Przestępca
stasek94 napisał:
Magia Smierci jest potezniejsza, od reszty czarow Chodzi mi o czary Smierci, czyli na przyklad Ozywienie Martwiakow (Animator) i inne czary z kanonu smierci.
Nie jest. Najlepszymi czarami są przyspieszenie, spowolnienie, błogosławieństwo, klątwa i wskrzeszenie/ożywienie. Co do samego ożywienia, to może i jest łatwiej dostępne, ale ma bardzo wąski zakres działania. Wskrzeszenie jest bardziej użyteczne, więc tym samym lepsze.
stasek94 napisał:
A z Galtharenm mozna miec nawet 83 szkielety na poczatku gry, wiec prawie setke, wiec nie gadaj glupot, ze nie mozna
Shakti ma zawsze ok. setkę, a Galthran? Być może będzie miał niecałą setkę...
stasek94 napisał:
A jezeli Thant by nie mial Miscytyzmu, jako jednej z umeijetnosci, to by nie wyrobil
Jasne, jasne... Może zaraz się dowiem, że mistycyzm to dobra umiejętność... Powiem Ci coś: mistycyzm to najgorsze <cenzura> jakie może się przytrafić jako umiejętność startowa i jest bardzo dużą wadą strata cennego slota na takie badziewie. Jak też mówiłem Jeddite jest znacznie lepszym bohaterem, bo wskrzeszenie jest lepszym czarem, a sam Jeddite nie traci na starcie slota na jakieś shity w stylu mistycyzmu.
stasek94 napisał:
A ozywienie martwiakow, w polaczeniu z wszystkimi wspolczynnikami wplywajacymi na potege Nekropolii, tworzy mieszanke nie do zatrzymania, nawet przez najlepszych graczy.
Wskrzeszenie daje to samo, tylko że na znacznie większą skalę.
stasek94 napisał:
A Nekromancja sie liczy, a jezeli Ty jej nie akceptujesz, to Twoja sprawa.
Nekromancja liczy się... na kompa. Przeciwko niemu możesz sobie nawet kodów używać, mam to generalnie głęboko gdzieś. Nekromancja przeciwko żywym graczom się nie liczy, bo możesz pokonać nawet hordy archaniołów używając tej umiejętności. Więc jeśli nie znasz zasad, to o nich nie wspominaj, a w tym temacie oceniany jest pojedynek Nekropolii bez nekromancji z Lochem.
Mathias: Tylko bez wyrażeń ordynarnych! UPOMNIENIE.
Offline
Rekrut
Nie, to Ty jestes w bledzie, tutaj oceniamy Lochy i Nekro - z NEKROMANCJA. Aha, i ja kodow nie uzywam, jestem powaznym graczem, nie wiem jak Ty......, mozliwe ze uzywasz kodow, skoro o nich wspomniales....
Offline
Łoj, ludzie, nie wykłócajcie się... Na tym forum ma być chyba miła atmosfera...? Prawda, Nekro ma dobra czary, toteż góruje. Lochy są miastem "ziemi" i tam góruje magia ognia, a jak wiadomo, każda magia jest dobra. Nie trzeba brać do podziału rodzajów magii w Lochach i Nekropolii, bo są też inne miasta i każdemu to się może odnosić. Bierzcie pod uwagę jednostki, statystyki, budynki specjalne: W Nekro ogromnym plusem jest Całun Ciemności, pozwalający ukryć się przed wrogami. Za to w Lochach jest +1 doświadczenia, dzięki Akademii Wojny. Wir magii też jest dobry - dodaje +1 mocy bodajże, a w Nekro dobrym plusem jest nekromancja, pomagająca początkującemu w rozgrywce
Offline
Przestępca
W Lochach góruje magia ziemi!
Wir magii podwaja punkty magii bohatera.
Po za tym w Lochach są świetni strzelcy i mnóstwo jednostek latających.
Offline
Przestępca
stasek94 napisał:
Nie, to Ty jestes w bledzie, tutaj oceniamy Lochy i Nekro - z NEKROMANCJA.
To jeszcze ktoś robi tematy, gdzie uznaje się nekromancję? Przecież one są bez sensu... Nie uznajemy nekromancji, bo wtedy ten temat nie istnieje, porównujemy siłę armii.
Mathias: UPOMNIENIE za pseudomoderację.
Offline
Rekrut
Po piwerwsze to jestem stasek94, tylko stasek93. Po drugie, tworcy po to stworzyli nekromancje, zeby byla, a nie zeby jej nei uznawac. Jak ktos nie uznaje Nekro, OK, jego sprawa, ja szanuje zdanie wszystkich.
Offline
Ludzie, przestańcie się kłócić... Salamander, nie czepiaj się każdego postu staska, a ty stasek odpowiadaj na temat Nie jestem modem, ale mogę chyba upomnieć, co?
Offline
Rekrut
Ok, przepraszam. Ja uwazam, ze Lochy sa dobrym miastem, ale jednak sa lepsze miasta, i do nich zaliczam Nekro. Jak ktos ma inne zdanie, to super.
Offline
Słuchajcie: a dlaczego niby nie uznawać nekromancji przy porównywaniu Nekropolii z innym miastem? Przecież to umiejętność jak każda inna, tylko daje nekro pewną przewagę.
Salamander: może wrzucę statystyki Kościeja i P. Tryglodyty:
Kościej:
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 12/24/39
Koszt: 70
Tryglodyta:
Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/45
Koszt: 65
Jak widać, Kościej, minimalnie droższy, posiada większą siłę ataku o 1 i zdolność obrony o 2. To naprawdę duuuża różnica, gdy w grę wchodzą ogromne armie (porównywanie 1vs. 1 nie ma sensu). Za trogiem przemawia wyższa populacja o 2/4/6, przy czym to ostatnie to przyrost z Graala, więc przy wielu grach w ogóle nie ma znaczenia (albo Graala nie ma, albo się go szuka przez 90% gry, albo wcześniej gra się skończy).
A więc pobawimy się w matematykę, biorąc przyrost zamkowy(który bądź, co bądź, ma największe znaczenie) i zobaczymy, czy po miesiącu (4 populacje) będzie ona miała znaczenie w stosunku do ataku i obrony(sam jestem ciekaw):
Po miesiącu mamy: 112 p. tryglodytów i 96 Kościei. Różnica: 16 jednostek. Teraz zobaczmy łączną siłę ataku i obrony obydwóch oddziałów:
P. Tryglodyci: 560pkt. ataku i 448pkt. obrony
Kościeje: 576 ataku i 576 obrony
Różnica: 16 ataku i 128 obrony
Różnica w ataku po pewnym czasie staje się niewielka, ale w obronie Kościeje prowadzą jeszcze długo.
A więc Kościeje prowadzą przez długi czas nawet bez nekromancji. Dodajemy do tego tę umiejętność i różnica w przyroście redukuje się . Ale nawet bez niej można śmiało stwierdzić, że Kościej, jako ,,surowa" jednostka(jakby kto nie wiedział: bez herosów, umiejętności, itd) jest lepsza.
Wspomniałeś o Shakti. A więc porównamy teraz Galthrana i Shakti:
Shakti
Spec. Trogi
Umiejętności: Taktyka, Atak
Galthran
Spec. Szkielety
Umiejętności: Nekromancja, Płatnerz
Atak i Płatnerz to bliźniacze zdolności. To, która jest lepsza, zależy od gustów gracza. A więc tu mamy remis.
Następne zdolności: każda ma co innego. Taktyka jest bardzo przydatna, ale Nekromancja też. Tym razem nie może być mowy o usunięciu jej z dyskusji, bo wyszlo by, że Galthran ma 1 umiejętność <lol>.
Dlatego jesli chodzi o umiejętności, każdy z tych herosów ma swoje dobre strony.
Mówiłeś też, że Shakti ma zawsze 100 trogów, a Galthran nie zawsze. Tylko jedna rzecz: patrz na porównanie tych dwóch jednostek. Sprawdźmy więc jeszcze raz. Powiedzmy, że Shakti ma te 100 jednostek, a Galthran 85.
Shakti: 500 ataku i 400 obrony
Galthran: 510 off i 510 deff.
Myślę, że to już wystarczy. Nawet jakby Galthran dostał np. 80, to i tak kościeje deklasują trogi zdolnością obrony. A więc: Kościeje, jakby nie patrzeć, są lepsze, nawet BEZ nekromancji.
Offline
Rekrut
Mathias, super napisane. To bardzo mocny argument na rzecz Nekropolis. Ja takze uwazam, ze zdolnosc Nekromancji, powinna byc jak najbardziej uznawana .
Offline