Obywatel
Jak myślicie kto wygra?
Ja to rozłożę tak.
Nimfa < Kościej - Nimfa nie doleci w pierwszym ruchu do Kościeja, on podejdzie do niego>,< jak najbliżej, Kościej walnie i Nimfa death.
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Ożywieniec jest powolny, nie zdąży do Żywiołaka dojść, a już zostanie zastrzelony.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Zjawa w 3 ruchach dojdzie do Żywiołaka, ale przez ten czas zostanie zastrzelona.
Żywiołak Energii < Alp - !Alp dojdzie do Żywiołaka w 2 ruchach, a Żywiołak tak samo do Alpy tyle, że Żywiołak jest szybszy to zaczyna podchodzi do Alpy, ale nie wystarczająco, żeby zaatakować Alp zaatakuje nie rozwali, jak Żywiołaków będzie dużo później Żywiołaki walną kilka Alp zginie, ale one kontratakują wskszeszają się, a Żywiołak death.! (Zen-Aku: Jak ktoś mi powie, co ten opis miał znaczyć, to dostanie plusa... Nic nie poskładane, praktycznie całe kilka zdań jest bez sensu. Za tę maszkarę 10 pkt.)
Żywiołak Magmy < Lisz - Lisz jest lepszy bez 2-óch zdań.
Żywiołak Umysłu < Rycerz Śmierci - Rycerz Śmierci jest najlepszą jednostką 6 poziomu, a Żywiołak powstrzymuje kontratak, ale Rycerz i tak wygra.
Feniks = Kościsty Smok - Feniksów jest dużo i się odradzają, a Smoki mają duże dmg, więc remis.
Czyli 4:2 dla Nekropolis.
Głosuje na Nekropolis.
Zen-Aku edit: 2 pkt. * 12 + 5 pkt. * 2 + 10 pkt. = 44 pkt. = upomnienia nr [2], [3], [4] i [5] = minus. Czy ja przypadkiem nie mówiłem ostatnio, że więcej nie będę takiego czegoś tolerował? Mówiłem, radzę więc nie lekceważyć moich uwag, bo skończy się to źle.
Offline
Generał
Naturalnie Nekropolia
Kościej- nimfa Kościej mocniejszy
Zombi- burza Burza dużo lepsza
Upiór - lód Lód odrobinę lepszy
Wamp. lord- energia Lord lepszy i tyle
Arcylisz- magma Magma słabiutka
Rycerz- magii Rycerz jest mocniejszy, lepsze skille
Feniks- smok remis, obie są dość podobne
magia równa
bohaterowie w Nekro lepsi
EDIT: Dzięki za przypomnienie, pisałem trochę na szybko
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-24 11:37:59)
Offline
Obywatel
Sauron zapomniałeś o magmiku i o liszu
Postawiłem na Nekro:
Boha lepsi
Magia może być:
Rusałki=Kostki - Kostki lepsze
Żywiołak Burzy=Zombie - Burza lepsza bez dwóch zdań
Żywiołak Lodu= Zjawa - Gdyby nie to hp to zjawa by była nawet lepsza jak by miała te chociaż 25 hp ale 18? ŻL wygrywa
Żywiołak Energii=Wamp Lord - Bateria ma lepsze dmg o 1 w maxach ale Wamp się wskrzesza a wieć wamp wygrywa
Magma=Arcy lisz - n/c
Żywiołak Magii= Mroczny jeździec - Wiadomo kto....
Kura=Upiorny Smok - Tu bym dał remis...
5:3 dla nekro ;p
Offline
Rekrut
Odpowiedź jest chyba wszystkim znana - głos na Nekropolię!
Zen-Aku: ARGUMENTY! Upomnienie za brak argumentów...
Offline
Obywatel
Rusałka > Kościej - Rusałka - większy przyrost, powstrzymuje kontrę i jest szybsza
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Oczywiste.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Lód lepszy
Żywiołak Energii < "Wampir Bonzo ;p" - Jedna z lepszych jednostek vs Jedna ze słabszych jednostek swojego poz. - oczywiste.
Żywiołak Magmy < Arcylicz - Oczywiste.
Żywiołak Umysłu < Rycerz Śmierci - przewaga Rycerza.
Feniks > Upiorny Smok - Nawet bez przyrostu bardzo spokojnie wygra Feniks. Ma on lepsze staty, jest szybszy i odradza się. Ponadto jest tańszy i umie zionąć.
Jednostki:
4:3 Wrota
Budowle specjalne i Graal:
2:0 Wrota
Inne:
Nekromancja - wielki + dla Necro
Podsumowanie:
Obydwa miasta są dobre. Wszystko zależy od taktyki, preferencji, gustu oraz umiejętności gracza.
Ostatnio edytowany przez Vercetti (2009-05-17 13:57:07)
Offline
Obywatel
Emmm... Takie trochę pytanie retoryczne. Nekropolis rulez!
Offline
Obywatel
Tak wogóle to obydwa miasta są dobre, ale i tak jestem za necro.
Offline
A ja zgadzam się z Altaeirem - Nekro nie da rady. Prosty powód - same wampiry są w stanie wyssać tylko dwie jednostki, rusałkę i kurczaka, żadnego z żywiołaków już nie ruszą. Upiorne smoki nie postarzą żadnego z żywiołaków, podobnie atak obszarowy liszów będzie niemal bezużyteczny. Dodając brak nekromancji, WŻ wychodzi z tego pojedynku zwycięsko, a zwycięstwo to jest łatwe.
Offline
Obywatel
Nekropolia padnie:
-lisze nie mogą ranić wielu jednostek (bonusowo tylko feniksy i sprite'y)
-wampiry nie mogą się napić
-feniksy w pierwszej kolejce zapewniają haste bądź inne zbójcze zaklęcie, poza tym jest ich dużo i zioną ogniem - zmiotą smoki, albo nawet jakieś 2 inne oddziały/machinę + oddział
-strzeląjace zmiotą nekromantę
-żywiołaki magii będą atakować każdorazowo 2 wrogie odziały, a te nie będą odpowiadać - one sa po prostu zabójcze
Jedyny problem jaki moż emieć WŻ, to masa szkieletów, ale jeśli wszystko inne padnie... Bądź co bądź 2 z 3 najlepszych jednostek u nekro nie może wykorzystać zbytnio swoich zdolności.
Offline