- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Zabytkowa Dzielnica (Heroes of Might and Magic I & II) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=154 - [HEROES II] Zamek Czarodzieja http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=802 |
Magyar - 2009-02-07 14:37:49 |
Zamek Czarodzieja na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK |
Eleazar - 2009-02-07 21:56:15 |
Ja to się rozpisywać nie będę, prawie dokładnie jak Ty, stasek. |
Magyar - 2009-02-07 22:16:24 |
Ja bardzo doceniam Stalowego Golema, Hirador :P . Jak Golem broni moich strzelcow, to jestem pewien na 100%, ze nikt mi tego Golema nie rozwali ;) . Ktos kiedys powiedzial - Golem jest za wolny, zeby byc przydatna jednostka - guzik prawda, Golem nie potrzebuje wcale byc szybszym niz jest, zeby byc efektywnym na polu bitwy ;) :P . |
Eleazar - 2009-02-08 21:38:21 |
Golemy są bardzo dobre w każdej edycji Heroesów. Są zbudowane z kamienia/żelaza, więc są idealne na trudne warunki :) |
Macielug - 2009-05-30 12:34:07 |
1. Niziołek(4/6) |
Sauron - 2012-06-02 22:54:49 |
Jakościowo bardzo mocne miasto, mające być alternatywą dla Nekromanty, również wprowadzonego w drugiej części. Czarodzieje tak jak Nekromanci startują z 2 mocy magicznej i 2 wiedzy, ale N. mają 1 pkt ataku, a C. 1 pkt obrony. Niziołki na start dobre, ale potem padają jak muchy. Dziki są tanie, szybkie, ofensywne, ale niczym specjalnym się nie wyróżniają. Razem z golemami stanowią zaporę, przez którą muszą przebić się wrogowie. Golem jest powolny, ale w sumie nigdzie daleko iść nie musi. Jego siły nie można lekceważyć, mnóstwo HP i obrony, niezgorsze dmg. Roki są jednostką bardzo uniwersalną ze względu na swe staty i umiejętność lotu. Arcymagowie razem z tytanami stanowią najważniejsze asy w rękawie Czarodzieja, magowie są łatwi do zniszczenia, ale nie mają ograniczeń w walce wręcz, zadają ogromne obrażenia, 20% szansy na zdjęcie pozytywnego czaru z atakowanego wroga, ul. arcymag zyskuje bonus do HP i szybkości. Tytani w swej ulepszonej formie mogą strzelać, koszmarnie drodzy, ale warci swej ceny, niezwykle żywotni, dla zwykłych jednostek ciężcy do ruszenia. Odporni na czary umysłu. |