Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2010-03-09 20:01:39

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Forteca vs. Cytadela

eKadyen napisał:

Po pierwsze, to mogę rozdzielić ważki na 2 oddziały i tak szybko nie zginą. Po drugie, czytaj ze zrozumieniem, bo nie widzę fragmentu w którym wspominałem, że cytadela wygrywa w magii. Mass haste też by się przydało, ale oślepienie jest bardziej przydatne.

A gdzie ja napisałem, że Ty pisałeś, że Cytka wygra pod względem magii?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#12 2010-03-09 20:12:34

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Forteca vs. Cytadela

A możecie skończyć ten offtop i zacząć poważną dyskusje?

Offline

 

#13 2010-03-09 20:28:42

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Forteca vs. Cytadela

Na razie to nie ma off topu typowego -.-'. Co do tematu, odnośnie postu Kinga...Jak masz zamiar rozdzielić ważki mając siedem oddziałów? Oślepienie nie będzie bardziej przydatne, najbardziej przydatne będzie mass haste i mass bless.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#14 2010-03-21 20:36:17

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Forteca vs. Cytadela

No, pisać, co i jak.

Ten drobny druczek zawiera małą wiadomość: napisanie wszystkich 9 tematów zlecił mi nasz kochany ADMIN. I na tym temacie moja praca się kończy

Offline

 

#15 2010-03-22 20:33:44

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Re: Forteca vs. Cytadela

No to się napracowałeś Cytka zmiażdży fortece. Forteca: przeciętna, droga. Cytka: silna dosyć tania, hydry, gorgony Wydaje mi się, że każdy wie o czym mówię.


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#16 2010-03-24 18:11:19

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Forteca vs. Cytadela

No nic tu raczej nie dodam, jako członek klanu Cytadeli.
Bohaterowie Fortecy są wiadomej jakości, a bohater z karczmy... Cóż wiele zależy od szczęścia.
Tytani są niestety drodzy, ich nieulepszona wersja jest co prawda śmiesznie tania, ale potem może być ciężko.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#17 2010-03-24 19:13:22

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Forteca vs. Cytadela

Na większych mapkach może być różnie, szczególnie że Forteca zmasakruje Cytkę pod względem magii..


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#18 2010-03-24 19:27:07

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Forteca vs. Cytadela

Czy ja wiem, czy zmasakruje. Tazarem też mogę się wyuczyć mądrości choć szczerze mówiąc wolę odporność na magie, bo mi masówki wystarczą. Tank+ odporność i magia staje się bezsensowna w celu niszczenia cytkowych wojsk.

Offline

 

#19 2010-05-06 17:43:38

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Forteca vs. Cytadela

Forteca vs Cytadela

Założenie: Trudno mi tutaj wybrać zwycięzcę. Miasta z zupełnie innych bajek. Postawię jednak na Cytadelę, która może posiadać drobną przewagę.

WOJSKO
1. Większy Gremlin vs Gnoll Maruder
Skille (opisowo): Gnoll Maruder nie posiada żadnych skillów specjalnych. Gremlin natomiast strzela na odległość jako jedyna jednostka 1lvl. Pod względem skilla zwycięża więc przedstawiciel Fortecy.

Statystyki
Atak: 3 < 4, Gnoll ma o 1pkt ataku więcej.
Obrona: 3 < 6, Gnoll ma 2x więcej obrony od Gremlina.
Obrażenia: 1-2 < 2-3
Wytrzymałość: 4 < 6, dosyć duża przewaga Marudera.
Szybkość: 4 < 5
Przyrost: 32 > 24 + 6, tutaj nawet z dodatkową budką Gnoll ma mniejszy przyrost. Przewaga Gremlina wynosi 2 jednostki tygodniowo.
Koszt: 40 > 70, Gremlin tańszy

Wniosek: Gnoll Maruder pokonuje Gremlina w statystykach, ale nie tak miażdżącą przewagą, jak to było w przypadku Hobgoblina. Posiada 2 jednostki mniej tygodniowo i jest droższy. Aby sprawdzić, czy to coś daje, zrobię parę obliczeń:
najpierw punkty życia:
Gremlin Większy: 4*32 = 128; 128*4(tygodnie) = 512 HP
Gnoll Maruder: 6*30 = 180; 180*4(tygodnie) = 720 HP
Różnica: 52; 208 HP na rzecz Gnolla
A więc jeśli chodzi o życie, to 2 gremliny więcej niewiele pomagają. Istnieje przewaga HP Gnolla, a pogłębia ją dodatkowo dwukrotnie wyższa liczba puntów obrony.

Teraz cena:
Gremlin Większy: 32*40 = 1280; 1280*4(tygodnie) = 5120
Gnoll Maruder: 30*70 = 2100; 2100*4(tygodnie) = 8400
Różnica: 820; 3280 na rzecz Gremlina
Tutaj już jest dość sporo na rzecz Gremlina. Zyskujemy trochę złota, które jest warte 20 dodatkowych gremlinów w 1. tygodniu i 82 po miesiącu (oczywiście teoretycznie, jakbyśmy mieli taką możliwość).

Wracając do wniosków: Gnoll ma lepsze staty, zaś Gremlin jest tańszy i posiada bardzo przydatny skill. Zdecydowałem się zagłosować na GREMLINA.


2. Obsydianowy Gargulec vs Reptilion
Skille: Gargulec posiada bardzo przydatną zdolność lotu, co w połączeniu z jego średnią szybkością pozwala mu już coś tam zdziałać na polu bitwy. Natomiast Reptilion strzela, ale jest bardzo powolny. Remis, nie potrafię wyłonić zwycięzcy w tej kategorii, gdyż obie jednostki spełniają różne zadania na mapie.

Statystyki - tutaj jest problem, ponieważ istnieją dwie wersje (przed i po patchu). Wybieram tę, którą znalazłem na AW. Osobiście posiadam tę sprzed wydania poprawki.
Atak: 7 > 5, Garguł ma 2 punkty więcej
Obrona: 7 = 7
Obrażenia: 2-3 = 2-3
Wytrzymałość: 16 > 12, tutaj mamy czteropunktową przewagę Gargulca.
Szybkość: 9 > 5, dość spora przewaga Garguła
Przyrost: 18 + 4 > 16, zwycięstwo Obsydianowych potworów nawet bez dobudówki.
Koszt: 160 < 130, Jaszczur jeździec tańszy.

Wniosek: Jednostki dosyć wyrównane. Skill postawiłem równy. Co do statystyk: Gargulec wygrywa prawie w każdej, w dwóch remisuje: posiada 2 punkty ataku więcej, a więc minimalnie wyższe obrażenia, o 4 punkty większą wytrzymałość + o 6(!) jednostek więcej w przyroście, no i sporą szybkość. Reptilion jest nieco tańszy. Pora na parę obliczeń, aby sprawdzić faktyczną przewagę Gargulca:

Obrażenia faktyczne:
DMG Gargulca: 22*2-3*(1 + (7 - 7)) = 22*2-3*1=22*2-3=44-66 <--- DMG Gargulca w walce z Reptilionem wynosi od 44 do 66 punktów.

DMG Reptiliona: 16*2-3*(1 + 0,05*(5 - 7)) = 16*2-3*(1 - 0,1) = 32-48*0,9 = 28,8-43,2 ~ 28-43 (Heroes 3 zawsze zaokrągla w dół) <--- DMG Reptiliona w walce z Gargulcem wynosi od 28 do 43 punktów. Oczywiście mowa tu o strzale na odległość z pełną (100%) strzałą.

Różnica DMG: 44-66 - 28-43 = 16-23 <--- Obsydianowy Gargulec zada w tym starciu 16-23 puntów obrażeń więcej niż Reptilion.


Teraz test HP (na szczęście już łatwa matematyka):
Gargulec: 16*22 = 352; 352*4(tygi) = 1408 HP
Reptilion: 12*18 = 216; 216*4 = 854 HP
Różnica: 136; 544 HP <--- kolejna przewaga na korzyść Garguła

Zestawienie obrażeń i HP:
Bitwa 1 populacji: 22 Gargulce vs 18 Reptilionów; Zakładamy, że Reptilioni mają pełną strzałę.
Atak Gargulca zabierze wrogowi 44-66 puntów HP. Zginie 3-5 Reptilionów.
Atak Reptiliona natomiast zabierze 28-43 HP. Zginie 1-2 Gargulców.

Zabicie 18 Reptilionów zabierze Gargulcom ~4-6 kolejek.
Zabicie 22 Gargulców zabierze Reptilionom ~11-22 kolejek.

To tyle. Zdaję sobie sprawę, że strzelooki posiadają ochronę, ale chciałem pokazać na tym przykładzie, że Gargulce są silne w starciu. Kosztów mi się już nie chce obliczać, na oko widać, że nie jest to jakaś ogromna różnica. Podsumowując, skill ma lepszy Jaszczur, ale Garguł nadrabia statystykami. Głosuję na GARGULCA!

3. Kamienny Golem vs Smocza Ważka
Skille: Golem należy do jednostek o dobrych statach, ale znikomej użyteczności. Praktycznie nie uczestniczy w ofensywie. Ale za to jego deff jest bardzo dobry, a umacnia go także ochrona magiczna (-75% od obrażeń z czarów). Ale Smocza Ważka posiada niemal całe pole hexowe do ruchu, zatruwa ofiarę, rzuca Rozproszenie. Według mnie Ważka posiada lepszy skill.

Statystyki:
Atak: 9 > 6, przewaga Golema
Obrona: 10 > 8, wygrywa Golem
Obrażenia: 4-5 > 2-5, jak widać, Golem ma wyższe obrażenia.
Wytrzymałość: 35 > 20, Golem zdecydowanie prowadzi.
Szybkość: 5 < 13, zdecydowane zwycięstwo Ważki.
Przyrost: 12 < 14, dwie wachy więcej...
Koszt: 200 > 240, Golemy tańsze.

Wnioski: Statystyki mogą dać obraz, że Golem jest lepszy. To jednak mylne myślenie. Jak już wcześniej mówiłem, nie ma z niego zbytniego pożytku, jedynie w obronie. Ważka? Szybka, zwinna, przydatna. Głos na SMOCZĄ WAŻKĘ!

4. Arcymag vs Ogr Szaman
Skille: Arcymag świetnie strzela, nie ma ograniczeń w walce wręcz, obniża koszt czarów bohatera. Bazyl natomiast zamienia w kamień. Mimo to myślę, że Mag ma lepsze skille.

Statystyki
Atak: 12 = 12
Obrona: 9 < 12, przewaga Bazyliszka, jednak Mag jest strzelookiem, więc to oczywiste.
Obrażenia: 7-9 = 6-10, obrażenia Bazyliszka mają spory rozrzut, a jego max. cios nie jest specjalnie większy od Maga. Generalnie postawiłbym tu remis, gdyż średnia wychodzi taka sama u obydwu jednostek.
Wytrzymałość: 30 < 40, Przewaga Bazyliszka - 25%.
Szybkość: 7 = 7
Przyrost: 8 = 8
Cena: 450 < 400, 50$ to już nie jest jakaś olbrzymia różnica. Bazyl tańszy, ale nie tak dużą znowu różnicą (populacja = 400$, 4 populacje - 1600$)

Wniosek: Arcymag posiada lepszy skill. Bazyliszek wyższe niektóre staty. 4 remisy w statystykach, jedna przewaga (cenowa) Bazyla niewiele znacząca. Ostatecznie wybieram ARCYMAGA!

5. Wielki Dżin vs Gorgona Większa
Skille: Dżiny latają i rzucają losowe wspomagacze na swoją drużynę. Czasem może to być coś fajnego, a czasami syf w postaci Ochrony przed... Ma dodatkowe punkty obrażeń (+50%) przy walce z Ifrytami. Co można powiedzieć o Gorgonie? Zabija wzrokiem. Pod względem skilla wygrywa z dżinem. Stawiam, że jeśli chodzi o statystyki, będzie podobnie.

Statystyki
Atak: 12 > 11, minimalne zwycięstwo dżina.
Obrona: 12 < 16, Gorgona ma świetnego deffa.
Obrażenia: 13-16 > 12-16, minimalny win dżina.
Wytrzymałość: 40 < 70, Olbrzymia przewaga Gorgony. Dodając do tego silnego deffa - niezły kolos!
Szybkość: 11 > 6, Gorgona faktycznie powolna.
Przyrost: 6 = 6
Koszt: 600 = 600

Wniosek: Skill lepszy ma Gorgona Większa. Co do statystyk: Dżin ma minimalnie wyższy atak i obrażenia. To jednak praktycznie nie znaczące przy olbrzymiej przewadze przedstawiciela Cyty pod względem wytrzymałości i obrony. Szybkość wyższa u dżina, ale gorgona nie jest żadnym klocem i nadal uczestniczy aktywnie w walce. Przyrost i cena równe. Definitywnie stawiam na GORGONĘ!

6. Naga Królewska vs Wiwerna Królewska
Skille: Naga powstrzymuje kontrę, co jest świetnym skillem, najlepszym z możliwych. Wiwerna lata i zatruwa. Według mnie Naga Królewska posiada silniejszy skill.

Zobaczmy, jak przedstawiają się statystyki
Atak: 16 > 14, mała przewaga Nagi.
Obrona: 13 < 14, jeszcze mniejsza przewaga Wiwerny.
Obrażenia: 30 > 18-22, bardzo duża przewaga Nagi.
Wytrzymałość: 110 > 70, 40 HP to naprawdę bardzo duża różnica.
Szybkość: 7 < 11, Wiwerna lata i jest szybka - to zawsze chodzi parami.
Przyrost: 4 = 4
Cena: 1600 > 1100, 500$ - sporo. Wychodzi 2000$ na jedną populację i aż 8000 na cały miesiąc.

Wniosek: NAGA KRÓLEWSKA jest lepsza. Posiada zdecydowanie większe obrażenia i wytrzymałość. Ponadto lepszy skill. Jej cena jest wysoka, ale potwór ten wart swej ceny. Co do wiwerny - jedna ze słabszych jednostek na poziomie.

7. Tytan vs Hydra Chaosu
Skille: Tytan strzela i nie ma ograniczeń w walce wręcz. Hydra zaś powstrzymuje kontrę i ma 6-polowy atak. Trudno mi się zdecydować. Ostatecznie wybieram skill Hydry.

Statystyki
Atak: 24 > 18, dosyć spora przewaga
Obrona: 24 > 20, kolejna duża przewaga
Obrażenia: 40-60 > 24-45, bardzo duża przewaga Tytana, którą dodatkowo potęguje wyższy atak
Wytrzymałość: 300 > 250, co tu dużo mówić? przewaga Tytana.
Szybkość: 11 > 7, obydwie jednostki powolne, ale Hydra to chyba najwolniejszy boss (7lvl).
Przyrost: 2 = 2
Cena: Tytan kosztuje 5000$ i 2 klejnoty, zaś Hydra Chaosu 3500$ i 1 siarkę. Przedstawiciel Fortecy jest zdecydowanie droższy! W przypadku 1 populacji wychodzi różnica 3000$ i 2 sztuk dodatkowego surowca (wartego jeszcze więcej niż kasa), po 4 tygodniach jest to już 12 000$ i 8 sztuk surowca. Dość duża różnica!

Wniosek: Miażdżąca przewaga Tytana w statystykach. Ostatecznie wybieram właśnie TYTANA! Hydra ma swoje świetne skille, ale to trochę za mało.


Wynik:
Forteca: 5
Cytadela: 2
Na razie wygląda na to, że prowadzi Forteca. Zobaczymy, co dalej.

BUDOWLE SPECJALNE
Forteca:
Biblioteka - dodatkowe zaklęcia zawsze się przydadzą . Zwłaszcza w mieście typowo magicznym ;p.
Sprzedawca Artów - Czy ja wiem, czy to nie są wywalone pieniądze? Nie lepiej zbudować se jakieś siedlisko, a itemków poszukać na ziemi?
Ściana Wiedzy - +1 do wiedy
Strażnica - odsłania sporo terenu. Przydatne na początek. Potem rzecz jasna bezużyteczne,

Inferno:
Sanktuarium - +1 do obrony, odpowiednik Ściany Wiedzy.
Stocznia - produkcja okrętów, praktycznie nigdy nie pojawia się podczas rozgrywki.
Wilcze Doły - +2 do obrony herosa broniącego miasto
Obelisk Krwi - +2 do ataku herosa broniącego miasto

Wniosek: myślę, że tutaj wygrywa FORTECA.

BOHATEROWIE
Herosi Fortecy są beznadziejni, zaś bohaterowie Cytadeli świetni! Głos na CYTADELĘ!

GRAAL
Forteca: odsłona całej mapy, +15 punktów wiedzy dla garnizonu broniącego miasto
Twierdza: +20 obrony dla garnizonu miasta

Zdecydowanie wolę mieć odsłoniętą mapę. Te punkty dla garnizonu są praktycznie niewykorzystywane. FORTECA górą w tym starciu.

CENA
Czy trzeba tłumaczyć, że Forteca jest bardzo, bardzo droga? W końcu za dobra jakość = wysoka cena. Cytadela wygrywa w tej kategorii - jest przecież śmiesznie tania.

MAGIA
5 lvl Fortecy > 3 lvl Cytadeli. Oczywiście głos na FORTECĘ - miasto czysto magiczne.

Pora na podsumowanie:
Forteca: 5 + 3 = 8
Twierdza: 2 + 2 = 4

A więc moje założenie zostało OBALONE. Zwycięzcą tego starcia zostaje CYTADELA!
Należy jednak pamiętać, że to suche statystyki, i spojrzeć na przydatność miast w określonych sytuacjach:

Dodatkowa ocena przydatności na mapie:
Forteca na S i M raczej nie wygra z Cytadelą, którą rozbudowujemy bardzo szybko i bez problemów mamy w 1. tygu Hydry. Ale na L i XL króluje Forteca ze swoją magią i silną armią. Dodajmy, że Forteca posiada aż 3 strzelooki, podczas gdy Cyta tylko jednego, w dodatku kiepskiego. To również może zadecydować o wyniku walki (Cytadela ZAWSZE musi podejść).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#20 2010-05-06 19:02:54

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Forteca vs. Cytadela

Na fixach jestem za cytką
Na mapach typu jebus i innych bogatych templach gdzie robi się 1-7 z zamkiem jestem za cytką
na 8mm6 jak bagno zrobi hydrę w 1tyg i potem sieka topie, jestem za cytką
Na 2sm4d jestem za towerem
na pc2 i podobnych templach(bogactwo) jestem za towerem o ile bagno nie ma db. Na pc2 i podobnych templatach bagno ma szanse jak zrobi db, co jest najbardziej możliwe na L i XL. Na M w 2tyg tower ma ekipe expiacą około 180 kulek, dżiny które puszczają czary, bardzo mocne nagi i resztę mocnego wojska. Patrząc nawet na najprostszy przykład bagnem ciężko mi jest się wykupić, a towerem nie^^ Tower robi od 2tyg meduziarnie, gryfownie, nagarnie i bóg wie co jeszcze, a bagnem strach atakować duza meduziarnie bo nawet jak zablokujesz meduzy to nie możesz ich atakować(W 2tyg jakby rozdzielić te wiwerny, 70hp na stack ilus tam meduz), tak naprawdę lizaki mogą dobrze zabić meduzy, z reszta trzeba się liczyć że coś pójdzie nie tak, biedniej i juz mamy pogranie. Bagnem nie wejdziesz do gryfowni z 40 gryfami w stacku w 2tyg, nawet jakby mieć 3 hydry(130%) a tower na terenie śniegu robi to z pojedynczymi czarami.
Już sam fakt że kulki na alchemiku biją ~180dmg(bez łuków) a takie lizaki z 80, sprawia że lepiej się gremami kosi. Cytadela moze postrzelać tylko na mapach gdzie są 2 miasta tej samej rasy, gdy walczy ze wszystkim tylko nie towerem. Tower ma wtedy zazwyczaj 2 strzelców, w 4tyg już będą raczej tytany(5) i dochodzi od 2tyg piorun, który wbrew pozorom jest bardzo ważny.
Na bogatych mapach cytka ma swoją szansę, robi hydrę z zamkiem, dwel i w 2tyg jest ich 6. Można się pokusić o utopie z dobrym hirkiem lub poświeciwszy coś. Inna szansa to bardzo biedne mapki, bo cytka łądnie się buduje tylko ma wg mnie słaby expand, tower trudno się buduje, ale wykupić nagi, gremy i jeszcze dżiny na deser i cała mape można zjechać. Na biednej mapie można się nie rozbudować, ale raczej mało jest takich map.
Cytadela wygrywa na każdym fixie, gdzie pojawiają się trudniejsze guardy.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora