Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2014-08-17 15:10:55

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

[HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

http://www.ungern.fora.pl/tam-gdzie-nie … ,5575.html

Tworzenie nowych światów ... Kiedyś możliwe w wyobraźni i literaturze bądź malarstwie teatrze ... Później filmie ... A dziś i w komputerach . Oczywiście technika nigdy wyobraźni nie zastąpi ale skoro jest to korzystamy .

Tu oczywiście przede wszystkim gry które dziś już są światami i daleko wykraczają poza dawne typu szachy . Łącza wszelkie możliwe sztuki ...
A na czele Heroesi ...  Dziś już nie chodzi tylko o grę ale gracze sami dorabiają dalsze ciągi czasem kilkudziesieciokrotnie większe niż gra ! Po tym zresztą poznajemy kunszt wykonania . Na ile prosto można dodać coś swojego im prościej tym większą sztuka twórców .

Heroesi są niestety z epoki gdy gracz musiał brać co dają . Komputery były słabe gorsze od tych w firmach i trudno było poprawiać a twórcy nie dawali żadnych narzędzi . Gdy gra miała mało błędów jak HIII to nie przeszkadzało ale już najeżona błędami HIV poległa ... Dziś jednak oczywiście mamy narzędzia ... Czy warto zatem poprawiać Herosów ? Warto ! H I-IV mają niepowtarzalny klimat i niewyobrażalna grywalność . A skoro można poprawić to po co się męczyć ?

Zacznijmy zatem od początku ... Od Heroes I . Mimo 1995 roku wydania gra jest swietna . Ma artystyczną oprawę jest malowana a nie modelowana co w ogóle znikło . Obecne modele 3D są fajne ale wciskane we wszystkie gry nudzą. Powinien być segment gier malowanych artystycznie . Herosi mogą być albo realistyczni albo basniowi jak jedynka . Nie da się tego połączyć albo albo . Czyli np. nieparzyste numery baśń parzyste realizm . Była by odmiana. Zaznaczam że to jest zachodnia basniowosc nie manga . Jak Szancer ilustrujacy Andersena .

Co zmieniać ?

Najpierw oczywiście błędy ... Później ewentualnie resztę . Podmiana grafiki jest trudna i choć informatycy to potrafią to nie znalazłem narzędzi typu edytory. Trzeba pisać program pod każda zmianę . A to już jest dla informatyków którzy nie są plastykami . Wiedzą jak zmienić ale nie potrafią zrobić grafiki . Graficy znów nie mają pojęcia o programowaniu i koło się zamyka . Zatem dopóki informatycy nie zrobią narzędzi nie ma opcji . Można z HI coś wyciągnąć ale włożyć na razie nie ... co nie znaczy że na tym koniec .

Ważna dziedzina statystyki ekonomii która decyduje o rozgrywce nie wymaga aż takich programów . A jest popsuta ... H I zresztą to pierwsza niedorobiona jeszcze wersja .

Weźmy naszych chłopów . Przyrasta ich 14 i mają zdrowia 1 czyli 14 zdrowia i smoki których przyrasta ,,zaledwie" 3 ale mają zdrowia 600 ! Ponad 40 RAZY WIĘCEJ ! A ponieważ są też inne parametry daje to 70 razy większą siłę . Nie muszę mówić że to kompletny absurd . Każdy gracz wie że chłopi są absolutnie do niczego nie kupuje się ich a przy walce z duchami wręcz mogą zaszkodzić kto gra to wie dlaczego . A nie musi tak być . To można zmienić !

Ale jak ?

Do tego służą machiny o nazwie Hex editor ... Nazwa myląca bo jest to nie szostkowy a szesnastkowy edytor . Raczej Heksadecymalny ...
Ale odlot jeszcze w czerwcu czy maju nie wiedziałem co to a teraz nauczam :-):-):-) Tak to u mnie się dzieje co potrzebuje mam ... z nieba ...

Na szczęście są darmowe . Na przykład FRHed Fileinsight a dla informatyków Ida Pro Free . Od wersji 6 w dol darmowa wyzsza płatna bardzo mądre - brawo twórcy . Są i inne byle ustawiały kolumny i była możliwość zmian .
Ale najlepszy jest mobilny po prostu Hex editor z czarnym ludkiem . Ma nawet opcje zmiany kodu z dziesiątek na szesnastki ... Można leżeć w łóżku i zmieniać a nie garbic przed ekranem plecy...

Wchodzicie i w opcji otwórz otwieracie ... PLIK INICJUJACY GRĘ ! Czyli tutaj jest to ... heroes.exe . Zawsze exe . Ten po pstryknieciu od którego gra zaczyna chodzic ale nie skrót na pulpicie tylko cały plik w folderze gry . Ma on około 1 MB ale to szczegół . Otwieracie  i się frustrujecie bo literki i cyferki . Bez obaw ja też to przechodzilem początki zawsze są bolesne . Trzeba policzyć jak szukać wartości jak zmieniać . ROBIMY TO ZAWSZE NA KOPII PLIKU ! ORYGINAŁ DO SCHOWKA ! JAK COŚ NIE WYPALA TO KOSZ I NOWA KOPIA !

Oczywiście tak sami z siebie nic nie wykombinujecie . I ją też byłem zawiedziony ale poszukałem analogii . Dwójka jest prawie identyczna a ją rozgryzli tym razem Francuzi . Bardzo cenna stronka :

https://www.archangelcastle.com/acforum … 96#p147496

Szukałem oczywiście chłopa peasant a tu nic . Dramat ! Bo twórcy sobie skrocili psnt ! W życiu bym się nie domyślił na szczęście właśnie ktoś znalazł i poinformował . I jest !  :-):-):-) Co za sukces . Ale to dwójka która też się zajmę . W jedynce nie ma nic ! Nawet p . Bo i tak szukałem. I co robić !

I tu super plan ... Szukać po wartościach ! Chłop ma statystyki 01010101 ... Niestety takich było więcej miejsc ... I wreszcie ... Weźmy następnego łucznik ... ma 0503 tu już nie będzie się powtarzać ! I JEEEEST WRESZCIE! Znalazłem te statystyki . Zmieniam i DDZIAŁA !:-):-):-)

Zatem wygląda mi na to że jako pierwszy ujawniam gdzie są dane w heroes I.
Uwaga uwaga uwaga! Dane zaczynają się ... w linii ..
00124338 w układzie szesnastkowym czyli 32 cyferki czyli 16 bitów .
Ostatnie cztery bity to jest chłop od 14. To jest 20 czyli ich cena.
A kończą na 00124650 na wartości 02 to jest dżin .
Najpierw jednostki rycerza później barbarzyńcy czarodziejki czarnoksieznika i neutralne . Nie ma żadnych opisów więc można dostać oczopląsu . Poznajemy po numerach porównujemy ze statystykami z gry które najlepiej przepisać . I mieć na kartce obok .
Jak zmieniamy ? Zamiast 01 dajemy 05 i już chłop ma 5 zdrowia :-):-):-) Głupi potrafi jak wie gdzie dlatego opisze po kolei . Z tym że w pionie aby było klarowne .

Uwaga to system szesnastkowy czyli od 0 do 9 później a do f ..
a = 10 f = 15 następnie 10 to 16 nie ma dziesiątek są szesnastki czyli 16 , 256 ,4096 to kolejne wartości . Są kalkulatory przeliczeniowe . A jak ktoś chce ręcznie to tak . Chcemy uzyskać liczbę 10.000 . Musimy ją podzielić przez najbliższą wielokrotność 16tki czyli 4096 będzie to 2 . Zostaje reszta 1808 która dzielimy przez niższy dzielnik czyli 256 wychodzi 7 czyli 27 zostaje reszta 16 . która dzielimy przez 16 czyli  271 i nie ma reszty jedności czyli zero bo nie zapominajmy że 0 to też wartość . Raczej jej brak czyli 2710  to jest 10.000 i musimy odwrócić bo tak jest w tej grze czyli 10 27 tak się zapisuje dwubitowe wartości . Nieco skomplikowane ale ją się musiałem tego sam od zera nauczyć ! I niech mi ktoś powie że to nie praca tylko ,,rozrywka" ... Nawet rozrywka na tej ziemi to męka ...

Zatem .

Chłop linia 124338 do 350
14 00 czyli 20 to cena dwa zera to miejsce na większe sumy które nie mieszczą się w jednym bicie . Jeśli damy 10 27 to będzie kosztował 10.000 ... a jak damy 05 to tylko 5 ... następnie ...
12 00 00 00 09 nie wiadomo pięć bitów nieznanych.
0c czyli 12 to oczywiście przyrost .
01 00 to doświadczenie jakie zyskuje bohater gdy pokona jednostkę . Jak widać chłop daje 1 bo to jest tyle samo co zdrowie . A można zrobić i 10 .000 ...
00 00 00 trzy bity przerwy .
01 zdrowie
01 szybkość
00 nie wiadomo
01 atak
01 obrona
01 minimalne obrażenia
01 maksymalne obrażenia
05 nie wiadomo
00 ilosc strzał u łuczników
03 00 12 00 05 00 nie wiadomo może kod jednostki ?
00 rodzaj ataku
I na tym koniec dalej łucznik ... Proste jak nie wiem i jasne .
Tylko typ ataku nie jest jasny .
Zatem wyjaśniam bo tu można zmieniać .
00 pieszy
01 pieszy jednostka dwumiejscowa np. kawalerzysta ! To są inne jednostki niż pojedyńcze . Można dać każdemu z tym że nie ma sensu bo wtedy chłop zajmuje dwa miejsca a tego nie widać bo animacja jest na jedno stąd atakuje się powietrze :-):-):-)
02 latający znakomite można dać każdemu !
03 latający dwumiejscowy czyli gryfy . Też można dać ale najlepiej jednostce dwumiejscowej .
04 łucznik
05 łucznik dwumiejscowy .
Niestety nikomu nie można łucznictwa dać w żadnej części Herosów bo nie ma animacji . Gra sie psuje .
06 łucznik latający ! To działa :-):-):-)
07 łucznik latający dwumiejscowy też działa :-):-):-)
08 pieszy atakuje dwa pola jak smok . Bardzo fajne . Działa
09 pieszy dwumiejscowy atakuje dwa pola . Dział wadliwie . Gdy atakuje dwa pola gra sie zawiesza . Szkoda bo chciałem dać kawalerzystom
0a latający atakuje dwa pola działa !
0b latający dwumiejscowy atakuje dwa pola to ma smok działa .
0c łucznik atakuje dwa pola ale tylko walcząc wręcz . Znów pechowo działa wadliwie a by sie przydało .
0d łucznik dwumiejscowy atakuje dwa pola wręcz działa
0e łucznik latający atakuje dwa pola wręcz Działa !!! :-):-):-)
0f łucznik dwumiejscowy latający atakuje dwa pola wręcz Działa ! Takie numery !
To samo dotyczy Heroes II !

Ale sie rozpisalem ale ja to lubię ! Nie będą udawał eksperta i trzymał w tajemnicy . Teraz każdy może do woli zmieniać ! Tylko trochę sie zapoznać z tymi szesnastkami i edytorami heksadecymalnymi ...

Ja już całkowicie pozmienialem i testuje . Inna gra ! Rycerze już nie są ostatnimi dziadami a czarnoksieznicy niepokonani ! Nowe otwarcie w Heroes I
Planuje zrobić Złota Edycję Heroes I bo nie było . Będą zmiany balansujace programy i mapy znalezione w internecie plus gra bo to małe jest wszystko .
Tylko z czasem nie wyrabiam bo robię sam ...

Heroes I to artystyczna grafika basniowo karykaturalna . Tacy Herosi mini . Czyli na dzisiejszy czas gdy na nic czasu nie ma . Jedyne czego brak to więcej miast . Na obrazie armie rycerza i czarodziejki . Oczywiście bez chłopów których ,,nie opłaca sie brać" .Teraz już będzie opłacało dzięki zmianie parametrów gry .
http://www.myabandonware.com/media/screenshots/h/heroes-of-might-and-magic-2rr/heroes-of-might-and-magic_7.gif

Ostatnio edytowany przez Baron (2014-08-29 12:13:12)

Offline

 

#2 2014-08-29 11:41:37

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: [HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

Kontynuujmy zatem odkrycia skoro tak nam się to podoba . Po dokładnym sprawdzeniu okazało się że jednak ten podwójny atak psuje grę . Akurat sprawdziłem na chłopach i wyjątkowo działa ! Chłopi są wyjatkowi ! Niestety poza nimi jeszcze na trollach i centaurach ... Ale dużymi błędami . Np. znika pół chłopa i zostają same portki . Po czym znów się pojawia . Pojawiam się i znikam , mam na tym punkcie bzika ... Z uwagi na takie ,,atrakcje" lepiej dać sobie spokój niestety . Tylko lot można dodać każdemu bez problemu . Dobre i to .

Oczywiście po zmodyfikowaniu równowagi jednostek konieczna jest modyfikacja cen budynków gdyż wtedy byłby za drogie dla czarnoksieznika a za tanie dla rycerza . Po znalezieniu jednostek znaleźć budynki było już łatwo skoro wiedziałem jak są zapisywane . Po cenach oczywiście ... Wpisalem chyba 750 bo to nietypowa liczba i od razu jest .

Budynki ogólne znajdują się na wysokości ...

00123a50

i ciągną do

00123b70

Pierwsza idzie gildia magów 05 to drewno a na koniec 88 13 to jest 5000 czyli cena zamku . Kolejność surowców we wszystkich częściach herosów jest identyczna - drewno rtęć ruda siarka kryształy klejnoty . Miejsca wyzerowane to oczywiście brak . Budynki można poznać po cenach . Co ciekawe po gildiach jest cena 5 drewna 5 rudy i 2000 a takiego budynku nie ma . Pewnie to okienko gdzie się herosów kupuje też ma cenę . Identyczna cena jest przed zamkiem pewnie ten namiot też niekupowalny . Zresztą i duchy mają cenę 250 i przyrost 3 a ich kupić nie można . Dziny przyrost 2 nomadowie 4 a bandyci 12 ...

Budynki szczególne ciągną się od

00123c00 do 00123ea0

Zera to ilość drewna na chłopów a duża liczba na końcu to smoki .

Podobnie od 124128 do 1241e8 są jakieś ceny ale nic się takiego nie buduje w grze . Czyżby jakieś porzucone budynki ?

Dane dotyczą wersji oryginalnej nie odpowiadam za inne typu rosyjska . Ale nie sądzę aby było jakoś inaczej . W razie czego wpisać łuczników 05030203 i będzie bo jest jedna taka sekwencja . Ja tak znajduję ... Podobnie budynki po cenie i licznych zerach można poznać .

I teraz macie już komplet . Można zmienić praktycznie całą rozgrywkę . Tylko adresów zaklęć nie znam bo trudno znaleźć np. że piorun zadaje 25 to takich 25 jest pełno . Brak ceny łodzi czy herosów ale to drobiazgi . Gra jest tak prosta że cenami i jednostkami można ją znacznie zmienić .

Teraz już wiadomo co i jak zmienić ale wedle jakich zasad ? To już temat na oddzielną rozprawę obliczania siły jednostek który też poruszę ...

Żeby nie było że tak tylko gadam że dam a nie daję umieściłem modyfikację na której gram a którą zrobiłem . Jeszcze nie gwarantuję że jest idealnie ale zmiana jest olbrzymia . Chłopów przyrasta 100 nie 14 i mają prędkość 3 nie 1 . Chłopi z dużym atakiem i minimalnym życiem to jednostka ofensywna . Berserkerzy tej gry . Mocne walnięcie odporność żadna . Padają od razu . Nie ma sensu ich zostawiać do obrony miast bo nie mają zdrowia . Atak to ich zadanie . Do obrony zrobiłem miecznikow . Ciężką tarcza miecz to nie mogą tak biegać . Poza tym mały atak dużo zdrowia w sam raz do obrony czyli prędkość 1 . Zresztą nie będę zdradzał niech to będą niespodzianki . Patrzcie na przyrost i szybkość . Tu można pobrać :

http://www.supershare.pl/?d=FA5058152

Przy okazji unikalny plik :

http://www.4shared.com/get/XjkJvi6t/h1g … nload=true

Siatka  pola bitwy ! Genialna rzecz ! Jak pierwszy raz grałem w bitwę to myślę dlaczego nie ma siatki ? Nie można się połapać czy dojdzie czy nie ? Gra na oko czyli bez sensu . A tu patrzę JEST ! Gram tylko z siatka teraz to dopiero jest taktyka ! Wszystko widać ! Takie proste rzeczy a są postawą gry ! Stąd H IV mocno traci przez dziwaczne osiatkowanie z którego nic nie wynika . Tak chcieli przedobrzyć że popsuli  ! Tak ... skomplikowanie psuje grę nie ulepsza . Podobnie inteligencja komputera zachwyca w jedynce ! Jak się ustawi geniusz i król wzgórza to normalnie komputer szaleje . Wszyscy chcą was wykończyć i gdyby nie robił błędów nie dało by rady wygrać . Inteligencja H IV jest żenująca . Zmienić na jedynkę sprzed 8 lat !

Siatkę wkładamy do folderu data rozpakowujemy postrykamy i już ! Przy czym jest show gride i hide gride . Można spowrotem ją zlikwidować i znów i znów ! Genialne . Tylko po co ? :-):-):-) Uwaga to jest na angielską wersję ! Jak zainstalowalem rosyjska (bo to ich dzieło) to mi zlikwidowało główny plik gry ! Taka agresywna ! Ale skopiowany :-):-):-) Taki głupi nie jestem żeby taką włożyć do folderu gry :-):-):-)
Oni mają Herosów od BYKA tak jak te rakiety ! Ta sama firma ?
Jeśli nie jesteście pewni skopiujcie plik agg ten 20 MB i na nim spróbujcie ale to jest pewne bo na tym gram .

Znakomita delikatna siatka  słabo narysowana ale dobrze widać ! Tak się powinno robić ! Genialna modyfikacja !
http://handbookhmm.ru/programs/img/grid02.gif

Jest jeszcze program do umieszczania bohaterów na polu bitwy . Pomysł znakomity niestety wykonanie tragiczne :
http://handbookhmm.ru/programs/img/heroes01.gif
Ten heros to karzeł wystarczy porównać go trollem a konia z jednorozcem ... Dramat ! Heros musi być większy . Koń tak wysoki jak jednorozec . Trochę go powiększyć przesunąć do przodu i będzie dobrze. Wprawdzie gra ma cechy karykatury ale bez przesady ... Herosi karzełki to przegięcie . Wycięci z zakończenia scenariusza i słusznie ale nieproporcjonalnie .

Kolejny program to edytor zapisów :

http://www.vault.acidcave.net/file.php?id=254

Autor Jeff Jiang . Podstawową sprawa ale nie po to aby oszukiwać . To bzdura i głupota . Dzięki niemu możecie ustawić bohatera nie musicie brać takich jacy są . Np. macie wyspy czyli czarodziejka bo ona pływa ale statystyki 5 0 0 0 . Bo np. chcecie atak . A potem gdy komputer losowo przydziela można zmienić jak się chce . Mi np. przydzielił barbarzyńcy 12 4 1 1 zrobiłem 8 4 3 3 bo zdobyłem zamek z ciekawymi zaklęciami a ataku bez sensu było za dużo .
Można też wymieniać jednostki . Np. kupić pikinierow i zmienić na gryfy według cen uczciwie . Jednostka latająca bardzo się rycerzowi przyda w tym niedorobionym mieście . Można też brać dziny do armii czarodziejki nomadów do barbarzyńcy duchy i bandytów do czarnoksieznika . Czy nawet jakoś inaczej i wziąć artefakt od morale jak się obniży aby wyrównać . Taki edytor to skarb . Znacząco polepsza grę .

Brak mi znowu generatora map . Mam ale rosyjski :-):-):-) nie działa z wersja oryginalną . A w dosówce tego nie ma . Jak znajdę to umieszczę trzeba jeszcze plik miss aby działał .

Jak widzicie trochę się nazbieralo stąd planuje właśnie Złota Edycję z tymi wszystkimi rzeczami plus jakieś mapki . I jakaś fabuła bo tu akurat jest wątła w tej części .

I tak to jest jak widzicie - gry to też przygoda zwłaszcza jak się je zmienia samemu . To jest ciężka praca w tych cyferkach . Jakie błędy się robi że zmęczenia ! Stąd tyle bugów w grach . Ale naprawdę te cyferki to nieludzka  praca . Z własnego doświadczenia wiem . Chłop z koniem w polu to chociaż ciężko ale zgodnie z naturą . A rzędy cyferek !? Koszmar ! Ale jak się lubi grę to tak nie boli :-):-):-)

http://www.ungern.fora.pl/tam-gdzie-nie … ,5575.html

Ostatnio edytowany przez Baron (2014-08-29 12:39:02)

Offline

 

#3 2014-08-30 17:33:55

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

Bardzo ciekawa lektura. Heroes I są z oczywistych względów najmniej rozbudowani, część II doskonale rozwija elementy wprowadzone i dodaje też sporo od siebie przy zachowaniu tego samego typu grafiki. Potem nastąpił spory przeskok stylistyczny, ale była to jednak dobra ewolucja, przynajmniej w mojej opinii. Są jednak tacy którzy wolą styl z II i w ogóle nie podoba im się nadmiar wszystkiego w III (czyli jest wiele rzeczy, które się niczym od siebie nie różnią, dużo skillów jest do niczego itp.). Dla nich Heroes II jest najlepszą częścią serii i do dzisiaj jest spora grupa grających właśnie w tę grę.

Pogląd bardzo kontrowersyjny, w końcu oficjalnym stanowiskiem fanów jest, że Heroes III znajduje się na najwyższym piedestale. Dalej rozlewają się morza i oceany, tworzą się i umierają galaktyki, a wtedy w przypływie wielkiej łaski nieśmiało mogą wyjść kolejne części, z wyjątkiem IV którą dla pewności przysypuje się dodatkową warstwą ziemi i stawia kamienie by licho po nocy nie straszyło. Nie zrozumcie mnie źle, Heroes III to gra absolutnie wybitna przy której również spędziłem spory kawał dzieciństwa, ale obiektywnie patrząc, żadna część nie jest zła. Bywało lepiej, bywało gorzej ale naprawdę tragicznie to nigdy.

H I było świetnym startem serii.
H II to wspaniałe rozwinięcie pomysłów z I.
H III jest uwieńczeniem tego "pierwszego cyklu Heroes" jak ja to lubię nazywać.

H IV jest trochę zabawą konwencją, trochę prezentacją innego podejścia do tematu. Zmiany w większości logiczne, niestety gra była rushowana i zabrakło jej ostatnich szlifów i lepszego balansu ras, czemu zaradziły poprawki a potem Equilibris. Odrobina cierpliwości i więcej czasu dałoby hit murowany. Muzyka była nawrotem do H II. Jest to "drugi, przerwany cykl Heroes"

H V jest początkiem "trzeciego, obecnego cyklu Heroes". H III o ulepszonej grafice, w nowym świecie, z dodatkiem kilku usprawnień. Jedni mówią zrzynka, inni mówią inspiracja tym co najlepsze. W każdym razie cykl jest świetny, choć wpadki w miejscami bardzo głupiej fabule są. Genialne drzewko umiejętności. Takie sobie miasto Krasnoludów.
H VI ekonomicznie jest uproszczeniem i ma w sobie abominację jaką jest konieczność bycia podłączonym do Uplaya, ale poza tym niczego więcej nie mogę jej zarzucić. Na początku nie mogłem przetrawić Nekropolii i jego utworu przewodniego, ale uzasadnienie jest czysto fabularne. Po pewnym czasie przestało mi to przeszkadzać, ale jednak mam gdzieś w głowie gotycką Nekropolię z trójki, razem ze szkieletornią której Baron tak nienawidzi hehe.

Wracając do samego modyfikowania Heroes I, nigdy nie potrafiłem zrozumieć dlaczego miasto Rycerza było tak słabe pod względem jednostek. Ciekawy pomysł na chłopów, jeszcze przyspieszenie na nich i do boju. Zamkowe rusałki?


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2014-08-31 23:35:48

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: [HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

Ją tez lubie każda część od NWC bo w inne nie grałem . A ponieważ lubie to warto było poprawić . A skoro znalazłem to poprosiłem i teraz gram na swoim . Owszem H III jest najlepsza bo rozbudowana ale prostota wcale nie jest zła . Gdyby w jedynce było 9 miast i umiejętności nawet tylko jednostopniowe to naprawdę dużo gorszą by nie była .
Co do chłopów to nie miało sensu żeby jednostka z tak mocnym uderzeniem i tragicznym zdrowiem miała szybkość 1 . Bo do obrony się nie nadawała a atakować nie mogła bo za wolna . Czyli do niczego . Dużą szybkość rozwiązała problem . Nie tyle rusalki bo nie lata a w tej części to oznacza nieograniczony zasięg ! co berserkerzy . Mocne uderzenie i żadna odporność ... Stali się przydatni .
Znalazłem jeszcze trochę rzeczy w tym jeden dodatek !
Tu zbior mapek .
http://quebecdragon.tripod.com/homm1.html
A tu znalazłem nieznany dodatek do HI ! Ewenement !
http://civilizace.czweb.org/Other/Strategy/Equinox.htm

Ogólnie rzecz biorąc chciałem napisać poradnik jak zmieniać . Skoro sam to robiłem to niech wiedzą pójdzie w internet :-):-):-)

Offline

 

#5 2014-09-01 00:11:43

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: [HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

Ale ten dodatek to fanowski jest?


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2014-09-02 22:11:06

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: [HEROES I] HoM&M Tworzenie nowych światów !

Chyba tak czeski to chyba gracze sporo mapek i trochę zmian w grze jeszcze go nie obejrzałem dokładnie . Zrobiłem zresztą swój .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora