Obywatel
Temat o Bastionie
Wyszukane z Netu:)
Bastion, a raczej jego klimat i niektóre jednostki - Krasnale, Elfy, Enty - wydają się żywcem wzięte z książek mistrza Tolkiena (jeśli ktoś czytał "Hobbita" i/lub "Władcę Pierścieni", to wie o czym mówię). Duże znaczenie ma w tym mieście magia, co wydaje się chyba oczywiste w związku z tym, że najsilniejszą jednostką jest smok. Także inne jednostki posiadają zdolności magiczne, co razem z największą wytrzymałością czyni z armii tego miasta wojsko o bardzo dużej sile. Bohaterowie przynależni do Bastionu to Ranger i Druid.
Offline
Bastion to moim zdaniem drugie pod względem siły jednostek i w oghóle siły miasto. Gildia do poz. 5, duże korzyści z Graala, dosyć tanie w utrzymaniu i bardzo przyjemne. Najgorsza jednopstka: Srebrne Pegazy. Do niczego! Wywamić je!
Offline
Obywatel
Jest to bardzo przyjemny zamek Tolkienowski i w ogole mily.Przyjemnie się gra.
Troche trudno isc naprzod poniewaz krasnoludami i centaurami trudno zdobyc zamek a elfy sa silne po ulepszeniu.Na szczescie na 4 jest latajacy Pegaz.No i smok z tym ze trudno go kupic bo duzo klejnotow pozera.
Klopotem sa Krasnoludy i Drzewce rzadko walcza.Duzo ich jednak przyrasta.
Centaury sa na zbyt niskim poziomie jak na swoja sile.Z kolei Drzewce sa zbyt slabe jak na Tolkiena.Powinny byc na 7 a juz co najmniej na 6.
Jednorozce sa szybkie i silne w walce.
W sumie silowo jest to srednio ale raczej silne miasto.No i Skarbiec to rewelacja 10% kasy pod koniec miesiaca!Zawsze wymieniam klejnoty na zloto 7 dnia.Nietrudno zgromadzic majac 2 nie mowiac juz o 3 takich miastach 200-300 tys sztuk zlota!!!
Offline
Krótko zredaguję:
Krasnoludy owszem, ale Centaury jeszcze nawet, jak masz pożądną katapultę.
Elfy tak, po ulepszeniu mają dopiero to coś
Ale niestety Pegazy są do niczego, słabe, nieodporne, używam ich jedynie jako mięso armatnie, bo dobrze rozbudowanego zamku to nie rozwalą
Smoki dużo kosztują, ale, jak podkreśliłeś, rozwali ci all
Tak, Krasne i Enty za wolne
Tak, skarbiec to super rzecz!
Offline
Obywatel
rampart.jpg (21888 bytes)
Zamki Rampart są domem dla Rangerów i Druidów. Armie z tego zamku są bardzo dobre przy defensywnych taktykach. Posiadają dwie wolne jednostki: Karły i Enty. Dużo jednostek posiada także magiczne moce pomagajace w czasie bitwy. Złote Smoki, będące najlepszą istotą z zamku Rampart mogą z pewnością konkurować z Archaniołami.
STAJNIE CENTAURÓW - CENTAUR STABLES
Koszt: 500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Fort
Stajnie wytwarzają Centaurów.
CENTAUR (CENTAUR)
centaur.gif (2893 bytes)
centaur.jpg (6790 bytes)
ATAK 5
OBRONA 3
P. TRAFIENIA 8
RANY 2 - 3
SZYBKOŚĆ Hyży (6)
STRZAŁY 0
KOSZT 70
PRODUKCJA 14
ZD. SPECJALNA ---
ULEPSZONE STAJNIE CENTAURÓW - UPGRADED CENTAUR STABLES
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Ulepszone stajnie wytwarzają Centaurów Kapitanów.
CENTAUR KAPITAN (CENTAUR CAPTAIN)
centaurcaptain.gif (4312 bytes)
centaurcaptain.jpg (7319 bytes)
ATAK 6
OBRONA 3
P. TRAFIENIA 10
RANY 2 - 3
SZYBKOŚĆ Bardzo Hyży (9)
STRZAŁY 0
KOSZT 90
PRODUKCJA 14
ZD. SPECJALNA ---
CHATKA KARŁÓW - DWARF COTTAGE
Koszt: 1000 złota, 5 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Chatka Karłów wytwarza Karły.
KARZEŁ (DWARF)
dwarf.gif (1658 bytes)
dwarf.jpg (6990 bytes)
ATAK 6
OBRONA 7
P. TRAFIENIA 20
RANY 2 - 4
SZYBKOŚĆ Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY 0
KOSZT 120
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA 20% odp. mag.
ULEPSZONA CHATKA KARŁÓW - UPGRADED DWARF COTTAGE
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Chatka Karłów
Ulepszona Chatka Karłów wytwarza Karły Bojowe.
KARZEŁ BOJOWY (BATTLE DWARF)
battledwarf.gif (1739 bytes)
battledwarf.jpg (7054 bytes)
ATAK 7
OBRONA 7
P. TRAFIENIA 20
RANY 2 - 4
SZYBKOŚĆ Wolny (5)
STRZAŁY 0
KOSZT 150
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA 40% odp. mag.
GOSPODARSTWO - HOMESTEAD
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Stajnie Centaurów
Gospodarstwo wytwarza Leśne Elfy.
LEŚNY ELF (WOOD ELF)
woodelf.gif (2727 bytes)
woodelf.jpg (7938 bytes)
ATAK 9
OBRONA 5
P. TRAFIENIA 15
RANY 3 - 5
SZYBKOŚĆ Hyży (6)
STRZAŁY 24
KOSZT 200
PRODUKCJA 7
ZD. SPECJALNA ---
ULEPSZONE GOSPODARSTWO - UPGRADED HOMESTEAD
Koszt: 1500 złota, 10 drewna
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Ulepszone gospodarstwo wytwarza Wielkie Elfy.
WIELKI ELF (GRAND ELF)
grandelf.gif (2256 bytes)
grandelf.jpg (7563 bytes)
ATAK 9
OBRONA 5
P. TRAFIENIA 15
RANY 3 - 5
SZYBKOŚĆ Extra Hyży (7)
STRZAŁY 24
KOSZT 225
PRODUKCJA 7
ZD. SPECJALNA 2 strzały
ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - ENCHANTED SPRING
Koszt: 2000 złota, 10 kryształów
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Święte źródło wytwarza Pegazy.
PEGAZ (PEGASI)
pegasi.gif (4497 bytes)
pegasi.jpg (7615 bytes)
ATAK 9
OBRONA 8
P. TRAFIENIA 30
RANY 5 - 9
SZYBKOŚĆ Bardzo Hyży (8)
STRZAŁY 0
KOSZT 250
PRODUKCJA 5
ZD. SPECJALNA Mag. Tłumik
ULEPSZONE ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - UPGRADED ENCHANTED SPRING
Koszt: 2000 złota, 5 kryształów
Wymagane budowle: Święte Żródło
Ulepszone święte żródło wytwarza Srebrne Pegazy.
SREBRNY PEGAZ (SILVER PEGASI)
silverpegasi.gif (4517 bytes)
silverpegasi.jpg (7929 bytes)
ATAK 9
OBRONA 10
P. TRAFIENIA 30
RANY 5 - 9
SZYBKOŚĆ Extra Prędki (12)
STRZAŁY 0
KOSZT 275
PRODUKCJA 5
ZD. SPECJALNA Mag. Tłumik
LAS ENTÓW - DENDROID ARCHES
Koszt: 2500 złota
Wymagane budowle: Gospodarstwo
Las wytwarza Entów.
ENT STRAŻNIK (DENDROID GUARD)
dendroidguard.gif (2929 bytes)
dendroidguard.jpg (7290 bytes)
ATAK 9
OBRONA 12
P. TRAFIENIA 55
RANY 10 - 14
SZYBKOŚĆ Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY 0
KOSZT 350
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA Korzenie
ULEPSZONY LAS ENTÓW - UPGRADED DENDROID ARCHES
Koszt: 1500 złota
Wymagane budowle: Las Entów.
Ulepszony Las wytwarza Entów Żołnierzy.
ENT ŻOŁNIERZ (DENDROID SOLDIER)
dendroidsoldier.gif (3638 bytes)
dendroidsoldier.jpg (7500 bytes)
ATAK 9
OBRONA 12
P. TRAFIENIA 65
RANY 10 - 14
SZYBKOŚĆ Extra Wolny (4)
STRZAŁY 0
KOSZT 425
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA Korzenie
POLANA JEDNOROŻCÓW - UNICORN GLADE
Koszt: 4000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 klejnotów
Wymagane budowle: Las Entów, Święte Źródło
Polana wytwarza Jednorożce.
JEDNOROŻEC (UNICORN)
unicorn.gif (3912 bytes)
unicorn.jpg (6951 bytes)
ATAK 15
OBRONA 14
P. TRAFIENIA 90
RANY 18 - 22
SZYBKOŚĆ Extra Hyży (7)
STRZAŁY 0
KOSZT 850
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA Oślepienie, Mag. Aura
ULEPSZONA POLANA JEDNOROŻCÓW - UPGRADED UNICORN GLADE
Koszt: 3000 złota, 5 klejnotów
Wymagane budowle: Polana Jednorozców
Ulepszona Polana wytwarza Wojenne Jednorozce.
WOJENNY JEDNOROŻEC (WAR UNICORN)
warunicorn.gif (3857 bytes)
warunicorn.jpg (6897 bytes)
ATAK 15
OBRONA 14
P. TRAFIENIA 110
RANY 18 - 22
SZYBKOŚĆ Ultra Hyży (9)
STRZAŁY 0
KOSZT 950
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA Oślepienie, Mag. Aura
SMOCZE SKAŁY - DRAGON CLIFFS
Koszt: 10000 złota, 30 rudy, 20 kryształów
Wymagane budowle: Gildia Magów poziom II, Polana Jednorożców/
Smocze Skały wytwarzają Zielone Smoki.
ZIELONY SMOK (GREEN DRAGON)
greendragon.gif (5297 bytes)
greendragon.jpg (7520 bytes)
ATAK 18
OBRONA 18
P. TRAFIENIA 180
RANY 40 - 50
SZYBKOŚĆ Super Hyży (10)
STRZAŁY 0
KOSZT 2400 + 1 kryształ
PRODUKCJA 1
ZD. SPECJALNA Odp. (poz. I-III)
ULEPSZONE SMOCZE SKAŁY - UPGRADED DRAGON CLIFFS
Koszt: 20000 złota, 30 rudy, 20 kryształów
Wymagane budowle: Smocze Skały
Ulepszone Smocze Skały wytwarzają Złote Smoki.
ZŁOTY SMOK (GOLD DRAGON)
golddragon.gif (5747 bytes)
golddragon.jpg (8089 bytes)
ATAK 27
OBRONA 27
P. TRAFIENIA 250
RANY 40 - 50
SZYBKOŚĆ Szybki (16)
STRZAŁY 0
KOSZT 4000 + 2 kryształy
PRODUKCJA 1
ZD. SPECJALNA Odp. mag. (I-IV)
Offline
Mimo swojej powolności, Enty i Krasnalodu potrafią narobić szkód w późniejszych kolejkach.
Offline
Tylko, że te smoki za silne nie są A szkoda, bo mają dobry potencjał.
Offline
smoki są słabe (jak napisał Mathias) ale przynajmniej ma osłone magiczną
Offline
No tak, osłona też przydatna. Po części się smoki rehabilitują, tylko czarne smoki z lochów mają tą samą osłonę i są 3 razy silniejsze. A więc nic nie usprawiedliwia smoków: są słabe i tyle.
Offline