Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-29 14:00:19

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

INferno

Dyskusja o inferno.

podprogramowe;)

Bractwo Ognia
Bractwo Ognia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Daje 1 punkt Mocy bohaterowi odwiedzającemu zamek

Bóstwo Ognia
Bóstwo Ognia     Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i sprawia, że każdy kolejny tydzień będzie Tygodniem Skrzata

Chmury Ognia i Siarki
Chmury Ognia i Siarki     Koszt budowy: 1000 złota + 5 siarki
Wymaga: Fort
Zwiększa Siłę bohatera o 2 punktu podczas oblężenia zamku

Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta     Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie

Ratusz
Ratusz     Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie

Kapitol
Kapitol     Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie

Fort
Fort     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego

Umocnienia
Umocnienia     Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%

Zamek
Zamek     Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek

Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu

Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu

Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu

Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu

Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu

Jezioro Ognia
Jezioro Ognia     Koszt budowy: 4000 złota + 10 kamieni + 3 rtęci + 3 siarki + 3 klejnoty
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty

Ulepszone Jezioro Ognia
Ulepszone Jezioro Ognia     Koszt budowy: 3000 złota + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty Królewskie

KuĽnia
KuĽnia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Wozy z Amunicją

Pchli Targ
Pchli Targ     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby

Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów     Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 rtęć dziennie

Przedsionek Piekieł
Przedsionek Piekieł     Koszt budowy: 3000 złota
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarty

Ulepszony Przedsionek Piekieł
Ulepszony Przedsionek Piekieł     Koszt budowy: 3000 złota + 5 rtęci + 5 siarek
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 2, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarcich Lordów

Przeklęty Pałac
Przeklęty Pałac     Koszt budowy: 15000 złota + 10 drewna + 10 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Diabły

Ulepszony Przeklęty Pałac
Ulepszony Przeklęty Pałac     Koszt budowy: 20000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Arcydiabły

Psiarnia
Psiarnia     Koszt budowy: 1500 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Piekielne Ogry

Ulepszona Psiarnia
Ulepszona Psiarnia     Koszt budowy: 1500 złota + 5 siarek
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Cerbery

Klatki
Klatki     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Psiarnia, Urodzisko
Zwiększa przyrost Piekielnych Ogrów lub Cerberów o 3 tygodniowo

Świątynia Zła
Świątynia Zła     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Gogi

Ulepszona Świątynia Zła
Ulepszona Świątynia Zła     Koszt budowy: 1000 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Magogi

Tawerna
Tawerna     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku

Urodzisko
Urodzisko     Koszt budowy: 300 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Diabliki

Ulepszone Urodzisko
Ulepszone Urodzisko     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Chowańce

Narodzisko
Narodzisko     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Urodzisko
Zwiększa przyrost Diablików lub Chowańców o 15 tygodniowo

Wrota Piekieł
Wrota Piekieł     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Demony

Ulepszone Wrota Piekieł
Ulepszone Wrota Piekieł     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Rogate Demony

Wrota Wymiarów
Wrota Wymiarów     Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Umocnienia
Można wymieniać jednostki z zamkiem, który posiada Wrota Wymiarów

Diablik    

Diablik
Atak: 2
Obrona: 3
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 50 złota
Przyrost: 57
Chowaniec    

Chowaniec
Atak: 4
Obrona: 4
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 57
Gog    

Gog
Atak: 6
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 12
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Magog    

Magog
Atak: 7
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 24
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 175 złota
Przyrost: 24
Piekielny Ogar    

Piekielny Ogar
Atak: 10
Obrona: 6
HP: 25
Uszkodzenia: 2-7
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 19
Cerber    

Cerber
Atak: 10
Obrona: 8
HP: 25
Uszkodzenia: 2-5
Szybkość: 8
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 19
Demon    

Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 35
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 12
Rogaty Demon    

Rogaty Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 270 złota
Przyrost: 12
Czart    

Czart
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 9
Czarci Lord    

Czarci Lord
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 700 złota
Przyrost: 9
Ifryt    

Ifryt
Atak: 16
Obrona: 12
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 900 złota
Przyrost: 6
Ifryt Królewski    

Ifryt Królewski
Atak: 16
Obrona: 14
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 13
Koszt rekrutacji: 1100 złota
Przyrost: 6
Diabeł    

Diabeł
Atak: 19
Obrona: 21
HP: 160
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 11
Koszt rekrutacji: 2700 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3
Arcydiabeł    

Arcydiabeł
Atak: 26
Obrona: 28
HP: 200
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 17
Koszt rekrutacji: 4500 złota + 2 rtęci
Przyrost: 3


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-03-30 09:17:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: INferno

Dosyć fajne miasto. Tylko bohasterowie nienadzwyczajni



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-04-04 19:36:28

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: INferno

Najbardziej nie lubie tego miasta z przyczyn oczywistych tzn. reprezntuje zlo niezbyt estetyczne.Jest to srednie miasto jednakze raczej slabe na poczatku.Jednostki latajace sa na poziomie 6-7 do tego strzelajace na 2 wiec slabe.Na poczatku jest to slabsze miasto nawet niz Barbarzyncow bo orki strzelaja mocniej a Roki sa na 5 poziomie.Jednakze po rozbudowie przewyzsza ono Barbarzyncow.Magogi sa grozne bo atakuja kilka pol.Niekiedy zreszta i swoich.Psy gryza 2 pola.Lordowie produkuja demony. Ifryty sa silne i zadaja duze straty i lataja to samo z tymi na 7 nie bede glosno wymiawial choc ulepszone sa koszmarnie drogie i nie oplaca sie ulepszac chyba ze mamy kase do zmarnowania.
Ulepszone Inferno jest silne gdy jest ich kilka i maja wrota ktorymi mozna przeskkiwac z jednego do drugiego.Wtedy jest nie do zdobycia.
Nie gram tym miastem chyba ze jest obowiazkowe w scenariuszu.

Offline

 

#4 2007-04-25 14:55:22

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: INferno

Na początku większość miast jest słabych. Nie wiem o co wam chodzi, przecież nie jest takie złe.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2007-06-11 11:57:42

Gelu

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-06-10
Posty: 15

Re: INferno

Hejjka
To miasto nie jesst dla mnie zafajne.
Jedynie tylko ifryty i czarty

Offline

 

#6 2007-06-11 14:49:27

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: INferno

Psy gryza 3 pola


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#7 2007-06-11 15:23:06

Gelu

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-06-10
Posty: 15

Re: INferno

Ale te psy mają słabą obronę troszkę.
A zeby te 3 pola zaatakować musi byc ich ok 180-400 zeby dać bardzo dobry efekt.

______________________________________________________________________
                                  /\                           /\
                                /    \RAMPART_KING/    \

Offline

 

#8 2007-06-11 19:02:26

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: INferno

-->WoG!

w WoGu poprawili troche staty i nie widze problemu ;D


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#9 2007-07-11 14:00:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: INferno

Ja tam myślę, że cerbery są sp[ox.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2007-09-08 18:59:32

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: INferno

inferno jest fajne diabeł ma dość duży atak nie pamiętam jaki ma arcydiabeł
inferno jest dość tanie
jesli dobrze pamiętam ma 2 jednostki strzelające magogi a drugie nie pamiętam


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora