Obywatel
Faktycznie Czarny jest dosc silny ale z Czempionem przegra.Nie zapominajmy o szarzy.5% za kazdy punky ruchu to olbrzymia sila. 5 punktow i juz 25% a jezdzisz nim tak zeby jak najdluzsze mial punkty ruchu wic duzo zadajesz!
Offline
Rycerz ma lepsze statystyki, lepsze skile specjalne, które są zawsze użyteczne, a szarża jest użyteczna w pierwszym ataku i jak dla mnie nie widzę strasznie dużej różnicy ataku z szarży a ze stania w miejscu. I to nie jest 5% za każdy punkt ruchu. Jeśli by to było jak piszesz to czempioni byli by bardziej cenioną jednostką.
Offline
Tutaj się raczej nie ma nad czym zastanawiać, bo Czary Rycerz zwycięża z Czempionem praktycznie na każdym polu: lepsze statystyki, lepsze skille specjalne, większa przydatność w walce. Czempion oczywiście jest bardzo dobrą jednostką, ale z Czarnym nie wygra. Szarża daje 5% do obrażeń za każde pole hexowe, czyli po przebyciu drogi maxymalnej (9 pól) otrzymujemy +45% do obrażeń. Tak w każdym razie wynika z matematyki. To całkiem sporo, lecz nie wystarcza do pokonania swojego nemezis z Necro.
Offline
W rzeczywistości jest 45%, ale tylko przy pierwszym shocie i to maksymalnego rozbiegu, którego prawie nigdy nie mamy, bo trzeba nie tylko uderzyć mocno, ale w odpowiedni oddział, a on nie ustawi się tak jak my chcemy... Później ten + do dmg jest znikomy.
Offline
Oczywiście, po minięciu kolejki szarża zanika, nie działa też przy kontrze. Tak właśnie dział szarża w rzeczywistości - ten + to efekt ,,rozbiegu" konnicy. Warto wspomnieć, że jeżeli przyspieszymy czempiona, to możemy uzyskać znacznie więcej dodatku. A przykładowo 12 hexów dystansu już się zdarza częściej. W następnych kolejkach już nie mamy tak wysokiej szarży, o ile mamy ją w ogóle (bo możemy przecież stać w miejscu i atakować tę samą jednostkę kilka tur).
Offline
Ta, wtedy masz 60% z bonusu, ale wróg też może użyć haste i podlecieć do kusz, czempów itp. wtedy szarży nie ma, to jest równie częste, magia to czynnik losowy.
Offline
Oczywiście, dałem tylko przykład, jak można wykorzystać w praktyce teoretyczne 5% do obrażeń za każdego hexa.
Offline
Czyli wszystko jasne . Rzecz jasna ocena przydatności szarży ma w tym pojedynku znaczenie znikome, gdyż Czarny posiada bardzo dużą przewagę nad resztą 6. poziomu pod każdym praktycznie względem. Chyba nie ma dla niego równego przeciwnika.
Offline