Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-05-16 14:43:06

Olowkos

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 22
Miasto: Forteca
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Tytan
Bohater: Piquerman

Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Jak myślicie kto wygra?

Ja to rozłożę tak.


Nimfa < Kościej - Nimfa nie doleci w pierwszym ruchu do Kościeja, on podejdzie do niego>,< jak najbliżej, Kościej walnie i Nimfa death.
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Ożywieniec jest powolny, nie zdąży do Żywiołaka dojść, a już zostanie zastrzelony.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Zjawa w 3 ruchach dojdzie do Żywiołaka, ale przez ten czas zostanie zastrzelona.
Żywiołak Energii < Alp - !Alp dojdzie do Żywiołaka w 2 ruchach, a Żywiołak tak samo do Alpy tyle, że Żywiołak jest szybszy to zaczyna podchodzi do Alpy, ale nie wystarczająco, żeby zaatakować Alp zaatakuje nie rozwali, jak Żywiołaków będzie dużo później Żywiołaki walną kilka Alp zginie, ale one kontratakują wskszeszają się, a Żywiołak death.! (Zen-Aku: Jak ktoś mi powie, co ten opis miał znaczyć, to dostanie plusa... Nic nie poskładane, praktycznie całe kilka zdań jest bez sensu. Za tę maszkarę 10 pkt.)
Żywiołak Magmy < Lisz - Lisz jest lepszy bez 2-óch zdań.
Żywiołak Umysłu <  Rycerz Śmierci - Rycerz Śmierci jest najlepszą jednostką 6 poziomu, a Żywiołak powstrzymuje kontratak, ale Rycerz i tak wygra.
Feniks = Kościsty Smok - Feniksów jest dużo i się odradzają, a Smoki mają duże dmg, więc remis.

Czyli 4:2 dla Nekropolis.

Głosuje na Nekropolis.

Zen-Aku edit: 2 pkt. * 12 + 5 pkt. * 2 + 10 pkt. = 44 pkt. = upomnienia nr [2], [3], [4] i [5] = minus. Czy ja przypadkiem nie mówiłem ostatnio, że więcej nie będę takiego czegoś tolerował? Mówiłem, radzę więc nie lekceważyć moich uwag, bo skończy się to źle.

Offline

 

#2 2009-05-16 14:51:19

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Naturalnie Nekropolia
Kościej- nimfa    Kościej mocniejszy
Zombi- burza     Burza dużo lepsza
Upiór - lód    Lód odrobinę lepszy
Wamp. lord- energia        Lord lepszy i tyle
Arcylisz- magma     Magma słabiutka
Rycerz- magii       Rycerz jest mocniejszy, lepsze skille
Feniks- smok          remis, obie są dość podobne

magia równa
bohaterowie w Nekro lepsi

EDIT: Dzięki za przypomnienie, pisałem trochę na szybko

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-24 11:37:59)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2009-05-16 15:15:24

sebox27

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 91
Kampania: Niech żyje Królowa, Eliksir Ży
Bohater: Crag Hack

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Sauron zapomniałeś o magmiku i o liszu

Postawiłem na Nekro:
Boha lepsi
Magia może być:

Rusałki=Kostki - Kostki lepsze
Żywiołak Burzy=Zombie - Burza lepsza bez dwóch zdań
Żywiołak Lodu= Zjawa - Gdyby nie to hp to zjawa by była nawet lepsza jak by miała te chociaż 25 hp ale 18? ŻL wygrywa
Żywiołak Energii=Wamp Lord - Bateria ma lepsze dmg o 1 w maxach ale Wamp się wskrzesza a wieć wamp wygrywa
Magma=Arcy lisz - n/c
Żywiołak Magii= Mroczny jeździec - Wiadomo kto....
Kura=Upiorny Smok - Tu bym dał remis...
5:3 dla nekro ;p

Offline

 

#4 2009-05-16 15:30:52

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Odpowiedź jest chyba wszystkim znana - głos na Nekropolię!

Zen-Aku: ARGUMENTY! Upomnienie za brak argumentów...


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#5 2009-05-17 13:56:12

Vercetti

Obywatel

Skąd: Mazowsze
Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 26
Miasto: Wszystkie ;)
Jednostka: Błękitny Smok ;)
Bohater: Tazar, Monere, Shakti

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Rusałka > Kościej - Rusałka - większy przyrost, powstrzymuje kontrę i jest szybsza
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Oczywiste.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Lód lepszy
Żywiołak Energii < "Wampir Bonzo ;p" - Jedna z lepszych jednostek vs Jedna ze słabszych jednostek swojego poz. - oczywiste.
Żywiołak Magmy < Arcylicz - Oczywiste.
Żywiołak Umysłu <  Rycerz Śmierci - przewaga Rycerza.
Feniks > Upiorny Smok - Nawet bez przyrostu bardzo spokojnie wygra Feniks. Ma on lepsze staty, jest szybszy i odradza się. Ponadto jest tańszy i umie zionąć.

Jednostki:

4:3 Wrota

Budowle specjalne i Graal:

2:0 Wrota

Inne:

Nekromancja - wielki + dla Necro

Podsumowanie:

Obydwa miasta są dobre. Wszystko zależy od taktyki, preferencji, gustu oraz umiejętności gracza.

Ostatnio edytowany przez Vercetti (2009-05-17 13:57:07)

Offline

 

#6 2009-06-05 19:40:53

Evan_Tvile

Obywatel

11717492
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2007-11-01
Posty: 32
Miasto: Nekropolis
Kampania: I hate kampanie!
Jednostka: Szkielety
Bohater: E... Nie pamiętam nazwy.
WWW

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Emmm... Takie trochę pytanie retoryczne. Nekropolis rulez!

Offline

 

#7 2009-06-05 19:42:36

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Bez nekromancji nekros dostaje w dupę...


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#8 2009-06-10 17:30:31

I.M.P.R

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-06-10
Posty: 68
Miasto: Bastion
Jednostka: Strzelec
Magia: Ziemia

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Tak wogóle to obydwa miasta są dobre, ale i tak jestem za necro.


Requiescat in Pace

Offline

 

#9 2009-06-10 17:46:57

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

A ja zgadzam się z Altaeirem - Nekro nie da rady. Prosty powód - same wampiry są w stanie wyssać tylko dwie jednostki, rusałkę i kurczaka, żadnego z żywiołaków już nie ruszą. Upiorne smoki nie postarzą żadnego z żywiołaków, podobnie atak obszarowy liszów będzie niemal bezużyteczny. Dodając brak nekromancji, WŻ wychodzi z tego pojedynku zwycięsko, a zwycięstwo to jest łatwe.

Offline

 

#10 2009-06-15 00:45:52

OldSkull

Obywatel

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 33
Miasto: Conflux, Dungeon, Necropolis
Jednostka: Lich, Firebird, Vampire Lord
Bohater: Grindan, Nagash

Re: Wrota Żywiołow vs Nekropolis

Nekropolia padnie:
-lisze nie mogą ranić wielu jednostek (bonusowo tylko feniksy i sprite'y)
-wampiry nie mogą się napić
-feniksy w pierwszej kolejce zapewniają haste bądź inne zbójcze zaklęcie, poza tym jest ich dużo i zioną ogniem - zmiotą smoki, albo nawet jakieś 2 inne oddziały/machinę + oddział
-strzeląjace zmiotą nekromantę
-żywiołaki magii będą atakować każdorazowo 2 wrogie odziały, a te nie będą odpowiadać - one sa po prostu zabójcze

Jedyny problem jaki moż emieć WŻ, to masa szkieletów, ale jeśli wszystko inne padnie... Bądź co bądź 2 z 3 najlepszych jednostek u nekro nie może wykorzystać zbytnio swoich zdolności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora