Generał
Offline
A to jeszcze bardziej zmniejsza prawdopodobieństwo postawienia tych jednostek. Słowo "da się" jak widać jest bardzo relatywne.
Offline
Ale się uwzięliście- to jest Heroes, tu nie zawsze polega się na schematach. Czasem są diabły, czasem nie, w odróżnieniu od smoków, których nie wybudujecie na pewno. Szczerze mówiąc, mi co 2 raz udaje się zrobić diabła w 1tyg. Warunkiem jest gra na L lub Xl, ale do mniejszych się raczej inferna nie wybiera.
Offline
Pytanie czy raz na x gier to wystarczająco dużo, by mówić o jakiejś wyższości z tego tytułu nad Złotym Smokiem. Co druga gra? To chyba bogate mapki trafiasz, szczególnie obfite w rtęć .
Offline
No wiesz, wybranie rtęci za bonus początkowy i jakoś idzie. Przy grze okolo 3 bohami zebranie 11-12 rtęci w tydzień to nie jest jakieś wielkie wyzwanie, średnio co drugi raz się udaje.
Offline
Zależy od tego, ile surowców bierzesz na start. A co do bonusu, ile on właściwie daje tych tygli? 5?
Offline
Tak, coś w tym stylu, chyba jest to 3-6 uncji rtęci. Cały czas mówię o poziomie 130%, jest stanowczo najczęściej grywany.
Offline
Szczerze to więcej problemów jest z kasą niż z rtęcią. Otóż dodam że udało mi się postawić je w pierwszym tygodniu w kampanii podczas podbijania stedweek. Jest kilka templi, fixów oprócz jebusa a nawet oryginalnych map w h3 gdzie to się da zrobić. Tak więc panowie po co zaraz te odcinki z błyszczeniem?
Offline
*Steadwick, jak już mówimy o błyszczeniu
Dobrze, że użyłeś słowa kilka. To mówi samo za siebie.
Offline
Generał
Też tak myślę, że bariery będą przede wszystkim gotówkowe. Jakby nie było siedliska diabłów nie wybudujemy tak szybko i tanio jak behemotów. Pomijając pozostałe budynki, jest jeszcze kwestia wynajmu bohaterów, nieco jednostek też potrzeba (choć jak już mamy kilku bohaterów, to możemy od nich wziąć jednostki i tak oszczędzić). Dalej trzeba same diabły wykupić by mieć z nich użytek. Mając już diabły, one same na siebie zarobią.
Offline