Mathias - 2009-03-02 16:56:28

Jest już temat o najlepszych, teraz pora na najgorsze. Zapraszam do dyskusji. Ja wypowiem się nieco później, muszę przemyśleć wypowiedź.

Magyar - 2009-03-02 18:38:23

1. Chochlik (Imp)
2. Zmobii
3. Zjawa
4. Zywiolak Energii
5. Zywiolak Magmy (nie najslabszy, ale najgorszy napewno ;) )
6. Chimera
7. Smok Cienia

Zen-Aku - 2009-03-02 19:35:44

1. Chochlik - brak plusów,
2. Zombie - brak plusów,
3. Upiór - regeneracja i kradzież many są irytujące dla wroga i choćby dla nich można mieć upiora, poza tym jest szybki, ale niestety ma słabe staty,
4. Energia - brak plusów,
5. Magma i kapłan - brak plusów,
6. Cyklop - najsłabsza jednostka za 20 kryształów...
7. Upiorny smok - jednak inaczej, niż reszta, bo on zawsze jest groźny i słaby ogólnie nie jest, a postarzenie jest lepsze od np. wskrzeszenia.

Mathias - 2009-03-02 20:05:15

hmmm... W niektórych miejscach wybór jest oczywisty, ale np. w 6. poz. sprawa jest skomplikowana...

1. chochlik - żadnych zalet, dno pod każdym względem.
2. Zombie - wprawdzie wytrzymały i czasem może mocno zaszkodzić, ale ludzie! 4 punkty speeda?!
3. Upiór - niestety, mimo dobrych zdolności staty przeważają. Gdyby nie one postawiłbym na uruka.
4. Pegaz lub żyw. energii - obydwie beznadziejne
5. żyw. magmy - kapłan ma przynajmniej wyższą siłę ataku i strzela. Wg mnie jest lepszy również od Enta, który z powodu swej powolności staje się bezużyteczny.
6. hmm... Mantikora - odpada, bo przydatna do blokady strzelców... Wiwerna - też nie, bo jest lepsza od chimery. Cyklop - także nie, kruszy mury i strzela, chociaż jest niewart zachodu. Chyba to badziewie w pelerynie... żywiołak magii
7. Upiorny Smok - słaba, niewarta zachodu jednostka. Postarzanie w porównaniu z umiejętnościami innych jednostek tego poziomu to nic.

Dreader - 2009-03-11 22:36:38

1. Imp - nie ma zalet
2. Zombie i kusznik - słabe staty u zombie/denne HP u kusznika
3. Golem - staty niezłe, ale jest klocem
4. Pegaz - tylko speed na plus
5. Ksiądz - brak zalet
6. Cyklop - za drogi
7. Anorektyk (upiorny smok) - prawie brak zalet, tylko postarzanie coś robi, no ale chociaż jest tani

Drago - 2009-03-29 18:10:05

1. Chowaniec - brak zalet.
2. Zombie - brak zalet.
3. Upiór - ten chociaż jest szybki.
4. Pegaz - j/w.
5. Kapłan - brak zalet.
6. Cyklop - brak zalet, drogi jak nie wiadomo co.
7. Upiorny smok - ale przynajmniej postarza i w konsekwencji jest groźny dla wroga.

Zen-Aku - 2009-03-29 19:55:19

pegaz ciut lepszy bo lata

Energia też lata ;] Dla mnie są w sumie bez różnicy, wolę mieć zamiast pegaza/energii jakiegoś cerbera, bądź gryfa, które są tańsze, a w walce - lepsze.

Mathias - 2009-03-30 18:41:30

Co wy gadacie? Kapłan na równi/gorszy od Magmy? Przecież on go bije pod każdym względem (chociażby dlatego że lata jest w 100% przydatniejszy w każdych okolicznościach). Kapłan jest NA PEWNO lepszy od magmy i enta.

Pegaz i energia są o jednych pieniądzach: choć wszystko zależy od sytuacji. Obydwie to chłam, w który nie warto inwestować.

Zmieniam: na 6. poziomie stawiam Cyklopa

MaD - 2009-03-30 19:18:46

Latający kapłan? Kapłan raczej strzela, niż lata.

Mathias - 2009-03-30 20:16:39

No dobra, strzela, a to chyba jeszcze lepiej, prawda? (pomyliłem się_)

sebox27 - 2009-04-21 23:35:17

Dreader napisał:

denne HP u kusznika

Moze i denne, ale kusznik na_pewno nie liczy sie do najgorszych stworzen poziomu 2... Przeciez zawsze atakuja dwukrotnie i jest to wystarczajce dmg, mozna powiedziec, ze ma 4-6 (2-3 + 2-3).

Zen-Aku edit: 5 pkt. * 4 + 2 pkt. * 3 = 26 pkt. Upomnienia nr [1] i [2].

OldSkull - 2009-06-14 17:57:30

1. Pixie - giną jak muchy
2. Zombie - totalnie nieprzydatna jednostka
3. Zjawa - jak już gdzieś napisałem - nadaje się raczej jako jednostka 2. poziomu
4. Rogaty demon - po prostu słąby
5. Czarci lord - zdecydowanie za drogi jak na swoje statystyki
6. Cyklop - co prawda strzela, ale potrzeba do legowiska potężne ilości kryształu, poza tym słaby
7. Hydra - za wolna, do tego nie lata. Kościany smok jest lepszy

altaeir - 2009-06-14 18:29:22

1.Chochliki ale ich nie ma.
2.Zombie
3.Zjawa/Uruk
4.Żywiołak Energii
5.Magma
6.nie ma dla mnie najgorszej jednostki 6 poziomu,bo niby cyców sie nie robi,ale na arence mają niezłego offa.Wiwki można mieć z rojowiska oślizgów,można je mieć najszybciej z 6 poziomu.Chimery mają speeda który jest potrzebny Lochowi aż do postawienia smoków,nadają się do blokady strzelców.
7.Kościany Smok(Hydra należy do czołówki)

Zen-Aku - 2009-06-14 19:18:45

OldSkull napisał:

1. Pixie - giną jak muchy

http://herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=237&p=4 - polecam przejrzeć kilka ostatnich postów. Rusałka to jedna z najlepszych jednostek 1. poziomu, jak dla mnie tylko centaur ma podobne możliwości.

Sawic - 2009-06-15 15:59:15

1. Gramlin - Za szybko podają, strzały też nie są za mocne...
2. Gogi - Beznadziejne strzały(kula ognia) np. Ifryt ma odporność na ogień i tak dostaje po dupie od goga....
3. Orki - Bez komentarza: Co to w ogóle jest?
4. Pegazy - Beznadziejna obrona jak i życie
5. Dżin - Dla mnie za mało życia jak na 5 poziom... Tylko umiejętność rzucania czaru jest dobra.
6. Wiwerna - Nic dobrego z wyjątkiem klątwy po zadaniu ciosu
7. Smok Cienia - ... :)

Zen-Aku - 2009-06-15 18:01:41

Sawic napisał:

1. Gramlin - Za szybko podają, strzały też nie są za mocne...

Przynajmniej strzelają. Widziałeś przypadkiem takie coś, jak impy? Tak, to one są najsłabsze.

Sawic napisał:

2. Gogi - Beznadziejne strzały(kula ognia) np. Ifryt ma odporność na ogień i tak dostaje po dupie od goga....

Beznadziejne strzały, jak ktoś strzelać nie umie, a to już od magoga nie zależy. Magog jest znacznie lepszy od zombie, który to truposz jest wybitnie najgorszy z 2. poziomu.

Sawic napisał:

3. Orki - Bez komentarza: Co to w ogóle jest?

Upiora widział?

Sawic napisał:

4. Pegazy - Beznadziejna obrona jak i życie

Energię widział?

Sawic napisał:

5. Dżin - Dla mnie za mało życia jak na 5 poziom... Tylko umiejętność rzucania czaru jest dobra.

Kapłana nie ma? Magmy też?

Sawic napisał:

6. Wiwerna - Nic dobrego z wyjątkiem klątwy po zadaniu ciosu

Jakiej znowu klątwy? Cyklop jest od niej gorszy, tak nawiasem mówiąc, ale wiwerna rzucająca klątwę to chyba jakaś nowość w tej grze, bo o ile dobrze wiem, to tylko upiorny rycerz i mumia klątwę rzucają, nie wywka...

Sawic - 2009-06-15 21:31:35

Sory źle to ujołem chodzi mi o ten czar co rzuca ulepszona wiwerna... Nie pamiętam wszystkich nazw. Ten temat jest chyba żeby wypowiadać się na swój temat, wg. mnie to są najgorsze jednostki(nie umiem się nimi poruszać, wykorzystywać zdolności...)

Soran - 2009-07-14 11:58:23

1. Gremlin
2. Zombi i gargulec
3. Golem
4. Pegaz
5. Ksiądz i dżinn
6. Cyklop
7. Tytan

altaeir - 2009-07-14 15:15:46

Soran napisał:

1. Gremlin
5. ... i dżinn
7. Tytan

Zacytowałem tylko najwieksze kwiatki,bo własciwie wg. Ciebie tylko magowie i nagi nie są najgorsze na poziomie...Chyba dawno nie grałes fortecą/i/lub nie dostałeś od niej...
Gremliny słabe trzymajcie mnie bo spadnę,takie same odczucia mam do twojej oceny dżina i tytana.

Soran - 2009-07-14 15:37:25

Gremliny są słabe, bo padają jak zwykłe cioty, gorzej nawet od chowańców - te drugie przynajmniej walczą normalnie wręcz, a nie tak jak gremliny, z połową i tak marnej skuteczności. Gremliny z daleka i tak zadają połowę swoich zdechłych obrażeń, nie ma podstaw, aby tą jednostkę ocenić wyżej, niż słaba.

Gargulce nie potrafią uderzyć, padają też stosunkowo szybko. Może i latają, ale w walce wręcz ze strzelcami pokroju choćby elfów szans żadnych nie mają. Dodatkowo nie można ich wskrzesić.

Golem to jest dno dna. Za wolny, żeby cokolwiek z tym klamotem zrobić, znacznie zmniejsza zasięg bohatera, do tego nie potrafi przywalić i jest drogi.

Dżinn jest słaby, zadaje żałosne obrażenia i może MARZYĆ o takim poziomie, jaki prezentują chociażby ptaki gromu. Zastanawiam się, czy dżinn nie jest słabszy nawet od księdza.

Tytan może nie jest słaby (choć bardzo silny też nie jest), ale jego cena woła o pomstę do nieba. Za taką cenę powinien być najlepszy na poziomie, a ten syf wlecze się pośrodku stawki, dodatkowo jego nieulepszona forma jest podwójnie beznadziejna, bo nawet nie strzela.

altaeir napisał:

bo własciwie wg. Ciebie tylko magowie i nagi nie są najgorsze na poziomie...

Bo magowie potrafią przywalić, strzelają dobrze za mury i nie boją się walczyć wręcz. Oczywiście i tak są za drodzy, ale w obliczu np. pegaza nie można ich nazwać słabymi. Kobieta-ślimak też jest oczywiście droga, ale ona jako jedyna w całej zasyfiałej fortecy jest warta swojej ceny i jest naprawdę dobrą jednostką (choć i tak dostaje od czarnego rycerza aż miło).

altaeir - 2009-07-14 16:00:14

Hmm ciekawe rzeczy piszesz.Gremliny padają gorzej od chowańców,jeśli nie potrafisz ich porządnie zasłonić nie oceniaj tej jednostki...Rusałki jak się ich nie potrafi wykorzystać też są denne...Gargulce ine są super,ale doskonale wystarczą w 1 tyg jako zasłona na gremliny.Po upie mają aż 9 speeda,mają dosyć duży przyrost i czesto okazuje się że moga wyrzadzić dużo szkód,bo najpierw trzeba zajac się strzelcami,nagami i dżinami.Co z tego,ze nie mozna go wskrzesić,skoro jeśli miałbym to zrobić rucił bym ten czar na lepsze oddziały.Za to mozna przywalić wampirom bez obawy ,że wyssają życie.
golem jest zasłoną dla strzelców towera,jemu nie potrzeba dużego speeda,to przeciwnik musi podejść do niego bo stoi na drodze do gremli/magów/tytanów.
Dżiny od 2 tyg po upie rzucają czary na gremliny,jedną z taktyk jest podzielenie ich na 6 slotów,ciekawą opcją jest jak na gremliny wejdzie bless,modlitwa,haste :)
Tytani nie są tacy drodzy liczac kaskę z gigantów i ich ulepszenia kosztuje ono 30k golda 40 klejnotów.Drewna i kamienia nie liczę bo jest to towar łatwy do zdobycia,a nie trzeba go tak wiele.
Siedlisko aniołów i ich ulepszenia kosztuje 40k gloda i duzo,dużo surki.nie wliczałem w to innych siedlisk bo co z tego że mogę postawić coś wcześniej,ale kosztuje to wiecej i nie mam pozostałych potworków.W 2 tyg stawiasz gigantów jak jest bogata mapa w 3 up.Na kilku templach mozna zrobić wszystkie siedliska w 1 tyg,w 2 tytanów robisz i masz juz ich 2.

Drago - 2009-07-18 18:42:47

Soran napisał:

1. Gremlin
2. Zombi i gargulec
3. Golem
4. Pegaz
5. Ksiądz i dżinn
6. Cyklop
7. Tytan

1. Na pewno nie gremlin, który strzela, tylko chowaniec, który de facto nie nadaje się do walki - z niego robi się demony.
2. Tu w sumie zgoda.
3. Chyba jednak upiór jest gorszy, z drugiej strony golem jest niesamowicie klocowaty i nieprzydatny.
4. Energia jest jednak gorsza od pegaza, choć zastosowanie ma podobne do owego konika.
5. Ksiądz i... dżinn? Księdza rozumiem, ale z jakiej paki wziąłeś dżinna? Jest szybki i rzuca losowe czary, potrafi więcej niż ksiądz, magma i ent i bardziej się od nich przydaje.
6. Tutaj racja.
7. Że co? Wiem, że tytan jest drogi jak cholera, ale to nie zmienia faktu, że upiorny smok jest zdecydowanie gorszy.

Olórin - 2009-08-14 12:18:50

Jak dla mnie:
1.chochliki
2.zombie albo gargulec
3.zjawa(golem jest powolny ale to do fortecy się podchodzi a nie odwrotnie)
4.pegaz i energia(szkoda zachodu na ich zakup)
5.ksiądz(wymięka nawet w walce z jednostkami na niższych poziomach choćby meduza)
6.cyklop(ale i tak trzeba wybudować bo miśki za 2 poziomy nie zarobią)
7.Upiorne smoki(co prawda postarzenie się przydaje ale to i tak za mało powinno się go zamienić miejscami upiornym rycerzem)

Psyhix - 2009-08-14 12:23:55

1.chochliki
2.zombie
3.zjawa.
4.pegazy
5.ksiądz
6.cyklop
7.upiorne smoki

GiBoN - 2009-08-14 15:25:54

1.impy(ciulowate,mieso armatnie,material na demony)
2.zombie (wolne,slabe,byle co,rowniez mieso armatnie)
3.zjawa(powinna byc o poziom nizej,ona nie ma statystyk z 3 poziomu)
4.energia(nawet pegaz jest juz lepszy)
5.magma,kaplan(oby dwa to dno)
6.cyklop(ich sie poprostu nie robi)
7.upiorny smok(postazanie to za malo,niczym nie dogania swoich odpowiednikow,najslabsze staty,najmniej wytrzymale,najmniejsze dmg,dosc szybki,to mnie w pelni przekonuje,by moc stwierdzic,ze to badziewie)

jhjh333 - 2009-08-21 11:59:26

1. chochliki
2. Zombie
3. Zjawa
4. Pegaz
5. Magma
6 Cyklop
7. Kościany Smok

Moandor - 2009-08-21 17:50:28

1. Chowaniec - totalne dno, kradnie 1 sztukę many wrogowi, ale to i tak znaczenia nie ma żadnego. Jednostka do przerobu na demony.
2. Zombie/Krasnolud - obie jednakowo bezużyteczne, ale w Nekropolis zombie przynajmniej idzie do przerobu na szkielety. W Bastionie szkieletorni niestety nie mają.
3. Upiór - chciał nie chciał, muszę go tu postawić. Nie robi praktycznie nic, ale szkoda go na szkielety przerabiać, bo chociaż wrogowi manę ukradnie lub lisza zasłoni.
4. Żywiołak energii - totalny badziew, brak zalet.
5. Kapłan - totalny badziew, również brak zalet.
6. Cyklop - gdyby nie kosztował 20 kryształów, to nie byłby najgorszy, ale za taką cenę tak kiepska jakość? Gruba przesada.
7. Nie ma najgorszej jednostki, bo jak dowolny 7 poziom się u nas pojawi, to wróg bez swojego 7 poziomu nie wyrobi.

matej64 - 2009-09-18 14:54:54

1. Chowańce
2. Zombie
3. Piekielny Ogar i Upiór
4. Pegaz
5. Mnisi
6. Cyklop
7. Kościany Smok

Zen-Aku - 2009-09-18 15:55:10

3. Piekielny Ogar

Nieulepszony faktycznie nie jest zbyt dobry, bo nie powstrzymuje kontry, ale cerber jest jednostką świetną - wg mnie najlepszą na 3. poziomie.

Viewer - 2009-10-26 14:11:58

1. Chowaniec - dno totalne, chociaż w setkach zabrał mi nawet 5 many ;O Jak przeciw niemu walczyłem.. :P
2. Zombie - zero szybkości, zero przydatności, zero walki. Dno.
3. Upiór - na dobrą sprawę nawet niezbyt szybki, kradnie manę, regeneruje się. Gorszy nawet od Golema.
4. Energia - Pegaz jednak jest chyba szybszy i można go wykorzystać, żeby ze 2 kolejki poblokować strzelców - a jak będą chcieli go koniecznie rozwalić, to przynajmniej reszta jednostek będzie cała i podejdzie/zaatakuje.
5. Kapłan? Przynajmniej strzela, ja tutaj dałbym Magmę, denne hp i w ogóle cała jednostka kruszy się przy średnim ataku.
6. Cyc - drogie siedlisko w ..., w dodatku pada jak muchy, co z tego, że wali w mury..
7. Upiorny Smok - HP badziewne, nie powiem już o statach i dmg, przynajmniej lata.. Postarza.. Ale i tak jest najgorszy - Fenix od niego lepszy.

Co z tego wynika? Necro ma najwięcej dennych jednostek :P Po nim są Wrota, potem Inferno, Twierdza.

Elektra - 2009-10-28 10:40:41

1. Chowaniec
2. Zombie
3. Zjawa
4. Energia
5. Magma
6. Cyklop
7. Upiorny smok

Inioch - 2009-11-04 21:29:32

1) Chochlik
2) Zombie i krasnolud
3) Golem
4) Pegaz
5) Kapłan
6) Cyklop
7) Upiorny smok

Viewer - 2009-11-04 21:33:06

Inioch, kapłan przynajmniej strzela i ma brak ograniczeń :) Spójrz na Magmę :P

Inioch - 2009-11-04 21:46:28

Ale magma ma swojego bohatera, który dodaje jej obrażenia. Kapłanowi nic nie doda punktów obrażeń, a strzela i tak słabo.

Viewer - 2009-11-10 21:03:25

Remi108 napisał:

1. chochlik
2. ożywieniec
3. obojętne
4. gówno
5. wiadomo - minotaur
8. chimera
9. ********** ;] <joke> Behemot




Pandrodor.: Nie tolerujemy wulgaryzmów, nawet jeśli dajesz j dla żartu. Nie przekręcaj nazw jednostek

Hm, tutaj dajemy najgorsze jednostki, a Minotaur jest przecież 2. albo nawet 1. na 5. poziomie. Weź się, człowieku, ogarnij, bo piszesz nie dość, że wulgarnie, to jeszcze totalnie bez sensu.

GiBoN - 2009-11-10 22:27:51

Typek jest tu dla zwaly,albo kolejny czlonek spam-family

1.Chowaniec(material na karme)
2.Zombie(kloc,moze hp jest,ale nawet przywalic nie umie juz krasnal lepszy,tamten ma chociaz 5 speeda po ulepszeniu)
3.Upior(on powinien byc na 2 poziomie,bo jego staty i hp to jakas pomylka)
4.Energia(badziewie,strach nim atakowac jak cos nie zdejmie kontry,bo z mysliwego w blyskawicznym tempie staje sie ofiarom)
5.Magma(tak jak wyzej,w dodatku klocowaty)przypadkiem nie napisalo sie ;]
6.Cyklop(wszystko slabe a drogi w cholere)
7.Upiorny smok(pomylil sie z Wladca Mroku miejscami)

Viewer,jak piszesz to prosze pisz cos wiekszego,bo to juz na pograniczu spamu jest xD

Viewer - 2009-11-10 22:47:03

GiBoN, ale co dokładnie jest na 5. poziomie u Cb najgorsze? ;P Prócz nawiasu nic nie wiemy :D Magma?

GiBoN, chciałem zwrócić Ci uwagę, że błąd zrobiłeś :P

Talscire - 2009-11-11 08:16:38

1)Chowaniec - Badziewny, powolny i ma słabiutkie damage.
2)Zombie - Kloc przez wielkie K, jest słaby powolny, ale ma dużo życia, ale to i tak nic nie zmienia.
3)Upiór - Dno, dno i jeszcze raz dno, nawet szybkością nie zachwyca.
4)Energia - Szybkość jedynie ma dobrą, a reszta statów najgorsza na poziomie.
5)Magma - Tak samo, jak Zombie.
6)Chimera - Małe damage, obrona i atak.
7)Upiorny Smok - On powinien być na 6 albo nawet 5. poziomie.Minotaur bierze go na 1 cios.

GiBoN - 2009-11-11 10:37:27

Czemu chimery,jak wiwki maja gorsze staty,minimalnie lepsze dmg i mniej hp o 10,a cyklopy sa nie dosc,ze slabsze od chimer to za drogie by je budowac...

Zen-Aku - 2009-11-11 11:34:03

6)Chimera - Małe damage, obrona i atak.

Dmg podobne do minotaura (12-20 u minosa, 14-20 u chimery), tym samym chimera zawsze coś wrogowi zada. Obrona chimery wynosi 14, obrona wiwki tyle samo, obrona cyklopa 13 i nagi (!) też 13. To jest tak źle, skoro bardzo dobra naga ma mniej obrony? "Mały atak" - to już jest żałosne i świadczy o niewiedzy. Chimera ma tyle samo ataku, co naga i czempion, czyli dokładnie 16, a mniej od najlepszego upiornego rycerza zaledwie o 2. Już nie wspominam o tym, że w porównaniu do chimery takiego cyklopa się praktycznie nie widuje w Twierdzy, z powodu 20 kryształów na budynek. Chimera tyle nie wymaga na wybudowanie, dodatkowo będąc lepszą od cyklopa, no i nie zapominajmy o paraliżu, bo skill ten może naprawdę dużo zrobić. Dodatkowo chimera jest szybka (11 speeda to bardzo dużo na 6. poziomie, tylko 3 jednostki przed 7. lvlem mogą ją uprzedzić - ulepszone ifryt, ważka i pegaz) i lata.

Viewer - 2009-11-11 11:51:16

No i Lwy można mieć w 1 tygodniu, także potem się fajnie expi Shaktiego. Vyvy co prawda też, ale są gorsze ciut od Chimer (a np. Czempów nie da rady w 1 tygu zrobić, Nag chyba też.. nie mam pewności, Cz. Rycków też bo coś do Alpów trzeba, chyba że na początku będą już 2 siedliska gotowe, to tak). Co do Chowańca - zgadzam się, że jest słabiutki, ale taki wolny to on nie jest - ulepszony wyciąga całe 7 pól :P

Xeno - 2009-11-11 12:00:38

Jak to sie nie da zrobić czempow i nag w pierwszym tygodniu?Czempy można stawiać na pc2 z zamkiem w pierwszym tygodniu a nagi albo z fortem albo z cytadela.

Viewer - 2009-11-11 12:07:04

No z Cytadelą/Fortem tak, ale ja jednak wolałbym zrezygnować w 1 tygodniu z Czempów/Nag kosztem postawienia Zamku i zwiększenia o 50% przyrost poprzednich 5 poziomów.. Bardziej by mi się to przydało osobiście.

Xeno - 2009-11-11 12:09:36

Zamek bez czempów nie ma czym expić za bardzo,a w fortecy nagi ułatwiają na exp i nie tracimy gargów,bo ochrona gremli to priorytet.

Viewer - 2009-11-11 12:12:47

W Zamku ponoć wg jego fanów Pika wymiata, Kusznik strzela podwójnie, Gryfy ciągle kontratakują, Zbrojni są jedną z najlepszych jednostek 4. poziomu, w dodatku kilku Mnichów do poprawki po Kuszach. Nie ma czym expić, tak?

A w Fortecy to jest większy problem, aczkolwiek Magowie i Gremle są, można osłonić je Golemami, które są wolne, więc Gargi do bitwy [może z Wait?]. Dodatkowo są szybkie Dżiny i można sobie ew. jakiś czar rzucić dzięki temu, że mamy szybko ruch. Da się powalczyć, może na 85% a nie na 100, ale to i tak dużo.

Xeno - 2009-11-11 12:17:44

do expienia są idealne kusze+czempy,a reszta to do fb sie przyda.

GiBoN - 2009-11-11 20:24:40

da sie postawicz czempionow i zamek,tyle,ze kosztem mnichow i ewentualnie gryfow(tu zalezy czy na poczatku mamy strzelcow,czy nie) i wtedy mozna spokojnie expic...

Viewer - 2009-11-12 15:09:11

Ja prędzej postawię Gryfy, niż mnichów - będzie ich więcej, są lepsze i szybsze, a strzelca będę mieć Kuszę. Kapłani to dno.. :P

Xeno - 2009-11-12 17:45:32

ale jak zamiarujesz postawić anioły to musisz postawić mnichów najpierw,więc gryfy są dopiero w 2 tygodniu.

Viewer - 2009-11-12 17:48:12

Ja tam nie wiem, jak grać Zamkiem, ale dla mnie wydawanie 20k złota + sporo surki na Anioły w 2 tygodniu jest chore.. A poza tym co za różnica, skoro w 1 tygu Aniołów nie postawisz? [chyba że potem się nie wykupisz przez tydzień albo więcej ;p]

Xeno - 2009-11-12 17:54:29

mając 1/2 aniołki reszta armii czeka do fb w zamku,a aniołki zarabiają na siebie i na resztę armii.

Zydar Heretyk - 2009-11-30 22:31:07

Drzewiec jest dla mnie najgorszy.Zanim dojdzie bitwa się skończy.Zjawa też kiepska.Jej plus to tylko to,że lata i potrafi się regenerowac.Upiorny smok wcale nie jest taki zły,ale 2 upiornych pokonało by 3 infryty.I tak drzewiec kiepski.

Viewer - 2009-12-01 11:42:14

Drzewiec i tak lepszy od Magmy, bo przynajmniej zakorzeni rywala i ma w miarę dobre staty + hp.

tormentor - 2010-03-25 19:39:27

Dla mnie Drzewiec to silna jednostka szczególnie w pierwszych etapach gry.

Słaby jest dla mnie Upiorny Smok , mimo że to 7 poziom.

Deferdus - 2011-02-17 15:37:45

Zgadzam się z tormetorem, najsłabsza jednostka 7 poz. to jest Upiorny smok.
Gibon: Upomnienie ustne za off top

Olórin - 2011-02-19 12:47:18

Na pierwszym poziomie najgorszy w sumie jest chochlik. Niby zbiera manę, ale nic z tego nie wynika większego.

Na drugi lvl tyły zabezpieczając zombie. Tutaj chyba nie trzeba nic pisać. Dno dna i dwa metry mułu.

Trzeci lvl... tutaj będzie ciężko ,bo ogólnie jednostki na tym lvl w moim mniemaniu są dość porównywalne. Najgorzej będzie się chyba prezentowała zjawa. Uruk przynajmniej strzela.

Czwarty. Tutaj miałem spory dylemat, bo na tym lvl są dwie niemalże równie denne jednostki Pegaz i energia. Po zastanowieniu powiem, że energia jest gorsza. Ma o wiele gorsze skile, a po za tym jest dużo wolniejsza od Pegaza, który jest najszybszą jednostką na poziomie.

Piąty chyba był najłatwiejszy do ogłoszenia. Bezapelacyjnie najgorszy jest żywiołak ziemi. Mimo przyrostu jest po prostu słaby i praktycznie bezużyteczny.

Szósty. tutaj waham się pomiędzy cyklopem, chimerą, a wiwerną. Jednorożec jest dość porównywalny, ale o wiele tańszy. Tutaj najgorzej prezentować się z tej trójki będzie chyba mimo wszystko cyklop ze względu na cenę.

Siódmy i zarazem najważniejszy poziom. Najsłabszy jest tutaj kościany smok. Ma bardzo mocny skill i bardzo małą szansę na jego użycie. Przydatny, ale na tle innych jednostek z 7 lvl wygląda blado.

A tak na marginesie
Najsłabszą jednostką w grze jest Chłop, a najmocniejszą Lazurowy/Błękitny Smok  :D

GiBoN - 2011-02-19 17:35:48

Marginesem się nie popisałeś :D.
Na szóstym poziomie dałbym remis z wiwką, ale ratują ją mimo wszystko ważkarnie, bo cyklopy na XL/L można robić w 2. tygodniu tak jak czempy w zamku, a offa mają niczego sobie.

Sauron - 2011-02-19 18:24:51

No tak, wiwern będzie zawsze dużo, swój przyrost też mają a siedlisko da się postawić szybko.

Szczerze mówiąc nie ma tutaj nic do dodania. Olórin zrobił listę z którą się zgadzam i nie ma okazji do wojny słownej. :D