Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2012-06-17 15:12:48

 Deferdus

Wojownik

7242199
Skąd: Krewlod
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 812
Miasto: Twierdza i Zamek
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Strzelcy, Kapłani
Bohater: Gelu
Magia: Nie określona

Pirates of the Savage Sea

12 lipca ukaże się pierwszy dodatek do Might & Magic: Heroes VI, zapewniający ponad 10 godzin rozgrywki nową frakcją piratów. Zapowiedziano również patch poprawiający widok miast i dodający nowych bohaterów.

Pamiętacie Craga Hacka? Jest to jedna z najstarszych postaci występujących w serii Might & Magic, znana już od 1986 roku. Mieliśmy okazję grać nim w częściach I-IV, gdy wybieraliśmy Twierdzę/Barbarzyńców. Crag Hack powróci w Might & Magic: Heroes VI, jako odważny, ale niezbyt rozgarnięty bohater, który – jak obiecują twórcy – szybko stanie się ulubieńcem fanów.

Kilka lat po wydarzeniach znanych z Might & Magic: Heroes VI, podczas serii nagłych i dziwnych burz zaginęło kilka statków na Morzu Dzikim. Nie zaskoczyłoby to nikogo, jako że wody te są niebezpieczne i nie znają litości, nawet dla doświadczonych kapitanów i wilków morskich, jednak w tawernach krążą plotki, że owe zniknięcia mają związek z czymś tajemniczym.

Rada Piratów postanowiła wynająć legendarnego Craga Hacka, by sprawdził, co się wydarzyło. Crag Hack był już najemnikiem, barbarzyńcą i piratem. Nadszedł zatem czas, by ów słynny bohater przerwał swój odpoczynek i rozpoczął nową, pełną osobliwości przygodę.

Czy niezwykły duch przygody Craga Hacka pozwoli mu pokonać złośliwe i chaotyczne wiatry Morza Dzikiego?


Dodatek zapewni:

Ponad 10 godzin rozgrywki, w której przeżyjemy niezwykłą historię wraz z legendarnym bohaterem i odkryjemy nowe sekrety Ashan
Nowe artefakty i premie: Broń Rodową, Zestaw Artefaktów i inne bonusy
Nowe mapy, na których czeka nas rozbudowa miast, zbieranie surowców i opracowywanie taktyki, w jaki sposób rozwinąć bohaterów, rekrutować jednostki i przygotowywać je do bitwy
Wraz z dodatkiem zapowiedziano również patch do Might & Magic: Heroes VI, dzięki któremu gracze nareszcie doczekają się nowego, animowanego widoku miast. Będzie on reprezentować ewolucję od małej, sympatycznej miejscowości do lśniącej stolicy potężnego imperium. Do każdej frakcji zostaną dodani nowi bohaterowie i inne elementy, które podkreślą unikalny styl architektoniczny i różnice kulturowe, a także klimatyczna muzyka. Na poniższych screenach możecie zobaczyć, jak prezentuje się nowy widok miast.

http://www.gram.pl/news_8APqGu,6_Pirate … iasta.html


Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=Deferdus&color=lemon&unicode=no
http://osusig.ppy.sh/image5.png?uid=3636051&m=1

Offline

 

#2 2012-06-17 16:09:55

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Pirates of the Savage Sea

Ok, ale gdzie Sandro?


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2012-06-19 15:35:55

 Deferdus

Wojownik

7242199
Skąd: Krewlod
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 812
Miasto: Twierdza i Zamek
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Strzelcy, Kapłani
Bohater: Gelu
Magia: Nie określona

Re: Pirates of the Savage Sea

Nie wiem :c . Może będzie w innym dodatku.


Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=Deferdus&color=lemon&unicode=no
http://osusig.ppy.sh/image5.png?uid=3636051&m=1

Offline

 

#4 2012-06-20 00:29:21

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Pirates of the Savage Sea

No proszę, premiera w moje urodziny

Ekrany miast- no cóż, fanami serii wysoce wstrząsnęły, mi nie robiły wielkiej różnicy. Mam nadzieję, że ta nowa frakcja wybije się trochę ponad pozostałe, w podstawce każde miasto było niemal identyczne. To właśnie ten mankament spowodował mój zawód, bardzo szybko wróciłem do najlepszych części- trójeczki i V. No cóż, nie pozostaje nic innego jak czekać na recenzje dodatku.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#5 2012-07-14 18:55:23

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Pirates of the Savage Sea

Wydaje mi się, że Heroes VI nie jest warte swojej ceny, mnóstwo bugów ==> patchy, kontrowersji, etc. Dlatego nie kupowałem, co do samego dodatku zaś fajnie, że wraca się do korzeni, jednak w stosunkowo kiepskim stylu. Ubisoft poszedł bez opamiętania w komercję i teraz robi już czysty kicz.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#6 2012-07-16 00:04:58

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Pirates of the Savage Sea

Niestety muszę się z tobą zgodzić. Podział poziomów na trzon, elitę i czempa to słaby pomysł, jednostki są bardzo do siebie podobne, a armie niczym się nie wyróżniają. Dla przykładu, niemal w każdym mieście trzon to jakiś strzelec, wojo i uzdrowiciel.
Dalej, odejmowanie rodzajów surowców. JAK TO MIAŁO POMÓC W ROZSZERZANIU ZAKRESU TAKTYCZNEGO?!
Na dodatek niemal niepoprawiona grafika i muzyka z poprzednich części. Oj, leniuchowało się, leniuchowało...


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#7 2012-07-16 08:29:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Pirates of the Savage Sea

Mnie osobiście najbardziej uderzyła wspomniana przez Ciebie schematyczność miast - w poprzednich częściach starano się jednostki jak najbardziej od siebie odróżnić, aby zwiększyć urozmaicenie. Poza tym te bezsensowne podziały - standardowe lvle znane nam z poprzednich części były czytelnym i rozsądnym rozwiązaniem. Poza wojskiem gorszy wręcz obcięcie połowy surowców (oczywiście w imię "urozmaicenia"), usunięcie widoków miast, poza tym masa bugów, poprawianych teraz na szybko przez kolejne patche i dodatki (Heroes 5 wyszło w 2006 roku, Ubisoft na przygotowanie szóstki miał pięć lat - takiej przerwy w kontynuowaniu sagi nie było nigdy, a jak się okazało i tak twórcy zakpili sobie z fanów).

Niestety, gorzkiej prawdy o Heroes VI nie przykryją kolejne płatne dodatki. W każdym razie niesmak zostanie, nie zdziwiłbym się zbytnio także, gdyby to była już ostatnia oficjalna część serii. W każdym razie z tym deweloperem wiele już się nie osiągnie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#8 2012-07-16 10:56:07

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Pirates of the Savage Sea

To dziwna sprawa, bo pod szyldem Ubisoftu pojawia się wiele ciekawych i pomysłowych gier. Dziwne czemu akurat z Heroesami jest problem. Wybrano złe studio? Czy Heroes jako jedna z najbardziej znanych marek ma służyć jako źródło finansów? Może jedno i drugie, nie wiem, w Mark of Chaos grało się nieźle (a robiło to właśnie studio od szóstki)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#9 2012-07-16 11:04:54

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Pirates of the Savage Sea

Mnie Ubisoft do tej pory nie zawodził. Z wyjątkiem właśnie Herosów. Oni zdaje się nie czują tej gry, wykupili serię, aby zbijać kasę, a w rzeczywistości nie mają tego polotu co twórcy serii. Szkoda, że 3DO upadło, chociaż z drugiej strony ich czwórka także była niewypałem. A może po prostu trójka tak podniosła poprzeczkę, że kolejne części nie potrafią sprostać wymaganiom z 1999 roku? Pewnie wszystko po trosze jest prawdą.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2012-08-31 11:20:43

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Pirates of the Savage Sea

Dodatek właśnie się ukazał w recenzji, kosztuje 40 zł. Jak przeczytałem też w CD-Action, ukazał się też patch 1.5, wprowadzający potężne zmiany. Jest teraz balans, Inferno znacznie wzmocnione, chociaż inne też. Zmieniono zdolności obronne i pasywne jednostek, umiejętności leczące są dopiero po ulepszeniu, siły czarów ofensywnych bohaterów zostały zwiększone. Można też grać online i offline z tych samych stanów gry, jest zgodność. Ostatnią zmianą jest też wprowadzenie widoku miast, więc zamiast biedy z podstawki mamy normalny widok jak z poprzednich części. To tak przepisując z CDA.

Kampania Craga Hacka składa się z dwóch misji. Zapewniają 10 godzin zabawy, ale bez rewelacji (grindowanie, lanie hord żywiołaków w podziemiach itd.), do poprzednich dodatków od innych części to się nie umywa. Jest jeszcze scenariusz, odtwarzający świat VARN. Pojawiły się pirackie artefakty i jakieś tam wizualne bajery. W sumie tyle jeśli chodzi o ten dodatek.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2012-08-31 11:21:08)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora