Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-06-27 16:08:54

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Oczywiście, że Nekro. Dlaczego? Szkielety po 1 miesiącu gry są w stanie rozwalić każdą jednostkę wroga. To wszystko.

Offline

 

#12 2008-06-27 16:11:55

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Prawda, ale giną bardzo szybko, więc może się zdarzyć, że nim do kogoś dojdą, połowa z nich zostanie wybita przez łuczników i czary.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#13 2008-06-27 18:12:03

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Wątpię. Nie da rady ubić choćby 1k szkieletów przy raptem 100-150 łucznikach. A 1-2k szkieletów spokojnie pokonuje z 30 archów, a i te 30 archów strasznie trudno uzyskać. Więc imho z Nekro nic nie ma szans na mapie L, lub XL, na M zaś Nekro jest niesamowicie trudne do pokonania. Jedyny słaby punkt Nekro, to mapa S - nie da się zebrać zadowalającej liczby szkieletów.

Offline

 

#14 2008-06-27 18:22:55

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Zamek vs Nekro

tak? a mi chodzi o jednostki tygodniowe


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#15 2008-06-27 19:25:40

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Tak, w kupie siła . Ale w tygodniku necro nie ma szans. Zgadzam się, Koragg, na dużych mapach Necro wymiata, do tego mając Animację- wtedy możemy kłaść te szkielety do woli, a i tak będą się odradzać (już nie wspominając o Nekromancji na max i bohaterem ze specjalizacją szkielety). Ale mimo wszystko- same szkielety nie mogą stanowić siły całej armii.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#16 2008-06-27 19:34:31

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Ale 90% wartości armii Nekro stanowią szkielety. Żadna inna jednostka nie zadaje tak poważnych strat, jak szkielety. Archanioły nie mają żadnych szans w walce z tak liczebnym wrogiem, a szkielety wcale nie są kiepską jednostką na dodatek.

Pandrodor napisał:

tak? a mi chodzi o jednostki tygodniowe

Jeśli o przyrost tygodniowy, to wybacz za słowa, ale to najgłupsze rozwiązanie z możliwych. Szkieletów nie można w ten sposób oceniać - one nie liczą się z przyrostu - one liczą się z nekromancji.

Offline

 

#17 2008-06-27 19:45:54

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

A Mroczni Rycerze? A Lisze? A Alpy? One się nie liczą, są tylko mięsem armatnim? Ale skupiając się na jednej jednostce mogą być potem problemy- kontra przyjęta na słabą jednostkę, a potem tłuką nam te szkielety silnymi. I jest jeszcze jeden problem- jeśli chcemy zachować liczebność szkieletów, to nie możemy ich ulepszać. Gdy mamy już wszystkie sloty zajęte, zaczynają nam przybywać kościeje, ale już nie w tak hurtowych ilościach (normalnie szkielety przychodziły mi ze zwykłej bitwy po 15-30, a kościeji z takiej samej coś koło 5-10. Może miałem jakiś błąd w grze, ale tak było). A jeśli ich nie ulepszymy, to będziemy mieli słabą obronę, przez co nasze szkielety będą o wiele łatwiejszym celem.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#18 2008-06-27 19:53:10

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Ale nie mówiłem, żeby wymienionych przez Ciebie jednostek nie kupować Po prostu najważniejsze są szkielety - a że reszta jest silna, to tylko lepiej.

Offline

 

#19 2008-06-27 20:02:36

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek vs Nekro

Tak, ale Smok w Necro to największa pomyłka . Te szkielety to przy nim jak Tytan przy chochliku.
P.S. W sensie, że tym Tytanem są szkielety

Ostatnio edytowany przez Nerevan (2008-06-27 20:03:42)


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#20 2008-06-27 20:41:06

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs Nekro

Raczej liczba szkieletów A smok jest przydatny i w końcu to 7 poziom - należy wykupić. Poza tym ma postarzenie - baaardzo dobra umiejętność, może zredukować np. behemotowi HP do 150.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora