Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-05-25 20:20:57

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Magia poziom III

Jaki jest najlepszy czar, najmniej przydatny z poziomu III


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#2 2010-05-26 22:08:12

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom III

Słaby poziom, jego czary to istna tandeta, jedyne zaklęcia godne uwagi to teleport, antymagia, dla nekro animator i ewentualnie pole siłowe


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#3 2010-05-29 13:20:31

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom III

To prawda, czary III poziomu się mało przydają. Drogie, a tandetne.

Najlepsze Czary: Antymagia (Ziemia), Teleportacja (Woda), Zapomnienie (Woda)
Warto wspomnieć o: Polu Siłowym (Ziemia), Trzęsieniu Ziemi (Ziemia)
Najgorsze Czary: Ochrona przed ziemią, Kula Ognia (ogień), Pole minowe (ogień), Hipnoza (Powietrze)



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2010-05-30 18:41:07

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Magia poziom III

Z przydatniejszych na tym poziomie to będą: antymagia, teleport (jak się enty przeżuci na pod wojsko przeciwnika to efekt jest zaczepisty ),zapomnienie (potrafi krwi napsuć) i pole siłowe

Pole minowe nie jest takie złe-ma się satysfakcje, jak stworki przeciwnika w nie wlezą


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#5 2010-05-30 21:28:30

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom III

Ta, a najlepiej jest, jak ktoś użyje min grając z kimś na jednym kompie .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#6 2010-05-30 22:00:59

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Magia poziom III

Antymagia, zapomnienie - to są najważniejsze zaklęcia, choć z pozostałych też można zrobić dobry użytek.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#7 2010-07-17 10:01:40

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: Magia poziom III

A co to za poziom?



Olórin:  Nie wiesz w jakim temacie piszesz? Wystarczy przeczytać...


Praktyker - da rade!

Offline

 

#8 2010-07-24 11:46:18

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Magia poziom III

Sauron ja bym jeszcze dodał teleportacje, która może zrobić niezłe zamieszanie jak się wkręcimy taką hydrą czy czymś innym co dobrze wali.

Offline

 

#9 2010-08-15 17:47:40

 lol772

Obywatel

Skąd: Biała Podlaska
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 53
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Gunnar
Magia: Ziemi

Re: Magia poziom III

Ja jako gracz z tego poziomu używam jedynie teleportacji do teleportowania wolnych jednostek, aż pod oddział strzelców wroga. Jest nieocenioną pomocą w bitwie i potrafi bardzo dużo zdziałać. Antymagia i zapomnienie też wydają się niezłe, ale jak się ma lepsze czary to poco je używać?

Offline

 

#10 2012-05-24 13:40:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom III

Jak się ma lepsze, to nie ma po co, ale z braku laku Zapomnienie może obezwładnić przeciwnika (ukłon w stronę Olórina ), natomiast Antymagia ochroni nas przed wrogimi czarami, to czasem bardzo przydatne.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora