Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-07 15:09:39

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Smoki-Trupy

Jaka jest wasza opinia o koscianych smokach?
Moja: doskonale się te smoki w necropoli uzupełniają, pozatym nie mozna chcieć aby wszystjkie jednostki były w zamku doskonałe, fajnie jest że są lepsze i gorsze dlatego że każdy zamek ma plusy i minusy wtedy i to jest fajne . A jakby ich trzech przyrstałlo to to jest już głupie kombinowanie,wtedy by trzeba wszystko usprawnić ( mantikory a czarni rycerze, mnisi, a minotaury itp)
a co do smoków to dobre są one jesdynie w WOG-u (dostają tylko 50% obrażeń)

Ostatnio edytowany przez Kusznik (2010-08-07 15:10:41)

Offline

 

#2 2010-08-07 16:39:08

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Smoki-Trupy

WTF?! O co Ci chodzi w tym poscie?! Jest calkowicie chaotyczny, "bes sęsu", jakby powiedzial Jasiu Smietana. A jesli chodzi Ci o Widmowe/Upiorne Smoki, to jednostka jest najgorsza z 7lv, skill jest swietny(ale naprawde zbyt rzadko wypada, wiec sie praktyczni nie wlicza w gre).


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#3 2010-09-07 19:17:56

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Smoki-Trupy

Sa najslabsze a ulepszenie jest tak slabe ze szkoda kasy!Generalnie jednostka nieprzemyslana i trzeba by ja na nowo opracowac.Faktycznie Nekropolia jest strasznie silna bo ma juz Mrocznych i Wampiry i Szkielety.Powinni oslabic Czempionow a wzmocnic smoki.
Uzywam je nieulepszone jako dodatek do reszty...

Offline

 

#4 2010-09-07 19:43:45

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Smoki-Trupy

Rzeczywiście zawiły ten post okrutnie. Najpierw, że smoki się w Nekropolii uzupełniają. Potem nie wszystkie jednostki są doskonałe, przez co zamki mają plusy i minusy co jest fajne. A jakby mieli przyrost 3 to jest już głupie kombinowanie, trzeba by wszystko usprawnić (mantikory vs czarni rycerze, mnisi vs minotaury). Smoki są dobre tylko w WoG-u, gdyż otrzymują w nim tylko 50% obrażeń.

Eee... Tłumaczenie mojego autorstwa.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2010-09-07 21:27:45

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Smoki-Trupy

Lowcakur za dużo H5 ^^, nazwy Ci się coś mylą. Smoki są słabe, służą do dobijania i ewentualnie blokowanie, a jak skill wpadnie to może byc super, w dodatku są tanie i to dzięki nim nekro może miec pierwszy ruch.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#6 2010-09-08 14:48:09

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Smoki-Trupy

Napisalem to samo, Gibon. Czytanie ze zrozumieniem sie klania.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#7 2010-09-08 19:05:12

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Smoki-Trupy

Pieprzysz, chyba do siebie to kierujesz . Jedyna rzecz z którą się zgodziliśmy to co do skilla, ja powiedziałem jaką rolę odgrywa w mieście, jakie może dac korzyści, Ty tylko to, że jest najgorszy. Masz racje, to dokładnie to samo... ^^

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2010-09-08 19:05:38)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#8 2010-09-15 11:21:11

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Smoki-Trupy

Trupiane smoki są lipa, ale... To nie zmienia faktu, że potrafią wkurzyć i ładnie krwi napsuć.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#9 2010-09-15 17:05:31

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Smoki-Trupy

Szałowe nie są, ale to prawda. 7 lvl do czegoś zobowiązuje, więc też mają kilka właściwości. Są szybkie i postarzają. W dużych ilościach (choć to nie jest specjalnie mocny argument) są niebezpieczne i obrażenia też chyba zadawały przyzwoite.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#10 2010-09-16 17:27:01

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Smoki-Trupy

Smoki trupy. Mają najsłabsze statystyki na swoim poziomie. Nawet feniks ma lepsze, a jest go więcej (chyba, że ktoś gran a plikach). Ma bardzo dobry skill, ale niestety szansa jest również bardzo mała na to, by wszedł. Jedyne co robi, to blokuje, daje pierwszy ruch (nie zawsze) i dobija. Wraz z rycerzami śmierci stanowi groźny zestaw (najpierw "klepsydra", a potem jeszcze "miecz" i nawet najmocniejsze jednostki klękają). Szansa jest jednak na taki obrót sprawy bardzo mała. Ogólnie w necro zostało wyeliminowany czynnik szczęścia z morali, ale został dodany ze skilli jednostek (takie skille na tym poziomie dużo dają). Ogólnie jednostka słaba, ale z dużym potencjałem, który rzadko się pokazuje.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora