Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-05-25 20:19:14

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Magia poziom II

Jaki jest najlepszy czar, najmniej przydatny z poziomu II


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#2 2010-05-26 22:12:12

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom II

Oślepienie, wizja, piorun, ewentualnie morowe powietrze.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#3 2010-05-29 13:15:38

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom II

Zaklęcia I i II poziomu są obowiązkowe u każdego bohatera, również woja . Mamy tutaj trochę przydatnych zaklęć.

Najlepsze Czary: Oślepienie (Ogień), Precyzja (Powietrze), Osłabienie (Woda), Promień Osłabienia (Powietrze)
Warto wspomnieć o: Błyskawicy (Powietrze)
Najgorszy Czar: Fala Śmierci (Ziemia), Ochrona przed powietrzem



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2010-05-29 16:26:48

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom II

W sumie to precyzja głupia jest, bo i ile dobrze pamiętam, to dodaje atak tak jak żądza krwi, ale tylko strzelakowi.  Już lepiej rzucić alternatywę kanonu ognia za niższą cenę z możliwością masowego działania...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#5 2010-05-29 21:44:50

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Magia poziom II

A zadza krwi daje atak tylko dla jednostki walczacej w zwarciu


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#6 2010-05-29 23:21:48

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom II

A wydawało mi się, że dla każdej...można sprawdzić.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#7 2010-05-30 12:18:01

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Magia poziom II

Strzelak dostaje atak od zadzy krwi jesli np. do naszego kusznika podejdzie chowaniec , a kusznik skontruje sztyletem, wtedy ma bonus.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#8 2010-05-30 15:42:36

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Magia poziom II

AAA dobrze wiedzieć, ale jeszcze zweryfikuje prawdziwość tej tezy : ).

Edit: Miałeś w pełni rację .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#9 2010-08-15 17:49:42

 lol772

Obywatel

Skąd: Biała Podlaska
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 53
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Gunnar
Magia: Ziemi

Re: Magia poziom II

Oślepienie, precyzję, promień osłabienia i błyskawicę warto tu wspomnieć bo to standardowe zaklęcia każdego bohatera, takie vademecum bez którego trudno się obejść. Resztę myślę że można pominąć...

Offline

 

#10 2010-10-20 20:12:58

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: Magia poziom II

Oślepienie i błyskawica są podstawami, ale ostatnio zaczełem korzystać z combo klątwa i osłabienie masowe. Robi ładne spustoszenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora