tak jak w temacie
mi się nie podoba cała oprawa graf. zupełnie inna
Offline
ja bym ci radził Heroes V. wejdz na google grafika. I zobacz screeny. Piszcie troche do tematu
Offline
Ja bym radził Heroes IV - przynajmniej ma klimat i wciąga, a muza jest przewspaniała. W Heroes IV nie podoba mi się tylko brak ulepszeń i konieczność wyboru jednostek w miastach, w pozostałych aspektach jest to gra świetna, nieco gorsza od trójki, na podobnym poziomie, co jedynka i dwójka (chodzi rzecz jasna o grywalność) i o niebo lepsza od żałosnej piątki.
Offline
Rekrut
Mi grafika nie pasuje, juz wole pograc tymi "bajkowymi" Heroesami 2, niz Heroesami 4.
Offline
Grafika jest dobra, a na pewno lepsza, niż w piątce... Brakuje tylko heksów na polu walki, a reszta nowości jest wspaniała - jednoczesne obrażenia, czy to, że można zasłonić jednostkę strzelającą inną i z ostrzału wroga dostanie właśnie ochroniarz, nie nasz cenny strzelak.
Offline
Grafika w czwórce jest nawet ładna, choć ja wolę grafikę starszego herosa 3. dawno nie grałem w herosa IV, ale pamiętam że tam był inny system walki, bohaterowie walczący jak normalne potwory, całkowicie inny kąt pod którym widzimy planszę bitwy, jednostki zwykłe które mogą same podróżować, mikstury i przedmioty w każdym mieście - ogólnie zamęt. Nie da się tego łatwo ogarnąć. Dalej, edytor map jest ładny, elementy także - ale jeśli przychodzi zrobić porządną mapkę lub kampanię zaczynają się schody. Bo okazuje się że tych elementów jest za dużo.
Offline
Jednak po pewnym czasie gry można się przyzwyczaić i stwierdzić, że IV jest grą nieco tylko gorszą od III i lepszą od V Do plusów dodałbym jeszcze jednoczesne obrażenia - nie można zatłuc wroga ilością, bo i tak nasza jednostka oberwie.
Offline
Jest jeden bardzo duży plus tej gry. teren ogrywa kluczową rolę. jednostki mają mniejsze pole ruchu, nie licząc tych latających. te normalne poruszające się pieszo są uznane jako podstawowe jednostki jakimi będzie operować gracz podczas walki więc są najliczniejszą grupą. wracając do mojej myśli.
taktyka ogrywa tutaj kluczową rolę. jest tutaj więcej pola manewru niż w herosie 3. można urządzić pułapkę na silniejsze oddziały. co można urządzić także w trójce.
Offline
Przestępca
Zrobię taki mały rozpis:)
Rzeczy dobre:
-mnóstwo umiejętności
-jednostki są bardziej '' samodzielne''
-bohaterowie mogą walczyć w walce jak jednostki;)
Rzeczy złe:
- w Mocy nie ma gildi:|
-dziwny bohaterowie i rozkład jednostek (np, harpia w twierdzy...)
-dziwny edytor:/
Rzeczy dziwne:
-np. bohater z Rezerwatu może mieć nekromancję:|
Offline
Rekrut
Przede wszytkim, to duzym minusm tej czesci gry jest to, ze jest to czesc inna niz wszystki poprzednie czesci. Uwazam, ze ta czesc nie wyszla najlepiej tworcom tej gry. I wogole uwazam, ze cala ta czwarta czesc Heroesow jest jednym, wielkim niewypalem - moglo by byc duuuzo lepiej. Dam sobie reke uciac, ze nie bedzie juz takiego wielkieigo "hitu" jak Heroesy 3.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-12-22 21:36:42)
Offline