Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-23 15:31:01

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Miasta Heroes VI - Necro

Ubisoft ujawnił 21. sierpnia 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
Przedstawiam kolejne - Necro
.


http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-necro-symbol.png
,,Życie to zmiany, chaos, ohyda i cierpienie.
Śmierć to spokój, porządek, wieczne piękno."



Inne nazwy: Nekromanci, Nieumarli

W skrócie: Nekromanci uformowali się jako odłam Czarodziejów, który stał się potężną nacją. Czczą oni "Śmierć" jak aspekt Ashy. Są mu fanatycznie oddani wielbiąc śmierć samemu dążąc do stanu "nie-życia". Nekromanci studiują magię śmierci aby stać się wiecznymi jednak podczas tej długiej drogi uczą się również jak kontrolować dusze umarłych i jak przywracać zmarłych z ich grobów.

Inspiracja: Antyczny Egipt (Księga Umarłych), Buddyzm (ascetyzm i odrzucenie świata doczesnego jako złudnego i niestałego), każdego rodzaju sekta (fanatyzm, kult lidera, fascynacja porządkiem i czystością).




















Kolory czarny, biały, toksyczna zieleń
Symbole Pająk Śmierci, liczba 8 pionowo (Asha: pani czasu - klepsydra) lub poziomo (Asha: pani przestrzeni - wieczność)
Wyznanie Asha, Smok Ładu w jednym z jej oblicz - "śmierci"
Filozofia "Obejmij pustkę. Oświecenie może zostać osiągnięte tylko po wyzwoleniu się z okowów mięsa. Czas jest naszym sprzymierzeńcem gdyż wszystko kiedyś umiera". Ogromna fascynacja śmiercią i fanatyczne oddanie sprawie
Królestwo Srebrne Miasta
Stolica Nie istnieje w obecnych czasach

Organizacja socjalna:
Życie nekromanty jest ekstremalnie ascetyczne. Przyjemności cielesne zostają porzucone tak jak wszelkie radości czy obchody. Mieszkańcy rozmawiają ze sobą szeptem, nikt się nigdzie nie spieszy i niewiele się zmienia na ulicach między dniem a nocą. Ci, którzy mają jakieś zadania, wykonują je w ciszy a następnie wracają do domów do zazwyczaj bezdzietnych zgrupowań nazywanych najczęściej "rodzinami" tylko ze względu na brak lepszego określenia. Nekromanci spędzają swoje urodziny w odosobnieniu i skruszeniu. Prokreacja jest zazwyczaj porzucona jako rozpraszająca od najważniejszej sprawy.

Architektura:
Architektura Nekropolis jest przerażająco jednolita. Ich oddanie porządkowi sprawia, że przykładają ogromną uwagę symetrii i ostrym kątowym kształtom. Piramidy, obeliski są starymi nie wzbudzającymi zachwytu strukturami. Wyjątek stanowi często występujące symbole ich Pajęczej Bogini. Preferowanym budulcem jest zbity, czarny kamień z południowych pustyń, który tworzy iluzję pochłaniania i zduszania światła słonecznego przez miasto.

http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-necro2.png



Magia:
Lordowie Śmierci skupiają się na niszczycielskich ścieżkach magii z faworyzowaniem Starożytnej Magii Ładu (odkrytej przez Sar-Elama, Siódmego Smoka) i elementalnymi sferami ciemności i ziemi. Wytworzyli również swój własny rodzaj magii nazywany Nekromancją. Większość jej zaklęć skupia się na niszczeniu ciała i dominowania nad duszą.

Główna Strategia: "Martwy wróg to dobry sprzymierzeniec"

Kierując armiami Nekropolis należy grać na czas osłabiając wrogie jednostki i przywracając poległe z powrotem do bitwy. Nekromanci mogą liczyć na spory zestaw masowych debuffów zaklęć zadających obrażenia z upływem czasu, negowanie leczenia i wskrzeszanie poległych sojuszniczych jednostek.
         

  • Mocne Strony: Masowe debuffy i zaklęcia DoT, negowanie leczenia, wskrzeszanie, wytrzymałe jednostki, niewrażliwość na morale.

  •          
  • Słabe Strony: niska mobilność, niskie obrażenia, mała ilość umiejętności wspomagających.

  •          
  • Zdolność Rasowa: Nekromancja- wszystkie żyjące stworzenia lub nieumarłe-sojusznicze umierając, wypełniają specjalny licznik. Gracz może użyć go do zwiększenia liczebności jednego z oddziałów. X% przyzwanych oddziałów zostaje na stałe po bitwie.

Nekromanci, tak jak Magowie, są rzadko widywani na linii frontu. Są zazwyczaj na tyłach wojsk jako kadra oficerska lub odziały wspomagające. Pomijając ich, armia Nekropolis składa się z nieskończonej ilości kolejnych fal nieumarłych, bezgranicznie posłusznych i niewrażliwych na strach czy ból. Pomniejsi nieumarli są zazwyczaj powolni i niezdarni jednak mają dużą przewagę liczebną aby dosłownie zalać wroga. Ponadto wszystkie zgładzone przez nich istoty świetnie służą jako kolejni rekruci do wzmocnienia armii. Nekromanci używają również duchów do szybkich i precyzyjnych uderzeń. Pod wieloma względami duchy pełnią dla nich podobną funkcję co dżiny dla Czarodziei. Nekromanci będą kontynuować atak godzinami doskonale wiedząc, że ich wojska, w przeciwieństwie do przeciwnika, nigdy się nie zmęczą.

Nekropolis liczy głównie na przeczekanie głównej siły wroga, dlatego też rzadziej będzie się skupiać na jednostkach wspomagających na rzecz głównych sił uderzeniowych. Głównym zamysłem jest zmniejszenie liczby możliwych obrażeń poniżej możliwości wytrzymałościowych armii. Jednak jednostki wspomagające, które mogą oczyścić lub negować nasze debuffy, powinny również być uważane za główne zagrożenie.

Bohater: Nekromanta [Bohater Magii]

http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-necro1.png
Większość wysoko postawionych lordów śmierci dokładnie zgłębia ścieżki nekromancji, klątwy, wzmocnienia oparte na magii ziemi i przede wszystkim - kontroli czasu.




TŁUMACZENIE - Tawerna.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora