Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-02-01 16:45:46

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Rozumiem, że to "dziwnym trafem" ma mi dopiec, ja jednak nigdzie nie wspominałem że szkielety są jakościowo lepsze od centków. Szkieletków dzięki rozkopanym grobom jest więcej, a nekromancja jest elementem wchodzącym w skład Nekropolii i jakoś nie widzę powodu by to miasto pozbawiać tej zdolności.

Zgodnie z moimi obliczeniami Szkielety nawet z wyższym przyrostem dzięki rozkopanym grobom przegrywają w zwarciu z Centaurami. Ich mobilność także pozostawia wiele do życzenia. Nie znaczy to jednak, że nie warto Ożywieńców przekształcić w Kościeje - zyskamy speed i wyższą przydatność w walce. Ostatnie zdanie jest odpowiedzią na prawdopodobne pytanie, gdybym o tym nie przypomniał.

Tylko jeżeli będą stały naprzeciwko nich, zresztą szybko padną z rąk lepszych jednostek jak zaraz pofruną w środek armii.

Mógłbym tutaj posłużyć się dokładnie tym samym, czym Ty posłużyłeś się w kwestii zombi - haste. Jednak proszę pamiętać, że nie po to mamy czas na zastanowienie przed bitwą, żeby nie ustawić wojsk dogodnie do prawdopodobnego celu ich pierwszego zagrania. Inaczej mówiąc, nietrudno przewidzieć, gdzie mniej więcej znajdują się strzelcy przeciwnika, zwłaszcza że mamy w Bastionie dwie jednostki latające. A co do frunięcia w środek, to przecież nie chodzi o to, żeby nie zginąć pegazami, tylko o to, aby przyblokować strzelców, pozbawić ich pierwszego ataku i wybić ich trochę.

Czyli wysoką, same smoczki też nie są szczególnie tanie.

Co, tak jak w przypadku Archaniołów czy Czarnych Smoków, nie umniejsza ich walorów.

Rzucić a dobrze wykorzystać to dwie różne sprawy.

GiBoN już napisał o poziomie mistrzowskim czarów, ja dodam jeszcze, że to, co napisałeś, wcale nie neguje, że zaklęcia to czynnik losowy i "dobrze wykorzystać" może je również przeciwnik.

Tyle samo ataku ma szkielet i kilka innych jednostek I poziomu, reszta ma przynajmniej podobnie. Szkielet ma też lepszą obronę gdyż swoją kruchość musi czymś nadrobić (nie licząc sporych rezerw). Obrażeń i szybkości nie neguję.

Według moich testów, z tego, co pamiętam (w sprawie Jednorożca wprowadziłem Was w błąd), Szkielety plasują się gdzieś w środku tabeli 1. poziomu, natomiast Centaury na samym szczycie. Wniosek z tego taki, że staty Centaura są lepsze od Szkieleta, nawet biorąc pod uwagę dodatkowy przyrost.

Są przydatne to prawda, blokują i potrafią dużo wytrzymać, a w dużych ilościach (jak wszystko) są groźne. Takie przydatne przeszkadzajki.

Cieszy mnie, że w tej sprawie doszliśmy do zgody .

Ratuje je ich skill czyli oślepianie. Nieumarli są jednak na to odporni.

Tutaj się pomyliłem: Jednorożce nie są jednak takie dobre, mają przecież strasznie mało HP.

Są lepsze, ale jednak upiorne mają tańszą cenę i tańsze siedlisko a ich postarzanie mocno osłabia. Można je też z pewnością zdobyć łatwiej niż złote.

Można, można, w końcu ilość ma niwelować kiepską jakość. Lecz różnica w statystykach jest tak gigantyczna, że dodatkowa populacja (sł. dwa Upiorne Smoki) więcej niewiele jest w stanie zmienić. Co zaś się tyczy przydatności postarzania, to nie wypada ono zbyt często, i to jeszcze w ataku na odpowiednią jednostkę. Prawda jest taka, że wolę mieć nieulepszonego zielonego niż ulepszonego upiornego (oba osiągamy w podobnym czasie - 2 tydzień, ew. 3.).

Szkielety nie są kiepskie, nie wiem skąd ten pomysł. Patrząc na statystyki to one wcale nie są złe (no może więcej PŻ by się przydało). Zombi to cały czas o nim rozmawiamy, upiór... jest i tyle. Wysysa manę, więc w dużych ilościach efekt jest lepszy ale to nie jest jakaś szczególna ilość. Regeneruje się co przy starciach wielkich armii nie ma większego znaczenia (choć na początku gry kiedy walczą ze sobą garstki jednostek może być). Reszta wiadomo.

Pomysł ze szkieletami był swego rodzaju prowokacją, abym mógł teraz na Twoich słowach potwierdzić to, co wcześniej pisałem: skoro Szkielety są niezłe, to warto zamienić w nie mało użyteczne Ożywieńce . Wtedy mamy więcej tych niezłych jednostek, zamiast dwóch oddziałów, z których jeden posiada znikome zastosowanie. A Upiór... on ma po prostu tragicznie mało życia, gdyby było ich nieco więcej, to by to inaczej wyglądało, ale nie jest i dlatego Upiór przegrywa z każdą jednostką 3. poziomu. A skille, jak już wspomniał użytkownik powyżej, nie mogą tego zniwelować.

Po prostu powtórzyłeś nieco innymi słowami jedną z moich wypowiedzi na temat stosunku ceny ulepszenia do wartości ulepszenia zombi.

Skoro potwierdziłem Twoje słowa, to w czym tkwi Twój problem?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2011-02-01 19:15:37

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Nie warto zamieniać zombie w szkielety, ulepszone mają tylko hex więcej ruchu,a mimo to ponad 3x mniej hp, mniejszy rozrzut dmg, staty wyrównane. Gdyby szkieletornia dawała tyle szkieletów ile wychodzi z hp upadłego oddziału to spoko, ale tak nie jest...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#23 2011-02-01 19:39:57

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Centaur vs Ożywienieć.

W mojej ocenie nie przepłaca się za nie.

To chyba dobrze. Przy czym czarne smoki są jednak lepsze, a więc Bastion przepłaca.

Szkielety razem z Halabardnikiem mają najwyższe staty na poziomie, mimo to przegrywa z centaurem  nawet przyrostem, nie wziąłem pod uwagi nekromancji, bo w ten sposób nie ma co oceniać gry na L, a co dopiero porównywać jednostkę...

Biorąc pod uwagę w pełni rozbudowane miasta to dochodzą rozkopane groby, które dają zwycięstwo szkieletom jeśli chodzi o przyrost. Nekromancja już wchodzi w materię zarządzania strategicznego w końcu musimy jakoś te szkieletki zbierać, oszczędzać je w bitwach i obliczać jak ich użyć by nie stracić ich przypadkiem przez błąd.

Jednorogi są równie silne co chimery, nawet w testach tak wychodzi, zależy od skilla kto wygra. Paraliż dotyka martwiaki... w mojej ocenie jednorogi są bardzo przeciętne.

Tak, zgadzam się. Po prostu przed pogrążeniem ratowało je to oślepianie, ale na nieumarłych nie działa. Przeciwko Nekro to wielki średniak.

Argument z ceną niezły, ale mówimy o Bastionie... Kościanych i tak nie robisz w 1. tyg. bo się nie opłaca, co z tego, że tańszy jak robisz go w tym samym czasie, co ja złote? Postarzanie jest fajne, ale baardzo rzadkie, nie mówię już o prawdopodobieństwie, a praktyce. Zionięcie i odporność na magię działają zawsze, chyba, że masz kulkę na to drugie...

Smocze urwisko razem z upem kosztuje sporo. Pozostaje dalej kwestia wykupu smoków, a wszystko kosztuje. Nawiązując do innej jednostki spojrzenie gorgony też działa rzadko (mała szansa w %) a wchodzi często, więc po co mieszać z błotem upiorne pod tym względem.

Jednak proszę pamiętać, że nie po to mamy czas na zastanowienie przed bitwą, żeby nie ustawić wojsk dogodnie do prawdopodobnego celu ich pierwszego zagrania. Inaczej mówiąc, nietrudno przewidzieć, gdzie mniej więcej znajdują się strzelcy przeciwnika, zwłaszcza że mamy w Bastionie dwie jednostki latające. A co do frunięcia w środek, to przecież nie chodzi o to, żeby nie zginąć pegazami, tylko o to, aby przyblokować strzelców, pozbawić ich pierwszego ataku i wybić ich trochę.

Równie dobrze można ustawić na tyle dogodnie, by jednak nie stać się celem ataku jednostek antystrzeleckich jeśli mogę to tak nazwać. Mógłbym teraz powiedzieć, że ten chwyt jest trochę perfidny, ale tuż przed FB można obejrzeć armię wroga i sobie ustawić odpowiednio jednostki. On sam sobie nie podmieni, gdyż już nie trwa jego tura.

Lisze też nie są aż tak słabe. Obronę i PŻ mają przyzwoite (kapłan ma 30, dżin ma 40, czart 45, magma 40) a to tylko strzelcy.

Można, można, w końcu ilość ma niwelować kiepską jakość. Lecz różnica w statystykach jest tak gigantyczna, że dodatkowa populacja (sł. dwa Upiorne Smoki) więcej niewiele jest w stanie zmienić. Co zaś się tyczy przydatności postarzania, to nie wypada ono zbyt często, i to jeszcze w ataku na odpowiednią jednostkę. Prawda jest taka, że wolę mieć nieulepszonego zielonego niż ulepszonego upiornego (oba osiągamy w podobnym czasie - 2 tydzień, ew. 3.).

Jak chcesz, ale zielony jest słabszy. Niby dwa smoki, ale zawsze dodatkowe 400 PŻ więcej, większe obrażenia i możliwość uderzenia tu i tam w końcu są szybkie.

Skoro potwierdziłem Twoje słowa, to w czym tkwi Twój problem?

Że się nad tym rozwodzimy. Koniec tematu.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2011-02-01 19:40:56)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#24 2011-02-01 20:14:08

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Centaur vs Ożywienieć.

To chyba dobrze. Przy czym czarne smoki są jednak lepsze, a więc Bastion przepłaca.

Nie na tyle lepsze, żeby mówić o marnowaniu pieniędzy, a już na pewno, zeby mówić o zwycięstwie Upiornego smoka nad Zielonym .

Biorąc pod uwagę w pełni rozbudowane miasta to dochodzą rozkopane groby, które dają zwycięstwo szkieletom jeśli chodzi o przyrost. Nekromancja już wchodzi w materię zarządzania strategicznego w końcu musimy jakoś te szkieletki zbierać, oszczędzać je w bitwach i obliczać jak ich użyć by nie stracić ich przypadkiem przez błąd.

Jak już pisałem wcześniej, zrobiłem testy siły jednostek w wakacje i WRAZ z przyrostem z grobów Szkielety przegrywają zarówno z Halabardnikiem, jak i Centaurem. Powód? Decydujące okazało się HP, ale obrażenie także dawały tryumf Halabardnikowi.

Tak, zgadzam się. Po prostu przed pogrążeniem ratowało je to oślepianie, ale na nieumarłych nie działa. Przeciwko Nekro to wielki średniak.

Co w dalszym ciągu nie pozwala mówić, jakoby Enty NADRABIAŁY niedociągnięcia reszty. Wszędzie znajdzie się słabsze ogniwo, w Bastionie za takowe można uznać Pegazy czy właśnie owe Jednorogi. Nie neguje to jednak wartości reszty.

Równie dobrze można ustawić na tyle dogodnie, by jednak nie stać się celem ataku jednostek antystrzeleckich jeśli mogę to tak nazwać. Mógłbym teraz powiedzieć, że ten chwyt jest trochę perfidny, ale tuż przed FB można obejrzeć armię wroga i sobie ustawić odpowiednio jednostki. On sam sobie nie podmieni, gdyż już nie trwa jego tura.

Lisze też nie są aż tak słabe. Obronę i PŻ mają przyzwoite (kapłan ma 30, dżin ma 40, czart 45, magma 40) a to tylko strzelcy.

Lisze akurat dałem jako przykład, bo nawiązałeś do pojedynku Bastion vs. Necro, ale może to być równie dobrze każdy strzelook. Efekt jest ten sam: mówiłem - nie chodzi o całkowitą eksterminację oddziałów, tylko zablokowanie pierwszego ataku. Oczywiście, jest też Taktyka do ustawiania wojsk, ale to już kolejny czynnik strategiczny, więc podaruję sobie ten argument. Fakt faktem, że Pegazy posiadają pewne zalety, które można wykorzystać właśnie do takich misji jak blokowanie strzelców.

Jak chcesz, ale zielony jest słabszy. Niby dwa smoki, ale zawsze dodatkowe 400 PŻ więcej, większe obrażenia i możliwość uderzenia tu i tam w końcu są szybkie.

O_________________________________________________________________________o

:? :? :?

Chyba źle zrozumiałem Twoją wypowiedź: uważasz, że Upiorny Smok ze statami Fenixa, a przyrostem Archanioła jest lepszy od Złotego Smoka?

Że się nad tym rozwodzimy. Koniec tematu.

Masz rację .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#25 2011-02-01 20:57:04

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Nie na tyle lepsze, żeby mówić o marnowaniu pieniędzy, a już na pewno, zeby mówić o zwycięstwie Upiornego smoka nad Zielonym .

Ciągle nie wiem w czym zielony smok jest taki wybitny wg ciebie.

Co w dalszym ciągu nie pozwala mówić, jakoby Enty NADRABIAŁY niedociągnięcia reszty. Wszędzie znajdzie się słabsze ogniwo, w Bastionie za takowe można uznać Pegazy czy właśnie owe Jednorogi. Nie neguje to jednak wartości reszty.

Ent musi nadrabiać: pegazy giną szybciutko przez słabe staty z byle powodu, a jednorożec jak już zostało stwierdzone jest średniakiem, centki są dobre ale mają niską obronę. Elfów oprócz krasnoludów pilnuje właśnie ent, który też swoim oplątaniem może związać i zatrzymać w walce kluczowe jednostki przeciwnika i na tym polega jego główna siła.





O_________________________________________________________________________o

:? :? :?

Chyba źle zrozumiałem Twoją wypowiedź: uważasz, że Upiorny Smok ze statami Fenixa, a przyrostem Archanioła jest lepszy od Złotego Smoka?

Nie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#26 2011-02-01 21:45:18

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Szkoda, że ustosunkowałeś się jedynie do trzech fragmentów mojej wypowiedzi, a resztę pominąłeś, no ale trudno .

Ciągle nie wiem w czym zielony smok jest taki wybitny wg ciebie.

Przede wszystkim kiedy zwracamy się do kogoś bezpośrednio, to zaimek ,,ciebie" piszemy z dużej litery. Ja tak względem Ciebie robię i chciałbym wzajemnego szacunku .

Po 1. statystyki, po 2. zionięcie, po 3. odporność na zaklęcia 1-4 (tak, tak, od implozji oberwie, ale przynajmniej nie od klątwy, osłabienia i innych czarów na słabszych poziomach, których używa się częściej aniżeli owej implozji). Nadal nie jestem w stanie pojąć, czemu tak zacięcie bronisz Upiornego Smoka, skoro wszystkie przesłanki jednoznacznie mówią, że jest najsłabszą jednostką 7. poziomu.

Ent musi nadrabiać: pegazy giną szybciutko przez słabe staty z byle powodu, a jednorożec jak już zostało stwierdzone jest średniakiem, centki są dobre ale mają niską obronę. Elfów oprócz krasnoludów pilnuje właśnie ent, który też swoim oplątaniem może związać i zatrzymać w walce kluczowe jednostki przeciwnika i na tym polega jego główna siła.

Po raz kolejny oponuję: absolutnie Ent nie musi nadrabiać za resztę, bo wcale nie jest to jego przeznaczenie. Pegazy mają wyższy przyrost od innych jednostek tego poziomu, dzięki czemu znajdują się w środku tabeli. Nie rozumiem, dlaczego to pominąłeś w moich poprzednich wypowiedziach. Pewnie zapomniałeś, mniejsza z tym. Centaury są znakomite, exequo z Halabardnikami najlepsze na poziomie (aczkolwiek Centaury i Halabardy mają inne przeznaczenie). Krasnoludy są świetne i po kiego grzyba marnować dwie jednostki do obrony elfów? To już lepiej tylko te Enty tam dać. A Krasnoludy posłać do przodu, niech coś tam robią. A że Jednorożec jest średniakiem, to chyba dobrze? Bastion nie ma żadnych jednostek na ostatnich czy przedostatnich miejscach na poziomie, nie tak jak w Necro (Ożywieniec - ostatni, Zjawa - ostatnia, Upiorny - ostatni), gdzie za armię muszą wystarczyć Szkielety, Rycerze i Wampy (ofc. nie biorę pod uwagę nekromancji, a samo miasto oceniam pozytywnie, lecz trzeba też ukazać wady). W Necro jest co odrabiać, w Bastionie - absolutnie nie.

Nie.

Tfu, nie Złotego, tylko Zielonego. Twoim zdaniem Zielony Smok (n-up) jest gorszy od Upiornego(up)? Bo według mnie Zielony w tym pojedynku wygrywa (problem może być, gdy trafi się postarzanie, ale ten problem rozwiązuje wyższa obrona i obrażenia).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#27 2011-02-01 22:44:19

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Zielony smok może położyć upiornego smoka w pojedynku, ale jest trochę słabszy, posiada odporność 1-3, ale upiór jest martwiakiem, jest szybszy, więc daje pierwszy ruch o ile nie ma złotych. Staty te same, hp po stronie upiora, dmg bardziej zbite u zielonego, upiór ma postarzanie, zielony zionięcie, tylko speed ratuje naszą zjawę .
Rozbawił mnie tekst z gorgonami, im spojrzenie wchodzi tym częściej im więcej ich mamy, gdy masz ponad 20 praktycznie po każdym uderzeniu gorgona coś zabija. Paraliż, klątwa, dead blow, zatrucie, petryfikacja, czy oślepienie mają niby taką samą szansę na wystąpienie jak postarzanie, mimo to występują sporo częściej, bynajmniej u mnie. Nie wspominając o tym, że postarzenie np. centaurów za dużo nie da, ale skill sam w sobie i tak jest świetny, gdyby działał jak spojrzenie gorgony... Co do walki to Mathiasie, świetnymi krasnalami lepiej zostać przy "świetniejszych" elfach, nekro i tak podchodzi, a elfy są bardzo ważne. Jednorogi może średnie, ale położą wszystko w nekro poza rycerzami i dużą ilością alpów. Lisze są bardzo dobre i dość wytrzymałe, ale mają karę za walkę wręcz, więc większość stworzeń 3 lvl + w bezpośredniej walce je położy. Nie wspomniałeś o smokach, a szkoda, z tej perspektywy jedynie pegazy odstają. Mathias przyrostu pegazó nie ma za bardzo co liczyć, bo i tak nie będziesz miał kompletu na fb, w przeciwieństwie do wampirów. No i kościanych smoków najpewniej nie będzie w pierwszym tygodniu, bo lepiej  expi się rycerzami, więc inwestuje się w zamek, chyba, że bardzo bogato to smoki się stawia, do czego i tak potrzeba łącznie prawie 20 siarki i sporo innej surki, więc nie wiem, czy to takie tanie, chociaż kryształy na pegazy też wyglądają nieciekawie. Czarny smok jest lepszy przez kompletną obronę i znaczenie w Lochu, tam jeżeli mamy go dostatecznie wcześnie gra pierwsze skrzypce, złote pomagają bastionowi opierającemu siłę na elfach, ale siła uderzeniowa jest zbliżona, poza tym zielone smoki kosztują tylko 10k złota, a podstawka +up kosztuje mniej więcej tyle co tytani, drugie smoki, tańsze są od aniołów, czy diabłów, tańsze są tylko jednostki o wiele słabsze w statach jak upiorne smoki, hydry, behemoty, czy fenixy, więc tragedii cenowej nie ma. Widzę, że nadal panuje mit o jego nieopłacalności, ale cóż poradzić...
PS. Trochę to chaotyczne, ale chyba wszystko uwzględniłem...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#28 2011-02-01 23:04:20

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Centaur vs Ożywienieć.

Nie uwzgledniles tego, iz postarzanie dziala jako czar 5 poziomu, czyli jest te 20% szans na postarzenie zlotego, bez ktorego Bastion lezy i kwiczy, czego nie mozna powiedziec o Nekro bez Upiornego, ktorego rola to  wspomaganie czarniawych i wampow w polu, albo szybkie zablokowanie elfow. A zloty i elfy to wlasciwie glowna sila Bastionu, bez niego ssie.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#29 2011-02-02 08:27:01

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Centaur vs Ożywienieć.

No właśnie złoty nie jest główną jednostką bastionu, ona opiera się na elfach i osłonie, ostatni na polu bitwy zawsze zostają enty i krasnale, a postarzone złote smoki i tak są silniejsze od upiornych. Postarzenie chyba nie działa jak czar, jeżeli tak to wystarczyłby dispel. Weź pod uwagę fakt, że Upiorny musiałby najpierw trafić postarzaniem i to w smoka, którego najpewniej będzie rzadko atakował, bo strach wystawić go na kontrę.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#30 2011-02-02 08:49:02

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Centaur vs Ożywienieć.

GiBoN napisał:

Postarzenie chyba nie działa jak czar, jeżeli tak to wystarczyłby dispel.

Postarzenie dziala jak czar, tak samo jak wszystkie skille w heroesach(moze poza spojrzeniem gorgony, choc nie jestem pewien). Dispela na smoka nie rzucisz. A stosowanie obstawy na nekro nie jest swietnym pomyslem, gdyz lisze maja fajna chmurke. ^^ Ogolnie, to nekro poradzi sobie z Bastionem, wlasciwie, to jest nawet do tego stworzone.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora