Przestępca
Zen-Aku napisał:
Mam już serdecznie dosyć Twoich kłamstw...
No, ja też.
Cerber lepszy, ma prawie wszystko lepsze od gryfa, za wyjątkiem nic nie znaczącego punktu mniej szybkości.
Offline
Obywatel
Cerber nie ma wszystkiego leprzego!
Mają prawie takie same staty tylko gryf jest szybszy o 1, ale zawsze i ma leprze obrażenia.
Nie rozumiem też jednego. Czemu nikt nie wspomina o przyroście, który jest jedną z głównich zalet gryfa.
Nie można też mówić, że gdyby wziąść tego a tego bohatera, bo nawet w tym gryfy mają przewagę. Jest ich więcej więc procentowy udział bohatera w poprawianiu ich umiejętności jest większy.
Ostatnio edytowany przez Mordoklejek (2009-04-11 14:56:50)
Offline
Rekrut
Dreader napisał:
Cerber lepszy, ma prawie wszystko lepsze od gryfa, za wyjątkiem nic nie znaczącego punktu mniej szybkości.
A ty to sie chyba z choinki urwales... . Jedyna rzecza, ktora Cerber ma lepsza niz Gryf Krolewski, jest TYLKO jeden, jedyny, punkcik ataku wiecej - reszte ma albo taka sama jak Gryf Krolewski, albo gorsza...
Offline
Przypadkiem zaznaczyłem cerbera,ale stawiałem i stawiam na gryfa.Czemu?To było powiedziane wczesniej,lata,większy przyrost,szybszy,a nieograniczony kontratak to też skill niczego sobie.
Offline
Rekrut
Mathias napisał:
A twoja teoria, że ludzie wychodzą z miasta głównym bohem jest błędna. Oblężenia to nieodzowna część Heroes 3 i nie mam zamiaru tego pomijać.
Zen Aku napisał:
Nie jest błędna. Jak siedzisz bohaterem w mieście, to nie zdobywasz doświadczenia, co prowadzi do tego, że taki zasiedziały bohater jest nic niewartym słabeuszem. Bohater główny musi się ruszać z miasta, choćby po to, żeby zdobyć doświadczenie. A jak mówiłem - FB nigdy nie jest oblężeniem. Oblężenia to jedna bitwa na kilkadziesiąt, w tym w ogromnej większości przypadków broni się komp, bo zdobywasz miasto neutralne z głupim fortem.
W tej teorii całkowicie zgadzam się z Mathiasem Oblężenia są bardzo częste, a szczególnie na S'kach w których co chwilę jest walka miasto o miasto.
A w XL'kach to dopiero jest dużo oblężeń z kuzynem graliśmy na XL na dwóch w płonące pośladki w ciągu 5 miechów było około 50-100 oblężeń.
Ostatnio edytowany przez Lord Michael (2009-07-04 21:55:51)
Offline
Oblężenia to margines bitew, w tym najczęściej oblegane są miasta neutralne. Nikt na powaznie nie gra w XL, bo trwa to pół dnia, na S z kolei wszystko rozstrzyga się bardzo szybko, tak że o oblężeniach nie może być mowy. Z kompem jest stosunkowo więcej oblężeń, ale komp zazwyczaj zostawia w miastach cienką armię.
Offline
Obywatel
Grałem ostatnio ja z Żywiołakiem na 2 innych graczy. Zgodnie z ich życzeniem graliśmy bez zasad (tym samym można było dowolnie długo kisić się w zamku). Wyglądało to tak, że w 2 tyg zdobywaliśmy zawsze taką przewagę, że już byli bez szans, ale że w zamku nie bylibyśmy w stanie przy dobrze rozegranej walce ich podbić, gra przeciągała się o następne 2 tygodnie. Tak więc to co było rozstrzygnięte już dawno, trwało jeszcze godzinę. Stąd uważam, że szkoda czasu, na PvP mogę grać z ludźmi na dowolne zasady, ale zasadę, że w zamku nie można siedzieć dłużej niż 3 dni forsować będę zawsze. Tym samym na PvP tematu oblężeń dla mnie nie ma, jednak w grze z kompem to stały element gry.
Offline
Przestępca
Cerber jest lepszy, żadna jednostka nie może zadać takich obrażen, jak pies koszący trzech wrogów naraz, z których żaden nie oddaje. Oczywiście cerber dysponuje zdecydowanie najlepszą umiejętnością w grze - powstzrymywaniem kontrataku, a ptaszek ze swoim oddawaniem i lataniem może się schować (albo schować dziób w piasek, jak kto woli ).
Mathias: Kolejne UPOMNIENIE za bezpodstawne dyskryminowanie miasta. To, że czegoś nie lubisz (lub nie potrafisz tym grać), nie znaczy, że zaraz jest najgorsze. To trzeba udowodnić.
Offline
walka do upadłego to bardzo przydatna cecha.Porównując te jednostki czysto siłowo to cerber wygra bo będzie kontrować a gryf nie.Pod względem przydatności dam remis.gryf lata i zawsze kontruje(chyba że jednostka kontrę powstrzymuje),natomiast cerber właśnie powstrzymuje kontrę i atakuje na 3 pola(co prawda żaden gracz nie ustawi jednostek w taki sposób aby dać mu sposobność,ale z drugiej strony gracz musi kombinować jak je ustawić,by się nie "nadziać").Podsumowując gryf przegrywa w teście i remisuje w przydatności.Głos na szarika
Offline
Wiem któa (patrz nazwa sondy) jest lepsza . Cerber oszywiście. To, że gryf ma ten swój nieograniczony kontratak to nic nie zmienia, bo cerber powstrzymuje . Jak gryf zaatakuje cerber odpowie tym samym.
Offline