Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-05-01 12:57:52

sebox27

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 91
Kampania: Niech żyje Królowa, Eliksir Ży
Bohater: Crag Hack

HIPNOZA

Siema. Mam problem... Często posiadam magie hipnoza, gram 4 lata, a nawet nie wiem na jakie jednostki ta magia działa... Nigdy jej nie użyłem... Czy może mi ktoś powiedzieć na jakie ona działa? Z góry thx

Offline

 

#2 2009-05-01 13:26:28

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: HIPNOZA

Po pierwsze to nie jest żadna magia, tylko czar. Po drugie można ją rzucić na każdą jednostkę, która nie ma odporności na magię, ale która ma wystarczająco mało HP w stosunku do naszej mocy. Można np. zaczarować 50 centaurów, a 100 już nie da rady. Hipnoza to żałosny czar, sto razy lepszy jest berserk z magii ognia.

Offline

 

#3 2009-05-01 17:39:56

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: HIPNOZA

Hipnoza jest kluczowa na start przy Fortecy. Dzięki niej i Astralowi możemy śmiało oflagować kopalnie bez strat własnych. Potem nic nie daje.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2009-05-01 18:17:22

Żywiołak

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 126

Re: HIPNOZA

Cóż, jeżeli ktoś wybiera Astrala, to tylko jego decyzja, że chce przegrać grę... Nie pisz "dzięki niej", bo bez niej też można spokojnie pokonać wszystko po kolei, wystarczą gremliny. Nie jest kluczowa, jest bezużyteczna. Jak będą 3 kupki trogsów po 20 sztuk, to lepiej puścić strzałkę, niż zahipntotyzować jeden z oddziałów.


http://images50.fotosik.pl/163/eb684b0600f0cbcd.jpg

Offline

 

#5 2009-05-01 21:50:49

sebox27

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 91
Kampania: Niech żyje Królowa, Eliksir Ży
Bohater: Crag Hack

Re: HIPNOZA

Aha dzieki za odpowiedzi tylko poprostu chcialem sie dowiedziec ;p

Offline

 

#6 2010-02-25 22:28:56

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: HIPNOZA

Hipnoza jest raczej zbędna. Może na początek gry z Astralem wystarczy, ale i tak koszt raczej za wysoki. Lepiej rzeczywiście rzucić kilka czarów niszczących.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#7 2011-02-16 23:49:52

Valguris

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-02-15
Posty: 8

Re: HIPNOZA

Nigdy nie korzystam z hipnozy. Można zahipnotyzować maksymalnie tyle hp, co zabić piorunem przy tej samej mocy (no, z dokładnością do 10 hp chyba ). Ale piorunem można namierzyć prawie każdego, a hipnozą tylko niedobitków. Więc Astrala na start nie biorę, a zanim będę mieć hipnozę w gildii magów, to już mam lepsze czary.

Offline

 

#8 2011-05-07 20:58:47

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: HIPNOZA

Hipnoza to pic na wodę, nigdy się nie przydaje, bo ma za mały stosunek naszej mocy do pkt hp wroga...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#9 2013-09-26 21:47:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: HIPNOZA

Hipnoza to jeden z najgorszych czarów w grze, bo prawie nigdy nie można jej użyć, co najwyżej na jakichś ochłapach armii wroga. W mojej poprzedniej wypowiedzi (napisanej ho ho lat temu) źle się wyraziłem, mówiąc "kluczowa" miałem wówczas na myśli to, że jest ona "specjalnością" Astrala. Ogólna teza była błędna, ale takiej zupełnej bzdury nie można mi przypisać. Wracając do sedna sprawy zamiast hipnozy lepiej zainwestować np. w Berserk, który działa o niebo lepiej, a na podobnych zasadach.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2013-09-27 14:35:43

 VasT

Obywatel

Zarejestrowany: 2013-07-22
Posty: 117
Miasto: Bastion
Kampania: Wszystkie z WoGa
Jednostka: Wysoki Elf
Bohater: Ivor
Magia: Ziemi

Re: HIPNOZA

Nie ma to jak refleksja po czasie

Co do samego czaru , też uważam , że jest zbędny w grze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora