Obywatel
Projektowanie jednostek.
Projektujcie:)
EDIT: znalazlem forum na ktorym jest 45 tron tego.Chcecie to moge podac kilka przykladow;)
cos takiego np.
- Nazwa: Barbarian/Uruk Slasher
- Biografia: Uruk Slasherzy pochodzą z zaśnieżonych ziem Erathii, zmagając się tam z chłodem i niesprzyjającymi warunkami klimatycznymi. Przez wiele pokoleń ukrywali się w jaskiniach i podziemiach, używając swej siły tylko przeciwko sobie.Dowiedziawszy się, iż po ziemi Erathii kroczyć zaczęły różne dziwne jednostki, na czele z Posłańcami Bogów, zapragnęły stać się równie silne, jak one. Od tamtego momentu zaczęły się ich mordercze treningi wytrzymałości, celności i barbarzyńskiej siły. Wciąż jednak występywały wśród nich kłótnie, a chęć zabicia pobratamka po dziś dzień tkwi w ich naturze.
- Przynależność - Neutralny
Statystyki:
- Growth: 2
- Health: 90
- Speed: 9
- Attack: 21
- Defense: 19
- Damage: Różne
- Shots: None
- Spells: None
- Gold Cost: 2000
- Resource Cost: 2 Ore, 2 Wood (Kamienny Topór, Drewniana Tarcza)
Skills:
- Frenzy Axe: Losowy stack Uruk Slasherów zostaje poddany czarowi "Berserk" na pocz. walki
- Unpatient: Obrażenia zmieniają się wraz ze stanem morale bohatera (domyślnie 10 - 15)
- Charakterystyka: Wyglądem nie różni się zbytnio od człowieka, jednakże w jego dłoni zawsze tkwi ciężki topór i masywna tarcza. Bardzo umięsniona i lekko pochylona sylwetka.
I Jak?
Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-04-11 14:42:52)
Offline
Z racji że napisałem że dam coś od siebie to teraz daje . Po 1/2 godziny mordęgi z paintem to to co udało mi się stworzyć :
Obrazka nie ma bo nie wiem jak się hostuje obrazki.
A więc tak :
1. Oto jest Mściciel : Po wygnaniu elfa z rampartu ten poszedł gdzieś w głeboki las i na 10 lat przepadł . Wszyscy myśleli że napewno zginął , ale On wrócił odmieniony przez Nekromaniaka Erolca w straszliwego i krwiowładnego , mściciela. Teraz to największa zaraza zamku , całego rampartu. Straszy biedne krasnoloduki , inne elfy oraz nawet małe zielone smoki
2. Strażnik nocy : A więc tak, Anioł był sam na patrolu przy trasie o nazwie ''niebo i podziemia''. Postanowił więc że poczeka do końca swojej zmiany na swojego kumpla , Św. Piotra aż ten go łaskawie zmieni.Lecz Piotr się nie ziawił i od tamtej pory Anioł przeobraził się w Strażnika Nocy.
No i jak wam się podoba . Nie bądzcie surowi to "mój pierwszy raz". A i jak możecie oceńcie jeszcze historyjki.
Offline
Rekrut
Ja mam taka wizje moich jednostek:
1. Duszek Lasu
2. Taki mityczny "Pol czlowiek- pol koziol" - (atakowal by, podobnie do rogatego demona, czyli rogami)
3. Elfi Jezdziec - jednostka strzelecka czyli "Elf ktory by jezdzil na Losiu" (tak nawiasem mowiac to kiedys w sredniowieczu w Szwecji, Losie byly uzywane rownie czesto jak konie, a nie byly uzywane na wojnach, bo w przeciwienstwie do koni Losie sa zbyt plochliwe. No, ale w koncu powstal kiedys Pulk szwedzkiej Kawalerjii na Losiach).
4. Szary Wilk
5. Druid (rzuca czary grupowe, a takze leczy przyjazne jednostki, jest to szybka i wytrzymala jednostka)
6. Niedzwiedz (ma baaardzo duzy atak i sile uderzeniowa, ta jednostka chodzi na 4 lapach, a atakuje stajac na 2 tylnych lapach, ma ciemny i brazowy kolor, bardzo fajna jednostka).
7. Mag Natury (obniza o polowe koszt rzucania czarow, regeneruje 2 pkt. magii w czasie kazdej tury podczas bitwy, ma wysokie morale, jest to powolna jednostka bo ma tylko 7pkt. szybkosci, ale nie pada tak szybko bo pod koniec kazdej tury regeneruje 25% otrzymanych obrazen i ma 250 pkt. wytrzymalosci).
Bedzie to miasto bardzo naturalne i podobne do Bastionu (czyli maisto lesne), bohaterowie w tym miescie to beda: Wojownicy i Wladcy Natury. Magia w tym miescie bedzie na wysokim poziomie.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-12-18 18:28:48)
Offline
Hmm... Co do wizji Staska...
Wydaje mi się, że to miasto byłoby baaardzo drogie, bo większość jednostek jest niezwykle silna (nie wspominając o Magu Natury, który jak dla mnie jest "lekko" przesadzony; gdyby nie powolność, to by był overpover... tylko nie wiem, jak wygląda z obrażeniami). Od Druida wywalić czary grupowe, bo to lekka przesada, ale leczenie byłoby ciekawą umiejętnością... Jednak, poza nieco za małym zbalansowaniem tego miasta, to sama wizja jest jak najbardziej ok . Oczywiście mówię z punktu "wejścia miasta do gry", bo tak w ogóle sama wizja jest świetna .
Offline
Ja chciałbym taką jednostkę:
Hydro smok
Przynależność: Cytadela
Atak: 25
Obrona: 28
HP: 275
Obr: 20-35
Szybkość: 15
Przyrost: 1
Koszt: 4,500 $, 1 uncja siarki, jeden kociołek
Biografia: Pewien czarnoksiężnik spotkał smoka, którego zaczarował tak, że mu służył. Smok spotkał hydrę i jakieś dziwne zaklęcie rzucone przez czarnoksiężnika spowodowało iż smok zamienił się w hydro smoka.
Charakterystyka: Wygląda z góry jak hydra chaosu, a z dołu jak zielony smok. Dlatego jest to hydro smok.
Umiejętności:
Pluje kwasem, powstrzymuje kontę
Co sądzicie?
Offline
Przestępca
Podobny do GORYNYCZA;)
A to moje jednostki:) Wszystkie są ulepszone
poz. 1 Korrend
poz. 2 Strażnik węży
poz. 3 Durz
poz. 4 Niksa
poz. 5 Nuckvelarre
poz. 6 Jeździec koszmara
poz. 7 Strzyga
Korrendy-
Atak-4
obrona-5
wytrzymałość- 8
szybkość- 6
Powstrzymuję kontraatak
Strażnik węży
atak- 8
obrona-6
wytrzymałość- 20
szybkość-8
Rzuca losowe czary wody
Durz
atak-9
obrona-11
wytrzymałość-25
szybkość-4
Nienawidzi uruków i strzela 2razy
Niksa
atak-12
obrona-13
wytrzymałość-40
szybkość-7
Wysysa duszę przeciwnika i lata
Nuckvelarre
atak-15
obrona-13
wytrzymałość-50
szybkość-11
Atakuje dwa razy i wzbudza strach
Jeździec koszmara
atak- 17
obrona-19
wytrzymałość-110
szybkość-9
Zabija spojrzeniem i rzuca czary ognia
Strzyga
atak-27
obrona-25
wytrzymałość-300
szybkość-14
Lata, nienawidzi smoków, pod wpływem czaru ''pogromca''.
http://screeny.pl/13927- tu jest wygląd jednostek, wiem, że trochę niedokładne ale macie:)
Nerevan: Poprawiłem link tak, aby działał .
Ostatnio edytowany przez crazy'olka (2008-12-18 20:40:12)
Offline
Obywatel
Ja bym wykorzystal mitologie!Zostalo jeszcze sporo.
Na przyklad Sfinks.Czyli lew z glowa czlowieka.Trzeba by stworzyc zupelnie inne miasto.Byla by to jednostka raczej silna 5-7 poziom.
Posuwala by sie skokami a jako umiejetnosc miala by unieruchomienie jednostki ktora nie mogla by sie ruszyc przez np. 3 tury.
Offline
Coś a la sfinks miało wyjść w egipskim mieście, ale chyba jako budynek, a nie jednostka.
Mnie w H3 brakuje Syren jako jednostek (są tylko jako obiekty na mapie).
Offline
Obywatel
ja bym próbował odnowić forge ;> Cechowałoby się ponadprzeciętnymi statystykami i niskim rozrzutem dmg, ale byłoby dość wolne, bez jednostek latających (maszyny są ciężkie) oraz zdolności specjalnych z wyjątkiem jeepa (pomijając bycie nieożywionym jak np. gargulec) i mniejszą liczebnością. Niebyłoby jednostek (no teorytycznie) zapożyczonych z innych miast. A propo jednostek, to byłyby zmechanizowane, ale to nieco inne typy :
1lvl - szeregowy / kapral - wygląda podobnie do pikiniera tyle, że ze strzelbą. Strzelak.
ATK: 3 / 3
DEF: 4 /5
AMMO: 12/24
HP: 8/ 10
DMG : 1-3 / 2-3
SPD - 3 / 4
Robot / Cyborg - Trochę wolny ale niezłe staty. Nieożywiony (nie mylić z martwym).
ATK : 4/5
DEF : 7/8
HP : 15/17
DMG : 3-4/3-4
SPD : 4/5
Laserowy rycerz / Siekacz -Taki koleś walczący w pierwszym szeregu, aby narobił trochę strat.
ATK: 9
DEF: 4
HP: 15/20
DMG: 4-5/4-6
SPD: 4/5
Maniak/Ognisty szaleniec - Latałby z miotaczem płomieni, coś jak minos bez rogów + miotacz. Słabe ogniwo tego miasta.
ATK : 8/8
DEF: 9/10
HP: 35/40
DMG:7-10
SPD : 6/7
Strzelec wyborowy / Snajper - nietrudno się domyślić, coś jak strzelcy gelu ale ze snajperką. Bardzo duże DMG i ATK jak na ten poziom, ale niska obrona i wytrzymałość.
ATK: 16/16
DEF: 5/8
Ammo : 24/36
DMG: 15-18/16-18
HP: 30/40
SPEED:5/6
Jeep / Pojazd pancerny - najszybsza jednostka forge, głównie do blokowania strzelców, ale jak się "fuksnie" to może przywalić.
ATK: 14/15
DEF:13/15
DMG:15/20-22
HP: 100/120
SPEED: 14/14
10% szans na podwójne dmg
Niszczyciel / Terminator - coś ala t-800. Potężna jednostka z ogromną ilością życia i obrony. Trochę wolna jak na 7 poziom, ale rekompensuje to siłą.
ATK: 19/28
DEF: 25/35
DMG: 30-35/40-50
HP: 200/335
SPEED:7/9
Miasto pomijam, choć dla balansu gildia byłaby 3lvlowa, a grail dodawałby ślamazarnym jednostkom np. +2 speeda. Osobiście uważam, że nieco przegiąłem ze snajperem, ale to już oceńcie sami
Gdyby ktoś mógłby mi na gg napisać albo tu w temacie jak MNIEJ WIĘCEJ robiłoby się takie miasto (wiem, że długi proces) to proszę o napisanie do mnie (6651504) lub tutaj.
Ostatnio edytowany przez Sheyq (2010-12-10 14:52:49)
Offline
Przybysz
z zamku pewnego dnia uciekł kszyowiec...
(nie ul.)
giernek
szybkośc 6
hp 40
ob 4-8
obrona 12
atak 6
specjanośc pszywołuje pikiniery (8/1)
darmowa ucieczka
koszt 400 *
pop 4 +2(2500*)
budowa koszarów
2500 gold 5 kamienia
(ul.)
palladyn
szybkość 11
hp 60
ob 4-12
obrona 12
atak 9
specjaność pszywołuje łucznicy (9/1)
uderzenie śmierci
koszt 1000 *
pop 4 + 2(2500*)
ulepszenie koszarów
1500 gold 10 klejnoty
Offline