Macielug - 2008-10-23 20:29:05

Nomad przy dużej ilości szarża taka sma jak u czempionów. :p

Macielug - 2008-10-23 21:42:15

Krzyżowcy atakują x2 i powstrzymują kontrę.(My to mamy wymyślać?)

Magyar - 2008-10-25 08:55:08

Napewno wszyscy o tym wiecie, ale nigdzie to nie pisze, ze nieumarli sa odporni na oslepienie, klatwy i blogoslawienstwa.

Nerevan - 2008-10-25 10:37:39

Macielug napisał:

Krzyżowcy atakują x2 i powstrzymują kontrę.

Krzyżowcy nie powstrzymują kontry. Chyba, że w WoGu. Oni po prostu 2x atakują, a że większość jednostek ma jeden kontratak, to na drugiego ciosu nie kontrują.

Nieumarli są odporni na całą masę rzeczy. A że twórcom nie chciało się pewnie przy każdym wypisywać (Odporny na... <bardzo długa lista zaklęć i efektów>) po prostu napisali "Nieumarły".

Magyar - 2008-10-25 11:36:44

To jakos niegdzie nie pisze: O Pegazach, -obecnośc Pegazów powduje, że wrogi heros musi płacić 2 pkt. więcej many przy rzucaniu czaru.

Magyar - 2008-10-25 14:48:07

Nie, to jak sie ma pegazy, to na wszystkich ta specialnosc dziala, bo jak na przyklad Arcymag obniza rzucanie, to na wszystkich to dziala i to samo dzieje sie jak sie ma pegazy.

Mutare - 2008-10-25 18:14:13

Ouu, ciekawie wy tu popisujecie :). A skąd ty, Stasek, wiesz o tych Pegazach?

Hmmm... coś od siebie dodam może... może to już wiecie, ale Troglodyci, oprócz tego, że są odporni na oślepienie, są odporne na hipnozę, hehe, to logiczne w sumie. Mi czasami ciekawe rzeczy piszą w tawernie ;).

Magyar - 2008-10-25 18:24:05

No, ja lubie poczytac z tawerny, na przyklad "Czarny Smok pokona Tytana w kazdy dzien tygodnia", a raz pisalo ze "Tytan zalatwi Czarnego Smoka w kazdy dzien tygodnia", - to jest bezsens, prawda?

Macielug - 2008-10-25 20:42:52

Tego nie wiedziałem, ale jak mówią legendy, w kamień zamienia się jak ofiara spojrzy bazyliszkowi(albo meduzie :p) w oczy to zamienia się w kamień, a trologdyci nie mają oczu. :P

Mutare - 2008-10-26 14:36:26

Tak, zapomniałam, bo dla mnie to już było oczywiste :P. Macielug to dobrze wytłumaczył :).

Mutare - 2008-11-11 15:36:21

Mogę tak trochę nie na temat?

W tawernie czasem piszą teksty typu "Artefakt ostateczny odnajdziesz na zielonych łąkach". O co w tym chodzi? Co to jest artefakt ostateczny? Bo jak to przeczytałam to się zdziwiłam, bo grałam na takiej mapie, gdzie są tylko podziemia i nic poza tym. To była chyba kampania z Mutare. Czasami na zwykłej mapce też mi się pokazało, no to popatrzyłam po mapie, poszukałam, bo mapka akurat była mała i ją szybko odkryłam. No ale żadnego artefaktu już nie było, bo wszystkie zgarnęłam po drodze. To co, ten artefakt się wykopuje? Tyle lat w to gram i jeszcze się nie zorientowałam o co w tym chodzi :P.

Magyar - 2008-11-11 17:06:45

To jest graal, ten artefakt ostateczny, czyli ze gdzies na "zielonej ziemi" jest graal i tam musisz kopac, zeby go odnalezc.

Mutare - 2008-11-11 20:23:07

Ale przecież nie na każdej mapie jest graal. I właśnie o to mi chodzi.

Magyar - 2008-11-11 20:34:03

to ja powiem jak nasi bracia zza buga, - szto nie znajusz to - ja nie wiem na kazdej mapie przeciez jest graal

crazy'olka - 2008-11-29 20:07:03

Aura jednorożców działa tylko w 1 hex-u:) najlepiej obok jednorożca postawić elfa:)

Magyar - 2008-11-29 20:48:59

Dlatego ja stawiam Jednorozce zawsze na czwartym (srodkowym) miejscu, moich jednostek, bo wtedy az dwie jednostki sa chronione przez aure antymagicza, jednorozca.

Eleazar - 2008-11-30 13:33:13

Mutare napisał:

Hmmm... coś od siebie dodam może... może to już wiecie, ale Troglodyci, oprócz tego, że są odporni na oślepienie, są odporne na hipnozę, hehe, to logiczne w sumie. Mi czasami ciekawe rzeczy piszą w tawernie .

Logiczne. Troglodyci sa odporni na oślepienie, bo nie mają oczu.

A ode mnie to, że Czarci Lordowie mogą wskrzeszać demony. Przydatna umiejętność. Ifryci mają tarczę, tez bardzo przydatna...

Frezen - 2011-07-03 21:43:03

Widzę że nie zostało tu wymienione że archanioł może wskrzeszać jed. ale to chyba większość wie.

Mathias - 2011-07-03 21:49:02

Nie zostało wymienione, ponieważ jest to napisane obok jednostki, a my rozmawiamy tutaj o umiejętnościach ukrytych, niepodanych pod statystykami.

cornflakes - 2011-12-21 16:24:47

Do dziś tego osobiście nie sprawdzałem jakoś specjalnie , tylko z obserwacji i to chyba będzie racja, że Arcymag zadaje normalne obrażenia strzelając przez mur - oczywiście wciąż o połowe mniejsze jeśli z daleka. Inne strzelaki zadają 1/4 (jeśli dobrze pamiętam) przy oblężeniu waląc z daleka (oczywiście po stronie gracza atakującego).

cornflakes - 2011-12-21 16:31:54

Smok czarodziejski posiada na sobie Magiczne Zwierciadło, nie wiem tylko czy % szans na odbiecie jest taki sam jak przy zaklęciu bohaterów. Część jednostek jest odporna na wskrzeszanie - golemy, gargulce, żywiołaki. Żywiołak magii jest odporny chyba na wszystkie czary, tez chyba o tym nie wspomnieli w opisie a bynajmniej u mnie w wersji Gold.

Może mi coś jeszcze przypomni :P

Mathias - 2012-04-11 16:57:40

Do dziś tego osobiście nie sprawdzałem jakoś specjalnie , tylko z obserwacji i to chyba będzie racja, że Arcymag zadaje normalne obrażenia strzelając przez mur - oczywiście wciąż o połowe mniejsze jeśli z daleka. Inne strzelaki zadają 1/4 (jeśli dobrze pamiętam) przy oblężeniu waląc z daleka (oczywiście po stronie gracza atakującego).

To znaczy, że strzelcy walą przez mur słabiej? Nigdy o tym nie słyszałem.

Część jednostek jest odporna na wskrzeszanie - golemy, gargulce, żywiołaki.

Zgadza się, w dodatku te i kilka innych jednostek jest odporna na takie czasy jak oślepienie, klątwa, etc.

Żywiołak magii jest odporny chyba na wszystkie czary, tez chyba o tym nie wspomnieli w opisie a bynajmniej u mnie w wersji Gold.

Zdaje się, że nie ma tam napisane, masz rację.