Obywatel
Dyskusja o Fortecy
Dla mnie to miasto na ***na***
spisik:)
taki jak w nekro
Biblioteka
Biblioteka Koszt budowy: 1500 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarki + 5 kryształów + 5 klejnotów
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
W Gildii Magów znajduje się dodatkowe zaklęcia
Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie
Fabryka Golemów
Fabryka Golemów Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Warsztat
Możesz tu rekrutować Kamienny Golemy
Ulepszona Fabryka Golemów
Ulepszona Fabryka Golemów Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Warsztat
Możesz tu rekrutować Żelazne Golemy
Fort
Fort Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego
Umocnienia
Umocnienia Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%
Zamek
Zamek Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek
Galeon Niebios
Galeon Niebios Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie, a w czasie oblężenia zamku Wiedza bohatera wzrasta o 15 punktów
Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu
Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu
Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarki + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu
Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarki + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu
Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu
Kaplica
Kaplica Koszt budowy: 1000 złota + 10 kamieni
Wymaga: Fort, Warsztat
Możesz tu rekrutować Gargulce
Ulepszona Kaplica
Ulepszona Kaplica Koszt budowy: 1500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Warsztat
Możesz tu rekrutować Granitowe Gargulce
Skrzydła Stwórcy
Skrzydła Stwórcy Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Kaplica, Warsztat
Zwiększa przyrost Gargulców lub Granitowych Gargulców o 4 tygodniowo
KuĽnia
KuĽnia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Wóz z Amunicją
Ołtarz Życzeń
Ołtarz Życzeń Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat, Wieża Magów
Możesz tu rekrutować Geniuszy
Ulepszony Ołtarz Życzeń
Ulepszony Ołtarz Życzeń Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat, Wieża Magów
Możesz tu rekrutować Dżiny
Pchli Targ
Pchli Targ Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 klejnot codziennie
Sprzedawca Artefaktów
Sprzedawca Artefaktów Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Pchli Targ
Pozwala na zakup artefaktu
Ściana Wiedzy
Ściana Wiedzy Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Zwiększa Wiedze bohatera o 1 punkt Wiedzy
Świątynia Obłoków
Świątynia Obłoków Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni + 10 klejnotów
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Ołtarz Życzeń, Warsztat, Wieża Magów, Złoty Pawilon
Możesz tu rekrutować Giganty
Ulepszona Świątynia Obłoków
Ulepszona Świątynia Obłoków Koszt budowy: 25000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 30 klejnotów
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Ołtarz Życzeń, Warsztat, Wieża Magów, Złoty Pawilon
Możesz tu rekrutować Tytany
Tawerna
Tawerna Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku
Warsztat
Warsztat Koszt budowy: 300 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Chochliki
Ulepszony Warsztat
Ulepszony Warsztat Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Gremliny
Wieża Magów
Wieża Magów Koszt budowy: 2500 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarki + 5 kryształów + 5 klejnotów
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat
Możesz tu rekrutować Magów
Ulepszona Wieża Magów
Ulepszona Wieża Magów Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna
Wymaga: Biblioteka, Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat
Możesz tu rekrutować Arcymagów
Wieża Strażnicza
Wieża Strażnicza Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Fort
Pozwala na obserwacje terenu wokół zamku
Złoty Pawilon
Złoty Pawilon Koszt budowy: 4000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 siarki + 2 kryształy + 2 klejnoty
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat, Wieżą Magów
Możesz tu rekrutować Przerazy
Ulepszony Złoty Pawilon
Ulepszony Złoty Pawilon Koszt budowy: 3000 złota + 3 rtęci + 3 siarki + 3 kryształy + 3 klejnoty
Wymaga: Fabryka Golemów, Fort, Gildia Magów poziom 1, Kaplica, Warsztat, Wieżą Magów
Możesz tu rekrutować Skorpeny
Chochlik
Chochlik
Atak: 3
Obrona: 3
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 30 złota
Przyrost: 48
Gremlin
Gremlin
Atak: 4
Obrona: 4
HP: 4
Strzały: 8
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 40 złota
Przyrost: 48
Kamienny Gargulec
Kamienny Gargulec
Atak: 6
Obrona: 6
HP: 16
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 130 złota
Przyrost: 33
Granitowy Gargulec
Granitowy Gargulec
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 16
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 160 złota
Przyrost: 33
Kamienny Golem
Kamienny Golem
Atak: 7
Obrona: 10
HP: 30
Uszkodzenia: 4-5
Szybkość: 3
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 18
Żelazny Golem
Żelazny Golem
Atak: 9
Obrona: 10
HP: 35
Uszkodzenia: 4-5
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 18
Mag
Mag
Atak: 11
Obrona: 8
HP: 25
Strzały: 24
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 350 złota
Przyrost: 12
Arcymag
Arcymag
Atak: 12
Obrona: 9
HP: 30
Strzały: 24
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 450 złota
Przyrost: 12
Geniusz
Geniusz
Atak: 12
Obrona: 12
HP: 40
Uszkodzenia: 13-16
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 550 złota
Przyrost: 9
Dżin
Dżin
Atak: 12
Obrona: 12
HP: 40
Uszkodzenia: 13-16
Szybkość: 11
Koszt rekrutacji: 600 złota
Przyrost: 9
Przeraza
Przeraza
Atak: 16
Obrona: 13
HP: 110
Uszkodzenia: 20
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 1100 złota
Przyrost: 6
Skorpena
Skorpena
Atak: 16
Obrona: 13
HP: 110
Uszkodzenia: 30
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1600 złota
Przyrost: 6
Gigant
Gigant
Atak: 19
Obrona: 16
HP: 150
Uszkodzenia: 40-60
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 2000 złota + 1 klejnot
Przyrost: 3
Tytan
Tytan
Atak: 24
Obrona: 24
HP: 300
Strzały: 24
Uszkodzenia: 40-60
Szybkość: 11
Koszt rekrutacji: 5000 złota + 2 klejnoty
Przyrost: 3
dziekuje za uwage:lol:
Offline
Nie lubię fortecy.
po 1. droga
po 2.niektóre jednostki, (nie wszystkie), są mało wytrzymałe i mało Zadają obrazen.
po 3. Jakaś taka dziwna jest.
Offline
Obywatel
a ja przeciwnie:dla mnie najlepsze miasto(+bastion) w grze
jak powiedziales-kazdy ma swoje zdanie:)
Offline
Tak i uszanuję twoją opinię.
Offline
Obywatel
cos o fortecy
Forteca to kolejne miasto nastawione na walkę z użyciem magii. Oprócz standardowej 5-poziomowej Gildii Magów możemy wybudować także Bibliotekę dodającą po dodatkowym zaklęciu do każdego poziomu. Bohaterowie, którzy w tym mieście należą do klas Alchemist i Wizard, również zwykle posiadają jakieś magiczne zdolności, podobnie zresztą jak silna, aczkolwiek droga armia (np. obniżanie kosztu zaklęć przez Magów). Warte wspomnienia jest również posiadanie strzelającej jednostki VII poziomu - Tytanów, którzy niewątpliwie dzięki swojej sile często przesądzają o losach bitwy (a z powodu ceny - o niewykupieniu całego przyrostu armii).
Offline
Obywatel
Jest to zamek bardzo silny.Faktycznie klimat jest jakis dretwy.
Latwo uzyskac juz na 1 poziomie strzelanie.Niestety slabiutkie i szybko gina.Na poczatku gry zaleta sa Gargulce pozwalajace na szturm miast.
Golemy sa wolne za to jak się ma fabryke to jest ich duzo.Magowie znow strzelaja i to kolejny plus.Dziny z kolei lataja a wiec plus.To miasto jesli chodzi o szturm na inne miasto jest drugie po lochu.Nagi sa silne.Gigantow mozna tanio kupic.Na Tytanow za to dlugo się czeka za to super silne.Trzeba mnostwo tych klejnotow.
Offline
Gremliny- bez komentarza
Gargulce - good
Golemy - za wolne, ale + to odporność na magie.
Magowie - rox
Dżiny - słabe, szybko się tracą, a są nienajtańsze + to latanie
Nagi - bardzo dobre, odporne, silne, powstrzymują kontrę i w ogóle same plusy, jednak jakoś mi szybko giną jak na cenę
Giganci/Tytani - Cóż... Giganci są silni i nawet tani, ale nie strzelają, jak późniejsi Tytani, co jest dużym minusem jednostki, gdyż wsdzystkie jednostki 7 poz. bez ulepszenia mają coś na +, a ten nic. Tytani zaś za drodzy i zdążysz przejść misję nim wykupisz ich.
Offline
Forteca jest super ma 3 jednostki strzelające a najlepsze jest to że jednostki 7 poziomu strzelają
jak ktoś powiedział jest droga ale idzie szybko ją wybodować
Offline
Oczywiście Każde miasto da się szybko wybudować, ale musisz być dobrym strategiem Ja się trochę nauczyłem i wiem teraz, że kopalnie mam zajmować na samym początku gry Przedtem czekałem aż będę mieć jedn. 7 poz., żeby załatwić 15 gremlinów przed tartakiem .
Offline
bardzo wolno sie rozbudowuje ten zameczek
Offline