Rekrut
Dzieki Shaktiemu Trogi uzyskuja duza przewage?! A Galthran w Nekro? O nim tez mogl bys powiedziec. Ogolnie, Magia Smierci jest potezniejsza, od reszty czarow. Chcesz 5 bohaterow? - Prosze Bardzo: Galthran, Clavius, Isra, Tamika, Aislinn, Sandro, Thant, Vidomina - wiec chyba jest wiecej niz 5 dobrych bohaterow, nie uwazasz? A inni tez sa niczego sobie.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-12-19 19:13:56)
Offline
Przestępca
Ja postawiłam na Lochy bo praktyczne w Nekropolis działają tylko jednostki IV-VI;)
Offline
Przestępca
stasek94 napisał:
Dzieki Shaktiemu Trogi uzyskuja duza przewage?! A Galthran w Nekro? O nim tez mogl bys powiedziec.
Po pierwsze Shakti startuje z taktyką i skut. ataku, co jest zdecydowanie lepszym początkiem, niż nekromancja (której w gruncie rzeczy nie uznajemy) i płatnerstwo. Po drugie Galthran nie startuje z ok. setką szkieletów, a u Shaktiego setka trogów to nic nadzwyczajnego.
stasek94 napisał:
Magia Smierci jest potezniejsza, od reszty czarow
Nie ma takiej magii.
stasek94 napisał:
Galthran, Clavius, Isra, Tamika, Aislinn, Sandro, Thant, Vidomina
Galthran nie startuje z bardzo dużą liczbą szkieletów, poza tym płatnerstwo to nie jest wymarzony początek. Shakti jest znacznie lepszy.
Clavius? Co jak co, ale ten bohater jest śmieszny. 350 złota ma być dobrą specjalnością? Żałosne...
Isra/Vidomina - nekromancji się nie uznaje, więc praktycznie nie mają specjalności.
Tamika - ona ujdzie, choć jej specjalność zaczyna działać późno.
Aislinn - całkiem dobry, ale Deemer prezentuje identyczną wartość.
Sandro - ma to samo, co Malekith.
Thant - specjalizacja w ożywieniu nawet może być, ale wiesz z czym on startuje? Z mistycyzmem... Szkoda słów. Jeddite z Dung nie ma takiej badziewnej umiejętności, a specjalizuje się w wskrzeszeniu, które ma znacznie większy zakres działania. Dodatkowo także Alamar ma tę samą specjalność.
A teraz spójrz na to:
Ajit - wspomaga beholdery, a startuje z dowodzeniem i odpornością, każda z tych umiejętności może się przydać.
Dace - z nim nie może się równać żaden bohater Nekro. Startuje ze znakomitą taktyką i skut. ataku, a jako specjalność - wspomaga potężne minotaury. Czego jeszcze chcieć? Idealny bohater.
Gunnar - kolejny świetny bohater, który startuje z taktyką i logistyką, a dodatkowo podwyższa logistykę ze specjalności. Chyba nie muszę mówić, że logistyka jest jedną z najlepszych umiejętności.
Lorelei - wspomaga dobre harpie, a startuje z taktyką i odkrywaniem. Mimo, że gorsza od tych powyżej, to taktyka nadal pozostaje potężna.
Shakti - z nim także nikt z Nekro się nie może równać. Startuje z ok. setką trogów, wspomaga trogi, ma znakomite umiejętności, czyli skut. ataku i taktykę.
Synca - teoretycznie nic specjalnego, ale likwiduje jedyny słaby punkt Dung, czyli chimery, które to ona wspomaga. Dowodzenie jak zwykle mile widziane.
Alamar - wskrzeszenie jako specjalność, zaczyna z mądrością i nauką czarów. To ostatnie nie jest najlepsze, ale:
Jeddite - to samo, ale pozbawiony jest wady w postaci nauki czarów na starcie.
Deemer - deszcz jako specjalność, startuje z mądrością i odkrywaniem. Solidny bohater.
Malekith - tak jak Sandro, nie ma między nimi prawie żadnej różnicy.
Widać klasę tych bohaterów? Dung ma lepszych bohaterów, nic odkrywczego tu nie napisałem.
stasek94 napisał:
A inni tez sa niczego sobie.
Że co? Charna, Straker, Vokial, Nagash, Nimbus, Septienna i Xsi są bardzo słabymi bohaterami.
Offline
Rekrut
Chodzi mi o czary Smierci, czyli na przyklad Ozywienie Martwiakow (Animator) i inne czary z kanonu smierci. A z Galtharenm mozna miec nawet 83 szkielety na poczatku gry, wiec prawie setke, wiec nie gadaj glupot, ze nie mozna. A jezeli Thant by nie mial Miscytyzmu, jako jednej z umeijetnosci, to by nie wyrobil. A ozywienie martwiakow, w polaczeniu z wszystkimi wspolczynnikami wplywajacymi na potege Nekropolii, tworzy mieszanke nie do zatrzymania, nawet przez najlepszych graczy. A Nekromancja sie liczy, a jezeli Ty jej nie akceptujesz, to Twoja sprawa.
Offline
Wygra na pewno Nekro, jeżeli bierzemy pod uwagę, np. walkę bohaterów i po jednej jednostce każdego poziomu. Jednak uważam, że Kościane Smoki są raczej gorsze od Czarnych smoków. A pozostałe... Są remisy, ale są też wahania, więc sam nie wiem... Daję pusty głos, bo nie chcę umniejszać potęgi Lochu.
Offline
Rekrut
Ja tez uwazam, ze oczywiscie Smoki Cienia sa gorsze od Czarnych Smokow, ale to nie zmienia faktu, ze lepsze jest Nekropolis .
Offline
No niby tak, ale to większa różnica, bo to jednostki 7 poziomu
Offline
Rekrut
Tak, tak . Ale prawie nic nie moze sie rownac z potega Nekromancji (oczywiscie prawie nic, poza magia ).
Offline
No... Pozyskiwanie Szkieletów/Kościejów to pewnego stopnia spory bonus. Ale w Lochach na początku gry można mieć Akademię Wojny, a to daje +1 poziom doświadczenia
Offline
Przestępca
Ale tylko raz a nekromancja jest na cały okres gry;)
Offline