Obywatel
1. centaur
2. harpia
3. Gryf
4. Wampir
5. Minotaur
6. Upiorny rycerz
7. Archanioł
Offline
Przestępca
1. Rusałka - za speeda i powstrzymywanie kontrataku,
2. Żywiołak burzy - statystycznie najlepszy, do tego strzela,
3. Żywiołak lodu bądź złe oko - dobrze strzelają,
4. Wampir - wiadomo, wysysa i powstrzymuje kontratak,
5. Minotaur - najlepsze obrażenia z piątego poziomu, szybki, morale zawsze na plus,
6. Upiorny rycerz - szybki, potężny statystycznie i dysponuje Death Blowem,
7. Czarny smok - najlepsze zdolności z jednostek siódmego poziomu, przyzwoita cena i świetne statystyki.
Offline
1. Centaur bojowy
2. Kusza/harpia
3. Beholder
4. Krzyż
5. Minotaur Królewski
6. Władca Mroku
7. Czarny Smok
Chyba większość jest tutaj jasna
Offline
Obywatel
Beholder na 3 nie jest jasny i harpia na 2
Offline
Viewer napisał:
1. Centaur bojowy
2. Kusza/harpia
3. Beholder
4. Krzyż
5. Minotaur Królewski
6. Władca Mroku
7. Czarny Smok
Chyba większość jest tutaj jasna
2)Kusza na 2 najlepsze?? niestety sie nie zgodze maloobrony i szybko pada....
5) Lepsza Gorgona od Minosa razem 120 hp wiecej na populacje i zabojczy wzrok przy duzych ilosciach Gorgon sprzataja 7lvl w chwilke
6) Lepsze od Wladcy mysle ze sa skorpeny powstrzymywanie kontrataku i zawsze 30dmg to jednak ma duze znaczenie
z reszta sie wzglednie raczej zgadzam
Offline
Generał
1. Centaur bojowy.
2. Reptillion/ żywiołak burzy
3. Cerber/ ważka
4. Wampirzy lord/ krzyżowiec
5. Wielka gorgona
6. Władca mroku
7. Czarny smok / hydra
Offline
Ja, być może też jako fan Lochów lubię bardziej Minotaury. Jakoś tak bardziej mi podchodzą pod grę i wpasowują w armię.
Kusznik wali 2x i mamy go od początku i dużo. Mało obrony, ale trzeba mieć tanków do osłony w takim razie. Do podbijania kopalni na początku są b. dobrzy. Harpia czemu? A to dlatego, iż ulepszona powstrzymuje zda się kontratak i odlatuje na miejsce, więc przy Przyspieszeniu w walce z w miarę wolną jednostką (np. Gorgona -.-) ma duży plus.
Beholder? .. Lubię go, przy większych ilościach zmiata wszystko (owszem, wiele jednostek w większych ilościach zrobi wielkie dmg, ale nimi już po 1 miesiącu można sporo nawywijać Szczególnie z jakimiś ciekawymi artefaktami )
Skorpena może i równe DMG, ale jednak jest nieco gorsza, no i Władca ma lepsze bonusiki, h3h3
A, co do 7 poziomu, to też to 1-sze miejsce może być przeznaczone u mnie dla Starożytnego Behemota - duże hp, dobry bonusik (80% deffa down D), wygląd pr0.. Ogólnie wyczepista jednostka
Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-10-12 13:59:47)
Offline
Ja nie pisałem w tym temacie,bo jak zwykle większość mnie pyta skąd ja takie rzeczy wytrzasnąłem.
1.Oczywiście pikinier/cent-2 najlepsze jednostki ze swego poziomu.Staty porównywalne i wysokie hp jak na 1 poziom.
2.Zywiołak burzy/jaszczuroczłek-ci łucznicy są po prostu kapitalni.Wysokie hp i duża obrona czyni z nich twardych zawodników,których trudno jest przestrzelić nawet elfom.
3.Cerber-wysokie staty,trójpolowy atak i powstrzymywanie kontry czyni tę jednostkę zabójczą i użyteczną.
4.Krzyżowiec-dobre staty,2 razy atakuje i dość tani.
5.Oczywiście gorgona-dobre staty bojowe, wysokie hp(aż 70!) i ten piękny spec,który pozwala nam szybko niszczyć jednostki 7 poziomu jak i te o niższych lvl.
6.Skorpena-dobre staty,stały dmg i powstrzymywanie kontry są niezastąpione przy obronie i tytanów i obrabianiu banków.Wadą jest tylko speed.
7.Czarnuch-te smoki są to wymiatacze na swoim poziomie co w rezultacie daje nam odporną na czary maszynkę do zabijania.Jedynie cena siedliska trochę przeraża.
Offline
Mówisz o bohaterze.Te jaszczurki i bez bohatera są bardzo groźne.Na mapce wole walczyć z z elfami niż z tymi skamielinami,które nie chcą ginąć.Zresztą osoba,która nie widział co ta jednostka potrafi z dobrym bolkiem ten zdania nie zmieni.
Offline