Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-24 18:51:32

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Zamek

Pisze ten temat bo ulubionym zamkiem admina jest wlasnie on:)

Nie nie po to!

Zamek jest zamkiem dobrym przeciwko zlu ale jak dobrym w grze?

Prosze pisac

tradycyjne:)

Arena Walk
Arena Walk     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Stajnie, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kawalerzystów

Ulepszona Arena Walk
Ulepszona Arena Walk     Koszt budowy: 3000 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Stajnie, Strażnica
Możesz tu rekrutować Czempiony

Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta     Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie

Ratusz
Ratusz     Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie

Kapitol
Kapitol     Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie

Fort
Fort     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego

Umocnienia
Umocnienia     Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%

Zamek
Zamek     Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek

Gildia magów, poziom 1
Gildia magów, poziom 1     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu

Gildia Magów, poziom 2
Gildia magów, poziom 2     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 klejnoty + 4 kryształy + 4 siarki
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu

Gildia Magów, poziom 3
Gildia magów, poziom 3     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 klejnotów + 6 kryształów + 6 siarek
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu

Gildia Magów, poziom 4
Gildia magów, poziom 4     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 klejnotów + 8 kryształów + 8 siarek
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu

Klasztor
Klasztor     Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 klejnoty + 2 kryształy + 2 siarki
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Mnichów

Ulepszony Klasztor
Ulepszony Klasztor     Koszt budowy: 1000 złota + 2 drewna + 2 kamieni + 2 rtęci + 2 klejnoty + 2 kryształy + 2 siarki
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kapłanów

Kolos
Kolos     Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i zwiększa Morale bohatera o 2 punkty

Koszary
Koszary     Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Mieczników

Ulepszone Koszary
Ulepszone Koszary     Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni + 5 kryształów
Wymaga: Fort, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Krzyżowców

KuĽnia
KuĽnia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Balisty

Pchli Targ
Pchli Targ     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby

Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów     Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 drewna i 1 kamieni dziennie

Portal Chwały
Portal Chwały     Koszt budowy: 20000 złota + 10 rtęci + 10 siarki + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Klasztor, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Anioły

Ulepszony Portal Chwały
Ulepszony Portal Chwały     Koszt budowy: 20000 złota + 10 rtęci + 10 siarki + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Klasztor, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Archanioły

Stajnia
Stajnia     Koszt budowy: 2000 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Dodaje punkty ruchu bohaterowi odwiedzającemu zamek

Stocznia
Stocznia     Koszt budowy: 2000 złota + 20 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować okręt

Latarnia Morska
Latarnia Morska     Koszt budowy: 2000 złota + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Zwiększa zasięg wszystkich twoich okrętów

Strażnica
Strażnica     Koszt budowy: 500 złota + 10 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Pikinierów

Ulepszona Strażnica
Ulepszona Strażnica     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Halabardierów

Tawerna
Tawerna     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku

Bractwo Miecza
Bractwo Miecza     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: a
Zwiększa o 2 punkty morale oddziałów broniących zamku

Wieża Gryfów
Wieża Gryfów     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Gryfy

Ulepszona Wieża Gryfów
Ulepszona Wieża Gryfów     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Królewskie Gryfy

Gryfi Bastion
Gryfi Bastion     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica, Wieża Gryfów
Zwiększa przyrost Gryfów lub Gryfów Królewskich o 4 tygodniowo

Wieża Łucznicza
Wieża Łucznicza     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Strażnica
Możesz tu rekrutować Strzelców

Ulepszona Wieża Łucznicza
Ulepszona Wieża Łucznicza     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kuszników

Pikinier    

Pikinier
Atak: 4
Obrona: 5
HP: 10
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 42
Halabardier    

Halabardier
Atak: 6
Obrona: 5
HP: 10
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 75 złota
Przyrost: 42
Strzelec    

Strzelec
Atak: 6
Obrona: 3
HP: 10
Strzały: 12
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 100 złota
Przyrost: 27
Kusznik    

Kusznik
Atak: 6
Obrona: 3
HP: 10
Strzały: 24
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 27
Gryf    

Gryf
Atak: 8
Obrona: 8
HP: 25
Uszkodzenia: 3-6
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 25
Gryf Królewski    

Gryf Królewski
Atak: 9
Obrona: 9
HP: 25
Uszkodzenia: 3-6
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 25
Miecznik    

Miecznik
Atak: 10
Obrona: 12
HP: 35
Uszkodzenia: 6-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 300 złota
Przyrost: 12
Krzyżowiec    

Krzyżowiec
Atak: 12
Obrona: 12
HP: 35
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 400 złota
Przyrost: 12
Mnich    

Mnich
Atak: 12
Obrona: 7
HP: 30
Strzały: 12
Uszkodzenia: 10-12
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 400 złota
Przyrost: 9
Kapłan    

Kapłan
Atak: 12
Obrona: 10
HP: 30
Strzały: 24
Uszkodzenia: 10-12
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 450 złota
Przyrost: 9
Kawalerzysta    

Kawalerzysta
Atak: 15
Obrona: 15
HP: 100
Uszkodzenia: 15-25
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1000 złota
Przyrost: 6
Czempion    

Czempion
Atak: 16
Obrona: 16
HP: 100
Uszkodzenia: 20-25
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1200 złota
Przyrost: 6
Anioł    

Anioł
Atak: 20
Obrona: 20
HP: 200
Uszkodzenia: 50
Szybkość: 12
Koszt rekrutacji: 3000 złota + 1 klejnot
Przyrost: 3
Archanioł    

Archanioł
Atak: 30
Obrona: 30
HP: 250
Uszkodzenia: 50
Szybkość: 18
Koszt rekrutacji: 5000 złota + 3 klejnoty
Przyrost: 3

Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-03-24 18:59:02)


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-03-24 19:02:58

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek

Jak już napisałeś wyżej zamek jest moim ulubionym miestem. Lubię go z paru powodów:
1)walczy ze złem
2)ma silne i wytrzymałe jednostki
3)kusznicy moim zdaniem najlepsi ze swego poziomu(2)
4)dwie jednostki trzelające(kusznik i Kapłan)
5)Archanioł moim zdaniem najlepsza z 7.poz.
6)silni bohaterowie
7)mój ulubiony bohater, Christian, wywodzi się właśnie z zamku
8)dużo fajnych kampanii, w których gram zamkiem
9)gildia do poz.5
Minusy:
1)drogie
2)niezbyt nowy pomysł
Ale to tylko tyle. Zamek the best!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-03-26 20:17:43

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Zamek

zamek:

Zamek jest najbardziej ludzkim miastem spośród wszystkich pozostałych. Jego armia opiera się na uzbrojonych w różną broń (łuki, miecze itp.) Homo sapiens, ale również na istotach wyższych (czyt. Aniołach), które dodatkowo po ich ulepszeniu (za odpowiednią opłatą oczywiście) otrzymują świetną umiejętność wskrzeszania swoich poległych w walce kompanów. W połączeniu z generalnie dużą skutecznością jednostek, powoduje to, że Zamek jest miastem bardzo silnym. Ma jednak jedną zasadniczą wadę - cenę.Bohaterowie przynależni to Cleric oraz Knight.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#4 2007-04-02 16:17:59

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Zamek

Jest to 3 najsilniejsze miasto po Necropolis i Fortecy.
Na poczatku mamy lucznikow i gryfy mozemy wiec juz w 1 tygodniu atakowac wroga.Strzelaja jeszcze mnisi no i 7 poziom lata.Wiec jest to bardzo wygodne miasto.Za darmo mozna ulepszyc kawalerzystow ma się do tego stajnie przyspieszajace.
Nie podoba mi się oczywiscie wciskanie do fantasy aniolow bo to nie sa stwory fantastyczne a rzeczywiscie istniejace istoty duchowe.Oczywiscie mozna by to jakos zalatwic inaczej.
No i mozliwosc wskrzeszania powoduje ze mozna walczyc z malymi stratami.Jest to wiec miasto bardzo latwe najlepiej dla poczatkujacych.Ja sobie utrudniam wiec nie gram nim czesto.

Offline

 

#5 2007-04-11 02:12:56

Anael

Obywatel

8173474
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-11
Posty: 19

Re: Zamek

POTĘŻNIE NUDNE... Forteca, bastion i necro wymiataja klimatem...


http://img142.imageshack.us/img142/4366/recsxv6.png

Offline

 

#6 2007-04-11 10:56:39

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek

Klimatem tak, ale nie siłą.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#7 2007-09-08 14:06:00

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Zamek

jednostki najlepsze w grze ale na rekrutacje nie starczy jak liczyłem to wychodzi tak
ma się 28 tys tygodniowo złota a na rekrutacje wydaje się w zamku 28 860 tygodniowo


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#8 2007-09-09 09:15:08

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek

No, drogo może i jest, ale ja tego tak nie odczuwam.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#9 2008-11-30 19:09:12

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek

No baaa....., za potege trzeba placic. Ja (tak nawiasem mowiac) zawsze sie wyrabiam z kasa i zasobami, kiedy gram Zamkiem. A portal Chwaly bez wiekszych problemow kupuje juz w drugim tygodniu.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#10 2008-12-01 16:06:00

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek

POTĘŻNIE NUDNE... Forteca, bastion i necro wymiataja klimatem...

Kwestia gustu. Mi w klimacie Zamku wszystko pasuje, natomiast klimatu Bastionu wybitnie nie lubię.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora