- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Ulica Rozliczenia (Heroes of Might and Magic IV) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=165 - Co nie podoba się w Heroes IV ?? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=588 |
Asiņains - 2008-10-29 18:44:58 |
tak jak w temacie |
Asiņains - 2008-10-29 21:39:40 |
ja bym ci radził Heroes V. wejdz na google grafika. I zobacz screeny. Piszcie troche do tematu |
Zen-Aku - 2008-10-29 22:09:59 |
Ja bym radził Heroes IV - przynajmniej ma klimat i wciąga, a muza jest przewspaniała. W Heroes IV nie podoba mi się tylko brak ulepszeń i konieczność wyboru jednostek w miastach, w pozostałych aspektach jest to gra świetna, nieco gorsza od trójki, na podobnym poziomie, co jedynka i dwójka (chodzi rzecz jasna o grywalność) i o niebo lepsza od żałosnej piątki. |
Magyar - 2008-10-29 23:17:26 |
Mi grafika nie pasuje, juz wole pograc tymi "bajkowymi" Heroesami 2, niz Heroesami 4. |
Zen-Aku - 2008-10-30 15:23:59 |
Grafika jest dobra, a na pewno lepsza, niż w piątce... Brakuje tylko heksów na polu walki, a reszta nowości jest wspaniała - jednoczesne obrażenia, czy to, że można zasłonić jednostkę strzelającą inną i z ostrzału wroga dostanie właśnie ochroniarz, nie nasz cenny strzelak. |
Cohen - 2008-11-04 15:18:40 |
Grafika w czwórce jest nawet ładna, choć ja wolę grafikę starszego herosa 3. dawno nie grałem w herosa IV, ale pamiętam że tam był inny system walki, bohaterowie walczący jak normalne potwory, całkowicie inny kąt pod którym widzimy planszę bitwy, jednostki zwykłe które mogą same podróżować, mikstury i przedmioty w każdym mieście - ogólnie zamęt. Nie da się tego łatwo ogarnąć. Dalej, edytor map jest ładny, elementy także - ale jeśli przychodzi zrobić porządną mapkę lub kampanię zaczynają się schody. Bo okazuje się że tych elementów jest za dużo. |
Zen-Aku - 2008-11-04 18:24:37 |
Jednak po pewnym czasie gry można się przyzwyczaić i stwierdzić, że IV jest grą nieco tylko gorszą od III i lepszą od V :) Do plusów dodałbym jeszcze jednoczesne obrażenia - nie można zatłuc wroga ilością, bo i tak nasza jednostka oberwie. |
Cohen - 2008-11-05 11:28:57 |
Jest jeden bardzo duży plus tej gry. teren ogrywa kluczową rolę. jednostki mają mniejsze pole ruchu, nie licząc tych latających. te normalne poruszające się pieszo są uznane jako podstawowe jednostki jakimi będzie operować gracz podczas walki więc są najliczniejszą grupą. wracając do mojej myśli. |
crazy'olka - 2008-12-22 21:21:09 |
Zrobię taki mały rozpis:) |
Magyar - 2008-12-22 21:33:41 |
Przede wszytkim, to duzym minusm tej czesci gry jest to, ze jest to czesc inna niz wszystki poprzednie czesci. Uwazam, ze ta czesc nie wyszla najlepiej tworcom tej gry. I wogole uwazam, ze cala ta czwarta czesc Heroesow jest jednym, wielkim niewypalem - moglo by byc duuuzo lepiej. Dam sobie reke uciac, ze nie bedzie juz takiego wielkieigo "hitu" jak Heroesy 3. |
Zen-Aku - 2008-12-22 21:45:52 |
Autorzy chcieli spróbować nowych rozwiązań. To jest takie niedobre? Może Ty chciałbyś powtórkę z trójki, ale jest to już zrobione w piątce, która jest de facto najgorszą częścią HoMM. Do czwórki dodałbym jedynie ulepszenia jednostek, a byłaby to gra na równi z HoMM III. |
crazy'olka - 2008-12-22 22:06:03 |
A no tak niech ten kto zabrał ulepszenia natychmiast je odda. To trochę dobrze, że twórcy zrobili kilka nowych dodatków a dobre jest to, że bardziej skupiono się na jednostkach;) |
Doktor Schnabel von Rom - 2009-05-21 18:21:25 |
Jeśli jeszcze dla Ciebie porada aktualna i dla innych - dużo lepszą jest moim zdaniem inwestycja w IV.
Musisz się przyzwyczaić, że gdy są nowe możliwości udoskonalenia grafiki, w wielu grach są wykorzystywane.
I bardzo dobrze. III jest już jedna i nie ma sensu cały czas tworzyć gier na podstawie jej. |
Sauron - 2009-05-24 11:49:44 |
1. W Heroes IV mi brakuje Cytadeli i jednostek z nią związanych. |
Demigorgona - 2009-07-09 18:15:19 |
Nie lubię grafiki, nie pasuje mi pole walki, w pewnych chwilach drażni muzyka... |
Crassus11 - 2009-09-05 17:54:22 |
Szczerze... heroes IV wg. mnie to najgorsza odsłona heroesów. I i II mają swój uroczy klimat. III nie będe komentowac chyba sami wiecie. a V ma zajefajną grafikę ciekawie zrobione są zamki tylko 1-. CENA |
Sauron - 2009-09-05 19:53:31 |
Ja wymieniłem u góry minusy, teraz pora na plusy: |
Elektra - 2009-10-14 12:41:52 |
Tak naprawdę to zwariowana ta gra, bo trzeba na wszystko uważać (jak podchodzą do ciebie potwory) itp. |
Wirox - 2010-03-31 20:37:24 |
. |
Xeno - 2010-03-31 23:28:18 |
Zamek to zamek, a życie to życie to życie. Nawet nieumarli sztucznie "żyją". |
Baron - 2010-05-08 12:07:28 |
Podstawowe braki: |
Mona - 2010-06-29 20:22:16 |
A zatem odkopię ten zacny temat ;) |
Lowcakur - 2010-06-29 20:30:03 |
Dla mnie w heroes IV sa tylko dwie dobre rzeczy: |
Sauron - 2010-06-30 12:33:40 |
Oczywiście, że dało się wyłączyć ruchomych strażników. ;) Ja tak robię i od razu jakość gry się polepsza. |
Mathias - 2010-10-29 22:57:33 |
Mnie w Heroes IV nie podoba się grafika (ni to 2D, ni to 3D, wyszło takie 2,5D i niezbyt mi to przypadło do gustu). |
Markham - 2013-10-05 20:32:43 |
Irytuje mnie osobiście codzienny przyrost - człek traci rachubę, oprócz tego: samoistnie poruszające się stworki po mapie. Przez to rola bohatera zmalała. Do innych rzeczy można się przyzwyczaić (nie wspominając o Rozliczeniu). O czymś chyba zapomniałem. |
Baron - 2013-10-06 22:15:46 |
Akurat nie ma obowiazku chodzic stworkami mozna transportowac je bohaterem . Tu akurat jest dobrze . Najgorsza jest zasada ze szybkosc spada do najnizszej jednostki . W zamku jak masz balisty to czapiesz 14 oczek . Zdobylem zamek tylko dlatego ze komputer nie zdazyl wrocic bo balisty spowalnialy ! To jest nonsens . |
Sauron - 2013-10-07 12:14:26 |
Przecież w poprzednich Heroesach jest dokładnie tak samo, dlatego grając Nekro nie chodzisz z ożywieńcami a grając Bastionem zostawiasz krasnale. Obie jednostki to zwykłe kloce, spowalniają, a w początkowej fazie gry niewiele wnoszą. Potrzebujesz szybkości i użyteczności w eksploracji mapy. Tymczasem stworki chodzące bez bohatera są dosyć normalne moim zdaniem bo wcześniej był patent "Nie ma bohatera, nie wyjdziemy bo się boimy! :( " Zachowujesz dużo złota w kieszeni, które byś zmarnował na wynajem dużej liczby bohaterów. To jest absolutnie kluczowe, bo teraz budynek dochodowy (czyli ratusz) nie przynosi tak dużych dochodów jak w III. Płacąc za bohaterów, nie masz kasy na siedliska i stworki. |
Baron - 2013-10-07 21:55:59 |
Z tym ze balista ma rekordowo malo . Poza tym pamietaj ze jak jednostka wykorzysta ruch to koniec dla calej armii . W innych czesciach mimo spowolnienia mogles przerzucac od bohatera do bohatera wielokrotnie . Ta czesc jest straszliwie powolna . |
Sauron - 2013-10-07 22:51:44 |
Zawsze możesz zostawić je za sobą, zresztą ja zwykle brałem pikinierów o ile dobrze pamiętam a potem szedłem w mnichów. Trochę więcej mobilności, choć krzyżowcy to bestie jak poprawnie użyci. |
Baron - 2013-10-08 21:49:24 |
Ano wlasnie zostawic . Robi sie jednostka niepotrzebna . Ja przymierzam sie dowlasnorecznej poprawy statystyk aby zlikwidowac absurd . |
Sauron - 2013-10-12 20:42:38 |
Ostrożnie bo kompletnie rozchwiejesz balans. :p |
Baron - 2013-10-12 22:45:05 |
Wlasnie nie ! Zamierzam obciac obrone wszystkich jednostek o polowe . To zwiekszy grywalnosc niesamowicie . Poza tym przysiesze jednowtki zeby szybciej chodaily po mapie i zlikwiduje te 16 balist aby nie psuly . Bedzie super gra ! |