Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2008-06-27 20:51:32

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Rzeczywiście, nie jest aż tak zły, ale widać, że w porównaniu do innych jednostek 7 poziomu mocno kuleje. Postarzenie- rzeczywiście skuteczne, ale jakoś rzadko się zdarzało (przynajmniej u mnie). -1 do morale wroga też niczego sobie. Ale chodziło mi głównie o jego badziewną wytrzymałość. Fenix nadrabia to dobrym przyrostem, a tutaj nic... Obrażenia też raczej nie imponujące (jak na 7 poziom). Ale ogólnie przydatny.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#22 2008-06-27 21:08:01

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

No właśnie Jak na 7 poziom nie jest dobry, ale i tak lepszy od wszystkiego z 6 poziomu i niżej - reasumując warto mieć, bo ogólnie jest 7 poziomem i przez to jest silny. Jako dodatkowy plus - łatwo go postawić i jest bardzo tani.

Offline

 

#23 2008-06-28 09:08:53

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Właśnie przyszło mi do coś do głowy związanego z Nekrem... Jeśli mamy bohatera ze specjalizacją Nekromancja (zwiększa umiejętność Nekromancja o 5%dla każdego poziomu) i Nekromancje na max, to znaczy, że na np. 20 poziomie doświadczenia będzie wszkeszał 130% poległych w bitwie? Czy licznik zatrzymuje się na 100%? (Już nawet nie liczę premii z tego budynku, nie pamiętam jak się nazywał... Nekrotronu?)


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#24 2008-06-28 11:14:54

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Nie, zatrzymuje się (dla szkieletów) na bodajże 90%. Jednak kościeji przybywać nam będzie coraz więcej (normalnie połowa z liczby szkieletów), tak że można chodzić z kościejami i mieć równie potężną liczebnie armię

Offline

 

#25 2008-06-28 11:30:56

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Hmm... 90% to też nieźle. Zwłaszcza po bitwie, gdzie lało się kilka tysięcy jednostek .
Necro ma jednak jedną wadę. Brak morale. Może jest to jednocześnie wada i zaleta, ale jak dla mnie większa wada, w dalszej grze trudno mieć niskie morale. Z kolei Zamek ma sporo premii do morale (Archanioły, Bractwo Miecza), a podwójny atak może przynieść spore straty. A w wypadku Krzyżowców, to można powiedzieć, że zadadzą poczwórne obrażenia (podwójny cios*2 przez morale). Tak samo z Kusznikami. 3 punkty wysokich morale to chyba 12,5% szansy na jeszcze jedną akcję przy każdym ruchu, a to chyba nie jest tak mało.W głównej mierze zależy, czy to tygodniówka, czy normalna. Necro jest stworzone na długie kampanie, gdzie heros może sobie porządną liczbę szkieletów natrzepać.
Ale Zamek ma gildię magów do 4 poziomu... Chyba, że to w WoG-u coś takiego dodali, ale jak ja gram Zamkiem to 4 i dalej nie można.
Ten bonus Czempiona jest zabójczy, gdy rzucimy na niego przyśpieszenie. 10 przebytych pól to już premia 50% do ataku.
Ogólnie to jasne, że Zamek, który ma przepotężne jednostki, a posiadając Loynisa można po prostu zmienić wynik bitwy. Jak już kilka razy pisałem->Magia Wody na max.+Psalm Mocy+Loynis= PRZEPOTĘŻNY dopalacz, który może sprawić, że nawet Halabardnik szerzy spustoszenia (miałem taką sytuację, ze Halabardnikami rozgramiałem jednostki 7 poziomu i to dość liczne, a to dzięki Psalmowi Mocy).
No i dochodzi jeszcze jedna kwestia: MORALE. Necro ich nie ma, natomiast Zamek z natury ma je bardzo wysokie. A morale może zmienić przebieg bitwy. Np. taki podwójny ruch Archaniołami.

Ostatnio edytowany przez Nerevan (2008-06-29 12:19:40)


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#26 2008-08-29 11:17:59

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Szkielet > Pikinier - nekromancja,
Zombie < Kusznik - strzelanie dwa razy u kusznika, zombie nie nadaje się do niczego,
Upiór < Gryf - j/w, tylko że gryf nie strzela, ale ma znacznie lepsze staty i ogromną przewagę nad upiorem,
Alp > Krzyżowiec - wysysanie, lot i powstrzymywanie kontry przesądza,
Lisz > Kapłan - lepsze staty lisza, lepsze dmg, które może powiększyć przez chmurę,
Upiorny > Czempion - lepsze staty i zdolności upiornego,
Upiorny smok < Anioł - lepsza zdolność anioła i ogólnie staty.

Jednak to wszystko pod jednym warunkiem - mapy S i M, bo na mapach L i XL Nekropolia jest nie do zatrzymania. Dlaczego? Szkieletów będzie np. 9000, a pikinierów 300 - w tym momencie szkielety wygrywają z aniołami, których będzie góra 20. Nekro lepsze.

Offline

 

#27 2008-09-07 19:09:28

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek vs Nekro

Wygra Zamek, chociaż Nekropolia to także bardzo potężne Miasto....
Ja myślę ze brak morale to zaleta, bo ma się pewność ze nie nasze jednostki nie będą "umierać ze strachu" ( a to może dlatego, ze już umarły, lol'). Ja myślę ze jednak "Miasto Umarłych" wygra z Zamkiem, trochę się może przy tym namęczyć ale jednak chyba wygra z Zamkiem.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#28 2008-09-08 14:39:46

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Chyba nie zdajecie sobie sprawy, czym jest Nekromancja. Nekro KOSI Zamek szkieletami, alpami, liszami, władcami mroku. Ma lepszą magię i lepszych bohów(ktokolwiek mi powie, że Isra, czy Vidomina czy inny Galthran są słabi to tak nakopię, że......).

Nekro jest świetnym miastem i wiem, że część z was paw większą "chęcią" do Zamku, ale takie są fakty.
Ostatnio grałem trochę w H3 i zmieniłem pogląd na wiele spraw


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#29 2008-09-08 17:01:24

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek vs Nekro

Ja tak osobiście wole Nekro, jest tańszy niż na przykład zamek i ma wielu bardzo dobrych i mocnych bohaterów moi ulubieni to: Vokial i Galthran. A, i tak w nawiasie mówiąc to czar ożywienie martwiaków jest super i w przeciwieństwie do czaru "Wskrzeszenie", ożywia na stale a nie tylko na czas bitwy. I w ogóle Nekro ma potężniejsze czary.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#30 2008-09-09 22:25:03

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

A, i tak w nawiasie mówiąc to czar ożywienie martwiaków jest super i w przeciwieństwie do czaru "Wskrzeszenie", ożywia na stale a nie tylko na czas bitwy.

Wskrzeszenie też ożywia na stałe. Jedyną różnicą jest poziom i koszt czaru, to jedyna przewaga ożywienia nad wskrzeszeniem.

I w ogóle Nekro ma potężniejsze czary.

Zależy od szczęścia. Na 5 poziomie możesz trafić przywołanie żywiołaka, i co? Jest co prawda przewaga Nekro w magii, ale nie aż tak duża.

Nekro jest świetnym miastem i wiem, że część z was paw większą "chęcią" do Zamku

Powiem troszkę inaczej: Nekro jest najlepszym miastem i mimo tego, że Zamek z pozoru jest lepszy (przez jednostki, bohaterów, co tam zresztą chcecie), to Nekro dosłownie zmiata całą armię szkieletami i innymi pomocnymi jednostkami, w szczególności na mapach L i XL, a na mapkach S Nekro ma tę przewagę, że ma lepszy rozwój i niższą cenę. Na M może być różnie, o ile nie uzbieramy mnóstwa szkieletów, grając Nekro.
Brak morale to w pewnym sensie zaleta, bo jednostka nieumarła ruszy się zawsze i nic jej przed ruchem nie powstrzyma. Co do pojedynku - z nekromancją wszystko jasne, Nekro deklasuje Zamek, a bez nekromancji można uznać, że Zamek ma teoretycznie silniejszą armię, ale kto wie jak sprawdzi się archanioł z 125 HP, którego zdzieli rycerz z podwójnymi obrażeniami... (postarzanie smoka i podwójne obr. czarnego rycerza ofc)

Ostatnio edytowany przez Koragg (2008-09-09 22:26:19)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora