Mathias napisał:
Antymagia na pewno nie daje możliwości rzucenia armagedonu bez strat własnych - nie wiem, skąd ci to do głowy przyszło.
Oczywiście, że daje. Możesz mieć nawet jednego impa, na którego rzucisz antymagię na ekspercie, po czym armageddon - impowi nic się nie stanie, a wróg będzie na kolanach.
Mathias napisał:
I wcale nie jest najlepszym czarem of. w grze: takim jest łańcuch piorunów
Którym możesz sam oberwać i który zadaje mniejsze obrażenia? Na pewno nie.
Mathias napisał:
Spowolnienie na pewno nie jest najlepszym zaklęciem w grze
Jest. Dzięki temu zaklęciu rozwalasz neutrale bez strat, a w FB utrata inicjatywy u wroga jest decydująca. Jedynie przyspieszenie może w podobnym stopniu decydować o losie walk, a jak wiadomo jest to magia powietrza - jedyna dorównująca magii ziemi w pewnych kwestiach.
Mathias napisał:
najlepszym jest modlitwa
Przyspieszenie i spowolnienie są lepsze, także klątwa i błogosławieństwo takie są. Lepszy jest też berserk (fajnie, jak tłuką się Twoje jednostki z modlitwą?). Już nie mówię, że spowolnienie praktycznie niweluje efekt modlitwy w aspekcie szybkości, tak, może i zostały Ci polepszone staty, ale praktycznie wyjdzie na to samo, co normalnie, gdy moje jednostki będą miały na sobie tarczę.
Mathias napisał:
Deszcz Meteorytów
Jest dużo lepszych czarów, niż ten.
Mathias napisał:
Miejski Portal
Dzięki któremu na 90% mamy wygraną grę.
Mathias napisał:
Ale dla mnie to jednak z gorszych magii.
Najlepsza, żadna inna nie daje aż takiej przewagi nad wrogiem. Powietrze też jest potężne, jednak nieznacznie ziemi ustępuje, ogień średni, woda słaba.
Offline
Tylko że Antymagia chroni tylko przed czarami poz. 1-3.
Jak rzucisz go na początku, na pewno nie oberwiesz. łańcuch piorunów jest najlepszym czarem ofensywnym w grze, tylko trzeba go używać z rozwagą. W dodatku jest na poz. 4, a Implozja na 5.
Najlepszym czarem jest Modlitwa. Skoro uważasz, że Przyspieszenie dorównuje Spowolnieniu, to Modlitwa go deklasuje.
To chyba najgłupszy argument, jaki słyszałem, pomijając ten, że gryf nie może robi tricków, bo go inne wojska rozwalą. Zrozum, że skoro Spowolnienie nieco niweluje Modlitwę, to Modlitwa CALKIEM niweluje efekt Spowolnienia. Modlitwa to najlepszy czar w grze - daje największe korzyści. Taki argument ,,rzucisz ten czar, to ja go zniweluję tym" jest głupi, a tutaj w ogóle się nie sprawdza.
Deszcz Meteorytów jest jedynym liczącym się czarem w tym mieście, poza Implozją (która jednak jest droga i późno ją dostajemy), Spowolnieniem i Miejskim Portalem.
Najlepsza jest Woda, potem Powietrze. Ogień i Ziemia to mniej więcej ten sam poziom.
Offline
Rekrut
Moje zdanie jest takie same - Magia ziemi najlepsza nie jest - lepsze sa magie z kanonow Wody i Powietrza. Wcale takze nie uwazam, ze Magia Ognia jest gorsza (bo nie jest) od Magii Ziemi, bo am atkze takei czary jak Reka Smierci, Klatwa, Oslepienie, Berserk... Dla mnei magia Ziemi jest na rowni z Magia Ognia, czyli na miejscu 3 (ex equo).
Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-05-01 17:59:01)
Offline
Obywatel
Spowolnienie to najlepszy czar na mapie przygody, natomiast w FB ziemia to najgorszy ze wszystkich żywiołów. Tak więc wybierając magię ziemi musimy zdobyć przewagę przed bitwą, w bo w jej trakcie ziemia to chyba najgorsza z magii.
Offline
Obywatel
Magia Ziemi jest moją ulubioną i najlepszą w grze. Czary dające sporą przewagę, jeszcze na mistrzowskim poziomie dają najsilniejszy zestaw.
Rozbójnik napisał:
Spowolnienie to najlepszy czar na mapie przygody, natomiast w FB ziemia to najgorszy ze wszystkich żywiołów. Tak więc wybierając magię ziemi musimy zdobyć przewagę przed bitwą, w bo w jej trakcie ziemia to chyba najgorsza z magii.
Spowolnienie to nie czar na mapie przygody, z tych najlepszy jest Miejski Portal. Możliwość spowolnienia przeciwników, jest bardzo ważna podczas każdej potyczki a co już dopiero w FB... Więc Spowolnienie jest zdecydowania jednym z najlepszych i najbardziej użytecznych czarów całej grze. Ziemia jest najużyteczniejszą magią trakcie bitwy i na mapie przygody. Świadczą o tym czary chociażby takie jak: Wspomniane nieraz wyżej już Spowolnienie; Miejski Portal; Implozja; Tarcza; Kamienna Skóra; Anty-magia; Wskrzeszenie oraz Trzęsienie Ziemi.
Offline
Najlepsza magia do walki z neutralami,w FB nie tak przydatna chociaż posiada dobre czary,głównie dlatego że czasami można pobawić się w ruchome piaski,slow,tarczę,kamienne skórę,wskrzeszanie,ożywianie(nekro),implozja,przywołanie ziemniaków.Ostatnie czary są świetne,ale potrzeba mądrośći,a żeby miały dużą efektywność potrzeba maga Generalnie przydaje się(przynajmniej mi),gdy mam przewagę strzelecką nad żywym przeciwnikiem,czyli np. mam tower,a przeciwnik zamek itd.
Offline
Obywatel
Według mnie ten typ magii jest najlepsza jeżeli zaczynamy grać Lochami (w gildii magów przeważa magia ziemi). Bardzo dobre jest wskrzeszenie, ożywienie, trzęsienie ziemi i miejski portal.
Offline
Obywatel
Zdecydowanie najlepsza magia - spróbujcie zagrać na mapie L albo XL (najlepiej z podziemiami) i jej nie brać. Town portal jest jednym z najlepszych zaklęć. Spowolnienie jest najlepszym zaklęciem, gdyż występuje ono bardzo często (czego nie można powiedzieć o prayerze), zwykle jeśli nie będzie w pierwszym mieście, to jest już w drugim. Ew. w zamkach o mniejszej szansie dopiero w 3. Podobnie stone skin i shield.
Offline
Obywatel
Zawsze rozwijam do Eksperta, bo moze się trafić Magiczny Portal.
Poza tym zabójcza Implozja- nic dodać, nic ująć.
Offline