Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-05-24 20:44:09

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Machiny oblężnicze

Jak w temacie. Temat dotyczy maszyn oblężniczych i wszystkiego co je dotyczy.
Z podstaw:
Wóz z amunicją- nieograniczone strzały
Balista- strzela (na dmg się nie znam)
Katapulta- Rozwala mury

Tak ogólnie to chciałbym się dowiedzieć jak działa balista (jej dmg) normalnie i np. ze specem. No i co się dzieje, jeśli boh traci katapultę?


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#2 2010-05-24 22:24:24

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

Jeśli boh traci katapultę to jej nie ma( o ile dobrze pamiętam). Co do balisty to ma ona premię do ataku, jeżeli ktoś ma speca to bodajże zwiększa się jej dmg co lvl, ale głowy nie dam. Dodam, że grając Lochem warto się zaopatrzyć w wózek z ammo ;D.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#3 2010-05-24 22:55:01

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Machiny oblężnicze

Obrazenia balisty ze specem zwiekszaja sie co level, sa podojne, dwa razy strzela. Ogolem balista przy bohu na 20lv, z jakims tam zestawem artow i spec em od balisty zadaje 400-600 dmg, wiec o jest fajna rzecz


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#4 2010-05-24 23:06:42

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

problem w tym, że kiedy masz takową balistę z bohem na tym lvlu to możesz ją stracić zanim jej użyjesz


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#5 2010-05-25 13:56:59

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Machiny oblężnicze

Raczej nie, przeciwnik zazwyczaj nie niszczy balisty, poniewaz uwaza zz to jakis szajs jest. I w artykule jest blad, Olorin nie napoisales nic o NAMIOCIE MEDYKA.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#6 2010-05-25 14:48:31

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Machiny oblężnicze

Balista może być jak coś dodaje premię. Wóz to guw** przydatne tylko w Lochach. Namiot nie daje dużo życia. Katapulta - niezastąpiona.

Offline

 

#7 2010-05-25 15:07:41

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Machiny oblężnicze

Woz jest swietny w karzdym miescie. Przydaje sie na dlugie bitwy, ktorych jest sporo, oblezenia i nie kosztuje duzo, tylko 1000gp, tyle co pare magogow


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#8 2010-05-25 15:37:33

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

O namiocie nic nie ma, bo to ie jest machina oblężnicza. Widziałeś kiedyś, żeby namiot atakował? Co do balist to są atakowane, często są "łącznikiem" z jednostkami np. dla liszy, czy gogów, można je sięgnąć smokiem, fenixem, hydrą, czy cerberem. Może ją zniszczyć również jakiś masowy czar ofensywny...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#9 2010-05-25 15:40:48

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Machiny oblężnicze

Katapulta - 95% dziur w murze pochodzi właśnie z niej (4,5% z zaklęcia Trzęsienie Ziemi, 0,5% z Cyklopów), a więc podczas oblężeń bez niej atakujący ma bardzo trudne zadanie. Dobrze, że posiada aż 1000HP .
GiBoN, odnośnie Twojego posta mam cytat z AW: ,,Przy zniszczeniu jej przez wroga podczas ataku na miasto, bohater traci katapultę, ale przy następnej bitwie zostaje ponownie dodana do ekwipunku."

Balista - jeżeli posiadamy artylerię na mistrzu oraz wysokie staty i lvl, wówczas staje się ona bardzo przydatna - dodatkowy strzelook w końcu . Początkowo jest słaba, ale z czasem robi się coraz silniejsza.

Namiot Medyka - tani jak barszcz, lecz dosyć mało przydatny. Uzdrawia tylko określoną liczbę HP, w przypadku wojsk o małej liczbie życia praktycznie bezsensowna. Warto ją mieć tylko dla takich wypadków, kiedy np. jednostce 7. lvla zostały ostatnie pojedyncze punkty zdrowia.

Wóz z ammo - tani, a jego zakup pozwala nam grać bez obawy o skończenie się strzał. Coś w rodzaju profilaktyki .

Mnie się najbardziej z tych 4 podobają Balista i Katapulta, oczywiście Katapultę mamy na start, jednak wybór pomiędzy trzema pozostałymi jest konieczny. A więc wybrałbym spośród nich Balistę.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2010-07-12 14:52:57

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Machiny oblężnicze

Jak rozwalisz katapulte to wrog juz ci nie zdobedzie zamku :O)))
Chyba ze ma Cyklopy lub trzesienie ziemi!
Warto majac slaba armie rozwalic katapulte piorunem czy wiezyczkami i wystrzelac wroga pod murami!
Wieze maja chyba 99 strzalow.Zreszta moze byc bitwa nierozstrzygnieta jak ty nie mozesz strzelac a wrog nie ma juz katapulty!Pat!Nie ma wyjscia :O)))

Ostatnio edytowany przez Baron (2010-08-31 18:38:09)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora