- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Zabytkowa Dzielnica (Heroes of Might and Magic I & II) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=154 - [HEROES II] Jaka jest najlepsza jednostka 4 poziomu? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=774 |
Magyar - 2009-02-04 15:54:56 |
A wiec tak jak w temacie - jaka jest najlepsza jednostka 4 poziomu? Odpowiadajcie mosci panowie :P . |
Eleazar - 2009-02-04 17:21:07 |
Dawno nie grałem [4 lata], ale stawiałbym na Minotaura, Roka i Mistrza Miecza. |
Zen-Aku - 2009-02-04 19:31:00 |
Zdecydowanie wampir - za to samo, co w trójce, czyli odradzanie się i powstrzymywanie kontry. Zaraz za wampirem minotaur, po minotaurze rok. Na szarym końcu mistrz miecza. |
Magyar - 2009-02-04 19:38:02 |
Mistrz Miecza to bardzo doba jednostka, bo ma podwojny atak, nie pada zbyt szybko i jest dosyc szybki, a poza tym to doskonale sie nadaje do ochraniania Lowcy, a przy tym jest to tania jednostka. Lecz postawilem na Wielkeigo Ogra, gdz ta jednostka sieje prawdziwe spustoszenie w szeregach armii wroga. Wielki Ogr ma az 60 (!) punktow zycia, dobre staty i zadaje duze obrazenia, jest dosyc drogi, ale sie oplaca. Jak dojdzie do wrgoa to juz nie ma dla tego wroga litosci i ten wrog nie ma najmniejszych szans. |
Zen-Aku - 2009-02-04 19:42:57 |
Wampir i minotaur sieją dużo większe spustoszenie i nie są tak wolne, ba, wampir lata, co znaczy, że doleci na drugi koniec mapy. Mistrz miecza może i atakuje dwa razy, ale w starciu z minotaurem, czy wampirem nie ma najmniejszych szans, dodatkowo wampir i minotaur są o wiele bardziej przydatnymi jednostkami. |
Magyar - 2009-02-04 19:46:16 |
Tak, ale jak Wielkie Ogry zaatakuja, to zabijaja wszystko co im stanie na drodze :P . |
Eleazar - 2009-02-05 17:45:04 |
A jak dla mnie chyba najlepszy byłby Minotaur - tak jak w H3 jednostka uniwersalna. |
Magyar - 2009-02-07 14:53:58 |
Ja postawilem na Wielkiego Ogra, gdyz ta jednsotka w zupelnosci mi wystarcza do tego, zeby nie dopuscic wroga do moich jednostek strzelajacych (Ork i Troll). Bo jezeli ktos podejdzie do moich Wielkich Ogrow, to nic z nich nie zostaje - Ogr zniszczy wszystko... :P . |
Zen-Aku - 2009-02-07 16:13:11 |
Tyle że taki wampir nie musi czekać, aż ktoś do niego podejdzie, a i walczy lepiej. Minotaur też jest świetny, ogr może i walczy dobrze, ale jest zdecydowanie za wolny, żeby go uznać najlepszym. |
Magyar - 2009-04-09 07:57:11 |
Wampir w II czesci Heroesow (tak jak ogolnie Nekromancja), nie maja az tak wielkiego znaczenia, jak ma to miejsce w Heroesach III. Minotaur dobry, ale Wielki Ogr w niczym mu zbytnio nie ustepuje :P . Natomiast Wielki Druid jest jednym z najlepszych strzelcow sila/level, w tej czesci gry. I dlatego takze zasluguje na wyroznienie ;) . |
Zen-Aku - 2009-04-09 08:19:41 |
Wampir ma identyczne znaczenie i zastosowanie, jak ten w III. Ta jednostka praktycznie się nie zmieniła, bo w II także po ulepszeniu wysysała życie i powstrzymywała kontrę, więc jak najbardziej zasługuje na miano najlepszej na 4. poziomie. Drugie miejsce dla minotaura. |
Macielug - 2009-05-30 12:25:17 |
Dla mnie wampir. Jest dobry i przydatny w walce. Za to wielki +. :p |
Magyar - 2009-05-30 15:03:14 |
Zgadza się, ale jego siedlisko i ulepszenie tego siedliska to cena zbyt wysoka. Za dużo złota i drogocennych surowców, a Wampirzy Lord nie jest wart takiej ceny. |
Zen-Aku - 2009-05-30 15:52:49 |
Jest wart. Żadna inna jednostka nie wysysa życia, a przy uważnej grze wampirów praktycznie się nie traci (powstrzymywanie kontry dodatkowo przedłuża ich życie), poza tym latają i tylko one, poza smokami, są w stanie szybko zablokować strzelców wroga. Wampir jest najlepszy i dlatego jest drogi, jak ktoś chce mieć tanich i beznadziejnych mistrzów miecza zamiast niego, droga wolna. |
Magyar - 2009-05-30 18:20:02 |
Po primo, to nie tylko Wampiry i Smoki mogą blokować strzelców, bo jest jeszcze parę innych bardzo szybkich jednostek, które równie dobrze nadają się do blokowania wrogich strzelców. |
Zen-Aku - 2009-05-30 19:33:34 |
Ciekawe co... Zombie? Mumia? A może szkielet lub lisz? U nekromanty TYLKO wampir i smok skutecznie blokują strzelców, reszta musi na to poświęcić dużo więcej tur.
Są badziewni, z wampirami i minotaurami nie mają nawet cienia szans.
... która nie dorówna połowie armii Nekropolis. Poza zombie, nekromanta dominuje na każdym poziomie, a kościane smoki nie są zbyt drogie, przy czym paladynów jedzą bez trudu i są znacznie przydatniejsze od tych paladynów. Wampiry i tak się odradzają, poza tym powstrzymują kontratak, a przy każdym ataku wroga - kontratakują, wysysając życie i odradzając się. |
Macielug - 2009-05-31 09:45:26 |
Nekromanta jest silny, ale my tu mówimy o jednostkach 4 poziomu. Mistrzowie miecza są średnio silni, a ogry za wolne. Taka prawda, że wampiry się najbardziej przydają, ale są za drogie. Lepiej se kupić kościane smoki niż wampiry za taką ceną. Z jednej strony jeden ma rację, z drugiej drugi. A nawet jak kościane smoki "zjedzą" paladynów to u rycerza zostanie jeszcze parę jednostek, które mogą se poradzić w bitwie. ;] |
Zen-Aku - 2009-05-31 10:23:13 |
Nie poradzą sobie z kościanym smokiem, który w HoMM II wyjątkowo (jeszcze w IV też) nie jest słaby jak na 6. poziom i daje sobie radę ze słabeuszami w stylu paladynów i innych jednostek rycerza - żadna jednostka u rycerza nie może nawet powalczyć z kościanym smokiem, a jeśli wszystkie rzucą się na niego, to od czego są szkielety, mumie i wampiry? Wampiry są najlepsze, ich cena właśnie dlatego jest wysoka - jest to kwestia balansu. |
Magyar - 2009-05-31 15:40:11 |
A ja bym nie powiedział, ze Krzyżowcy nie mają szans z Kościanymi Smokami, gdyż: |
Macielug - 2009-06-01 12:30:33 |
No właśnie krzyżowcy wszystkim nieumarłym zadają wyższe obr. więc rycerz ma szanse z nekro. W ogóle jest czar święte słowo, który zadaje obrażenia tylko nieumarłym. Na nieumarłych nie działa błogosławieństwo. To wszystko się wyrównuje. |
Zen-Aku - 2009-06-03 18:27:17 |
Jest też fala śmierci, która działa tylko na żywych, poza tym na żywych można rzucić klątwę, a na trupy nie. Rycerzyki może i zadają większe obrażenia trupom - ale tylko one, co nie zmienia faktu, że kościany smok jest po prostu jednostką silniejszą i lepszą - rycerzyka można potraktować czarami, bo reszta armii Rycerza to, w porównaniu do Nekromanty, śmiech na sali. |
Mathias - 2013-01-08 02:40:54 |
Wampirzy Lordowie są świetni, aczkolwiek pod względem statystyk wcale nie przodują ;). Nie mniej głos na nie za skille. |