Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2010-05-31 00:10:37

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom IV

Jak berserka rzucisz na najszybszą jednostkę , bądź na kilka to cure/dispel nie pomoże. Mi chodziło o nieuwzględnienie tego zaklęcia przez Olórina .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#12 2010-05-31 11:25:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom IV

A mnie się wydaje, że Olórin po prostu o Berserku zapomniał...



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2010-08-15 17:44:21

 lol772

Obywatel

Skąd: Biała Podlaska
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 53
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Gunnar
Magia: Ziemi

Re: Magia poziom IV

Berserk, Deszcz meteorytów, łańcuch piorunów, miejski portal, lot i inferno to jedne z najprzydatniejszych czarów w grze. Dają dużą przewagę. Celowo nie dodałem do nich armagedonu bo w praktyce się go nie używa. Ale dzięki umiejętnie użytemu Berserkowi jesteśmy w stanie wygrać naprawdę trudną bitwę. Łańcuch zadaje duże obrażenia dla nawet 5 jednostek, jeśli jednostki wroga zbiją się w "kupkę" użyjemy deszczu meteorów lub inferno - co kto woli. Na mapie przygody zaś pomocami nieocenionymi są lot i miejski portal, gdyż dzięki nim można wypracować bardzo dużą przewagę nad przeciwnikiem, jednak w multi są zakazane...

Offline

 

#14 2010-08-15 22:02:36

 Malarz

Obywatel

6085348
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-07-03
Posty: 212
Miasto: Ostanio Cytka
Jednostka: Szkielet
Bohater: Zydar, Tazar
Magia: Wody

Re: Magia poziom IV

lol772 napisał:

Berserk, Deszcz meteorytów, łańcuch piorunów, miejski portal, lot i inferno to jedne z najprzydatniejszych czarów w grze. Dają dużą przewagę. Celowo nie dodałem do nich armagedonu bo w praktyce się go nie używa. Ale dzięki umiejętnie użytemu Berserkowi jesteśmy w stanie wygrać naprawdę trudną bitwę. Łańcuch zadaje duże obrażenia dla nawet 5 jednostek, jeśli jednostki wroga zbiją się w "kupkę" użyjemy deszczu meteorów lub inferno - co kto woli. Na mapie przygody zaś pomocami nieocenionymi są lot i miejski portal, gdyż dzięki nim można wypracować bardzo dużą przewagę nad przeciwnikiem, jednak w multi są zakazane...

Byłoby wszystko fajnie, ale Fly jest 5 lvlowy...

Z tego poziomu praktycznie tylko z TP i czasami deszczu meteo korzystam. Inferno jest słabe, łańcuch najbardziej kosi z Solmyrem, w reszcie przypadków jest taki sobie

Offline

 

#15 2010-08-16 00:03:11

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom IV

Deszczyk meteorytów zły nie jest, bo ma nie najgorsze dmg, ale Inferno to w sumie porażka, bo się nie opłaca, portal miejski to świetna sprawa na dużych mapkach, ale tylko do single, łańcuszek jest dobry, ale drogi i można walnąc w swoich, natomiast berserker to faktycznie czar godny oklasków.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#16 2012-05-24 13:49:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom IV

Najlepsze czary na tym poziomie to przede wszystkim berserk i modlitwa. Mamy tu także gamę ofensywnych propozycji, łańcuch piorunów jest epicki, armagedon używany z rozwagą to świetna rzecz (postrach Jehowów ;p), Deszcz meteorytów także dobry. Ogólnie ciekawe zaklęcia i tu się znajdą.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#17 2012-05-24 15:16:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Magia poziom IV

Zapomniałeś o wskrzeszeniu.

Offline

 

#18 2012-05-24 15:51:01

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom IV

A fakt, wskrzeszenie także epickie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#19 2015-03-04 23:03:46

 Lady Red Punk

Przybysz

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2015-03-03
Posty: 17
Miasto: Loch
Kampania: Robię Własną :3
Jednostka: Czarne Smoki<3
Bohater: Sandro
Magia: Berserker

Re: Magia poziom IV

Uważam że najlepszym czarem IV poziomu jest Berserker co prawda nie na wszystkich działa ale tak czy siak można jedną jednostką pokonywac setki a nawet tysiące <3


Lepiej żyć jeden dzień jak Lew niż 100 lat jak owca   

Offline

 

#20 2015-03-04 23:52:25

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Magia poziom IV

Fajny czar na neutrale jeżeli mamy do niego spowolnienie na mass i na przeciwników bez mass uleczenia/rozproszenia, jednak moim zdaniem wskrzeszenie jest czarem o wiele częściej używanym i użyteczniejszym.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora