Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2009-08-12 19:42:51

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Hierarhia siły magii

Trzeba ten temat odświeżyć
powietrze/ziemia{nieocenione zarówno w walce(mass speed mass slow)jak i w podróży(lot miejski portal wrota wymiarów)
Woda(przydatna kiedy trzeba odczarować jednostki,przydatny jest też lodowy pocisk w razie braku błyskawicy(żadkość)polecam to zaklęcie)
Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia tylko armagedonu używam kiedy nie mam możliwości wygrania a przeciwnik jest blisko mego miasta)


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#12 2009-08-12 19:52:34

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Hierarhia siły magii

Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia

A oślepienie? To również bardzo dobre zaklęcie i myślę, że ogień jest lepszy od wody.

Offline

 

#13 2009-08-12 20:09:45

 Psyhix

Obywatel

2696278
Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 30
Miasto: Zamek
Jednostka: behemoth/archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Hierarhia siły magii

Dla mnie magia wody jest najgorszą z magii.Woda to czary "defensywne" dają ruchu itd.Ja raczej korzystam z zaklęć bardziej destrukcyjnych .Tylko nie pomyślcie ze nie używam przyspieszenia,spowolnienia itd

Ostatnio edytowany przez Psyhix (2009-08-12 20:10:05)


http://i47.tinypic.com/2wpnhw3.png

Offline

 

#14 2009-08-12 22:30:43

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Hierarhia siły magii

O oślepieniu zapomniałem jest to użyteczne zaklęcie ale rzadko go używam.Jak dla mnie woda jest od ognia lepsza wielokrotnie ratowała mnie z opresji(uleczenie lub rozproszenie),ale to tylko moja opinia bo w końcu każdy ma inne doświadczenia z magiami i dla każdego ta hierarchia będzie inna.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#15 2009-08-12 22:33:46

 Psyhix

Obywatel

2696278
Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 30
Miasto: Zamek
Jednostka: behemoth/archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Hierarhia siły magii

Oślepienie + Wskrzeszenie to najlepsze co może być jak nie walczysz z umarlakami


http://i47.tinypic.com/2wpnhw3.png

Offline

 

#16 2009-08-21 18:06:02

Moandor

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 37
Miasto: Nekropolis
Kampania: Bunt Nekromanty
Jednostka: Lisz/Arcylisz, Czarny Rycerz
Bohater: Chyba nick mówi sam za siebie

Re: Hierarhia siły magii

1. M. ziemi - absolutny lider i innego nigdy być nie może. Już samo spowolnienie wystarczy, żeby zdeklasować magię wody, a dodatkowe świetne czary (kamienna skóra, tarcza, antymagia, ożywienie, wskrzeszenie, pole siłowe, implozja, miejski portal) dają tej wspaniałej magii prowadzenie nad magią powietrza i ognia. Gra bez magii ziemi jest strasznie irytująca, biorę ją automatycznie jak tylko mam propozycję.
2. M. powietrza - przyspieszenie - deklasuje magię wody i zapewnia jej pierwszeństwo nad magią ognia, ale oprócz tego ma też do zaoferowania bardzo dobre błyskawicę, łańcuch piorunów, wrota wymiarów, precyzję i lot.
3. M. ognia - oślepienie deklasuje magię wody, są jednak też inne ciekawe zaklęcia, choćby klątwa, szał, żądza krwi lub berserker (berserker = najlepsza klątwa w grze, zaraz po spowolnieniu).
4. M. wody - największy złom i badziew jaki może być. Omijać z daleka, bo tylko 3 zaklęcia zasługują na jakiekolwiek wyróżnienie, a mianowicie - błogosławieństwo (i tak dla Nekro jest zbędne, więc mam ten czar zasadniczo gdzieś, ale bez niego m. wody staje się dosłownie kulą u nogi w przypadku innych miast), rozproszenie i uleczenie. I tak żaden z tych czarów nawet nie dorównuje spowolnieniu i przyspieszeniu z dwóch najlepszych magii.

Offline

 

#17 2009-10-11 14:28:43

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Hierarhia siły magii

Ziemia
Ogień
Powietrze
Woda

Ziemia.. spowolnienie, wskrzeszenie na expercie
Ogień.. klątwa, oślep.. na exp
Powietrze.. przyspieszenie i coś tam było jeszcze ;p
Woda.. tutaj chyba tylko Błogosławieństwo może być i Modlitwa.

Ale jednak hierarchia dla mnie jest taka; )


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#18 2009-10-11 20:26:10

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Hierarhia siły magii

To ja mam taka

1 Ziemia tu nie ma dyskusji wiele wspomagaczy implozxja deszcze meteorytow i inne to sila
2. i tu pewnie sie zdziwicie ale postawie wode magie niezbedna do leczenia swoich wojsk z klatw innych magi oraz Modlitka Klonowanie no i Teleportacja( bardzo przydatna dla Cytadeli)
3 Powietrze  przyspieszenie i czary ofensywne to czesto ratunek w czasie wielu bitew
4. No ogien  Pare klatw magia ogolnie dosc dobra i niewiele brakuje jej do inncyh lecz miastami ktorymi gram niestety nie czesto sie jej uzywa


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#19 2009-10-19 16:04:19

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Hierarhia siły magii

1. Ziemia i powietrze przydatne do spowolniania przeciwnika oraz do przyspieszania własnych jednostek oraz w podróży (lot)
2. Woda i Ogień

Ostatnio edytowany przez matej64 (2009-10-19 16:04:36)


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora