Obywatel
Proszę Was napiszcie mi o zaletach Cytadeli, chodzi mi o jednostki, magię, bohaterów, taktykę. Gdybyście mogli opisać też to "taktyczne zastosowanie" Hydr Chaosu byłbym bardzo wdzięczny
Offline
Rekrut
Dobre strony Cytadeli:
- Blyskawiczna rozbudowa miasta
- Niska cena rozbudowy
- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow
- Zabojcze spojrzenie Wielkich Gorgon
- Wysoka defensywnosc tego miasta
- Hydra Chaosu
- Wysokie prawdopodobienstwo, nauczenia sie zdolnosci: Magia Wody
- Sila, wytrzymalosc i wspaniale zdolnosci specialne jednsotek Cytaedli
Offline
Obywatel
Magyar napisał:
- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow
Wymień proszę.
Magyar napisał:
- Hydra Chaosu
Co w niej jest takiego szczególnego ;>?
Offline
To, co napisał stasek, można by ująć w kilku punktach:
- łatwa i szybka rozbudowa
- dobrzy bohowie
- świetne zdolności specjalne jednostek
Przede wszystkim spory deff jednostek, bohów i całego miasta może być sporym plusem.
Offline
Rekrut
Vercetti napisał:
Magyar napisał:
- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow
Wymień proszę.
Proszę bardzo:
- Alkin
- Tazar
- Wystan
- Dracon (nieźle dopakowuje kozackich Gnolli Maruderów)
- Gerwulf (niedoceniany bohater)
- Bron
Offline
Generał
- szybka rozbudowa ( wiwerny można mieć po gnollach i jaszczurach od razu)
- niska cena ( taka na przykład hydra jest tania)
- bohaterowie: Tazar ( spec. płatnerstwo, na początek do nauki Cytką dobry, potem też, na koniec obrażenia nam zadawane są malutkie), Wystan (spec. reptillioni, przydatny, ale dla wyjadaczy), Bron ( nawet zaczyna z bazyliszkami na początku) , Corbac, Alkin, Dracon, Gerwulf ( jak lubisz balistę) paru jeszcze się znajdzie
- ogromna obrona jednostek i bohaterów
- magia wody, oraz często magia ziemi ( przynajmniej u mnie)
- dobre zdolności specjalne
- zastosowanie taktyczne hydry: to pisałem w temacie ( przez ciebie założonym) Cytadela vs. Zamek, czy jakoś tak
- wielkie gorgony ze statami i zabójczym spojrzeniem są razem z minotaurem w czołówce 5 poziomu
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-05 22:46:19)
Offline
Obywatel
Dobre strony hmm... ogólnie przedni zamek, zaskakujący jest fakt, że najtrudniej do tego dojrzeć (podobnie jak z inferno).
Łatwo zrobić DB 1-3, 5 cytka 1-3, 5 cytka. Czasami nawet zamek się uda w main - wtedy Alkin nawet ceniony. Ogólnie Wystan na M'ki, Tazar na L i XL. Żadne tam Gerwulfy, Dracony, Brony itp... Gnole nie są dobre, przydają się dla Tazara przez pierwsze trzy dni i tyle. Głupi pomysł opierać na nich rozwój bohatera.
Zastosowanie taktyczne hydr? Nie w takiej formie, jak Wy mówicie typu "teleport za mury", też chciałbym usłyszeć, na czym to według Was polega.
Przy braku 7lvl'a up (bądź normal ptaszka) - ważki umożliwiają inicjatywę (remis z up ifrytem)
Wspomniany mix magii ziemi i wody czyni nas baardzo mocnym na inferno. (cytka najlepsza na odparcie 80-105 demonów w 3 tyg) Cytka ma duży rozrzut dmg, podobnie jak loch, ale na szczęście ma wodę i blessik czyni nas mocnym.
Co do szybkiej rozbudowy typu "2 wiwerny w drugim dniu" - w 99% bez znaczenia.
Offline
Obywatel
Mix woda + ziemia dobre na inferno? Cóż, woda byłaby świetna, ale problem w tym, że ifryty mają tyle samo speeda co up, ważki więc tu przewagi nie ma, sprawa więc zależy od tego, kto atakował. Ziemia wobec haste inferniaka zawsze jest spóźnionym działaniem (pierwszy ifryt czeka, potem ważki, na następnym ifrycie haste, bo gdyby od razu haste to ważka się wcina i po zabawie).
Taktyczne zastosowania hydr, czyli konkretne korzyści jakie odnosimy z jej posiadania:
-łatwo można nimi obrabiać banki, dzięki czemu zaoszczędzamy czas (moglibyśmy zrobić to też pozostałą częścią armii, ale ta jest przy głównym, a my możemy sobie dać pobocznemu 2 hydry i robić śmiało to, na co szkoda byłoby czasu głównym, a innymi zamkami potrzeba byłoby dać pobocznym za dużo armii)
-wspomniana przez was możliwość ataku dookoła bardzo utrudnia osłanianie strzelaków, to jest konkretna korzyść w bitwie, a nie wirutalna możliwość zadania wysokich obrażeń.
Jest parę innych, podrzucam wam sposób rozumowania, jak szukać realnych korzyści w grze, a nie opierać się na gdybaniu, co by było gdyby przeciwnik ustawił się jak chcemy, blabla itd.
Ostatnio edytowany przez Rozbójnik (2009-05-09 08:26:29)
Offline
Magyar napisał:
- Alkin
Dobry, ale w innych miastach są często lepsi od niego.
Magyar napisał:
- Dracon (niezle napakowuje Kozackich Gnolli Maruderow)
Kozackich? Mniej więcej są na poziomie troglodytów, tyle że trogów mamy na start więcej... Gnolle nie są silne, a ich dopakowywanie (zwłaszcza, że Drakon nie ma ich jakoś specjalnie dużo na start) mija się z celem, a dowodzenie na start też nie jest najlepsze.
Magyar napisał:
- Gerwulf (niedoceniany bohater)
BEZNADZIEJNY bohater. Zaczyna z, pożal się Boże, artylerią, a jako specjal... balista. Koleś jest żałosny i nie ma czego w nim doceniać.
Magyar napisał:
- Bron
Jego jedynym plusem są bazyliszki na początek, ale czy te kilka bazyliszków zmieni losy gry? Wątpię. Na start żałosna odporność, co też go dyskwalifikuje.
Ogólnie świetni są Tazar i Wystan, reszta nie jest nadzwyczajna.
Offline
Obywatel
Zen-Aku napisał:
BEZNADZIEJNY bohater. Zaczyna z, pożal się Boże, artylerią, a jako specjal... balista. Koleś jest żałosny i nie ma czego w nim doceniać.
Świetny na fixy, na randomki słaby wybór. Choć jak powiedzmy gram fortecą, biorę na start Aine i wylosuję Gerwulfa to na pewno nim nie pogardzę Ilość gnoli Drakona jest całkiem przyjemna, ale żeby robić z niego maina faktycznie troszkę braknie.
Offline