaawansowany ), taktyka ( zaawansowany )

- India
Spec. Diamentowy Golem/ Złoty Golem
Stat : Siła : 2, Obrona : 6, Moc : 3, Wiedza : 0
Biografia : India od dawna bada historię golemów. Znalazła pewną kulę, która nimi
kieruje. Teraz, ramię w ramię walczą z najróżniejszymi przeciwnikami.

- Edmund
Spec. Balista
Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 3,Wiedza : 2
Biografia : Edmund brał udział w wielu wojnach. Jego główną bronią jest balista,
która zadaje śmiercionośne obrażenia.
Skille : Taktyka( Mistrz )

- Luminus
Spec. Skuteczność Ataku
Stat : Siła : 5, Obrona : 2, Moc : 3, Wiedza : 2
Biografia : Luminus był kiedyś intruktorem wojennym. Wyruszył z miasta, aby poznać
nowe, lepsze umiejętności.
Skille : Skuteczność Ataku ( Mistrz )

- Michael
Spec.: Łucznictwo
Stat : Siła : 3, Obrona : 7, Moc : 1, Wiedza : 1
Biografia : Michael dowodził jednostkami strzeleckimi odkąd sięga pamięć. w Każdej
bitwie, jego strzały przebijały najlepsze pancerze. Został mianowany na najlepszego
strzelca i dowódzce w kraju.
Skille : Dowodzenie ( zaawansowany ), Łucznictwo ( Mistrz )


-Malesus
Spec. Nawigacja
Stat : Siła :2, Obrona : 10, Moc : 0, Wiedza : 1
Biografia : Malesus był kiedyś piratem, jednak po 3 latach, zdał sobie sprawę,ile
zła czyni. Więc chciał zacząć nowe życie i przyłączył się do tych których gnębił,
a tych z którymi żeglował zabijał bez żalu.
Skille : Dowodzenie ( zaawansowany ), Nawigacja ( Mistrz )

b) Pustelnik

- Jony
Spec. Psalm Mocy
Stat : Siła : 1, Obrona : 3,Moc : 4, Wiedza : 5
Biografia : W przeszłości Jony był potężnym magiem, który niszczył hordy nieumarłych,
jednak pewnej nocy został otruty, ale jego potężne moce wydały ostatnie tchnienie i
usunęły ową truciznę. Jony stracił prawie całą moc, jednak została mu pewna
umiejętność
Skille : Mądrość ( mistrz )

-Agrya
Spec. : Pierwsza Pomoc
Stat : Siła : 0, Obrona : 2, Moc : 8, Wiedza : 6
Biografia : Agrya była średnim medykiem, ale pod okiem swojego mistrza robiła postępy.
W wielkiej bitwie, jej mistrz umarł, ale przed śmiercią, oddał jej swoje moce. Teraz
zastępuje go we wszystkich bitwach.
Skille : Mądrość, Pomoc ( mistrz )


-Anelion
Spec. : Mnisi
Stat: Siła: 2, Obrona : 2, Moc : 2, Wiedza : 3
Biografia : Anelion prowadzi klasztor, ale gdy pojawiły się wojska ciemnej strony,
wziął ze sobą wszystkich mnichów i ruszył wspomóc siły dobra.
Skille : Mądrość ( Mistrz )

-Rettooth
Spec. : Błogosławieństwo
Stat : Siła : 2,Obrona: 0,Moc 5, Wiedza : 5
Biografia : Rettooth był mnichem w klasztorze Aneliona. Został wysłany przed wojną
do innego klasztoru. Nauczył się tam dużo zaklęć, ale najlepiej Błogosławieństwo.
Skille : Mądrość ( Mistrz ) , Dyplomacja ( Zaawansowany )


-Ekzane
Spec.Logistyka
Stat : Siła : 1, Obrona : 5, Moc : 3, Wiedza : 5
Biografia : Ekzane jest najstarzym a zarazem największym znanym podróżnikiem na
Ziemii. W krótkim czasie może przejść duży dystans.
Skille : Logistyka ( Mistrz )

-Arban
Spec. Inteligencja
Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 5, Wiedza : 5
Biografia : Arban był najinteligentniejszy ze wszystkich znanych Kapłanów. Posiadał
nieograniczą wiedzę, którą wykorzustuje przeciwko ciemnej stronie.
Skille : Inteligencja ( Mistrz )

-Jumar
Spec. Talent Magiczny
Stat : Siła : 0, Obrona : 2, Moc : 7, Wiedza : 7
Biografia : Jumar miał największy talent magiczny, toteż udał się do wielkiego
klaszoru Aneliona, aby podwyższyć swoje umiejętności.
Skille : Talent Magiczny ( Mistrz )

- Fellinz
Spec. Deszcz Meteorów
Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 3, Wiedza : 6
Biografia : Fellinz oddał całe życie magii ognia, ale najbardziej spodobało mu się
zaklęcie Deszczu Meteorytów, toteż doprowadził je do perfekcji. Fellinz nie stoi
po żadnej ze stron.
Skille : Magia Ognia ( Mistrz ), Mądrość ( Mistrz )

4. Graal

Brama Nieba


Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%,
generuje codziennie 5000 sztuk złota i zwiększa obronę i atak wszystkich stworzeń
o 4 punkty

Ostatnio edytowany przez Pandrodor (2009-03-23 15:05:58)


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora