Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-26 20:14:56

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Bastion

Temat o Bastionie

Wyszukane z Netu:)

Bastion, a raczej jego klimat i niektóre jednostki - Krasnale, Elfy, Enty - wydają się żywcem wzięte z książek mistrza Tolkiena (jeśli ktoś czytał "Hobbita" i/lub "Władcę Pierścieni", to wie o czym mówię). Duże znaczenie ma w tym mieście magia, co wydaje się chyba oczywiste w związku z tym, że najsilniejszą jednostką jest smok. Także inne jednostki posiadają zdolności magiczne, co razem z największą wytrzymałością czyni z armii tego miasta wojsko o bardzo dużej sile. Bohaterowie przynależni do Bastionu to Ranger i Druid.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-03-30 09:16:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Bastion

Bastion to moim zdaniem drugie pod względem siły jednostek i w oghóle siły miasto. Gildia do poz. 5, duże korzyści z Graala, dosyć tanie w utrzymaniu i bardzo przyjemne. Najgorsza jednopstka: Srebrne Pegazy. Do niczego! Wywamić je!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-04-17 17:12:02

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Bastion

Jest to bardzo przyjemny zamek Tolkienowski i w ogole mily.Przyjemnie się gra.
Troche trudno isc naprzod poniewaz krasnoludami i centaurami trudno zdobyc zamek a elfy sa silne po ulepszeniu.Na szczescie na 4 jest latajacy Pegaz.No i smok z tym ze trudno go kupic bo duzo klejnotow pozera.
Klopotem sa Krasnoludy i Drzewce rzadko walcza.Duzo ich jednak przyrasta.
Centaury sa na zbyt niskim poziomie jak na swoja sile.Z kolei Drzewce sa zbyt slabe jak na Tolkiena.Powinny byc na 7 a juz co najmniej na 6.
Jednorozce sa szybkie i silne w walce.
W sumie silowo jest to srednio ale raczej silne miasto.No i Skarbiec to rewelacja 10% kasy pod koniec miesiaca!Zawsze wymieniam klejnoty na zloto 7 dnia.Nietrudno zgromadzic majac 2 nie mowiac juz o 3 takich miastach 200-300 tys sztuk zlota!!!

Offline

 

#4 2007-04-18 14:58:39

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Bastion

Krótko zredaguję:
Krasnoludy owszem, ale Centaury jeszcze nawet, jak masz pożądną katapultę.
Elfy tak, po ulepszeniu mają dopiero to coś
Ale niestety Pegazy są do niczego, słabe, nieodporne, używam ich jedynie jako mięso armatnie, bo dobrze rozbudowanego zamku to nie rozwalą
Smoki dużo kosztują, ale, jak podkreśliłeś, rozwali ci all
Tak, Krasne i Enty za wolne
Tak, skarbiec to super rzecz!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2007-06-10 12:25:55

Gelu

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-06-10
Posty: 15

Re: Bastion

rampart.jpg (21888 bytes)

Zamki Rampart są domem dla Rangerów i Druidów. Armie z tego zamku są bardzo dobre przy defensywnych taktykach. Posiadają dwie wolne jednostki: Karły i Enty. Dużo jednostek posiada także magiczne moce pomagajace w czasie bitwy. Złote Smoki, będące najlepszą istotą z zamku Rampart mogą z pewnością konkurować z Archaniołami.

STAJNIE CENTAURÓW - CENTAUR STABLES

Koszt: 500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Fort

Stajnie wytwarzają Centaurów.

CENTAUR (CENTAUR)
centaur.gif (2893 bytes)

centaur.jpg (6790 bytes)
ATAK         5
OBRONA         3
P. TRAFIENIA         8
RANY         2 - 3
SZYBKOŚĆ         Hyży (6)
STRZAŁY         0
KOSZT         70
PRODUKCJA         14
ZD. SPECJALNA         ---

ULEPSZONE STAJNIE CENTAURÓW - UPGRADED CENTAUR STABLES

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Ulepszone stajnie wytwarzają Centaurów Kapitanów.

CENTAUR KAPITAN (CENTAUR CAPTAIN)
centaurcaptain.gif (4312 bytes)

centaurcaptain.jpg (7319 bytes)
ATAK         6
OBRONA         3
P. TRAFIENIA         10
RANY         2 - 3
SZYBKOŚĆ         Bardzo Hyży (9)
STRZAŁY         0
KOSZT         90
PRODUKCJA         14
ZD. SPECJALNA         ---

CHATKA KARŁÓW - DWARF COTTAGE

Koszt: 1000 złota, 5 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Chatka Karłów wytwarza Karły.

KARZEŁ (DWARF)
dwarf.gif (1658 bytes)

dwarf.jpg (6990 bytes)
ATAK         6
OBRONA         7
P. TRAFIENIA         20
RANY         2 - 4
SZYBKOŚĆ         Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY         0
KOSZT         120
PRODUKCJA         8
ZD. SPECJALNA         20% odp. mag.

ULEPSZONA CHATKA KARŁÓW - UPGRADED DWARF COTTAGE

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Chatka Karłów

Ulepszona Chatka Karłów wytwarza Karły Bojowe.

KARZEŁ BOJOWY (BATTLE DWARF)
battledwarf.gif (1739 bytes)

battledwarf.jpg (7054 bytes)
ATAK         7
OBRONA         7
P. TRAFIENIA         20
RANY         2 - 4
SZYBKOŚĆ         Wolny (5)
STRZAŁY         0
KOSZT         150
PRODUKCJA         8
ZD. SPECJALNA         40% odp. mag.

GOSPODARSTWO - HOMESTEAD

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Stajnie Centaurów

Gospodarstwo wytwarza Leśne Elfy.

LEŚNY ELF (WOOD ELF)
woodelf.gif (2727 bytes)

woodelf.jpg (7938 bytes)
ATAK         9
OBRONA         5
P. TRAFIENIA         15
RANY         3 - 5
SZYBKOŚĆ         Hyży (6)
STRZAŁY         24
KOSZT         200
PRODUKCJA         7
ZD. SPECJALNA         ---

ULEPSZONE GOSPODARSTWO - UPGRADED HOMESTEAD

Koszt: 1500 złota, 10 drewna

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Ulepszone gospodarstwo wytwarza Wielkie Elfy.

WIELKI ELF (GRAND ELF)
grandelf.gif (2256 bytes)

grandelf.jpg (7563 bytes)
ATAK         9
OBRONA         5
P. TRAFIENIA         15
RANY         3 - 5
SZYBKOŚĆ         Extra Hyży (7)
STRZAŁY         24
KOSZT         225
PRODUKCJA         7
ZD. SPECJALNA         2 strzały

ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - ENCHANTED SPRING

Koszt: 2000 złota, 10 kryształów

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Święte źródło wytwarza Pegazy.

PEGAZ (PEGASI)
pegasi.gif (4497 bytes)

pegasi.jpg (7615 bytes)
ATAK         9
OBRONA         8
P. TRAFIENIA         30
RANY         5 - 9
SZYBKOŚĆ         Bardzo Hyży (8)
STRZAŁY         0
KOSZT         250
PRODUKCJA         5
ZD. SPECJALNA         Mag. Tłumik

ULEPSZONE ŚWIĘTE ŹRÓDŁO - UPGRADED ENCHANTED SPRING

Koszt: 2000 złota, 5 kryształów

Wymagane budowle: Święte Żródło

Ulepszone święte żródło wytwarza Srebrne Pegazy.

SREBRNY PEGAZ (SILVER PEGASI)
silverpegasi.gif (4517 bytes)

silverpegasi.jpg (7929 bytes)
ATAK         9
OBRONA         10
P. TRAFIENIA         30
RANY         5 - 9
SZYBKOŚĆ         Extra Prędki (12)
STRZAŁY         0
KOSZT         275
PRODUKCJA         5
ZD. SPECJALNA         Mag. Tłumik

LAS ENTÓW - DENDROID ARCHES

Koszt: 2500 złota

Wymagane budowle: Gospodarstwo

Las wytwarza Entów.

ENT STRAŻNIK (DENDROID GUARD)
dendroidguard.gif (2929 bytes)

dendroidguard.jpg (7290 bytes)
ATAK         9
OBRONA         12
P. TRAFIENIA         55
RANY         10 - 14
SZYBKOŚĆ         Bardzo Wolny (3)
STRZAŁY         0
KOSZT         350
PRODUKCJA         3
ZD. SPECJALNA         Korzenie

ULEPSZONY LAS ENTÓW - UPGRADED DENDROID ARCHES

Koszt: 1500 złota

Wymagane budowle: Las Entów.

Ulepszony Las wytwarza Entów Żołnierzy.

ENT ŻOŁNIERZ (DENDROID SOLDIER)
dendroidsoldier.gif (3638 bytes)

dendroidsoldier.jpg (7500 bytes)
ATAK         9
OBRONA         12
P. TRAFIENIA         65
RANY         10 - 14
SZYBKOŚĆ         Extra Wolny (4)
STRZAŁY         0
KOSZT         425
PRODUKCJA         3
ZD. SPECJALNA         Korzenie

POLANA JEDNOROŻCÓW - UNICORN GLADE

Koszt: 4000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 klejnotów

Wymagane budowle: Las Entów, Święte Źródło

Polana wytwarza Jednorożce.

JEDNOROŻEC (UNICORN)
unicorn.gif (3912 bytes)

unicorn.jpg (6951 bytes)
ATAK         15
OBRONA         14
P. TRAFIENIA         90
RANY         18 - 22
SZYBKOŚĆ         Extra Hyży (7)
STRZAŁY         0
KOSZT         850
PRODUKCJA         2
ZD. SPECJALNA         Oślepienie, Mag. Aura

ULEPSZONA POLANA JEDNOROŻCÓW - UPGRADED UNICORN GLADE

Koszt: 3000 złota, 5 klejnotów

Wymagane budowle: Polana Jednorozców

Ulepszona Polana wytwarza Wojenne Jednorozce.

WOJENNY JEDNOROŻEC (WAR UNICORN)
warunicorn.gif (3857 bytes)

warunicorn.jpg (6897 bytes)
ATAK         15
OBRONA         14
P. TRAFIENIA         110
RANY         18 - 22
SZYBKOŚĆ         Ultra Hyży (9)
STRZAŁY         0
KOSZT         950
PRODUKCJA         2
ZD. SPECJALNA         Oślepienie, Mag. Aura

SMOCZE SKAŁY - DRAGON CLIFFS

Koszt: 10000 złota, 30 rudy, 20 kryształów

Wymagane budowle: Gildia Magów poziom II, Polana Jednorożców/

Smocze Skały wytwarzają Zielone Smoki.

ZIELONY SMOK (GREEN DRAGON)
greendragon.gif (5297 bytes)

greendragon.jpg (7520 bytes)
ATAK         18
OBRONA         18
P. TRAFIENIA         180
RANY         40 - 50
SZYBKOŚĆ         Super Hyży (10)
STRZAŁY         0
KOSZT         2400 + 1 kryształ
PRODUKCJA         1
ZD. SPECJALNA         Odp. (poz. I-III)

ULEPSZONE SMOCZE SKAŁY - UPGRADED DRAGON CLIFFS

Koszt: 20000 złota, 30 rudy, 20 kryształów

Wymagane budowle: Smocze Skały

Ulepszone Smocze Skały wytwarzają Złote Smoki.

ZŁOTY SMOK (GOLD DRAGON)
golddragon.gif (5747 bytes)

golddragon.jpg (8089 bytes)
ATAK         27
OBRONA         27
P. TRAFIENIA         250
RANY         40 - 50
SZYBKOŚĆ         Szybki (16)
STRZAŁY         0
KOSZT         4000 + 2 kryształy
PRODUKCJA         1
ZD. SPECJALNA         Odp. mag. (I-IV)

Offline

 

#6 2007-07-24 10:55:00

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Bastion

Mimo swojej powolności, Enty i Krasnalodu potrafią narobić szkód w późniejszych kolejkach.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#7 2007-09-08 14:03:01

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Bastion

jak dla mnie miasto na 3 miejscu tuż po fortecy i w.ż. a dlatego 3 z powodu smoków lubie smoki


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#8 2007-12-23 09:29:31

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Bastion

Tylko, że te smoki za silne nie są A szkoda, bo mają dobry potencjał.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#9 2007-12-28 21:14:11

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Bastion

smoki są słabe (jak napisał Mathias) ale przynajmniej ma osłone magiczną


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#10 2007-12-29 10:53:17

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Bastion

No tak, osłona też przydatna. Po części się smoki rehabilitują, tylko czarne smoki z lochów mają tą samą osłonę i są 3 razy silniejsze. A więc nic nie usprawiedliwia smoków: są słabe i tyle.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora