Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-02-07 14:37:49

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

[HEROES II] Zamek Czarodzieja

Zamek Czarodzieja na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK

Jak oceniasz jednostki z Zamku Czarodzieja, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Niziolek - 4/6 (jednostka strzelajaca I poziomu, dobrze chronione Niziolki moga wiele zdzialac na polu bitwy)
Dzik - 4/6 (jednostka bardzo szybka, typowo ofensywna, Dziki sa ponadto tanie i to jest ich atutem)
Stalowy Golem - 5/6 (doskonala jednostka, wytrzymala - co prawda wolna, ale zadaniem tej jednostki jest oslanianie licznych jednostek strzeleckich z Zamku Czarodzieja)
Rok - 5/6 (same plusy - jednsotka dosyc wytrzymala, lata - jako jedyna jednostka z Zamku Czarodzieja)
Arcymag - 4/6 (doskonala jednostka strzelecka, ma 20% szans na zdjecie dzialania dobrego czaru, z atakowanej jednostki wroga; Arcymag jest szybki, a jego jedyna wage jest stosunkowo mala wytrzymalosc)
Tytan - 6/6 (jedyna jednsotka strzelecka 6 poziomu, a zarazem najlepszy strzelec w grze, duza wytrzymalosc i szybkosc)

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Ostatnio edytowany przez Mathias (2016-02-06 11:37:06)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#2 2009-02-07 21:56:15

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Czarodzieja

Ja to się rozpisywać nie będę, prawie dokładnie jak Ty, stasek.
Ale Tytana oceniam na 5.5 nie lubię go za bardzo
Niziołek jest nawet dobry, strzela. 5/6
I reszta tak samo... Chociaż nie, Golem 6/6, bo podobnie jak w H3 jest bardzo dobry, a nikt nie docenia

Offline

 

#3 2009-02-07 22:16:24

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: [HEROES II] Zamek Czarodzieja

Ja bardzo doceniam Stalowego Golema, Hirador . Jak Golem broni moich strzelcow, to jestem pewien na 100%, ze nikt mi tego Golema nie rozwali . Ktos kiedys powiedzial - Golem jest za wolny, zeby byc przydatna jednostka - guzik prawda, Golem nie potrzebuje wcale byc szybszym niz jest, zeby byc efektywnym na polu bitwy .


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#4 2009-02-08 21:38:21

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: [HEROES II] Zamek Czarodzieja

Golemy są bardzo dobre w każdej edycji Heroesów. Są zbudowane z kamienia/żelaza, więc są idealne na trudne warunki

Offline

 

#5 2009-05-30 12:34:07

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [HEROES II] Zamek Czarodzieja

1. Niziołek(4/6)
2. Dzik(3,5/6)
3. Golem(5,5/6)
4. Rok(5,5/6)
5. Mag(4/6)
6. Tytan(5,5/6)
Zamek całkiem dobry, lecz drogi. Ogólnie 4,5/6


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#6 2012-06-02 22:54:49

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES II] Zamek Czarodzieja

Jakościowo bardzo mocne miasto, mające być alternatywą dla Nekromanty, również wprowadzonego w drugiej części. Czarodzieje tak jak Nekromanci startują z 2 mocy magicznej i 2 wiedzy, ale N. mają 1 pkt ataku, a C. 1 pkt obrony. Niziołki na start dobre, ale potem padają jak muchy. Dziki są tanie, szybkie, ofensywne, ale niczym specjalnym się nie wyróżniają. Razem z golemami stanowią zaporę, przez którą muszą przebić się wrogowie. Golem jest powolny, ale w sumie nigdzie daleko iść nie musi. Jego siły nie można lekceważyć, mnóstwo HP i obrony, niezgorsze dmg. Roki są jednostką bardzo uniwersalną ze względu na swe staty i umiejętność lotu. Arcymagowie razem z tytanami stanowią najważniejsze asy w rękawie Czarodzieja, magowie są łatwi do zniszczenia, ale nie mają ograniczeń w walce wręcz, zadają ogromne obrażenia, 20% szansy na zdjęcie pozytywnego czaru z atakowanego wroga, ul. arcymag zyskuje bonus do HP i szybkości. Tytani w swej ulepszonej formie mogą strzelać, koszmarnie drodzy, ale warci swej ceny, niezwykle żywotni, dla zwykłych jednostek ciężcy do ruszenia. Odporni na czary umysłu.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora