Tylko że cytadele,zamek mozna przeicez wybudować w 6 i 7 dniu a wczesniej wojo i juz nim walczyc no nie ?
Banki= budynki dla kasy takie jak naga bank,krypta,gryffin conservatory (na plikach zamiast aniołow), wywerns i tak dalej
Offline
No tak, Majer, ale ja wolę już na początku mieć te dwie budy, czuję się wtedy pewniej. Ale spróbuję dziś zrobić, tak jak mówisz.
Offline
Ja, gdy grałem w H3, stosowałem wszystkie techniki na przemian, czyli jak mi się chciało to tak zagrałem, więc oddaje głos na "Technika Mieszana", ale jedna uwaga do autora, mógłbyś podać jeszcze opcje "inne"
Offline
Rekrut
No i wlasnie ta technika mieszana, to jest za "inne".
Offline
Obywatel
Mathias napisał:
Ja ostatnio także przekonałem się do taktyki armii. Jednak moja taktyka jest nieco inna, dostosowana do wymogów Zamku(założywszy, że mam wybudowaną Karczmę, Fort i Strażnicę):
1. Rada Miasta (bo ja lubię inwestować cała kasę na początku, a 500szt. zł. to dla mnie nieco za mało).
2. Cytadela
3. Zamek
4. Wieża łucznicza
5. Koszary
6. Gryfie Klify
7. Klasztor LUB Bastion Gryfów(to, co ulepsza przyrost gryfów)
Drugi Tydzień:
1. Stajnie
2. Budynek na Kawalerzystów(zapomniałem nazwy)
A potem to już staram się ulepszać jednostki naprzemian z tworzeniem Kapitolu.
A przeciwnik w tym czasie wieże łuczniczą (jak 2lvle na start to up), kuźnia, zbrojnych, stajnie, koniki, cytka, zamek i zaczyna drugi tydzien z 6 konikami i ma nad Tobą wieeelką przewagę.
Tylko "taktyka armii", jak to nazywacie. Idąc w kapitol z góry skazujemy się na przegraną grę, a tego chyba nie chcemy.
Offline
Wiem, Żywiołak, ostatnio całkiem zmieniłem strategię i teraz robię już nieco inaczej
1. Wieża łucznicza
2. Kuźnia
3. Koszary
4. Siedlisko gryfów
5. Gildia magów poz. 1 LUB Stajnie (zależy, czy mam drewno)
6. Cytka
7. Kapitol
2. Tydzień: dwie możliwości
1. Albo buduję klasztor, a następnie pomijam czempionów i idę w anioły (ale to bardzo czasochłonne)
2. Albo robię czempionów, a dopiero potem troszczę się o mnichów. Z tego więc wynika, że portal chwały buduję w późniejszym okresie (zwykle potem zaczynam ulepszać)
Ulepszenia robię mniej więcej w takiej kolejności:
1. łucznicy na kuszników
2. Gryfy na Gryfy Królewskie
3. Zbrojni na Krzyżowców
4. Kawalerzyści na Czempionów LUB Mnisi na Kapłanów
5. Piki na Halabardy
6. Anioły na Archy (w późniejszym terminie).
Tak to mniej więcej wygląda. Oczywiście, wszystko zależy od scenariusza i często zmieniam ową kolejność.
Offline
Obywatel
Zamkiem najlepiej jest: wieża łucznicza, kuźnia, koszary, stajnie, arena walk, cytadela, zamek. Jeśli zaczynamy z 2 lvlami to zaczynamy od upa kusz, jak z 1 to też często 2 dnia upujemy i kończymy z cytką zamiast zamku, ale w 99% przypadków to się opłaca. Na nielicznych mapkach można sobie pozwolić na anioły w 1 tyg, ale przyznam, że tylko raz w życiu tak zagrałem
Offline
Generał
Ja to stosuję mieszaną. Trochę jest jednostek, gotówki też w miarę leci. Czasami też stosuję Kapitol, lub Armię, po prostu trochę zależy od mapy.
Offline
Źle napisałem . Chodziło mi o Zamek .
Offline