Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2009-05-09 12:35:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Dobre strony Cytadeli

Jak bym nie mógł w Cytce mieć maina Tazara czy Wystana to bym wziął Alkina. Spec od gorgon, skut. ataku i płatnerstwo na początek, to do słabych go nie zaliczam.

Jednak wiele zależy od mapy. Na małej jednak Wystan lepszy, nabrać szybko trochę reptillionów, coś tam do obrony i expimy, zajmujemy kopalnie ( z ulepszonymi z 2-5 i 15 HP jest jeszcze lepiej, ale normalni ze złotej też fajni) bez strat, a kto podejdzie to poszczujemy gnollami, ważkami, czy łatwymi do zdobycia wiwernami.

Gerwulfem mi się gra przyjemnie, trzeba podpakować, ale sprawuje się dobrze.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#12 2009-05-09 14:20:07

Żywiołak

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 126

Re: Dobre strony Cytadeli

Bez patcha nie opłaca się grać Wystanem, w grę wchodzi tylko Tazar. Nie mamy szans na wygranie vs bastion, loch - nawet z poświęceniem ważek/części wiwern. Także nie zatrzymamy inferno - patch jest kluczowy i lokuje cytkę na równi z resztą zamków.

Gerwulf sprawuje się dobrze = lepszy bohater rywala będzie się sprawdzał znakomicie. Jest kiepski i tyle.

Co do bolka ze spec balistą - Rumcajs dobrze prawi. Taki Arlach jest świetny dla fortecy - można dojść do 120dmg pod koniec pierwszego tygodnia z balistą. Niech ktoś mi powie, że to nie daje znacznie większe możliwości szybszej eksploracji terenu. a Pyre (jeżeli uznajemy) jest genialna!! Artyleria, logistyka + duża szansa na magię ognia (klątwa).


http://images50.fotosik.pl/163/eb684b0600f0cbcd.jpg

Offline

 

#13 2009-05-09 14:44:50

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Dobre strony Cytadeli

Każdy, kto nie docenia Gerwulfa to chyba grać nie umie (wrócę do tego zdania w edicie...). Gerwulf i gnolle maruderzy są kozaccy - dla mnie do niedawna Gnolle Maruderzy byli dziadostwem, do czasu aż nie dostrzegłem ich prawdziwej siły. Dla mnie Gnolle Maruderzy są zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na równi z Większymi Gremlinami) trzecią najlepszą jednostką pierwszego poziomu. Gerwulfem można bardzo wiele zdziałać i bez obaw można go brać na swojego głównego bohatera.

Zen-Aku: Za takie odnoszenie się do innych, jak w pierwszym zdaniu tego posta - upomnienie.

Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-05-09 14:46:56)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#14 2009-05-09 18:01:20

Vercetti

Obywatel

Skąd: Mazowsze
Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 26
Miasto: Wszystkie ;)
Jednostka: Błękitny Smok ;)
Bohater: Tazar, Monere, Shakti

Re: Dobre strony Cytadeli

Magyar napisał:

Kazdy, kto nie docenia Gerwulfa, to chyba grac nie umie. Gerwulf i Gnolle Maruderzy sa Koazaccy - dla mnie do niedawna Gnolle Maruderzy byli dziadostwem, do czasu, az nie dostrzeglem jego prawdziwej sily. Dla mnie Gnolle Maruderzy sa zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na rowni z Wiekszymi Gremlinami) - trzecia, najlepsza jednostka pierwszego poziomu. Gerwulfem, mozna baardzo wiele zdzialac i bez obaw mozna go obrac na swojego glownego bohatera.

Ale co Ci przyjdzie ze średniej jednostki pierwszego poziomu w dalszej części gry..? Balistyka i Artyleria zapewnią ładny start ale po półtora tygodnia już się nie przyda...

Offline

 

#15 2009-05-09 19:19:14

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Dobre strony Cytadeli

Magyar napisał:

Dla mnie Gnolle Maruderzy sa zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na rowni z Wiekszymi Gremlinami) - trzecia, najlepsza jednostka pierwszego poziomu.

Bo stać je dokładnie na tyle samo, co szkielety i troglodytów? Pohamuj wreszcie swoją stronniczość, bo te jednostki nie są wybitne (choć naturalnie nie są też słabe), poza tym Drakon nie startuje z wystarczającą ilością gnolli, żeby można było z nim cokolwiek rozsądnego zrobić. Cienki bohater.

Offline

 

#16 2009-05-09 23:50:52

Vercetti

Obywatel

Skąd: Mazowsze
Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 26
Miasto: Wszystkie ;)
Jednostka: Błękitny Smok ;)
Bohater: Tazar, Monere, Shakti

Re: Dobre strony Cytadeli

A co myślicie o magii w Cytadeli? Ja uważam, że nie ma tragedii z powodu tylko 3 poziomów, choć lekki niedosyt pozostaje

Offline

 

#17 2009-05-10 10:37:26

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Dobre strony Cytadeli

Trzeci poziom na ogół wystarczy, na pozostałe potrzeba many, zasobów i takich tam, wojownikom takie coś raczej nie potrzebne, ale nie pogardzam wyższym poziomem ( tak przyjemnie kosić wroga łańcuchem czy implozją hehe).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#18 2009-05-10 12:35:25

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Dobre strony Cytadeli

Sauron napisał:

Trzeci poziom na ogół wystarczy, na pozostałe potrzeba many, zasobów i takich tam, wojownikom takie coś raczej nie potrzebne, ale nie pogardzam wyższym poziomem ( tak przyjemnie kosić wroga łańcuchem czy implozją hehe).

Hmmm... Ja powiem tak - w przypadku miast wojowniczych, takich jak Cytadela i Twierdza, wyższe poziomy nie są jakoś bardzo potrzebne. Najważniejsze są w ich przypadku czary wspomagające ich wojownicze armie, takie jak przyspieszenie, ręka śmierci, błogosławieństwo, czy kamienna skóra. Cytadela stawia nie na magię, lecz na armię. Wydaje mi się, że jednym z najważniejszych czarów dla Cytadeli jest zaklęcie 3 poziomu teleport. Twierdzy nie są potrzebne silne czary ofensywne wysokich poziomów, gdyż Twierdza stawia na atak swoich jednostek i jeszcze wspomaganie ich ataku przy pomocy na przykład ręki śmierci. To samo tyczy się Cytadeli, tylko że w tym przypadku nie chodzi o atak, a obronę. Ogólnie wcale nie uważam, ze te tylko trzy poziomy gildii magów jakoś okaleczają Cytadele (bądź Twierdzę), bo tak wcale nie jest.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#19 2009-07-09 14:36:04

Demigorgona

Obywatel

9799161
Skąd: Gd.
Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 84
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny smok
Bohater: Gelu

Re: Dobre strony Cytadeli

Ech... Dla mnie miasto jest dobre, z mocną armią, lecz razi ten brak możliwości rozbudowy Gildii do 5 poziomu.


Just sign right here, child.

Offline

 

#20 2009-07-09 18:41:10

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Dobre strony Cytadeli

Na pewno potrzebny jest patch, żeby reptile miały dmg 2-5 i 15 HP, ale nawet bez niego, przy dobrym wykorzystaniu, Cytka bije każde miasto, ale bez uznawanego patcha, na pewno sobie tylko utrudniamy grę. Cytka nie musi mieć 4lvl gildii, ale by się przydał, bo szkoda marnować slota na mądrość, jak tylko będzie 3lvl, chyba, że zdobędziemy inne miasto i sobie dobudujemy.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora