Mathias - 2008-10-18 18:36:32

Jaka, waszym zdaniem, jest hierarhia siły i przydatności magii? Nie mówimy tu o ulubionych, tylko przydatnych. Dlatego też moja wypowiedź różni się od tej, którą umieściłem w dziale ,,Ulubiona magia". To moja propozycja:
1. Powietrze
2. Ziemia
3. Ogień
4. Woda.

Czekam na wasze opinie ;).

Zen-Aku - 2008-10-18 19:27:22

Dla mnie:

1. Ziemia/Powietrze - obie są świetne i trudno ocenić, która lepsza,
2. Ogień - dobre zaklęcia,
3. Woda - tylko modlitwa i zapomnienie dorównują poziomowi powyższym magiom...

Macielug - 2008-10-18 19:49:09

1.Ogień
2.Ziemia/Powietrze
4.Woda.

Magyar - 2008-10-19 13:40:14

1.Ziemia
2.Powietrze
3.Ogien
4.Woda

Mathias - 2009-05-03 16:13:43

Nie no, ja takie coś napisałem?! Aż wstyd patrzeć. Widać, że wiedza przychodzi z czasem...
Obecnie uważam tak:
1. Woda
2. Powietrze
3. Ogień/Ziemia

Zen-Aku - 2009-05-03 16:50:23

1. Ziemia
2. Powietrze
3. Ogień
4. Woda

Magyar - 2009-05-03 17:03:29

Zen-Aku napisał:

1. Ziemia
2. Powietrze
3. Ogień
4. Woda

Ja napisałem dokładnie tak samo, blisko pół roku temu i nie wierzę, że tak napisałem ;) .

A więc:
1. Woda
2. Powietrze
3. -Ogień
    -Ziemia

MaD - 2009-05-03 21:08:00

1. Ziemia
2. Woda
3. Powietrze/Ogień

Rozbójnik - 2009-05-05 15:45:33

1. Woda, powietrze, ziemia ogień :) W skrócie wszystkie magie są równe ;]

OldSkull - 2009-06-14 19:33:47

1. Ziemia
2. Powietrze
3. Ogień
4. Woda

BTW: osoby zmieniające zdanie mogły by napisać, dlaczego je zmieniły? Jakoś nie mogę uwierzyć, że ktoś uważa, że magia wody jest zdecydowanie lepsza od magii ziemii.

Olórin - 2009-08-12 19:42:51

Trzeba ten temat odświeżyć
powietrze/ziemia{nieocenione zarówno w walce(mass speed mass slow)jak i w podróży(lot miejski portal wrota wymiarów)
Woda(przydatna kiedy trzeba odczarować jednostki,przydatny jest też lodowy pocisk w razie braku błyskawicy(żadkość)polecam to zaklęcie)
Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia tylko armagedonu używam kiedy nie mam możliwości wygrania a przeciwnik jest blisko mego miasta)

Zen-Aku - 2009-08-12 19:52:34

Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia

A oślepienie? To również bardzo dobre zaklęcie i myślę, że ogień jest lepszy od wody.

Psyhix - 2009-08-12 20:09:45

Dla mnie magia wody jest najgorszą z magii.Woda to czary "defensywne" dają ruchu itd.Ja raczej korzystam z zaklęć bardziej destrukcyjnych xD.Tylko nie pomyślcie ze nie używam przyspieszenia,spowolnienia itd :D

Olórin - 2009-08-12 22:30:43

O oślepieniu zapomniałem jest to użyteczne zaklęcie ale rzadko go używam.Jak dla mnie woda jest od ognia lepsza wielokrotnie ratowała mnie z opresji(uleczenie lub rozproszenie),ale to tylko moja opinia bo w końcu każdy ma inne doświadczenia z magiami i dla każdego ta hierarchia będzie inna.

Psyhix - 2009-08-12 22:33:46

Oślepienie + Wskrzeszenie to najlepsze co może być jak nie walczysz z umarlakami :)

Moandor - 2009-08-21 18:06:02

1. M. ziemi - absolutny lider i innego nigdy być nie może. Już samo spowolnienie wystarczy, żeby zdeklasować magię wody, a dodatkowe świetne czary (kamienna skóra, tarcza, antymagia, ożywienie, wskrzeszenie, pole siłowe, implozja, miejski portal) dają tej wspaniałej magii prowadzenie nad magią powietrza i ognia. Gra bez magii ziemi jest strasznie irytująca, biorę ją automatycznie jak tylko mam propozycję.
2. M. powietrza - przyspieszenie - deklasuje magię wody i zapewnia jej pierwszeństwo nad magią ognia, ale oprócz tego ma też do zaoferowania bardzo dobre błyskawicę, łańcuch piorunów, wrota wymiarów, precyzję i lot.
3. M. ognia - oślepienie deklasuje magię wody, są jednak też inne ciekawe zaklęcia, choćby klątwa, szał, żądza krwi lub berserker (berserker = najlepsza klątwa w grze, zaraz po spowolnieniu).
4. M. wody - największy złom i badziew jaki może być. Omijać z daleka, bo tylko 3 zaklęcia zasługują na jakiekolwiek wyróżnienie, a mianowicie - błogosławieństwo (i tak dla Nekro jest zbędne, więc mam ten czar zasadniczo gdzieś, ale bez niego m. wody staje się dosłownie kulą u nogi w przypadku innych miast), rozproszenie i uleczenie. I tak żaden z tych czarów nawet nie dorównuje spowolnieniu i przyspieszeniu z dwóch najlepszych magii.

Viewer - 2009-10-11 14:28:43

Ziemia
Ogień
Powietrze
Woda

Ziemia.. spowolnienie, wskrzeszenie :P na expercie
Ogień.. klątwa, oślep.. na exp ;)
Powietrze.. przyspieszenie i coś tam było jeszcze ;p
Woda.. tutaj chyba tylko Błogosławieństwo może być i Modlitwa.

Ale jednak hierarchia dla mnie jest taka; )

Bos18 - 2009-10-11 20:26:10

To ja mam taka

1 Ziemia tu nie ma dyskusji wiele wspomagaczy implozxja deszcze meteorytow i inne to sila
2. i tu pewnie sie zdziwicie ale postawie wode magie niezbedna do leczenia swoich wojsk z klatw innych magi oraz Modlitka Klonowanie no i Teleportacja( bardzo przydatna dla Cytadeli)
3 Powietrze  przyspieszenie i czary ofensywne to czesto ratunek w czasie wielu bitew
4. No ogien  Pare klatw magia ogolnie dosc dobra i niewiele brakuje jej do inncyh lecz miastami ktorymi gram niestety nie czesto sie jej uzywa

matej64 - 2009-10-19 16:04:19

1. Ziemia i powietrze przydatne do spowolniania przeciwnika oraz do przyspieszania własnych jednostek oraz w podróży (lot)
2. Woda i Ogień