Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-22 21:35:37

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Heroes VI - zmiany, nowości, ulepszenia

Warto by skompletować całą dostępną wiedzę dotyczącą samej gry Heroes VI. Co się zmieniło w stosunku do poprzednich części? Co dodali? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę? Które plotki okazały się prawdziwe, a które wprowadziły nas w błąd? Wszystko zostanie przedstawione w tym temacie. Wybrałem chyba idealny moment, zaraz po WYPOWIEDZI Marzima.

Na początek parę słów o Grafice. Jak widać po SCREENACH, modele 3D zostały poprawione w stosunku do Heroes V, dopieszczone w każdym detalu. Jednak nadal mamy "szerokie" jednostki, to się nie zmieniło. No i zapewne dużo będzie niepotrzebnych wazelinowatych efektów, które mają przykryć wszystko.
Podobno został poprawiony jeden błąd graficzny z H5 - "niewidzialne" (a właściwie półwidzialne) surowce bez obracania mapy na wszystkie strony.

Ekran Miasta - pojawiały się doniesienia, że nie będzie w ogóle ekranu miasta, a wszystkie operacje związane z rozbudową zamków miałyby być przeprowadzane z Mapy Przygody. Marzim poinformował, że w grze pojawi się Okno Miasta - animowany w 2D z muzyką i pozostałymi elementami. Jednak prawdopodobnie nie będzie to taki ekran, do jakiego przyzwyczailiśmy się w Heroes III.

Bitwa - jedną z najbardziej istotnych zmian jest cel walk. Podobno mają to być już nie tylko bitwy do ostatniego żołnierza, ale również inne misje, na przykład "Ocal daną jednostkę" lub "Wytrzymaj określoną liczbę tur".
Druga ważna informacja - na ekranie bitwy znajdują się na pewno 2 przyciski: Czary oraz specjalna zdolność dla danej frakcji (rasy/miasta).
I jeszcze coś: Pasek Inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą mogli atakować wrogów w taki sposób, jak to ma miejsce w Heroes V.

Surowce - W tej kwestii następuje dużo istotnych zmian, dlatego warto się z nimi zapoznać. Od teraz będziemy mieli cztery rodzaje surowców: złoto oraz 3 cenne. W dodatku surowce są przypisywane do miast - każde posiada osobny skarbiec. Zdobycie zamku jest równoznaczne z przejęciem skarbca, a więc kasy, jaka należy do miasta.
Nadal istnieją kopalnie na mapie przygód. Zdobycie ich pozwala czerpać dane surowce. Nowością jest, iż kopalnie są przypisywane do obszaru kontroli miasta/fortu. Jedynym sposobem na odebranie ich na stałe jest zdobycie fortu/miasta kontrolującego obszar. Można również okupować kopalnię bohaterem bez przejęcia zamku, ale gdy tylko wycofamy z niej herosa, wówczas zostaje ona automatycznie przekazana graczowi, który roztacza nad nią obszar kontroli.

Bohaterowie i umiejętności - zaczynamy grę, tworząc swojego bohatera: wybieramy jego płeć, zdjęcie i ukierunkowanie na moc lub magię (czyli wystąpi podział Mag/Woj). W późniejszym etapie będzie można wybrać także zaawansowaną klasę naszego herosa. Wiążą się z tym prawdopodobne specjalne skille dla danych profesji.
Jak do tej pory wiadomo, maksymalny przewidziany poziom bohatera obniżono do trzydziesty, lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto system losowych umiejętności, do którego przyzwyczailiśmy się w poprzednich częściach. Od początku można rozwijać bohatera wedle uznania (czyli dawać mu takie skille, jakie chcemy).

Miasta, jednostki, rasy - przedstawiam poniżej wszystko, co wiemy na temat frakcji i wojsk, które wystąpią w Heroes VI:
- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.
- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów. Inne nie.
- Pojawią się walki z bossami. Być może będą posiadać unikatową grafikę, bardziej prawdopodobne jest jednak wykorzystanie podstawowych szablonów, a jedynie podrasowanie statystyk.
- W podstawowej wersji gry pominięto alternatywne ulepszenia (możliwość wyboru z drzewka rozwoju jednego z kilku dozwolonych możliwości ulepszeń) - każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.
- Jednostki i herosi Necro będą wysysać siły witalne i magię ze swoich przeciwników.
- W grze w wersji podstawowej pojawi się min. 5 miast (3 już znamy: to Przystań - ludzie, Inferno - demony, Necro - nieumarli), lecz wraz z planowanymi przez Ubisoft dodatkami będzie do aż dziesięć osobnych frakcji do wyboru.
- Można przekształcać miasta wrogich ras na zamki swojej frakcji, jednak trwa to kilka tur.
- Unikatowe skille ras zaprezentowane w Heroes V pojawią się i w najnowszej edycji.
- Będzie można uzyskać znacznie więcej informacji o mieście na jego modelu 3D na mapie przygód (do tej pory dostępne były na podglądzie jedynie dwa elementy: poziomy fortyfikacji i Ratusza). Jak donosi Marzhim da nam to sposobność przewidzenia strategii przeciwnika.

Teraz parę słów na temat Dema Gry - na Gamescom zostało zaprezentowane Demo - wczesna wersja Alfa. Oznacza więc to, że pominięto wiele zajmujących miejsce elementów animacji, grafiki, efektów lub po prostu jeszcze ich nie zrobiono w owej Alfie. Warto o tym wspomnieć, aby uczulić użytkowników, żeby nie wyciągali pochopnych wniosków, bo nadal nie wiemy wszystkiego i prawdopodobnie dopiero za parę miesięcy, kiedy Heroes VI trafi na nasze półki, poznamy 100% tajników tej gry.
W owym demie zaprezentowanym na Gamescomie ujawniono już pierwszego bossa. To duży, niebieski wąż, którego twórcy nazywali smokiem. Jest to przykład nowinek, jakie przyniosła nam owa transmisja.
Demo gry dla graczy zostanie wydane przed premierą, aby zaspokoić część naszej ciekawości. A więc cierpliwie czekamy...

Wiadomo już, że pojawią się Dodatki do podstawki Heroes VI. Znajdziemy tam nowe miasta i kampanie, a także kolejne innowacje.

Na zakończenie sprawa wzbudzająca największe emocje, negatywne niestety: nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji dotyczącej Systemu Zabezpieczeń, ale najprawdopodobniej NIE będzie to tzw. Nowa Platforma Ubisoftu znana m. in. z Assasin's Creeda 2 (konieczność bycia on-line w sieci, żeby w ogóle sobie pyknąć, niby przeciwko piratom). Apele fanów najwyraźniej podziałały!

To tyle. Będę się starał uzupełniać na bieżąco, gdy tylko znajdę coś nowego.

Do stworzenia niniejszego tekstu wykorzystałem informacje z Kwasowej Groty i Jaskini Behemota.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora