Baron, ale o czy ty piszesz? O kolejności budowania? Nie, bo to się kupy nie klei, nie można mieć gigantów bez golemów. O wykupie? tu logiczne, że bierzemy pod uwagę ulepszenia... ehh... Ciężko stwierdzić ogólnie, ale bez czynników takich jak uzupełnienie oddziału, strategii, mapy itp. To wiadomo, że najsilniejsze, np. w Lochu najpierw weźmiesz smoki, później wybór zależy od tego czego Ci potrzeba, chimerki bardziej mobilne, ale minotaury mocniej biją, itp. itd...
Offline
Obywatel
Pisze o najbardziej ekonomicznym rozwoju miasta . Jak najtanszym kosztem miec najwieksza sile . Takie bylo pytanie w tym watku .
Offline
W zależności od miasta, ale głównie 1.-6. + zamek w 1 tygodniu i armia zarabia na siebie. Dziękuję, do widzenia...
Offline
,,Rozkładam ramiona i jestem samolotem" - tak alegorycznie skomentuję propozycję taktyki Barona .
1-6 lub w niektórych wypadkach rezygnujemy w miarę możliwości z niektórych niższych poziomów na rzecz 7 (np. w Twierdzy 1-5 + 7, w Bastionie bodajże 1 + 3-6 + 7, w Zamku też można zagrać ewentualnie 1-5 + 7 zamiast 1-6).
Offline
W Twierdzy nie masz ogrów i cycków w pierwszym tygodniu, a pytanie wątku brzmi co byś kupił na obronę zamku, przy braku kasy jako pierwsze....
Offline
Przecież to oczywiste. Kupiłbym jednostki...
Offline
Mistrz trolingu po prostu. Wytrzymałe się kupuje na początek, potem coś co strzela i na koniec resztę.
Offline
A ja uważam, że wytrzymałe i strzelające należy kupować naprzemiennie, a nie po kolei.
Offline
Obywatel
Jesli chodzi o inferno to chowance sa dnem totalnym o ktorym szkoda mowic .
Tu kupujesz gogi bo musisz i nie ulepszasz aby nie bic w swoich .
Nastepnie jak najszybciej ogary i ulepszyc sa mocne . Te dwie jednostki na poczatek .
Nastepnie Ifryty i jak najszybciej ulepszyc . Sa mocne .
Lordowie tylko ulepszeni maja sens bo produkuja ci rogatych ale kosztem innych typu chochliki . No i 7 poziom wiadomo oprocz nekro zawsze daje najwiecej .
Reasumujac pomijamy na poczatku chochliki biorac ich tylko troche do odbierania kontry i rogatych oraz lordy dopoki ich nie mamy ulepszonych . Rogatych nie ulepszamy bo przybywaja w wersji podstawowej i mozna po bitwie zlaczyc bez latania w kolo do miasta .
Offline
Generał
Przy oblężeniu wykupiłbym te magogi, bo zawsze więcej jednostek nimi trafimy, a jak się zrobi tłoczno przy wyrwie to można trochę nimi zaszaleć. Wykupiłbym jednostki twarde, czyli np. demony, z czartami ostrożnie bo biją naprawdę mocno ale nie są zbyt twarde. Ifryty czy diabły są kluczowe. Cerbery za 3 głowy i blokowanie kontry też ważne.
Offline