Jest już temat o najlepszych, teraz pora na najgorsze. Zapraszam do dyskusji. Ja wypowiem się nieco później, muszę przemyśleć wypowiedź.
Offline
Rekrut
1. Chochlik (Imp)
2. Zmobii
3. Zjawa
4. Zywiolak Energii
5. Zywiolak Magmy (nie najslabszy, ale najgorszy napewno )
6. Chimera
7. Smok Cienia
Offline
1. Chochlik - brak plusów,
2. Zombie - brak plusów,
3. Upiór - regeneracja i kradzież many są irytujące dla wroga i choćby dla nich można mieć upiora, poza tym jest szybki, ale niestety ma słabe staty,
4. Energia - brak plusów,
5. Magma i kapłan - brak plusów,
6. Cyklop - najsłabsza jednostka za 20 kryształów...
7. Upiorny smok - jednak inaczej, niż reszta, bo on zawsze jest groźny i słaby ogólnie nie jest, a postarzenie jest lepsze od np. wskrzeszenia.
Offline
hmmm... W niektórych miejscach wybór jest oczywisty, ale np. w 6. poz. sprawa jest skomplikowana...
1. chochlik - żadnych zalet, dno pod każdym względem.
2. Zombie - wprawdzie wytrzymały i czasem może mocno zaszkodzić, ale ludzie! 4 punkty speeda?!
3. Upiór - niestety, mimo dobrych zdolności staty przeważają. Gdyby nie one postawiłbym na uruka.
4. Pegaz lub żyw. energii - obydwie beznadziejne
5. żyw. magmy - kapłan ma przynajmniej wyższą siłę ataku i strzela. Wg mnie jest lepszy również od Enta, który z powodu swej powolności staje się bezużyteczny.
6. hmm... Mantikora - odpada, bo przydatna do blokady strzelców... Wiwerna - też nie, bo jest lepsza od chimery. Cyklop - także nie, kruszy mury i strzela, chociaż jest niewart zachodu. Chyba to badziewie w pelerynie... żywiołak magii
7. Upiorny Smok - słaba, niewarta zachodu jednostka. Postarzanie w porównaniu z umiejętnościami innych jednostek tego poziomu to nic.
Offline
Przestępca
1. Imp - nie ma zalet
2. Zombie i kusznik - słabe staty u zombie/denne HP u kusznika
3. Golem - staty niezłe, ale jest klocem
4. Pegaz - tylko speed na plus
5. Ksiądz - brak zalet
6. Cyklop - za drogi
7. Anorektyk (upiorny smok) - prawie brak zalet, tylko postarzanie coś robi, no ale chociaż jest tani
Offline
Przestępca
1. Chowaniec - brak zalet.
2. Zombie - brak zalet.
3. Upiór - ten chociaż jest szybki.
4. Pegaz - j/w.
5. Kapłan - brak zalet.
6. Cyklop - brak zalet, drogi jak nie wiadomo co.
7. Upiorny smok - ale przynajmniej postarza i w konsekwencji jest groźny dla wroga.
Offline
pegaz ciut lepszy bo lata
Energia też lata Dla mnie są w sumie bez różnicy, wolę mieć zamiast pegaza/energii jakiegoś cerbera, bądź gryfa, które są tańsze, a w walce - lepsze.
Offline
Co wy gadacie? Kapłan na równi/gorszy od Magmy? Przecież on go bije pod każdym względem (chociażby dlatego że lata jest w 100% przydatniejszy w każdych okolicznościach). Kapłan jest NA PEWNO lepszy od magmy i enta.
Pegaz i energia są o jednych pieniądzach: choć wszystko zależy od sytuacji. Obydwie to chłam, w który nie warto inwestować.
Zmieniam: na 6. poziomie stawiam Cyklopa
Offline
Obywatel
Latający kapłan? Kapłan raczej strzela, niż lata.
Offline
No dobra, strzela, a to chyba jeszcze lepiej, prawda? (pomyliłem się_)
Offline