Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-04-01 17:42:48

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

[WoG] Jed. neutralne

DUCH (GHOST)


Duchy z Enroth. Te ulotne kreatury powróciły. Nie mając ani ciała, ani krwi, będac na wszystko obojętne, zabijają wszystkich wyszarpując uwolnione dusze. Erathiańskie Duchy, od czasu spędzonego w Enroth, poznały kilka sztuczek; nauczyły się zabierać dusze ze wszystkich stworzeń i potworów na polu walki. Odtąd nie tylko żywe istoty mogły zasilać szeregi Duchów, lecz także martwe, nieżyjące i nieumarłe. Jedynie machiny wojenne takie, jak Balista czy Katapulta pozostały poza zasięgiem ich upiornego objęcia.

Duch

Ghost
   

Kuźnia

Blacksmith
    Przyrost    5     Specjalne zdolności

    * Zabici nieprzyjaciele stają się Duchami
    * Nieustraszony


Dodatkowe informacje:

    * Przebywają wyłącznie w zniszczonych miastach
    * Przyrost ukazuje liczbę Duchów, która pojawiają się w całkowicie zniszczonym mieście po sześciu dniach

Punkty życia    5
Szybkość    8
Atak    11
Obrona    8
Uszkodzenia    1-2
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    500





Natura, czując, że nadchodzą wielkie zmiany, zaniepokojona narastającym szaleństwem bogów, otoczyła opieką swoich czterech posłańców, których głównym celem uczyniła nadzór nad jej królestwem.





POSŁANIEC OGNIA (FIRE MESSENGER)


Wysłannik Ognia ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Ognia i nieznacznie poprawiony Atak.

Posłaniec Ognia

Fire Messenger
   

Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść

Natural Calamity
    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Wrodzona ochrona przed Ogniem
    * Nieustraszony

Dodatkowe informacje:

    * W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca

Punkty życia    70
Szybkość    5
Atak    14
Obrona    12
Uszkodzenia    13-18
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    750




POSŁANIEC ZIEMI (EARTH MESSENGER)


Wysłannik Ziemi ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Ziemi i nieznacznie poprawioną Obronę.

Posłaniec Ziemi


Earth Messenger
   

Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść

Natural Calamity
    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Wrodzona ochrona przed Ziemią
    * Nieustraszony

Dodatkowe informacje:

    * W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca

Punkty życia    70
Szybkość    5
Atak    13
Obrona    14
Uszkodzenia    10-14
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    750




POSŁANIEC POWIETRZA (AIR MESSENGER)


Wysłannik Powietrza ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Powietrza i nieznacznie poprawioną Szybkość.

Posłaniec Powietrza

Air Messenger
   

Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść

Natural Calamity
    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Wrodzona ochrona przed Powietrzem
    * Nieustraszony

Dodatkowe informacje:

    * W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca

Punkty życia    70
Szybkość    6
Atak    13
Obrona    12
Uszkodzenia    10-14
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    750




POSŁANIEC WODY (WATER MESSENGER)


Wysłannik Wody ma doskonałą ochronę przeciwko Magii Wody i nieznacznie więcej Punktów Życia.

Posłaniec Wody

Water Messenger
   

Siedlisko Pierwotnych Nieszczęść

Natural Calamity

    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Wrodzona ochrona przed Wodą
    * Nieustraszony

Dodatkowe informacje:

    * W jednej siedzibie możesz nająć tylko jeden rodzaj posłańca

Punkty życia    80
Szybkość    5
Atak    13
Obrona    12
Uszkodzenia    10-14
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    750




GORYNYCZ (GORYNYCH)


Pewnego ciepłego, słonecznego jesiennego dnia, chłopi wybrali się do lasu, by ściąć kilka drzew na nadchodzącą zimę. Podczas wyszukiwania odpowiednich gatunków na ścięcie, zawędrowali na obszerną polanę, na której końcu znajdował się zacieniony otwór do ogromnej jaskini. Lecz chłopów najbardziej przeraził potwór wylegający się w słońcu u podnóża pieczary. "Uciekajmy!" Wołali ze strachem w głosie. "Zaczekajcie istoty o płochym sercu!" - zaryczała kreatura - "Chcę wam się bliżej przyjrzeć". Chłopi z trwogą zbliżyli się do potwora. Najodważniejszy z nich zapytał: "Kim jesteś, Panie. Masz skrzydła takie jak nieustraszone Zielone Smoki" "Gdyż jestem Zielonym Smokiem." "Ale tylko Hydry są trzygłowe." "To w takim razie jestem Hydrą." "Kim więc jesteś, o Potężny?" "Jestem istotą stworzoną z pieśni boskich. Jestem istotą zrodzoną z klątw piekielnych! Nazywajcie mnie Gorynycz." Nikt tak naprawdę nie wie skąd pochodzi Gorynycz. Jeśli samego spytać go o to, chętnie odpowiada na to pytanie, ale za każdym razem przedstawia inną wersję. Nieważne jednak czy pochodzi z błękitnych niebios, czy z najgłębszego piekła, Gorynycz na polu walki, dzięki umiejętności latania i trójgłowemu atakowi, jest siejącą spustoszenie istotą.

Gorynycz

Gorynych
   

Rozległa Jaskinia

Vast Cavern
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Atakuje wszystkich przylegających przeciwników
    * Powstrzymuje kontratak
    * Nieustraszony

Punkty życia    250
Szybkość    8
Atak    20
Obrona    20
Uszkodzenia    25-45
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    3 500




KAPŁANI WOJNY (WAR ZEALOT)


Od wielu lat, ci Kapłani odosobnili się w odległych klasztorach. Ich jedynymi gośćmi byli podróżnicy, którzy zbłądzili, lecz nawet ci trafiali tu rzadziej niż jeden na rok. Podczas tej izolacji, Kapłani doskonalili swe wojenne umiejętności oraz wykształcali swe umysły by odpierać wszelką magię.

Kapłani Wojny

War Zealot
   

Porzucone Opactwo

Lost Friary
    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Chronieni Magicznym Zwierciadłem
    * Brak ograniczeń w walce wręcz
    * Nieustraszony

Punkty życia    40
Szybkość    8
Atak    14
Obrona    10
Uszkodzenia    10-12
Strzały    24
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    600




ŚNIEŻNI STRZELCY (ARCTIC SHARPSHOOTERS)


Strzelcy, pierwotnie szkoleni przez Gelu, stali się tak popularni z powodu ich bitewnych umiejętności, że wszyscy bohaterowie życzyli sobie mieć ich w swojej armii. Prestiż bycia Strzelcem był tak silny, że umiejętności i trening zostały przekazywane z ojca na syna, z matki na córkę.
Jak można było tego oczekiwać, Strzelców można było napotkać w prawie każdym zakamarku Erathii, i jak się mogłeś spodziewać, próbowali się przystosować do miejscowych warunków. Tak właśnie narodzili się Śnieżni Strzelcy. Mają ulepszony Atak i są w stanie ukryć się w zaśnieżonych miejscach, które pozwalają na lepszą ochronę przed pociskami wroga...

Śnieżni Strzelcy


Arctic Sharpshooters
   

Wieża na Szczycie Lodowca

Snow Covered Position
    Przyrost    3     Specjalne zdolności

    * Brak ograniczeń za odległość lub osłonę
    * Posiadają tarczę powietrzną
    * Nieustraszony

Punkty życia    15
Szybkość    9
Atak    13
Obrona    8
Uszkodzenia    8-10
Strzały    32
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    500




WULKANICZNI STRZELCY (LAVA SHARPSHOOTERS)


Inny rodzaj Strzelców - Wulkaniczni Strzelcy. Ich dom to podziemie. Twarde życie nauczyło ich pokory, a w rezultacie powiększyło ich zdolność Obrony. Wulkaniczni Strzelcy zawdzięczają swoją nazwę od pojemników z gorącą, ognistą lawą, w których zanurzają ostrza strzał. W bezpośredniej walce są w stanie użyć swych płonących strzał by palić napastników.

Wulkaniczni Strzelcy


Lava Sharpshooters
   

Wieża na Szczycie Wulkanu

Rock Covered Position
    Przyrost    3     Specjalne zdolności

    * Brak ograniczeń za odległość lub osłonę
    * Posiadają tarczę ogniową
    * Nieustraszony

Punkty życia    15
Szybkość    9
Atak    12
Obrona    11
Uszkodzenia    8-10
Strzały    32
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    500




KOSZMAR (NIGHTMARE)


Gem, polując w lesie, napotkała przepięknego Jednorożca. Stał od niej w pewnej odległości, mieniąc się wszystkimi kolorami tęczy. Zauroczona Gem ruszyła ku niemu. Niestety, ilekroć wydawało jej się, że już jest blisko niego, Jednorożec gwałtownie przyśpieszał. Po blisko trzygodzinnej pogoni zwierzę zatrzymało się na małej polance. Gem, onieśmielona podeszła do niego. Jak tylko dotknęła jego puszystej grzywy, Jednorożec zniknął w mgnieniu oka. Przestraszona Gem zauważyła leżący u jej stóp przepiękny klejnot. Schowawszy go do sakwy wróciła do domu.
Od tej pory, Gem często śniła o tym polowaniu. Jednak za każdym razem te sny ulegały zmianie. W snach Gem spotykała już nie pięknego Jednorożca, lecz odrażającą kreaturę. Na początku była podobna do spotkanego Jednorożca, z biegiem czasu jednak ulegała metamorfozie. Gem z tych snów najbardziej zapamiętała wpatrzone w nią oczy stworzenia - nieskończenie puste, złe, pozbawione życia oczodoły. Po każdym nawiedzającym ją śnie, Gem czuła się zmęczona i apatyczna. Objawy nasilały się wraz z kolejnym powrotem koszmarów. Lęk o stan zdrowia zaniepokoił przyjaciół Gem. Długo trwały poszukiwania medykamentu zwalczającego powracające nocne lęki. Wreszcie znaleziono starego Druida, który już kiedyś zetknął się z podobnym przypadkiem. Oznajmił, że za złe sny są odpowiedzialni Rycerze Śmierci i Gem została złapana w zastawioną przez nich pułapkę. Starzec leżąc nad łożem nieprzytomnej Gem, zaczął odprawiać starożytny rytuał. Niestety, woń ziół, wir zaklęć i energiczne ruchy śmiertelnie osłabiły mędrca. Jednak jego wysiłek nie poszedł na marne. Gdy jego umęczone ciało upadało na ziemię, u wezgłowia Gem pojawiły się istoty z jej snów. Sycząc przeraźliwie umknęły do lasu, nim ktokolwiek zdołał uczynić choćby najdrobniejszy ruch. Gem szybko powróciła do zdrowia. Jednakże w Erathii pojawiło się nowe niebezpieczeństwo.

Koszmar

Nightmare
   

Podkowa Snu

Dream Horse-shoe
    Przyrost    2     Specjalne zdolności

    * Ulepszony zabójczy wzrok
    * Niewrażliwe na zaklęcia Umysłu
    * Nieustraszony

Punkty życia    110
Szybkość    9
Atak    15
Obrona    14
Uszkodzenia    18-22
Strzały    0
Zaklęcia    0
Koszt w złocie    1 500




GREMLINOŁAJ (SANTA GREMLIN)


Nawet najstarsi mieszkańcy Erathii nie pamiętali tak pięknej zimy jak ta. Puszysty śnieg zalegał na polach, mróz malował fantazyjne kwiaty na szybach, a słońce barwnymi refleksami odbijało się w soplach lodu. Nawet siły zła wydawały się zapaść w sen zimowy. Pewnego dnia w wielu krainach dało usłyszeć się delikatny dźwięk dzwoneczków. Wszyscy wyszli przed domy. Polami nadchodziły małe, śmieszne istoty w czerwonych czapeczkach. "Pokój wam mieszkańcy Erathii!" - mówili. "Bogowie, darząc szczerą miłością te ziemie zsyłają wam prezenty!"

Gremlinołaj

Santa Gremlin
   

Śniegoczłek

Snowman
    Przyrost    1     Specjalne zdolności

    * Atakuje Lodowym pociskiem
    * Obdarza prezentami
    * Przywołuje strażników

Dodatkowe informacje:

    * Gremlinołajów można najmować codziennie - w tabeli podany jest przyrost dzienny
    * Jeśli Gremlinołaj zginie w walce, jego strażnicy podczas następnej tury odzyskują swoją normalną szybkość

Punkty życia    5
Szybkość    5
Atak    5
Obrona    2
Uszkodzenia    2-3
Strzały    0
Zaklęcia    ???
Koszt w złocie    200


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-05-21 15:00:49

Point

Obywatel

Skąd: Lochy
Zarejestrowany: 2007-05-21
Posty: 20
WWW

Re: [WoG] Jed. neutralne

Zapomniałeś o Sylwańskim Centaurze ale ten infek też jest fajny.

Offline

 

#3 2007-05-21 15:04:47

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: [WoG] Jed. neutralne

Sylvański Centaur - Sylvan Centaur
Atak: 10
Obrona: 5
Szybkość: 8
Punkty Życia: 15
Obrażenia: 4-6
Strzały: 24
Przyrost: 7    
Cost:250
    * Strzela dwa razy

    * Wesoły (jest pod działaniem zaklęcia Uniesienie (Mirth))

   

      Historia powstania Sylvańskiego Centaura jest cudowną, piękną i wzruszającą opowieścią o miłości elfa imieniem Tallow oraz pięknej centaurki o imieniu Sherinda... i właśnie dlatego jej nie przeczytacie . Wystarczy powiedzieć, że dzięki pewnemu zaklęciu obie istoty połączyły się - zjednoczone w ciele, umyśle i duszy, co pozwoliło m.in. rozwiązać konflikt między centaurami i elfami. Później owo zaklęcie było używane jeszcze wiele razy, bo okazało się,że elfy i centaury mają ze sobą więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Sylvańskie Centaury są także odtąd pod wpływem wiecznego uniesienia spowodowanego radością połączenia. Mają zalety obu stworzeń i wady żadnego z nich.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#4 2007-07-12 19:25:12

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [WoG] Jed. neutralne

Dobre informacje o nowych jednostkach. Ostrzegam jednak, że po zainstalowaniu patcha ,,Nowe Ulepszenia" następujące jednostki zostaną zmienione:
Wulkaniczni i Arktyczni Strzelcy
Posłańcy(all)
Nie będę tu się ropisywał, ale jeśli zakochaliście się w jakiejs tych jednostek, nie radzę instalować Patcha.
Ogółem nowe jednostki neutralne są rulez!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2007-11-16 18:50:42

Macielug2

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-11-16
Posty: 34

Re: [WoG] Jed. neutralne

Fajnie się rospisaliście , ale ja radze pobrać patch nowe wyglądy jedn. 8 poziomu
wtedy diamentowy smok; krwawy smok; gromowładny; piekielna hydra; święty feniks: i piekielny baron
mają nowe wyglądy. Wkleił bym ich zdjęcia ale nie wchodzą więc dlatego polecam stronę:
http://www.wog.acidcave.net/upgrades.php?sec=6

Offline

 

#6 2008-11-29 22:53:58

crazy'olka

Przestępca

12624371
Zarejestrowany: 2008-11-29
Posty: 113
Miasto: Bastion/Cytadela/Loch
Kampania: SoD
Jednostka: Gorgona większa/Ent/Koszmar
Bohater: Mephala/Tazar/Mutare

Re: [WoG] Jed. neutralne

Ja najbardziej lubię Koszmary bo mają fajne umiejętności:)


A może frytki do tego?

Offline

 

#7 2008-11-30 09:09:24

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: [WoG] Jed. neutralne

A ja to wcale nie zbieram/kupuje jednostek neutralnych, no chyba tylko bohaterami - zwiadowcami.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#8 2008-11-30 10:48:01

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [WoG] Jed. neutralne

Ja zawsze mam z dwóch takich bohaterów i często mi się przydają.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#9 2008-11-30 11:31:32

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: [WoG] Jed. neutralne

Mam zawsze tylko jedna armie, taka glowna i ta armie ma jeden bohater, drugim chodze w okolicach mojego miasta i zbieram zasoby itp., a trzecim odkrywam mape i tez zbieram zloto i rozne zasoby.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#10 2008-11-30 16:48:35

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: [WoG] Jed. neutralne

Ja jeszcze w WoG'a nie grałem, ale już widzę, że Koszmary są śliczne Kocham konie, etc

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora