No, to teraz to macie do roboty: Rozstrzygać to
WG. Stat:
Hydra Chaosu:
Atak: 18
Obrona: 20
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 250
Szybkość: 7
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3500złota ; 1siarki
Atak: 21
Obrona: 18
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 21
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 2000złota ; 1rtęci
W ataku Hydra przegrywa, to jasne, ale można wziąć pod uwagę atak na wszystkie pola w zasięgu.
Obrona - no cóż, Hydra ma ciut więcej
Tutaj stawiałbym na Feniksa, bo ma gwarantowane 30, a nie 25
Wytrzymałość, no niestety, szala przechyla się na stronę Hydry.
Szybkość - Hydra żałośnie przegrywa...
Przyrost, to wiadomo, że Feniks.
Koszt: Feniks tańszy .
1. F =< H [Remis z przechyleniem na Hydrę]
2. F < H
3. F > H
4. F < H
5. F > H
6. F > H
7. F > H
Czyli - 5:3
Feniks Wygrywa.
Offline
Rekrut
Hirador, ankietę mogłeś zrobić... . Ja stawiam na Feniksa, chociaż nie wolno lekceważyć Hydry Chaosu .
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-01-13 16:57:00)
Offline
Oj, sorki, racja, mogłem zrobił ankietkę...
A co masz na myśli mówiąc: "nie można lekceważyć Hydry Chaosu"?
Offline
Rekrut
Bo ja postawiłem na Feniksa, ale nie uważam wcale, że Hydra jest jakoś znacząco gorsza .
Offline
Stawiam na Feniksa. Uważam tak ponieważ:
- Feniksy się odradzają;
- mają większy atak;
- większy przyrost tygodniowy;
- są o wiele szybsze od Hydr;
- latają.
Hydry, są tylko nieznacznie gorsze od Feniksów, ale największy wpływ na moją ocenę ma właśnie zdolność odradzania. Zawsze gdy przeciwnik gra Wrotami Żywiołów jestem wkurzony, bo muszę dwa razy tłuc Feniksy.
Offline
Oj tak, odradza się, a to wielki plus...
Tyle że Hydry Chaosu nie można lekceważyć, atakuje wszystkie pola na raz [wokół siebie].
Offline
Rekrut
No i jeszcze Hydry Chaosu (zwykle też), powstrzymują kontratak - lecz pomimo wszystko, to ja uważam, że Feniks ma lepsze zdolności i ma ich więcej.
Offline
No niby jest lepszy i ma lepsze zdolności, ale jeżeli mamy, powiedzmy, dziesięć Hydr Chaosu to jest potęga...
Offline
Po 1. nie uznaję przyrostu feniksa.
A teraz do rzeczy:
Jeśli chodzi o statystyki, to w ataku feniks króluje tylko teoretycznie, bo hydra atakuje kilka pól na raz. A więc tutaj daję remis.
W obronie zwycięża Hydra.
Jeśli chodzi o obrażenia, to remis (hydra ma za duży rozrzut, a feniks mniej dmg)
W wytrzymałości olbrzymia przewaga hydry.
W szybkości oczywiście feniks.
A ceny nie biorę pod uwagę, bo jest zbliżona (hydra nieco droższa, ale za to ma tańszą konstrukcję)
2:1 (+2 remisy)
W statysttykach wygrywa hydra.
Jeśli chodzi o skille, to stawiam na hydrę. Odradzanie się feniksów to pić na wodę, tak naprawdę(bez zawyżonego przyrostu) daje niewiele. Za to zionięcie, lot i odporność na magię ognia to sprawy, których nie można pominąć. Skille hydry: wielopolowy atak i powstrzymywanie kontry, czyli bardzo dobre, jedne z lepszych(jak grałem arenkę, to mi nieźle zaszkodziła hydra).
A więc jasnym faktem jest, iż hydra wygrywa.
Offline
Ja tam stawiam na Hydrę, powstrzymuje kontratak i atakuje wszystkich wokół, jest o ponad 25% wytrzymalsza od feniksa,a co do odradzania...dajcie sobie siana, przecież jeśli ktoś zgniótł feniksy to nawet jak 1, czy 2 się odrodzą to w zasadzie nie stanowią poważnej siły uderzeniowej, ta zdolność tylko irytuje, bo nie daje większych korzyści, sytuacja, w której odrodzenie się feniksa waży o losie bitwy, jest bardzo mało prawdopodobna...
Offline