Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2015-04-19 00:35:05

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

[HEROES I] Zamek Czarodziejki

Zamek Czarodziejki


http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2013/01/czarodziejka.gif



Jak na Czarodziejkę przystało, zebrała ona oddziały, z których prawie każdy ma jakiś związek z magią. Na całe szczęście nie zebrano tu aż tak dużo jaskrawości i kiczowatych kolorów, jak by można się tego było spodziewać. Mamy tu do czynienia przede wszystkim z jakością i różnorodnością oddziałów: dwie jednostki strzelające (3lvl - Elfy - i 4lvl - Druidzi), dwie latające (pierwszopoziomowa Rusałka i Feniks z ostatniego levelu) oraz dwie do walki wręcz (Krasnoludy - 2lvl - oraz Jednorożce - 5lvl). Właściwie wszystkie wojska z tego miasta zajmują jedne z czołowych miejsc na swoich poziomach, jeśli chodzi o przydatność i statystyki, nie ma tu żadnych wyjątkowych słabiaków odstających od reszty. Wiąże się to jednak ze znacznymi kosztami - tylko Czarnoksiężnik wydaje więcej dóbr na szkolenie armii.

Czas na krótkie komentarze dotyczące poszczególnych jednostek. Zacznijmy od Rusałki. Posiada dwa zasadnicze atuty: lata (o czym wspomniałem już wcześniej) i powstrzymuje kontratak. Dodajmy do tego średnią szybkość i dobre statystyki i mamy świetnego żołnierza o wysokiej przydatności. Na drugim poziomie znajduje się Krasnolud. Jest powolny, ale za to silny i wytrzymały, do obrony doskonały. Ponadto blokuje średnio co czwarty czar na niego rzucany przez przeciwnika. Następnie mamy Elfa. Statystykami nie porywa, ma bardzo mało życia, ale za to strzela podwójnie, co pozwala mu na wyrządzenie pewnych szkód wrogowi. Jednostką czwartego stopnia w Zamku Czarodziejki został Druid atakujący na odległość. Dzięki swojej wysokiej szybkości może strzelić przed wykonaniem ruchu przez większość wojsk w grze, co znacząco zmniejsza szansę na jego zablokowanie. Ponadto zadaje wysokie obrażenia i dość wysoką wytrzymałość. Czwarty stwór to Jednorożec. Podczas zadawania ciosu (przypomnę - walczy w zwarciu) ma 20% szans na oślepienie ofiary. Stawkę zamyka Feniks - szybka istota latająca o bardzo dobrych parametrach (jedynie smok ma lepsze). Atakuje poprzez zionięcie ogniem, raniąc jednostki na dwóch polach w jego polu rażenia. W porównaniu z Paladynem czy Cyklopem kosztuje przeraźliwie dużo, jednak jest to połowa ceny Smoka.

Reasumując, Zamek Czarodziejki charakteryzuje się wysoką jakością oddziałów, które posiadają wiele wartościowych zdolności. Poza ceną nie dostrzegam tutaj szczególnych wad. Dodatkowym atutem jest fakt, że wszystkie Czarodziejki, w przeciwieństwie do Barbarzyńców i Ludzi, posiadają na start księgę czarów i nie muszą jej kupować.

Źródło: Kroniki Heroes
Autor: Mathias
Data publikacji na wortalu: 20.11.2012r.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora