Magyar - 2009-02-07 14:17:29

Zamek Czarodziejki na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK

Jak oceniasz jednostki z Zamku Czarodziejki, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Rusalka - 4/6 (jest szybka, lata i powstrzymuje kontre)
Krasnoludzki Wojownik - 4/6 (co prawda nie nalezy do najszybszych, ale jest wytrzymaly i ma 25% szans na unikniecie wrogiego zaklecia ;) )
Wysoki Elf - 5/6 (klasa sama w sobie)
Wielki Druid - 4/6 (strzela, jest szybki, ale to juz nie to samo, co Elf...)
Jednorozec - 5/6 (silna, dosyc szybka jednostka i ma 20% szans na oslepienie wrogiego oddzialu)
Feniks - 5/6 (jest dosyc tania jednostka, ma tylko 100 pkt. HP, ale jest najszybsza jednostka w grze i to jest plus, a poza tym atakuje zionieciem)

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? ;) :P

Eleazar - 2009-02-07 21:59:30

W tym zamku występują dość słabe jednostki. W porównaniu z WŻ z H3 to Feniks jest znakomity!
No i Wielki Druid 5/6 wg. mnie jest bardzo dobry.

Magyar - 2009-02-07 22:12:44

Racja, Hirador - moze i jednostki z Zamku Czarodziejki nie naleza do najwytrzymalszych, ale one maja przewage nad innymi Zamkami, a mianowicie SZYBKOSC :P ;) .

Eleazar - 2009-02-08 21:39:04

Może i szybkie i reszta słaba, ale Feniksy i Jednorożce są bardzo dobre jak na swoje poziomy.

Macielug - 2009-05-30 12:30:29

1. Rusałka(3,5/6)
2. Krasnal(3/6)
3. Elf(4/6)
4. Druid(4,5/6)
5. Jednorożec(4,5/6)
6. Feniks(4,5/6)
Zamek taki sobie. Nie najlepszy. :/

Magyar - 2009-05-30 15:07:33

Macielug napisał:

1. Rusałka(3,5/6)
2. Krasnal(3/6)
3. Elf(4/6)
4. Druid(4,5/6)
5. Jednorożec(4,5/6)
6. Feniks(4,5/6)
Zamek taki sobie. Nie najlepszy. :/

Pozwolę sobie skomentować Twoje oceny :P :( .
Elfy tylko 4/6? - duża szybkość, podwójny strzał, niska cena siedliska - same plusy. Ja bym dał... 5.5.6 :( .

Rusałka  tylko 3.5/6? - zasięg działania to cale pole walki, duży przyrost, blok kontry - same plusy. :( Ja bym dał... przynajmniej 4/6 ;).

Macielug - 2009-05-31 09:52:53

Magyar napisał:

Elfy tylko 4/6???? - Duza szybkosc, podwojny strzal, niska cena siedliska. - Same plusy. Ja bym dal... 5.5.6 ;) .
Rusalka  tylko 3.5/6???? - Zasieg dzialania, to cale pole walki, duzy przyrost, blok kontry - Same plusy. :P Ja bym dal... przynajmniej 4/6 ;).

Elfy wezmę gryfami tak, że one ani razu nie strzelą, a nie dwa. To, że dwa razy strzelają to raz, a to, że szybko padają to dwa. A co do rusałek to one takie słabe(i w ataku i w obronie) że wole nic nie mówić. A co do ich wytrzymałości to to nic lepszego jak u chłopa.
Elf 4/6
Rusałka 3,5/6
To moje zdanie i tyle powiem. :)

Magyar - 2009-05-31 10:21:34

Elfa weźmiesz Gryfem? Przecież Wysoki Elf ma szybkość dużą, a Gryf ma średnią. A poza tym w Heroesach II nie ma kary za strzelanie na dużą odległość.

Zen-Aku - 2009-05-31 10:27:08

Magyar napisał:

Elfa wezmiesz Gryfem???

Gryfem może i nie, ale... gargulcem już tak. Trzeba dodawać, że elf ma tak badziewną ilość HP, że gargulec łatwo elfa załatwi?

Macielug - 2009-06-01 12:36:13

Właśnie. Elfy nie zdążą strzelić, bo już je czymś przyblokujesz. Na gryfa można dać przyśpieszenie, a elfa sparaliżować. Zawsze znajdzie się coś, żeby gryf wygrał na poziomie z elfem. ;)

Magyar - 2009-06-01 17:39:23

Macielug napisał:

Na gryfa można dać przyśpieszenie, a elfa sparaliżować. Zawsze znajdzie się coś, żeby gryf wygrał na poziomie z elfem. ;)

A na Elfa to niby już nie? Elfa sparaliżujesz, a Gryfa już nie? A może gryf jest odporny na czary? Trochę obiektywizmu. To samo mogę powiedzieć o Elfie, że zawsze znajdzie się coś, żeby dowalić Gryfowi. Lepiej może nie mieszać czarów.

Zen-Aku - 2009-06-03 18:23:41

Gargulec to jest surowa jednostka, a elfa może załatwić. Gryf jest z kolei silniejszy i ma nieskończoną kontrę, więc doskonale nadaje się do szybkich ataków w stylu gargulec-gryf, bądź gargulec-gryf-smok. A elf raczej nie dowali gryfowi, bo o ile wystartuje przed gargulcem, to walnie właśnie w tego gargulca, żeby zminimalizować straty, a jeśli będzie drugi - już sobie nie postrzela, bo ma gargulca na łbie.

Macielug - 2009-06-03 22:03:03

No właśnie. Elfa nie można oceniać za wysoko. Są lepsze jednostki 3 poz. Przynajmniej częściej się przydają. Gdy ja gram czarodziejką to komp zawsze najpierw mi blokuje strzelców i muszę bić normalnie. :/

Magyar - 2009-06-04 11:07:59

Macielug napisał:

No właśnie. Elfa nie można oceniać za wysoko. Są lepsze jednostki 3 poz. Przynajmniej częściej się przydają. Gdy ja gram czarodziejką to komp zawsze najpierw mi blokuje strzelców i muszę bić normalnie. :/

No wiec jak się gra tylko z kompem to tak bywa... :P :P . Wysoki Elf jest jedną z najlepszych jednostek strzeleckich w grze. Zadaje duże obrażenia z racji podwójnego strzału, jest bardzo szybki i to on często atakuje pierwszy. Poza Wysokim Elfem nie wolno także zapominać o Druidzie, który jest równie potężną i szybką jednostką.

Zen-Aku - 2009-06-04 19:55:10

Wysoki elf jedną z najlepszych jednostek, a może być załatwiony przez gargulca, który jest poziom niżej? Fajnie, skoro w takim razie gargulec z 2. poziomu jest jednym z najlepszych na... 3. poziomie - bo innej opcji nie widzę.

Magyar - 2009-06-05 17:48:33

Zen-Aku napisał:

Wysoki elf jedną z najlepszych jednostek, a może być załatwiony przez gargulca, który jest poziom niżej? Fajnie, skoro w takim razie gargulec z 2. poziomu jest jednym z najlepszych na... 3. poziomie - bo innej opcji nie widzę.

Skoro tak stawiasz sprawę, to ja powiem inaczej: łowcy z zamku Rycerza (jednostki 2 poziomu) są lepsi od Hydry, poziomu 5 z Zamku Czarnoksiężnika.

Zen-Aku - 2009-06-05 19:10:26

A co zrobią tej hydrze? Połaskoczą ją? Śmieszne i żałosne jednocześnie. Hydra w końcu dojdzie, nawet gdy jest sama, a jeśli uwzględniamy sytuację normalną, to łowca nie odda ani jednego strzału - gargulec... Nie moja wina, że Czarnoksięznik ma 2. poziom lepszy od 3. Czarodziejki, a 6. najlepszy w grze.

Magyar - 2009-12-20 18:14:38

Zen-Aku napisał:

A co zrobią tej hydrze? Połaskoczą ją? Śmieszne i żałosne jednocześnie. Hydra w końcu dojdzie, nawet gdy jest sama, a jeśli uwzględniamy sytuację normalną, to łowca nie odda ani jednego strzału - gargulec... Nie moja wina, że Czarnoksięznik ma 2. poziom lepszy od 3. Czarodziejki, a 6. najlepszy w grze.

Akurat Zamek jest miastem ultra-defensywnym i Gargulec nawet nie doleci do Łowców Rycerza, gdyż Czempioni są szybsi od każdej spośród jednostek Czarnoksiężnika - a wiec zanim Czarnoksiężnik się ruszy, to Rycerz już zdąży obstawić (osłonić) swoich Łowców. Wiec nie jest prawda, ze Łowców z Zamku Rycerza, można łatwo zablokować - bo to jest już wyższa szkoła.

Mathias - 2011-08-18 13:14:04

Moim zdaniem Czarodziejki są najsłabsze, ich premia na wodzie rzadko kiedy się przydaje. I jeszcze 50% skilla to wiedza...

Deferdus - 2011-08-18 13:56:37

Ja również tak sądzę ;) . Lepiej sobie wziąść poczciwego barbarzyńce ;) .

Mathias - 2011-08-18 14:07:01

Ano, Barbarzyńcy chyba najlepsi, no i oczywiście Nekromanci :).

Denni są jeszcze Czarodzieje, aż czuć od nich Fortecą z H3 ;).

Sauron - 2012-06-02 13:01:53

Jednostki są bardzo szybkie, próbując w ten sposób zagwarantować sobie pierwszy ruch, by oddać parę strzałów. Krasnoludy są całkiem żywotne, ale dopiero po ulepszeniu stają się naprawdę wartościową jednostką (podstawki zbyt wolne), rusałki mogą zablokować strzelca i powstrzymać kontrę, jednak padają dość szybko. Elf po ulepszeniu do łowczego zyskuje premię do szybkości, druid przypomina kapłana i strzela tuż po elfie, lub nawet szybciej. Jednorożec i feniks nie powalają, ich rolą jest związanie w walce sił wroga, by strzelcy pozostali wolni.